• Hoşgeldin ziyaretçi , forumdan daha fazla yararlanmak için buradan üye olunuz...

Sevişmek abdesti bozar mı?

Okunuyor :
Sevişmek abdesti bozar mı?

spartaküs

Tecrübeli
Üye
Bozar.

Her müslüman ''sex sonrası'' mutlaka banyoya girer...

İsterse o ana dek 6 ay duş yapmamış olsun ama sex sonrası mutlaka banyoya girer, abdestini alır. Onlardan başka herkes ise mutlaka ''sex öncesi'' banyoya uğrar. Daha doğrusu öncelikleri budur. Mutlaka müslümanlardan da sex öncesi hijyene önem veren var ama en önemlisi sonrasıdır !
 

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Merhaba!

Bir dakika once sn.Simge bunu yaziyor.
Bir dakika sonra sn.Dogangunes DINI konu aciyor.

Ben burada Kasit oldugunu zannediyorum ve
Sn.Simgenin kiskanildigini dusunuyorum.
Sn mopsy lütfen benim konularımda kimse kasıt aramasın,kıskançlık hiç aramasın.Benim konularımın tam***** bakarsanız özelliklede dini sohbet ve tartışmaya zaten anlarsınız ben kendimden başka kimseyle yarışmam,yarışma halinede girmem,4 senedir olduğum konumuda kimseye kıskançlıkmış,yarışmış harcatmam.Yeter ama herkes kendine gelsin bu ne ya.Gırgırmış,şamataymış bu forumdakilere fazla gırgır,şamata iyi gelmiyor..:((
 

Guney

Kıdemli
Üye
Ya valla Mopsy bişe demedi..:))

O ortalığı karıştırmakla meşgul...:))

hemen alınmayın bakemmm...
 

mopsy

Emektar
Üye
Sn mopsy lütfen benim konularımda kimse kasıt aramasın,kıskançlık hiç aramasın.Benim konularımın tam***** bakarsanız özelliklede dini sohbet ve tartışmaya zaten anlarsınız ben kendimden başka kimseyle yarışmam,yarışma halinede girmem,4 senedir olduğum konumuda kimseye kıskançlıkmış,yarışmış harcatmam.Yeter ama herkes kendine gelsin bu ne ya.Gırgırmış,şamataymış bu forumdakilere fazla gırgır,şamata iyi gelmiyor..:((
Merhaba!

Aslinda ciddi cevap vereceginizi hic dusunmemistim.
Enterasan bir cevapla beni mat edeceksiniz sanmistim.

Konu basliginizdan ben boyle bir niyette oldugunuzu zannetmistim.
Herkes iliskide bulunursaniz gusledin emrini bilir.

Bunu bile bile baslik acinca ben de bir soyleminiz vardir diye
Size zemin hazirladim.

Sizin ciddileseceginize ihtimal vermemistim.
Aksine sn.Simgenin kafami kiracagini dusunmustum.
Kontrpiyede kaldim dogrusu.....
 

Seyhan

Amatör
Üye
SSST ALOOO GEYIK TOPIGI OTEKI TARAFTA............( ay kendimi bir an moderator hissettim)

neyse konuya dönelim, sevismek abdesti bozar bence... neden bende bilmiyorum bilen varsa anlatsin ama laf olsun diye degil, belgelerle hadislerle...
 

Masterlord

Kıdemli
Üye
sevişmek abdesti bozarmı???

bence evet bozar
gerçi simdi biz doğuştan abdestliyiz diyesim geldi ama konu gerim gerim gerilmiş zati :)

işin bide başka bi yönü var
sevişmek abdesti bozuyo
o halde evli çiftler napıcak 2 saatte bir abdestmi alıcak ????
 

sevmekesas

Tecrübeli
Üye
Bu husus her müslümanın bilmesi gereken ilmihal bilgisidir. Şimdi burada bizden beklenen nedir acaba? Yani çıkalım da dinsel bir hususu kafamıza göre polemik konusu mu yapalım? Bana göre bozmaması lazım ama şuna göre bozarmış yok aslında mantıksız bozmaz, veya bozar.. vs vs gibi tartışma mı yapmamız amaçlanıyor?
Akıl baliğ olan her müslüman kendisine gerekli güncel bilgileri(ilmihal) öğrenmek durumundadır. Hadesten tarret nedir bunu öğrenmek ve dinî hususlarda gerektiğinde buna göre davranmak zorundadır. Aksi halde bu hususlar ile ilgili derinden tahkik etmek gerekmektedir.

sevmekesas:eek:k:
 
Üst Alt