Sanatı Kendi Pisliğinize Bulaştırmayın...

Hilal Cebeci soyundu konu oldu. Birkaç hafta gündemde kaldı ve bir iç çamaşırı firmasından reklam işi de aldı. Çıktı televizyonlara “Sanat hayatı ve kariyerim” dedi. Hangi sanat hayatı ve hangi kariyeri anlamadık ama çıplaklığı ile gündemde kaldı… Zaten başka bir eylemiyle de gündem olmamıştı…

Bazı erkek kesiminin ağızlarının suyunu akıttı. Hatta sapık ruhlu erkeklerin o hayvani duygularını harekete geçirdi bile diyebiliriz… Çok güzle olduğu için değil, kadının çıplaklığı erkek için bir zaaftır ve bu yüzden arada kaynadı…

Bu nasıl oldu?

Bir kadın anadan üryan soyundu kendini teşhir etti…

Sözüm ona sanatçıymış…

Şimdi de şarkıcı Doğuş soyundu. Bir erkek elinde bir saksıyla anadan üryan Twitter da poz verdi. Anasını, babasını, mezarlığı, evliliğini, hatta tecavüz iddiasıyla, uyuşturucuyla gündem olmaya çalıştı ama olmadı…

Halbuki ilk piyasaya çıktığında güzel şarkıları vardı ve bayağı beğenilmişti. Fakat sonrasında meşhur olmanın para kazanmanın havasına girince beste yapmayı bıraktı ve bitme noktasına geldi. O zamanlarda Hilal Cebeci ile aşk yaşıyormuş görüntüsü de verdiler ama kimse inanmadı buda tutmadı.

İşte yıllar böyle geçti ve Doğuş dibe vurdu…

Ve gündeme gelebilmek için, üç beş hafta gündem yaratabilmek için oda gitti Hilal Cebeci gibi soyundu…

Bir insan bu kadar aptal olabilir mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum…

Yahu Doğuş, kadının soyunmasıyla erkeğin soyunması aynı şey mi?

Doğuş, o verdiği pozdan başka nasıl bir poz verecek çok merak ediyorum.

Başka neler yapacak?

Ya da Doğuş bundan sonra kadın iç çamaşırı giyip öyle pozlarla mı gündeme gelecek?

Yani bir erkek soyunarak neyi ne kadar yapabilir?

Kısacası tekrar ediyorum; Kadının soyunmasıyla erkeğin soyunması aynı şey değil. Soyunmak zaten başlı başına kötü bir eylemken bu şekli iğrenç ötesi bir durum…

Üzülerek söylüyorum ama maalesef bunlar acı gerçeklerimiz, bu ülkede değil dünyada kadının soyunması pirim yapan bir şey. Kadın cinsel obje olarak kullanıldığı ve bunun üzerinden her şekilde pazarlandığı için kadının soyunması iş yapar. Ama erkeğin soyunması ancak ve ancak iğrenç bir durum olarak değerlendirilir.

Yani Doğuş, Hilal Cebeci ya da başkası verdiği o ahlaksız pozlarla az buçuk menfaat kazanır ama sen rezil olursun ve oldun da…

Kadının cinsel obje olarak seyredilmesi tarihin ilk yıllarından bu yana vardır ve bu yüzdende din kadına örtünme emrini vermiş. Yaradılış itibari ile güzel olan bu varlığın malzeme olmaması için önlem alan dini çok iyi anlamak lazım.

Evet, bir erkek soyunursa ne olur?

Doğuşun yaptığı şekliyle soyunan bir erkek ancak rezil olur ve çok komik bir duruma düşer…

Ve Doğuşun bu yaptığına magazinsel bir boyuttan bile olumlu bir tek kelime söyleyen bir Allah’ın kulu çıkmadı…

İnsan hakları adına durumu değerlendirip ahkam keseneler olacaktır ama buda bir işe yaramayacak.

Bunların hepsi sanatı kendi pisliklerine bulaştıran zavallı insanlardır…

Sanat nereeeee… Siz nereeeee…

Sanat adına soyunmanın bile içeriği bir ağırlığı olmalı. Tasvip etmiyorum ama bari sanat adına filmlerde soyunanlar bir iş yapmış oluyorlar.

Ya siz, sizler bu halinizle ne yapıyorsunuz?

Siz gerçekten kendinizi sanatçı falan mı sanıyorsunuz?

Şayet durum böyleyse yani kendinizi sanatçı sanıyorsanız, hemen bir ruh hastalıkları uzmanına gidin derim.

Bu toplumun ahlaki dini milli değer ve inançları var ve siz bunları ezip geçerken bizde size insan hakları adına hak verecek değiliz…

Siz insan hakları adına genel değer yargılarına aykırı davranırken, diğer insanların sizin bu hallerinizi kabullenmelerini beklemek de o insanların haklarına saldırı değil mi?

İnsan bitecekse de adam gibi bitmeli…

Böyle elinde bir saksıyla alay konusu olup gözlerden iyice düşüp bitmemeli…

Evet, Doğuş bitmiştir ama kötü bitmiştir…

Pardon! Doğuş, ayakta kalabilmek için ayağa düşerek bitmiştir…

Ne kadına ne de erkeğe yakışmayacak bir şekilde davranarak bitmiştir…

Sevda Türküsev
 

Venhar

1. Hikaye yarışma birincisi, 2. Avatar yarışma bir
Siz insan hakları adına genel değer yargılarına aykırı davranırken, diğer insanların sizin bu hallerinizi kabullenmelerini beklemek de o insanların haklarına saldırı değil mi?
İnsan bitecekse de adam gibi bitmeli…
İnsanlık ve ahlak öldü ruhlarına çoktan FATİHALAR okundu
sen hala adamlıktan bahsediyorsun...
 
Üst Alt