• Hoşgeldin ziyaretçi , forumdan daha fazla yararlanmak için buradan üye olunuz...

Sağlıklı Bir Yaşam Seçin!

  • Konbuyu başlatan mopsy
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 2
  • Görüntüleme 3K

Okunuyor :
Sağlıklı Bir Yaşam Seçin!

mopsy

Emektar
Üye
Yeni yıla girerken aldığınız kararları hatırlıyor musunuz? Peki, uyguluyor musunuz?

Her ne düşündünüz ve yapamadıysanız, çok geç değil ama en önemlisi sağlıklı bir yaşam
kararı verin. Yaşam biçiminizi değiştirmek, belki ilk birkaç hafta için zor gelebilir. Ancak
emin olun sonra çok rahat edeceksiniz.

Her öğün meyve ve sebze tüketin!

Meyve ve sebzeler, vitamin, mineral ve liflerle zenginleştirilmiş beslenme odaklarıdır.
Hastalıklara karşı vücudunuzu korumak ve sizi tok tutmak için çok faydalıdır. Ayrıca kilo
vermenize de yardımcı olur.

Sabah kahvaltınızda musli gibi tahıl ürünlerinin içine kuru üzüm, ahududu gibi meyveler
ekleyerek yiyin. Öğlen yemeklerinde sandviç yerine salata tercih edin. Akşam
yemeklerinden önce bir kase sebze çorbası için.

Padometre kullanın!

Günlük hayatınızda daha fazla hareket etmek spor yapmak kadar önemlidir. Fazla hareket
etmek, kilo vermenize yardımcı olurken, kalbinizin de daha güçlü atmasını sağlar.
Yürüdüğünüz mesafeyi ölçerek kaydeden bir padometre edinin. Hafta boyu kaç adıma
tığınızı hesaplayın. Her hafta bu sayıyı %10 arttırın. Günde 10 bin adım atmaya çalışın.
Bunu oyun haline getirin. Eğlenirsiniz!

Duygularınızla baş edin!

Sıkıntılı anlarda kendinizi yemeğe vermek, asıl sorunun üstünü örter. Bu yüzden kendinizi
daha kötü hissedersiniz. Ruh halinizi anlatan bir günlük tutun. Bu günlüğe aynı zamanda
yediklerinizi de yazın.Stresli ve üzgün olduğunuzda, duygularınızla baş etmenin bir yolunu
bulun. Yürüyüşe çıkın, köpüklü bir banyo yapın, dostlarınızla buluşun.

Daha az hazır yemek tüketin!

Hazır yemekler, vücudundaki kalori, doymuş yağ ve sodyum oranlarını arttırır. Dışarıda
yemek yerine, öğlenleri evde hazırlayacağınız yemekleri tüketin. Haftada kaç kere
dışarıdan yemek yediğinizi tespit edin. Ardından, dışarıda yeme öğününün haftada 2 ‘yi
geçememesi gibi bir hedef belirleyin. Yemeğe gitmeden, kalorisi düşük olanları belirleyin.

kadin.tr.msn.com
 

sporlife

Acemi
Uzaklaştırıldı
harika bir yazı. teşekkürler. ayrıca bi iki şey ilave etmek isterim;

Fitness Çalışın: Spor salonunda ter atmak size sadece güzel görünümlü kaslar vermez. Düzenli spor yağsız kas kütlesini artırır, metabolizmayı hızlandırır, sırt ağrısı gibi sorunları ortadan kaldırır, uykuyu düzenlemeye yardımcı olur ve diyabet ile savaşmanızı sağlar.

Biraz Daha Fazla Su İçin: Günlük su ihtiyacınız dışıdna abartmadan biraz daha fazla su içmek size iyi gelecektir. Çoğu insan hala ihtiyacı olandan daha az su tükettiği için çeşitli sorunlar yaşıyor ve bunun neden yetersiz su alımından kaynaklandığının farkında bile değiller.

Egzersizin Dozunu Arttırın: Vücudunuz her anlamda rutine alışmamalı. Koşmayı seviyorsanız her hafta farklı bir rota belirleyin ve süreyi azar azar arttırın. Vücut çalışıyorsanız farklı aletler deneyin.

kaynak: Yaşlanmadan Önce Yaşam Tarzınızı Gözden Geçirin - Vücut Geliştirme & Fitness
 
Z

Ziyaretci

Ziyaretci
Merhaba. Ben aşırı kiloları olan bir kadınım. Ne yaptıysam bir türlü zayıflayamadım. İnternette araştırdım bitkisel zayıflama ilaçlarından çok olumlu sonuçlar alan insanlar olduğunu gördüm Peki sizce Safeslimmer mı daha iyi yoksa Q7 mi? Aranızda hiç kullanan var mı acaba?
 
Üst Alt