• Hoşgeldin ziyaretçi , forumdan daha fazla yararlanmak için buradan üye olunuz...

Mutluluğun sırrı

Okunuyor :
Mutluluğun sırrı

Mutlu olabilmeniz için neye ihtiyacınız var?


  • Kullanılan toplam oy
    14

efelenen

Aktif Üye
Üye
Mutluluğun sırrı...

1. Hedeflerin olsun ve hic pe$lerini birakma
2.Yuzunden gulumsemeni eksik etme
3.Mutlulugunu ba$kalariyla payla$
4.Ihtiyaci olanlara yardim et
5.Icindeki yaramaz cocugu kaybetme
6.Senden farkli insanlarla da iyi gecinmeyi bil
7.Espri anlayi$ini kaybetme
8.Surprizlere hazirlikli ol
9.Affetmeyi ogren
10.Az sayida ama gercek dostlar edin
 

Go[rk]eM

Tecrübeli
Üye
Mutluluğun Sırrı

Günün birinde bir tüccar oğlunu ,mutluluğun sırlarını öğrenmesi için , o zamanın en
bilge alimine gönderir. Tam kırk günlük bir yürüyüşten sonra, çölleri aşarak , bir
tepenin başında duran yaşlı alimin Sarayına varır.Genç adam bir tapınakla
karşılaşacağını sanmıştır ama o vardığı yer kalabalıkların girip çıktığı , küçük
bir orkestranın melodiler çaldığı, yörenin en zengin sofralarıyla donatılmış
masalar vardır.Alim herkesle teker teker ilgilenip konuşmaktadır, iki saatlik bir
bekleyişten sonra sıra genç adama gelir.Alim, gencin anlattıklarını dikkatlice
dinledikten sonra mutluluğun sırrını açıklamasına zamanının olmadığını söyler
ve bu esnada sarayı gezmesini ve iki saat sonra tekrar gelmesini söyler.Ama der:
-"Senden bir ricam var , lütfen sana vereceğim bu kaşıktaki yağı da dökmeden etrafı
gezmeni istiyorum" der. Genç adam tüm sarayı merdivenlerden inerek ve çıkarak
dolaşır ve iki saat sonra tekrar Alimin yanına gelir.
Alim: "Nasıl yemek odasındaki İran halısını, on sene zarfında yapılmış mükemmel
Parkı, kütüphanemdeki muhteşem perdeleri gördünmü " der.
Genç adam utanarak , göremediğini , bütün dikkatini kaşığa ve yağı dökmemeye
verdiğini söyler. Yaşlı Alim, ondan tekrar sarayını gezmesini ve bütün
güzelliklere dikkatlice bakmasını söyler.Genç tekrar elinde kaşıkla , bu defa etrafa
daha iyi bakarak sarayı gezer.Alimin yanına geldiğinde , bütün gördüklerini
bir bir anlatır.
Alim:"Kaşıkdaki yağa ne oldu" der.
Genç adam kaşığa baktığında , bütün yağın döküldüğünü görür.

Alim:"Sana bir nasihat vermem gerekirse".
Alim: "Mutluluğun sırrı, Dünyanın bütün güzelliklerine bakarken o kaşıktaki yağı
hiç unutmamakta ve dökmemekte gizlidir." der.......
 

YukseLL

Emektar
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Kendinizi mutlu ve huzurlu hissetebilmeniz için neye ihtiyacınız var?
 

Guney

Kıdemli
Üye
Olmadı yine bu anketler uymuyor bana ve ben yine "pretesto" ediyorum...:))

Huzur denilince nedense hiç bir zaman "somut" gereklilikler gelmiyor aklıma..
Yani ne para ne ev ne araba huzur sözcüğünün tanımı değil gibi...

Bazen kocaman kolların sizi sarmaladığınızı hissetmek en büyük huzur bana göre...
(sakın çok ütopik demeyin vallahi kavga ederim)..:))
 

Guney

Kıdemli
Üye
O'nun aynı gökyüzünün altında nefes aldığını bilmeye...
Senin yazdığın benimkinden daha "ütopik " oldu vallahi..:))

yani aynı gökyüzü altında olacağımda onun yalnız nefes almasına müsade edeceğimmm.. Mümkün değil...:)))
Daha çok huzursuz eder beni
hatta döner ben huzursuz ederim onu..:))
 

İnci

Kıdemli
Üye
Senin yazdığın benimkinden daha "ütopik " oldu vallahi..:))

yani aynı gökyüzü altında olacağımda onun yalnız nefes almasına müsade edeceğimmm.. Mümkün değil...:)))
Daha çok huzursuz eder beni
hatta döner ben huzursuz ederim onu..:))

O'nun yalnız nefes aldığını nerden çıkardınız? Şimdilik birlikte nefes alıyoruz.:)
Birimizden, birinin nefesi tükenene kadar da birlikte nefes almaya devam!!!!
 

YukseLL

Emektar
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Olmadı yine bu anketler uymuyor bana ve ben yine "pretesto" ediyorum...:))

Huzur denilince nedense hiç bir zaman "somut" gereklilikler gelmiyor aklıma..
Yani ne para ne ev ne araba huzur sözcüğünün tanımı değil gibi...

Bazen kocaman kolların sizi sarmaladığınızı hissetmek en büyük huzur bana göre...
(sakın çok ütopik demeyin vallahi kavga ederim)..:))
Sevgili Adminem Oyle süslü anlatımın var ki ziyaretcilerimizin kafası karışıyor, Şunu sade olarak yazsana..
Şıklarda olan 5. seçenek diye:)
 

Guney

Kıdemli
Üye
O'nun yalnız nefes aldığını nerden çıkardınız? Şimdilik birlikte nefes alıyoruz.:)
Birimizden, birinin nefesi tükenene kadar da birlikte nefes almaya devam!!!!
Demek ki yanlış çıkarmışım..
Pardon misss..:))
Lakin yazmış olduğunuz il msj dan bu anlaşılıyor gibi...

Mutlu sağlıklı aşk dolu nefesler dilerimmm
 

Guney

Kıdemli
Üye
Sevgili Adminem Oyle süslü anlatımın var ki ziyaretcilerimizin kafası karışıyor, Şunu sade olarak yazsana..
Şıklarda olan 5. seçenek diye:)
Ayyyy kalbim durdu..
solunum cihazına bağlayın beni..:))

Bak yine salak oldum neydi 5.seçenek..:)))

Az kaldı az kurtuluyorsunuz benden...:((
 

SOSYALİST

Bağımlı
Üye
Benim için mutluluğun sırrı değerli arkadaşlar,
ıssız bir adada veya ormanda doğal bir yaşamdır.

Dünyaları verseler de boş..:malesef:
 
Üst Alt