Muhammed eşittir Allah denilmesi doğrumudur?

Selam!

Evet!
Nerede kalmistik?
Bir hatirliyalim

Bu Dini delil getirilen
Menakıbül Arifin adli
Kitaba bir goz atalim:

Mevlana Şemsin yanına girdi. Şems şahane bir çadırda oturmuş Kimya Hatun ile oynaşıyordu.
Mevlana dışarı çıktı. Bu karı koca oynaşmalarına mani olmamak için medresede aşağı yukarı dolaştı.
Sonra Şems (Mevlânaya) içeri gel diye seslendi. Mevlana içeri girdiğinde Şemsten başkasını görmedi.
-Kimya nereye gitti? dedi.
Şems
- Yüce Tanrı beni o kadar severki, istediğim şekilde yanıma gelir.
Şu anda da Kimya Hatun şeklinde geldi buyurdu.
MENAKIBÜL ARİFİN I, s.57
Devam edecek......

....Yüce Tanrı ...Kimya Hatun şeklinde geldi.....

Sems adi verilen bu tasavvuf evliyasi
Allah cc nun yanina
Karisi kimya hatun bedeninde
Geldigini ve kendisiyle cinsel....
acikca soyluyor.

Velev ki kinaye ediyor(....ki aslinda hayir!)
Hangi musluman veya
Hangi hiristiyan veya
Hangi Yahudi
Tanrinin karisi bedeninde geldigini
Ve onunla cinsellik yasadigini
Soyler?

Sadece tasavvuf dininin evliyalari soyler!

MENAKIBÜL ARİFİN
adli kitabi biraz daha eseliyelim

Malum
Tasavvufun onemli yapitlarindan
Tasavvuf varsa
Kufur vardir.
Sirk vardir.
Belalti vardir.
Kurana,Allah cc na,Muhammed asa
Mutlaka iftira vardir.

Aslinda
Bu menkibe tasavvufun en buyuk evliyalarindan
Yine Iranli Abu Yezid BÂYEZÎD-İ BİSTÂMÎ hocayi
Aklamak icin soylenmistir.

Bakin
Adi bile yezidin babasi olan bu tasavvuf dininin evliyasi
Hangi sapikligiyla meshur ki,
Onu korumak icin sems hocanin sapkinligiyla
Olay ortbas ediliyor.(!?)

Yine Sultan Veledden nakledilmiş tir ki: Bir gün ileri gelen sofiler babam Hudavendigârdan:
-Abu Yezid (Tanrı rahmet etsin), Ben Tanrımı daha sakalı bitmemiş bir genç şeklinde gördüm, buyuruyor.
-Bu nasıl olur? diye sordular.

Babam:
-Bunda iki hüküm vardır: ya Bayezit Tanrıyı sakalı bitmemiş genç şeklinde görmüş, yahut
Bayezidin meylinden ötürü Tanrı onun gözüne bir genç çocuk suretinde gözükmüştür dedi.

Yine buyurdular ki:
Mevlânâ Şems-i Tebrizînin Kimya adında bir karısı vardı. Bir gün Şems hazretlerine kızıp Meram bağları tarafına gitti. Mevlânâ hazretleri medresenin kadınlarına işaretle:
-Haydi gidin Kimya Hatuna buraya getirin; Mevlana, Şemseddinin gönlü ona çok bağlıdır buyurdu.

Bunun üzerine kadınlardan bir grup onu aramaya hazırlandıkları sırada Mevlânâ, Şemsin yanına girdi.
Şems, şahane bir çadırda oturmuş, Kimya Hatunla konuşup oynaşıyor ve Kimya Hatun da giydiği elbiselerle orada oturuyordu.
Mevlânâ bunu görünce hayrette kaldı. Onu aramağa hazırlanan dostların karılan da henüz gitmemişlerdi.
Mevlânâ dışarı çıktı. Bu karı kocanın oynaşmalarına mâni olmamak için medresede aşağı yukarı dolaştı. Sonra Şems
-içeri gel diye bağırdı.

Mevlânâ içeri girdiği vakit, Şemsten başkasını görmedi. Bunun sırrını sordu ve:
-Kimya nereye gitti dedi Mevlânâ.

Şems:
-Yüce Tanrı beni o kadar sever ki istediğim şekilde yanıma gelir. Şu anda da Kimya şeklinde geldi buyurdu,
işte Bayezidin hali de böyle idi. Tanrı ona daha sakalı bitmemiş bir genç şeklinde göründü.

Yani
Yezid beyazit bestami hocanin cinsel tercihi
Daha sakalı bitmemiş oglanlarmis.
Sems hocanin ki kadinlar. (ve Sarap)

Ancak bu nefsin zayifligi degil de;
Aksine Allah cc nun onlara tecellisi olarak
Gostermek adina bir pr. calismasi yapilarak sunuluyor.

...Bayezidin meylinden ötürü Tanrı onun gözüne bir genç çocuk suretinde gözükmüştür...

Ustelik
Bu tasavvuf dininin temelinde olan
Ve Islama gore sapkin inancin
Seyhul Ekberi olan,
Muhiyyddin Ibn-i Arabi hoca
Bu konuda kadinin ureme organinda
Tecelli eden /gorunen Tanri
Sozleriyle Yorumluyor!
Kufrun en ust noktasina cikiyor.

Seyhul Ekber Ibn-i Arabinin bahsettigi
.....sinda Tanriyi buldugu
Bu kadin kim mi?
Sadrettin Konevi hocanin ANNESI.

Sadrettin Konevi hoca kim mi?
Vahdet-i vucudun adini koyan
Hululu bir hak olarak acikliyan
Ve ayrica,Ibn-i Arabi hocanin uvey oglu.

Ibn-i Arabi hocanin uvey oglunun
Mevlana lakapli Celaleddin hoca
Bolumumuzle ilgisi ne?

Sadrettin Konevi hoca:
Celaleddin Rumi hocanin hocasi ve
Doneminin seyhul islami.

Simdi
Bu sapik inancin
Bu sapik menkibenin
Bu sapik idollemelerin
Kokeni anlasilmistir herhalde!

Tasavvuf Islam disi bir inanc sistemidir!

Ehl-i Kuran diyor ki:
Rahman ve Rahîm Allah'ın adıyla...

43.5.Siz, haddi aşan kimseler oldunuz diye,
sizi Kur'an'la uyarmaktan vaz mı geçelim?

Sadakallah!

devam edecek................
 
selam ederim;

cebrail as ancak ulu Allahın izin verdiği kadar bilgiyi getirir. ancak ulu Allahın izin verdiği zamanlarda gelir. görevi yeryüzüne harf getirmek olan bu ulu meleğimiz sevgili peygamberimizide ulu Allahın emri ile bilgi ile donatmış ona vermiştir. burada peygamberlerin isteği dışında bir sistem vardır. onlar yeri geldiğinde kendilerine "biz" derler ve bir bütünü temsil ederler. biz dediğimizde nasılki insanlığı temsil etmiş oluyorsak onlarda biz dediklerinde bütün melekler alemini kapsar. zaman zaman biz yarattık, biz yaptık gibi ifadeler ulu Allahdan alınmış olunan bir emir ile emrin melekler tarafından icra edilişi dile geitirilir. "ben" yanlız ve yanlızca ulu Allaha aittir. birtek o ben diyebilir. bu yüzden muhammedimizden hiç bir vakit ben ile başlayan insanlığı uyaran bir cümle duyamazsınız. çünkü o bilginin sahibi ulu Allahın donattığı cebrail as ile muhattap olmuş bilgiyi oradan almıştır. cebrail as. gerçekte var olan bir varlıktır. ve kendi başına plansız emir almadan hareket etmez. o peygamberleri eğitir. peygamberler vasıtası ilede insanlığı aydınlatırlar. bilgiyi onlar ile paylaşır. ve insanlar gibi meleklerde her türlü duygu ile donatılmıştır. sizler yorum yapıp fikir yürütürken ben yaşadığımız gerçegi sizlerle paylaşıyorum. ve size şunu söylüyorum. bilmediğiniz hassas konularda çok fazla yorum yapmayın. bazı durumlarda tevekkül edip ulu Allah bilir demek ve bir adım geri atmak insan için hayırlıdır. görüyorumki okuduklarınızdan edindiğiniz bilginin gerçekliği ki bu sizin yorumunuz, sizleri gururlu ve ben ci bir duruma getirmiştir. benim sizlere bir tek şu nacizane sözüm olabilir "başlarınızı eğin, ne oldugunu nasıl oldugunu bilmediğiniz ulu melekler hakkında çok fazla yorum yapmayın, onlar kendilerinden insanlara çok fazla bilgi vermemişler, görevlerini icra etmişlerdir. onlar ben liği bencilliği sevmez. ortada yanlızca ulu Allah vardır. nasılki ulu meleklerinde sahibi ulu Allahsa, peygamberinde seninde benimde hepimizin sahibi odur.

bu konu daha çok uzar, sebebi ise sizin bilgiye ulaşmaktaki isteğiniz değil kendi egolarınızı tatmin amaçlı yürüttüğünüz propagandadır. ulu Allah ol demese ne cebrail as gelir, nede bir peygamber kendi başına vahiy alabilir. sizlerin onlar hakkında yaptıgınız açıklama ve yazılanlardan çıkardığınız sonuç dalga geçip hafife aldığınız geçmişte yaşamış kimselerinkinden farklı değildir. bu konuda aczinizi görün, çünkü bu bilgiler Allah katındadır. insanlara açık bir şekilde verilmemiştir. belirttiginiz bazı kimselerin yaptığı açıklamalar eks-ik bu konuda haklısınız, fakat sizinde konuyu dönüp dolaştırıp getirdiğiniz yerde çok eks-ik.

övgüler ve şükürler ulu olan cenabı Allaha dır. selam ve sevgiler peygamberlerine ve ulu meleklerinedir. aradan kimse kimseyi tutup yukarı çekip yücelemeye kalkmasın boşuna. zaten gerekeni ulu Allah yapmış meleklerini ulu'lamış, kulunuda kendine dost seçip peygamber etmiştir. sizin birbirinize yaptıgınız bu açıklama niye? ulu Allahın yücelttiği yetmiyormu da böyle bir ayrı gayrı duruma düşüp bilmediginiz konularda yorumlar yapıp birbirinize üstünlük taslıyorsunuz? yoksa Allahdan almış oldugunuz bilgi ile egolarınızmı kabardı? eğin başınızı... bırakalım ulu Allah tarafından yüceltilmişleri yüceltmeyi, ulu Allahın işini ulu Allaha bırakalım, biz kendimize bakalım, ne durumdayız, nereden geldiğimiz bellide, bu inat ile bakalım biz nereye gidecegiz onu düşünelim. çıkarın şapkaları koyun masaya oturup düşünün ben neresindeyim muhammedin. ne kadar muhammedim. onun ümmetiyim de, ne kadar onun gibi insan olabiliyorum. onu hepsinden farklı kılan özelliği insanlara duydugu sevgi sefkat ve davranışıdır. siz nasılsınız insanlara karşı? yoksa o iş yanlızca peygamberleremi farz kılındı?

dünya işlerinden asla sesini yükseltmeyen gönül alan bir muhammed, arkasında onu yücelemede sıraya girmiş birbirini yiyen bir ümmet.

kiminin para gözünü kör eder, kiminin edinmiş oldugu bilgi. amaç insan olup gönül almak iken. üstüne çıkmış tepiniyoruz birbirimizin üstünde. Allahın nurunu herbirimiz taşıdıgımızı bildiğimiz halde. vay halimize.
 
Son düzenleme:
Selam!

Mopsy-
Yezid babasi Beyazit Bestami hocanin cinsel tercihi
Daha sakalı bitmemiş oglanlar.mis!

Tasavvuf arastirmacilarinin cok iyi bildigi gibi
Bu konuda kullanilan ana soylem;
Oglanin yanaklarindaki AYVA Tuylerine,
Ustlerine binilip arkadan sakallari surtmek..
.

Evet!..
Bu kadar acik,net,futursuz
Tam ahlak-i Tasavvufa uygun sekilde
Hem de tasavvufun buyuk evliyalarinin cuzlerinde....

Kim bu?
Yezidin babasi lakapli
Beyazid Bastami hoca

Soralim!
Kime mi?
Tabii ki kendilerine;

"Süfîler arasında Bâyezîd'in yeri,
melekler arasında Cebrail'in yeri gibidir"
Cüneyd-i Bağdâdî hoca

Tasavvuf evliyalarinin Cebraili (hasa)
Bir oglanci;ustelik oynastigi bu oglanlar
Tanrinin kendisi (Hasa)

Kaynak:
Tasavvuf evliyasi,
Mevlana lakapli Celaleddin hoca

Tasavvufcularin dilinden
Bestami hocayi biraz daha yazalim,

Bâyezîd cehennemden korkmazdı, cennete pek değer vermezdii,
namazı ayakta durmak, orucu aç kalmaktan ibaret sayardı,
sahip olduğu her şeye sırf Cenâb-ı Hakk'ın lutfuyla mâlik olduğunu söylerdi,

O Semerkant'ta iken etrafına toplananları dağıtmak için,
Kur'an'da Firavun'un söylediği bildirilen sözleri (el-Kasas 28/30) aynen tekrar ederek,
"Ben sizin en yüce rabbinizim" demis ve ramazanda oruç bozmustur


"Bir defasında Allah beni yükseltti ve huzurunda durdurup,
'Ey Bâyezîd! Halkım seni görmek istiyor' dedi. Ben de,
'Beni vahdâniyyetinle süsle, bana kendi hüviyetini giydir;
beni ahadiyyetine yücelt, öyle ki beni gören halkın seni gördüklerini söylesinler.
Sen işte bu olasın ve ben burada bulunmayayım' dedim."
Baklî, s. 99

Bâyezîd Bestami hocanin Allah cc'nun dışındaki bütün varlıkları
Bir hiç olarak görerek "Heme ûst" demistir.

Hani
Forumdaki tasavvuf kufrunu ortmek icin
Durmadan hakaret yagdiranlarin
Meshur Hic olmayi nasip et
Nidalarinin ana kaynagi budur.

Ancak onlar gunumuzde dahil olmaya calistiklari
Cemaatlerin kaynaklarini esas aldiklarindan........

Yine
Mesaj 241den bir alinti:

Mopsy-
Yezid babasi Beyazit Bestami hocanin cinsel tercihi
Daha sakalı bitmemiş oglanlarmis.
Sems hocanin ki kadinlar. (ve Sarap)

....Ve Sarap...
Kadin olayini Tanriya bagliyan
Rumi hoca,herkesin gozleri onunde
Devamli sarap icen
Tasavvugun diger evliyasi
SEMS hocanin bu gunahini
SEKR HALI yalaniyle ortbas edememis
[Muhtemelen sarabin agir kokusu nedeniyle]
Bakin ne cevap vermis:

Bir gün kıskanç fakihler inkar ve inatları sebebiyle Mevlanadan:
şarap helal mıdır veya haram mı?
diye sordular.
Onların maksadı Şemseddinin şerefine dokunmaktı.
Mevlana kinaye yolu ile
İçse ne çıkar: Çünkü bir tulum şarabı denize dökseler deniz değişmez ve denizi bulandırmaz. Bu denizin suyu ile abdest almak ve onu içmek caizdir. fakat küçücük havuzu şüphesiz bir damla şarap pisletir. böylece tuzlu denize düşen herşey tuz hükmüne girer. Açık cevap şudur ki,Mevlana Şemseddin şarap içiyorsa, herşey ona mübahtır. Çünkü o deniz gibidir. eğer bunu senin gibi bir kızkardeşi fahişe yaparsa, ona arpa ekmeği bile haramdır. buyurdu.
MENAKIBÜL ARİFİN II cilt 2, sf. 72

Tasavvuf evliyasi SEMS saraba duskun!
Tasavvuf evliyasi Mevlana lakapli Rumi hoca;İçse ne çıkar"
..diyor!!!

Islamin Rabb'i Allah cc da diyor ki:
"Rahman ve Rahim Olan ALLAH'ın Adıyla"

5.90-91."Ey iman edenler! İçki, kumar, putlar ve fal okları şüphesiz şeytan işi pisliklerdir.
Bunlardan kaçının ki saadete eresiniz.
Şeytan şüphesiz içki ve kumar yüzünden aranıza düşmanlık ve kin sokmak ve
sizi ALLAH'ı anmaktan alıkoymak ister.
Artık bunlardan vazgeçersiniz değil mi?"
Sadakallah!

Dikkat!
Celaleddin hocanin;"Fakihler..."
Dedigi kisiler donemin
Ehl-i sunnet alimleri,kadilari!

Rumi hoca ne yapti?
1-Sems hocanin icki icmesinin
Evliyaligina engel olmadigini soyledi

2-Sonra da bunu soranin
Kizkardesine o-ruspu dedi.

Buradaki cirkin soz
Mevleviligin konusma adaplarinda var.
Hatirlarsaniz Celaleddin Rumi hoca
Ortanca oglu tasavvuf evliyasi
Sultan Veled hocaya da

Mesaj 203:
-A sersem dedi, niçin olmasın?
A eşek, niçin olmasın?
A orp. kardeşi niçin olmasın?

......demisti!

Bunun hikmeti mi ne?
Bakin simdi sapkinliga

Yine Şems buyurdu:
Ben yüzyıllık bir kafire sövsem mümin olur.
Mümine sövsem veli olup cennete gider.
MENAKIBÜL ARİFİN -sf. 479

Boylece
Tasavvuf evliyasi SEMS hoca tarafindan
Cirkin soz kutsanmistir.
Ahlak-i Tasavvuf!....

Ayrica;
Bunlari yazdigi
Mesnevi kitabi icin

....Ormanlar kalem olsa,
denizler mürekkep olsa yine
Mesnevinin biteceğini umma...
Mesnevi-Celaleddin Rumi c: 6 s: 178

Demekten de cekinmiyor.
Niye mi oyle diyor?

Allah (c.c) diyor ki:
Bismillâhir rahmânir rahîm.
31.27.Eğer yeryüzündeki ağaçlar kalem olsa, denizler de,
arkasından yedi deniz daha
kendisine yardım ederek (mürekkep) olsa
yine Allahın kelimeleri tükenmez.
Sadakallah!

Hasa!
Allah cc ile yarisiyor.
Bu da yetmiyor,
Kuranı Kerim için geçerli olan:
Az lafızla çok mana verme
özelliğini bakin kime atfediyor?

Lafzı az, manası çok olan bu mazum Mesnevi...
Mesnevi-Celaleddin Rumi c: 1 s: 12

Islam dini acisindan bunyesinde
Bircok kufur barindiran bu Kitap

...ki buna iki carpici
ornek daha verelim!

Dikkat edin simdi:
Allah cc nu isimlerindeki gorunumuyle degil
Allah cc nu sifatlarindaki gorunumuyle degil
Allah cc nu; Allah cc nun bildigi gibi GORMUS!

420. Bir derviş, bir dervişe;
Tanrıyı nasıl gördün, söyle dedi.
Derviş dedi:
Neliksiz, niteliksiz gördüm.
Mesnevi-Celaleddin Rumi

Baglaminda;
Muhammed=Allah
Insan =Allah


2015-Kim de yakın aynası varsa, kendini görmüş olsa bile,
hakikatte Tanrı yı görmüş olur.
Mesnevi-Celaleddin Rumi

Tasavvuf Islam disi bir inanc sistemidir.

Ehl-i Kuran diyor ki:
Rahman ve Rahîm Allah'ın adıyla...

23.53. Fakat onlar işlerini aralarında parçalayıp çeşitli zübürlere
/kutsallaştırılmış hizip kitaplarına ayırdılar.
Her hizip, yalnız kendi yanındakiyle sevinip övünmektedir.

Sadakallah!

Devam edecek.....
 
Selam!

Tasavvuftaki Vahdeti Vücuda göre
Ilahlaşan insan icin
Dinin pek bir anlami yoktur.

Din
Hedefe varmak icin bir vasitadir.
[Kopruyu gecene kadar ayiya dayi diyorlar.]

Tasavvufun bir diger buyuk evliyasinin su sozleri
Olayin daha kolay anlasilmasina yardimci olabilir.

Yeryüzündeki her cami harab oluncaya kadar,
Kutsal görevimiz yerine getirilmiş olmaz
Ve
imanla küfür bir oluncaya kadar da,
Gerçek Müslüman olunmaz.

Türkistanli Evliya Ebû Said b. Ebu'l Hayr hoca

Goruldugu gibi;
Islam,Allah cc,Muhammed as,Kuran vb.
Kelimelerle suslenen Tasavvuf adi verilen
bu SIRK / Aracilik dininin
Bu EVLIYA dininin
Yere goge sigdiramadiklari seyhlerinin
Dillerinin altindaki baklalar
Yukaridaki alintiyla

Baglaminda,
Muhammed=Allah
Soylemiyle verdikleri mesaj
Artik anlasilmistir diyorum.

Sufilikte HAK soylemini,
Islamin cocuklari Allah cc olarak anlar.

Gercekte
Sufilerin kullanimiyla ,
Vahiy'e bagli İslami'nin ifadelerinde
Anlamini bulan ayni Hak değildir.

Cunku
Onlar her ne kadar Hak ile Allah cc nu isaret etselerde
Vahdet-i Vucud inancında anlamini bulan,
Tabiatla ayni olan bir Tanrı inancinin sonucudur.

Bunun ise;
Alemlerin Rabbi
Mutlak ve Kadir olan
Allah cc ile bu hakk'in
Ilgisi yoktur.

Bakin simdi:

bir gün Mevlana medresede bilgiler saçıyordu. halis mürid kendi şeyhinin herkesten üstün olduğuna inanan kimsedir. Mesela: bir adam beyazid (bistami)nin müridlerinden birine senin şeyhin mi büyük, yoksa ebu hanife mi? diye sordu.
Mürid benim şeyhim diye cevap verdi. (Nihayet) o birer birer bütün sahabeyi saydı, fakat mürid yine şeyhinin hepsinden büyük olduğunu söyledi.
Sonra Muhammed mi büyük, senin şeyhin mi? dedi.
En sonunda Allah mı büyük, yoksa senin şeyhin mi diye sordu?
Mürid ben Allahı şeyhimle gördüm, şeyhimden başka bir şey tanımam, hep onu tanırım. dedi.
Başka bir müridden de Allah mı büyük yoksa senin şeyhin mi? diye sordu. Bu mürid de bu iki büyük arasında hiçbir fark yoktur dedi.
Ariflerden biri de bu iki büyükten daha büyük biri lazımdır ki o farkı ortaya koysun demiştir. Nitekim buyurmuştur ki :
Allah görünmediği için peygamberler onun naibi olmuşlardır.
Hayır böyle de değil.
Bu naible, naibin naibliğinde bulunduğu kimseyi ayırmak çirkin şeydir.burada ikilik yoktur.
MENAKIBÜL ARİFİN I c1, sf. 324
.....Bu naible, naibin naibliğinde bulunduğu kimseyi ayırmak çirkin şeydir.burada ikilik yoktur........

Simdi
Muhammed=Allah
Anlasildi mi?

Devam edelim:

Vahdet-i Vücud inancındaki ilah anlamini bulan
Tanrı inancinin zirveye ulastigi bir cok taninmiş sufi vardir.
İbn Arabi ve Celaleddin Rumi hocalar bunlardan sadece ikisidir.

Celaleddin Rumi hoca bu inanca yeni unsurlar ve anlamlar getirmez.
Onun yaptigi,seleflerinin ifade ve inanclarını toplayip,
Sistemlestirip, bir butunluk icerisinde ifade etmek olmustur.

Yani
Tanri vahy'i falan degil....

Bu, ne yıldız bilgisidir, ne remil, ne de rüya.
Tanrı, doğrusunu daha iyi bilir ya, Tanrı vahyidir!
Sofiler, bunu halktan gizlemek için Gönül Vahyi demişlerdir.
Mesnevi-Celaleddin hoca

Rumi hocaya gore seyhin, Pirin, ermisin,evliyanin
Her ne isim verilirse verilsin
Tasavvufun ulu zatlarinin soyledikleri ve yazdiklari seyler ayniyla Vahiydir.
Tıpkı kendisinin de itiraf ettiği Mesnevi kitabinda oldugu gibi!...

Celaleddin Rumi hoca,
Kitabina Hindistandan sadece Kelile ve Dimne masallarini almamis,
Hint kulturunun urunu olan Kamasutradan da alintilar yaparak bunları
Alemlerin Rabbinden inmedir diyerek sunmustur.

Yani
Mevlana/Benim mevlam/Benim Rabbim lakapli
Ve
Islama Allah cc dan sonra ikinci
EKBER olarak sokulan ispanyada KABALACI
Yahudi hahamlar tarafindan yetirtirilen
Seyhul ekber Muhiyyddin Ibn-i Arabi hocanin ogrencisi
Ve ayni zamanda onun uvey oglu olan
Seyhus Islam Sadrettin Konevi hocanin da
Ogrencisi olan Celaleddin Rumi hoca
Ogrendigi Vahdet-i Vucud felsefesini

Dogudan gelen,
Budist egilimin Islami sozlerle suslendigi
Nefin yedi merhalesini asarak,
Sonunda Nirvanaya ulasmak,
Yani
Enel Hak olmayida
SEMS hocadan ogrenmis ve bunlari
Islamik ogelerle harmanlamistir.

Bu yuzden Mesnevisinde bati eserlerden
Alinmis hikayeler varken,
Ayni zamanda dogu felsefelerinin
Hikayeleri de vardir.

Bunlarin aralarina Kurandan,hadislerden
Teviller de katmistir.

Suclandi mi hemen bu bolumleri gosterip
Savunmalar yapmistir.

Hani
Yazdiklarimiza karsi o tip Ayetli,hadisli bolumleri asan
Ama
Kabalaci,Budist bolumler icinde;Siz anlamazsiniz!
Sloganlarini atan forumdaslarimiz gibi....

Simdi
Alemleri Rabbinin vahiyleridir diye
insanlara empoze edilen Mesneviden

Varlık yokluk hep Odur.
Sevinç ve kederi hasıl eden hep Odur.
Alemde ne varsa Onun dışında değildir.
Altı cihette de, altı cihetin dışında da
Tapılacak olan hep Odur
Bunun yorumunu biz yaparsak agir olur.
Bu yuzden gelin Tasavvuf felsefesini din yapan
Ve bunu Islamin sirtina saplayan
Tasavvufun yasamis en buyuk evliyasi yapsin

Kendisinden başka birşey yaratmamıştır,
eğer Hakkın gayrı birşey yaratmışsa o bâtıldır.
Belki onları senin isimlerin ve sıfatların ile ortaya koymuştur.
Senden gayrı olanları tenzih ederiz.
İbn Arabî hoca

.... Kendisinden başka birşey yaratmamıştır.....

Allah cc de diyor ki:
Bismillâhir rahmânir rahîm.
15.85. Biz gökleri, yeri ve bunların arasındakileri hak olarak yarattık.
44.38. Biz, gökleri, yeri ve bunlar arasında bulunanları, eğlenmek için yaratmadık.
44.39. Biz onları ancak hak ve hikmete uygun olarak yarattık. Ama onların çoğu bilmiyorlar.
Sadakallah!

Devam edecek..........
 
Selam!

Tasavvuftaki Vahdeti Vücud’a göre
Ilahlaşan insan icin
Dinin pek bir anlami yoktur.

Din
Hedefe varmak icin bir vasitadir.
[Kopruyu gecene kadar ayiya dayi diyorlar.]

selam ederim,

mopsy elbette din hedefe varmak için bir vasıtadır. araçtır. bunun kopruyu gecene kadar ayıya dayı demek ile ne ilgisi var. o köprüyü gecmek kolaymıdır. kim gecmis o kopruden? bana bir tane örnek ver Allah için.
 
selam ederim;

hiç uğraşma örnek veremezsin. çünkü o köprü öyle uzundurki insan hayatı sığmaz insanlığın toplam var oluşu anca sığar. o köprüden ahmet mehmet gecemez. o köprüden insanlık ya tamamiyle geçecektir, toplum ruhu ile edinmiş oldugu bilgiyi birbirine doğru aktararak yada topluca bencil davranarak kendi cennetini düşünerek sınıfta kalacaktır. ulu Allah yok edecek tekrar baştan yaratacaktır. bu evvelde böyle olmuştur ezeldede böyle olacaktır.
 
Selam!
Nerede kalmistik?

Tasavvuftaki Vahdeti Vücuda göre ilahlaşan insan icin
Dinin pek bir anlami yoktur.

Din
Hedefe varmak icin bir vasitadir.
[Kopruyu gecene kadar ayiya dayi diyorlar.]

Tasavvufun bi diger buyuk evliyasinin su sozleri
Olayin daha kolay anlasilmasina yardimci olabilir.

Yeryüzündeki her cami harab oluncaya kadar,
Kutsal görevimiz yerine getirilmiş olmaz
Ve
imanla küfür bir oluncaya kadar da,
Gerçek Müslüman olunmaz.

Türkistanli Evliya Ebû Said b. Ebu'l Hayr hoca

Evet!
Islam dinini bir kopru olarak kullanip
Sonucta camilere insanlarin gitmesini onleyip
Onlari cemaatsiz,islevsiz bakimsiz birakmayi
KUTSAL GOREV olarak gorurler.

Zaten
Butun tasavvuf evliyalari,seyhleri kendi
Ibadet evlerini,tekkelerini kurmus
Ve buralarda toplanmayi sart kilmislardir.
Camilerde zahiri Kuran var.
Ona kapilan sirke duser,
Hakikati biz direk levh-i mahfuzdan okuduk
Ondan indirdik ,Muhammed as ruyamizda ogretti

Baglaminda Islamin cocuklarini bu tip
Soylemlerle kurulmus cemaat evlerinde
Toplamislardir.

Ve kemiklesme olana kadar Kuran onde tutulup,
Yaninda esas olan kendi kitaplarinin ogretimi yapilmistir.
Kendi kitaplari da Celaleddin Rumi hocanin dedigi gibi
Vahy Kitabidir.(!?)

Sonucta
Dini/Kurani bu cemaati olusturma yolunda
Bir kopru
Bir perde etmislerdir.

Yani
Kopruyu gecene kadar
Ayiya dayi demislerdir.???

Bunlari okuyan 3. sahislar
Gunumuzdeki durumdan bunu
Zaten biliyorlardir.

Bilmiyenlerde
Bu forumdaki karsi yazi yazan ve
Yazanlara destek olanlarin
Hallerinden farketmislerdir.

Peki
..... imanla küfür bir oluncaya kadar da,
Gerçek Müslüman olunmaz.......

Sozunun acik net bir delili varmidir?
Binlerce vardir.

Once
Tasavvuf evliyasi Tebrizli Mahmud Şebüsteri hocaya kulak kabartalim.
Bil ki putu yaratan da ulu Tanrı... iyinin yaptığı her şey iyidir.
Müslüman, puta tapmak nedir, bilseydi dinin puta tapmaktan ibaret olduğunu
anlardı.
Müşrik de putun hakikatini bilseydi hiç dininde yol azıtır, sapık olurmuydu?
O, putu ancak görünen bir suretten ibaret gördü de, o sebeple şeriatte kafir oldu.

Baglaminda
Bu anlayisin ana kaynagi olan
Allah cc dan sonra ikinci Ekber olarak
Tasavvuf inancindakiler tarafindan Islama
Sokulan;Seyhul Ekber Muhiyiddin Ibn-i Arabi
Hoca nin Ilahi kattan direk okuyup ogrendigine bakalim (!?)

Kendisinden başka birşey yaratmamıştır, eğer Hakkın gayrı birşey yaratmışsa o
bâtıldır. Belki onları senin isimlerin ve sıfatların ile ortaya koymuştur. Senden gayrı
olanları tenzih ederiz!

Ve

Putperest;Allah'a ibadet etmiştir. Bu nedenle de o bile kamil bir mü'mindir.
Zira taptığı şey de varlığın bir parçası (Bir'in bir unsuru) değil midir?!
Bu nedenle puta tapan bir kişi bile aslında (haşa)Allah'a ibadet etmektedir.
Zira o putta Bir'in bir parçasıdır.

Iste
Tasavvufun hedefi olan
Iman ile kufur bir oldu

Baglaminda
Gercek musluman olundu???

Simdi de konuyla ilgili ana fetvayi
Seyhul Ekber Muhiyiddin Ibn-i Arabi
Hocadan alalim (!?)
ŞEYH MUHYİDDİN İBN-İ ARABİ

Firavunun ailesi onu suda, ağacın yanında bulduğunda, Firavun ona Musa adını verdi. Kıptîce mu su ve sa da ağaç demektir. Bu şekilde, onu içinde bulunduğu şeyle adlandırdı. Çünkü sandık suda ağacın yanında durmuştu. Ve (Firavun) Musanın öldürülmesini istedi. Bunun üzerine, karısı (Asiye) Musaya ilişkin olarak konuştu. Ve Firavuna söylediği sözde, (kendisine ilham olunan) ilahi konuşma ile konuştu. Çünkü, Aleyhis-selatü ves-selamın, o ve İmran kızı Meryem için, erkeklerinki gibi kemale sahip olduklarını teyid eder biçimde bildirdiği üzere, Allahu Teala onu kemal için yarattı. Musaya ilişkin olarak Firavuna, O, benim ve senin için göz aydınlığıdır [Kasas Suresi, 28/9] dedi. Böyle olunca, onda ortaya çıktığını söylediğimiz kemal ile, gözü Musayla aydınlık oldu. (Aynı şekilde) suda boğulurken, Allahın bahşettiği iman sayesinde, Firavunun da gözünün aydınlığı oldu. Allah onun canını, içerisinde hiç kir kalmamış bir şekilde tertemiz olarak aldı, çünkü İslâm önceden olanları siler. Ve ilahi rahmetten hiç kimse ümidini kesmesin diye, Allah Firavunu, dilediğine inayet ettiğine ilişkin bir ayet kıldı. Çünkü Allahın rahmetinden ancak kafirler ümit keser. Eğer Firavun ümit kesenlerden olsaydı, imana gelmezdi. Böylece Musa, Firavunun karısının kendisi hakkında söylediği gibi oldu, ki şöyle demişti: O benim ve senin için göz aydınlığıdır, onu öldürme! Yakında bize faydası dokunur [Kasas Suresi, 28/9]. Ve böyle de oldu.....
{MUSA KELİMESİNDEKİ HİKMET-İ ULVİYYE-Fususel Hikem }

Tasavvufun Birinci evliyasi ne demis?
..... Allah onun/firavunun canını, içerisinde hiç kir kalmamış bir şekilde tertemiz olarak aldı...

Peki
Islamin Vahid Evliyasi ne demis?

Bismillâhirrahmânirrahîm.
28.40. Biz de onu ve askerlerini yakalayıp hepsini suyun içine fırlattık. Bak, nasıl oldu zalimlerin sonu!

28.41. Biz onları, ateşe çağıran önderler yapmıştık. Kıyamet günü yardım göremeyeceklerdir.
SADAKALLAH!

Tabii ki;
BU SOZLERDEN BIRISI YALAN.

Biz ehl-i Kuran olanlar
Allah cc nun sozlerine AMENNA! Diyoruz.

Tasavvuf bicagini Islamin sirtina saplayan
Ibn-i Arabi hocayada YALANCI diyoruz.

Iste
Bunun gibi Kufrun Imanin icine yerlestirilmesi
Tasavvuf evliyasinin da dedigi gibi
KUTSAL GOREVLERIDIR.....

TASAVVUF ISLAM DISI BIR INANC SISTEMIDIR!

Peki
Bunlar ve bunlara uyanlarin sonu nedir?

Bismillâhir rahmânir rahîm.

Meselullezînettehazû min dûnillâhi evliyâe ke meselil ankebût ittehazet beytâ
ve inne evhenel buyûti le beytul ankebût,
lev kânû yalemûn


29.41Allah'ın berisinden EVLIYA edinenlerin durumu, bir ev edinen dişi örümceğin durumuna benzer.
Ve evlerin en güvensizi/en zayıfı elbette ki dişi örümceğin evidir.
Keşke bilselerdi!

SADAKALLAH!

.... Keşke..............................
 
selam ederim;

sayin mopsy oldukca yanlis fikirler sunuyorsunuz, bu is nereye varicak boyle bilemiyorum, durdurun artik torpuleyin egolarinizi muhterem kardesim
 
Selam!
Simdi
Tekrar tasavvufun buyuklerine donelim.

Tasavvufun en buyugu olan,
Seyhul Ekber Muhiyddin ibn-i Arabi hocanin
Muhiyddin isminin kendisine verildigini iddaa edip,

Ustune ustluk
Ikinci buyuk olan ve
Alemleri yonettigini iddaa eden
Gavs Abdulkadir Geylani hocaninda
Kendisine VEKILlik verdigini de iddaa ederek

Kutbul irsadligini ilan eden,
Tasavvuf inancindakiler tarafindan
1000 yilin mueccidi ilan edilen
Hindistanli seyh Muhiyiddin Imam Rabbani hoca
Kendi yazdiklarini Kutsallastirmistir.

Yazılan bu marifetlerin hepsinin Allah-u Teâlâ tarafından ilham edilmiş olduklarını,
şeytanî vesveselerin hiç karışmadığını umarım. Bunun doğruluğuna delil olarak
şunu da söyleyeyim ki, bu bilgileri yazmak istediğim ve Allah-u Teâlâ'mn mukaddes
zâtına sığındığım zaman, melâike-i kiram'm sanki şeytanları buralardan kovdukları
görüldü. Bu mekânın çevresine girmelerine müsaade etmiyorlardı. Her işin
hakikatini en iyi bilen Allah-u Teâlâ'dır.
İmam-1 Rabbani s.320

Simdi bu Kutsal (!?)yazilara bir goz atalim.
"Kâmil ve mükemmel bir şeyhe kavuştuktan sonra, bütün arzuları onun eline
bırakmalı, gassalin elinde teneşirdeki meyyit gibi olmalıdır. İlk fena hâli
Fenâfişşeyh'te başlar, bu ise Fenâfiullâh'a çıkmaya vesiledir. "
Mektubat(61. Mektup)

"Bu tarikat-ı aliye'de talibin ilerlemesi, bağlı olduğu şeyhin tasarrufu ile olur. Onun
tasarrufu olmadan hiç ilerleyemez. Zira nihayetin başlangıca yerleştirilmesi, onun
mübarek teveccühünün eseridir. Anlaşılmayan, bilinmeyen mânâlara kavuşmak, hep
onun yüksek tasarrufunun bir neticesidir."

"Bu büyükler birisini bu yola almaya ve sadakatli bir talibe kısa zamanda şuur ve
huzur vermeye güçlü oldukları gibi, bunları geri almaya da güçlüdürler. Bir edebin
terki sonunda kalplerinin bir incinmesi sâliki müflis bir hâle getirir."
Mektubat(221. Mektup)

Tâlib, gönülden her şeyi çıkarıp bütün varlığı ile şeyhine teveccüh etmelidir.
Huzurunda ondan izin almadan, o emretmedikçe nafilelerle ve zikirle dahi meşgul
olmamalıdır. Onun yanında iken ondan başka kimseye bakmamalı, kimseyle
konuşmamalı, kimseye iltifat etmemelidir.

Yani
Murid seyhin kulu olacaktir.
Hindistanli tasavvuf evliyasi seyh Muhiyiddin Imam Rabbani hoca
Boyle soyluyor ya!...

Bakalim Rabbul Alemin olan
GERCEK VAHID EVLIYAMIZ
Gercek KUTSAL yazilarda/Kuranda
Ne diyor?

Bismillahirrahmânirrahîm
Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım.
Sadakallah!

Bu sozlerden biri KUTSAL!
Bu sozlerden biri YALAN!

Biz ehl-i Kuran olarak
Allah cc nun sozune AMENNA! diyoruz!

Tasavvuf evliyalarindan en ucuk sozlerle ifade edilen
Tasavvuf evliyasi Bayezid-i Bestâmî hocanin
Su sozlerine dikkat edin:

"Veliler Allah-u Teâlâ'mn gelinleridir." buyurmuşlardır.
Gerçekten de öyledir.

Bir benzetme icin bile olsa
- (ki degil)
Bir musluman;Rabbul alemin" icin
Nasil boyle bir cumle kurar?

Tasavvufcuysa,
Vahdet-i vucudcuysa

Yani
Insanin ilah olmasi inancina bagliysa
Boyle bir cumle kurar.
Ahlak-i Tasavvuf....

Simdi
(Hasa) Allah-u Teala'nin gelinlerine
Yine
Tasavvufcunun gozuyle bakalim

Allah-u Teala'nin mahlukatı içinde bir kişisi vardır,
kalbi İsrafil Aleyhisselâm'm kalbi üzerindedir.

Mahlûkatı içinde üç kişisi vardır,
kalpleri Mikâil Aleyhisselâm'in kalbi üzerindedir.

Mahlûkatı içinde beş kişisi vardır,
kalpleri Cebrail Aleyhisselâm'in kalbi üzerindedir.

Mahlûkatı içinde yedi kişisi vardır,
kalpleri İbrahim Aleyhisselâm'in kalbi üzerindedir.

Allah-u Teâlâ'mn mahlûkatı içinde kırk kişisi vardır,
kalpleri Musa Aleyhisselâm'in kalbi üzerindedir.

Allah-u Teâlâ'mn mahlûkatı içinde üçyüz kişisi vardır,
kalpleri Adem Aleyhisselâm'in kalbi üzerindedir.

Nihayet AUah-u Teâlâ'mn beşyüz veli kulu vardır.
o bir öldüğü zaman üçten birini geçirir.
Üçten öldüğü zaman beşten yerine geçirir.
Beşten öldüğü zaman yediden yerine geçirir.
Yediden öldüğü zaman kırktan yerine geçirir.
Kırktan öldüğü zaman üçyüzden yerine geçirir.
Üçyüzden öldüğü zaman beşyüzden yerine geçirir.
Beşyüzden öldüğü zaman AUah-u Teâlâ dilediğini geçirir.
Her asırda yüzyirmidörtbin mevcut vardır.
Her türlü belâyı AUah-u Teâlâ onlar sebebiyle defeder.

Ebdâl dört şeyle ebdâldır;
az konuşmak, az yemek, az uyumak, insanlardan ayrı kalmak.
Onlara ebdâl denmesinin sebebi, kayboldukları zaman yerlerine
ruhanî bir suret,bedel olarak bırakıldığı içindir.

Iste
Tasavvuf inancinin eski yunan olimpus ilahlarini andiran
Insan bedenli ilahlar ordusu.

Simdi de;
(Hasa) Allah-u Teala'nin gelinlerinin en ustundeki
Evliya olan seyhe
Yine tasavvufcunun gozuyle bakalim

Bu zata melekut aleminde Azim yani büyük kişi ismi verilir.
Bütün halk onun kalbinin ayakları altmada durur
ve onun gölgesinde gölgelenir.
Bu hallerden heyecana kapılma.

Peki
Muhammed asin Ilah kabul edilmesinin
Yukarida anlatilanlarla ilgisi/kazandirimi nedir?
Bunu yine tasavvufcu soylemlerinde bulabiliriz.

"Nur üstüne nurdur." (Nur: 35)

Yani Allah-u Teâlâ kendi nurundan Habib-i Ekrem -sallallahu aleyhi ve sellem-inin
nurunu yarattı. Peygamber Aleyhimüsselâm Hazerâtinin hepsini de Habib-i Ekrem
sallallahu aleyhi ve sellem-inin nurundan yaratmıştır. Onlardaki nur Resulullulah
Aleyhisselâm'in nuru idi.

Tâ Adem Aleyhisselâm'dan beri o nur onların üzerinde döndü durdu. Her birinin
alnında parlıyordu. Nihayet nurun sahibine kadar geldi. Zaten onun nuru idi, nur
nura kavuştu.

Artik
Muhammed=Allah
Sozunun kaynaklari ve gereksinimi
Iyice belirmistir diye dusunuyorum.

Bu Allah cc nun nuruna
Yaradilis olarak sahip olanlar (!?)
Inanci muridlerin kalplerine yerlesince
Bakin hedef soylem
Tasavvufcu eserlerinde nasil yer aliyor?

"Şeyhler öldükten sonra'da insanlara tesir ederler yani tasarruf/yonetim sahibidirler'
Estâğfirullah, estağfurullah, estâğfirullah el aziym diyoruz.
İşin doğrusu budur.
Çünkü Peygamber Efendimiz (S.A.V) böyle öğretiyor.
Onun için 25 defa estâğfirullah.
Sonra bir Fatiha, üç İhlas-ı şerif okuyun, büyüklerimize.
Evliyaullâh'a sâdât-ı âliyemize, meşâyıh-ı turuk-i aliyemize hediye edin.
Evliyaullah Allah'ın sevgili kulları, Allah'ın rızasını kazanmış kullar,
Vefatlarından sonra da insanlara müessirdirler.
Yani tasarruf sahibidirler.
Yani sizinle münâsebetleri vardır. Alâkaları vardır.
Rüyamıza girerler, nasihat ederler, ikâz ederler .
"Allah nasihatlerini rüyada mürşid suretinde yapar."

Iste
Iman=Kufur noktasi.

Ne demisti
Tasavvufun unlu evliyasi?

Yeryüzündeki her cami harab oluncaya kadar,
Kutsal görevimiz yerine getirilmiş olmaz
Ve
imanla küfür bir oluncaya kadar da,
Gerçek Müslüman olunmaz.
Türkistanli Evliya Ebû Said b. Ebu'l Hayr hoca

TASAVVUF ISLAMDISI BIR INANC SISTEMIDIR!

MUSLUMAN
Bu tasavvuf evliyalarindan
Sadece imani zayif olanlar korkar.

Bismillahirrahmânirrahîm
33.39. Ellezîne yubelligûne risâlâtillâhi ve yahşevnehu
ve lâ yahşevne ehaden illallâh
ve kefâ billâhi hasîbâ

39.Onlar ki Allah'ın mesajlarını tebliğ edip O'ndan korkarlar,
Allah'tan gayrı hiç kimseden korkmazlar.
Hesap sorucu olarak Allah yeter.
SADAKALLAH!

... Hesap sorucu olarak Allah yeter...

Amenna!
Rabbulalemin
AMENNA!...................


Devam edecek...........
 
Selam!

59. mesajdan alinti.
Ummi:
bunun ne hululle,ne panteizmle,ne panenteizmle ne nirvanayla alakası yoktur.haldir.
bunlar forum köşelerinde anlatılıp anlaşılacak şeyler değildir.

Hululle alakasini mecusi dini kokenli Tasavvuf evliyasi Sems'e soralim

Iki bilgin birbirleriyle ovunme ve tartisma yoluyla konusuyorlardi.
Marifet sirlarindan,ariflerin meclislerinden ve
Sohbetlerinden soz acmislardi.

Biri diyordu ki;
Esege binmis olarak yanima gelen zat Tanridir.

Oteki de;
Hayir!Bana gore esegi Tanridir!

Vahdet-i vucud taraftarlarina gore:
Allahtan ayri varlik yoktur.

Dervislerin konusmasi bu noktaya isarettir.
Yani her varlik Allahtan bir gorunus,bir eserdir.

Onlar HULUL inancina yakin bir yoldadirlar.
Ruh alemine erenlerin sozleri canlara isler.
Heva ve hevesle dolu olan sen nasil anlayabilirsin?
Malakat-i Semsi Tebrizi s.27

Evet!
Mecusi din geleneginin uzantisi
Olan bu tasavvuf evliyasi,
Futursuzca vahdet-i vucudun HULUL
Yonunu korkmadan telaffuz ediyor!

Hululun kafirlik oldugunu bilenleri de
... Heva ve hevesle dolu olan sen nasil anlayabilirsin?....
Diyerek susturuyor.

Ve
Tasavvufun evliyasi Sems (-eddin hoca)
Sapkinliginin sinirlarini gittikce buyutuyor.

Isaya Allahin ogludur diyenler,
Onun birlesme yoluyla ,
Allahtan kopmus oldugunu soylemezler.
Belki o dogus orneklerinden bir ornektir.
Malakat-i Semsi Tebrizi s.75
... Allahtan kopmus oldugunu soylemezler...

Ehl-i Kuran da diyor ki
YUH! Artik yuh!......

Allah cc muslumanlari
Sen ve Senin gibilerden uzak tutsun!

Yetmiyor;
Tasavvuf inancinin bu evliyasi
Allah cc nun hukmunu de begenmiyor!!!!

Seytan Yahyaya,Isaya secde etti.
Bu nedir? Korkudan umutsuzluktan gelen iman
Makbul degildir derler.
O halde Allaha iman hangisidir?

Firavun icin neden boyle olmadi?
Onun imaninin da kabul olmasi gerekirdi.
Madem ki son nefesinde ,tek kelime ile
Imanli gitmek mumkundur,
Firavun da oyle olmaliydi!
Malakat-i Semsi Tebrizi s.75

... Imanli gitmek mumkundur,Firavun da oyle olmaliydi!....

Niye
Boyle diyor?

Cunku
Allah cc Firavunun;Ahirette ates gidenlerin
Onderi/Lideri olacagini aciklamistir!

Tasavvuf dininin bu saskin dervisi/evliyasi,
Islam dininin Rabbinin hukmunun yanlisligini (!?)
Hic korkmadan ilan ediyor.

Yandaslari ise kendisini
Ehl-i sunnet vel cemaat ilan ediyor.

Yani
Cennetin varislerinden oldugunu ilan ediyorlar.
Onun kazanimlarina ortak olduklarinin farkinda
Bile olmuyorlar...

Ustelik
Allah cc karsisinda HADDini bile bilmiyen
Tasavvuf dininin bu unlu seyhi
Kuranin/Allah cc nun sozunu bile
Gecersiz kiliyor!

Sen hukmu degistirilmis olan Kafurun suresindeki;
Sizin dininiz sizin,benim dinim benimdir
Anlamindaki mensuh/hukmu gecersiz kilinmis
Ayeti okuyadur!
Malakat-i Semsi Tebrizi s.81

.... gecersiz kilinmis Ayeti okuyadur!...

Cebrail as okumus
Peygamberimiz Muhammed Mustafa as okumus
Eba bakir ra okumus
Omar ra okumus
Osman ra okumus
Ali ra okumus
Imam-i Azam ra okumus
Safi ra okumus
Malik ra okumus
Hanbeli ra okumus

Biz muslumanlar da okuruz
Okuruz da sen!
Sen, Konyadaki mevlevi tekkesinin bicare dervisi

Sen;
Bu ayetlere meydan okumayi
Din gununde nasil savunacaksin?

Simdi Sems isimli Tanrisinin kendisine
Kadin seklinde oynasmak icin geldigini iddaa eden,
Sarap icip demlenmeyi erdigi mertebe yuzunden(!?)
Gunah saymayan,Hululu savunan
Tasavvuf dininin bu evliya kiramini (!?)birakip
Unlu bir tasavvuf seyhine kulak kabartalim

Seyh Ebu Abdurrahman es-Sülemi'nin tefsirine bir goz atalim:
2.125."Biz beyti (Kabe'yi) sevap kazanma ve güvenlik yeri yaptık." Ayetinde,

"Burada Beyt, Muhammed aleyhisselamdır.
Ona inanan, onun risaletini tasdik eden
Güvenliğe kavuşmuş olur."
Şulemi ve Tasavvuf! Tefsiri:s.119,

Iste
Bu Islamdisi inancin evliyalari (!?)
Dinin merkezine;Dinin sahibini degil
Dinin tebligcisini kerhen koyarlar.

Bu sapkinligin sebebi
Muhammed as sevgisi degildir.

Aksine
Merkeze bir beser olan Resulu koyup,
Kendi evliyalarini da bu insanin/Resulun
Varisi ilan ederler.

Boylece
Velayeten evliyalarini dinin merkezine otururlar

Eger
Dinin merkezinde Allah cc olsaydi
Seyhlere kullugu

Yani
Acik musrikliklerini
Nasil
Din yapacaklardi?....

Cunku:
Vahdet-i vücud; Allah'tan başka herşeye tapmayı meşru gören,
Hatta emreden bir dindir.
Bu konuda Seyh Abdulkerim el-Cîlî şöyle diyor:
"Zatı itibariyle yüce olan Hakk'ın açığa çıktığı her varlığa tapmak gerekir".
Haksöz Dergisi, Nisan 93.

Iste
Tasavvuf dini
Sizler; La Mevcuda illallah! der.
Baglaminda:
her varlığa/mevcuda tapmak gerekir dersiniz

Ehl-i Kuran ise;
La Ilahe illallah der ve
Sadece Vahid Ilahtan sefaat/medet diler,
Sadece O'na tapariz!

Tasavvuf
Islamin sirtina saplanmis bir hancerdir.


Yine
Tasavvufcularin yere goge sigdiramadigi
Ucuk evliya Seyh Beyazid-i Bistamî ya kulak kabartalim:
Allah'tan Allah'a çıktım.
Nihayet ben de 'Ey ben sen olan' diye seslendi...
Çadırımı arşın yanına kurdum... Allah'ım!
Senin bana itaatin, benim sana itaatimden daha büyüktür...

Allah'a yemin ederim ki, sancağım Muhammed'in sancağından daha büyüktür.
Nurdan olan sancağımın altında cinler, insanlar ve peygamberler bulunmaktadır....
Beni bir defa görmen, Rabbini bin defa görmenden daha hayırlıdır...
Öyle bir denize daldım ki, peygamberler onun sahilinde kalmıştır"
Tezkiretül Evliya 1/160

Guya;
Allah cc demis ki: 'Ey ben sen olan'
Evliyanin sancağı/gucu: Muhammed'in sancağından daha büyük...mis

Allah cc nun evliyaya olan itaati(HASA!) Evliyanin Allah cc na itaatinden daha büyük mus.

Baglaminda
Ehl-i Kuran diyor ki:
YALANCI!!!

Simdi
Bunlarin ardindan yine guncel bir alt kademe seyhin
YALAN deryasi dini Menkibelerini okuyalim.

Mevlana Celaleddin hazretleri bir gün şöyle dedi:
Ben yedi yaşındayken sabah namazında daima:
Biz sana Kevser,i verdik (Kevser ,108-1) ayetini okuyup ağlardım.
Birdenbire Tanrı esirgemediği rahmeti sayesinde bana gözüktü,
öyle ki kendimi kaybettim.

Aklım başıma geldiğinde hafiften;
Ey Celaleddin? Ululuğumuz aşkına bundan böyle bir daha mucadehe etme.
Biz seni müşahede maka mina eriştirdik diye bir ses işittim.
O inayetin şükranesi olarak son derece ibadetlerde bulunup;
Ben şükreden bir kul olmayacak mıyım (İsra 17-3) ayeti gereğince çalışıyor
ve didiniyorum ki arkadaşlarımı da güzellik olgunluk ve hal derecesine eriştireyim.

Nitekim buyurmuştur:
Benim yüreğim ve canım Tanrı,yı görmek uğruna ipliğe döndü
Bundan sonra bana bir ip ucu göründü
Mesnevi,c,IV s.440
.... Birdenbire Tanrı esirgemediği rahmeti sayesinde bana gözüktü...

Tasavvuf yalanlarini birakip
Allah cc nun gerceklerine bakalim!

Bismillâhir rahmânir rahîm.
7.143.Musa, tayin ettiğimiz vakitte (Tûr-i Sînâya) gelip de Rabbi onunla konuşunca «Rabbim, bana kendini göster, seni göreyim.» dedi. (Rabbi) «Sen beni asla göremezsin. Fakat şu dağa bak, eğer yerinde durabilirse sen de beni göreceksin.» buyurdu. Rabbi o dağa tecelli edince dağı paramparça etti. Musa da baygın düştü. Ayılınca dedi ki; Seni noksan sıfatlardan tenzih ederim, sana tevbe ettim ve ben inananların ilkiyim.
Sadakallah!

Mucizeler paygamberi Musa asin dustugu duruma bakin.
Bir de Tasavvufcularin/tasavvuf evliyasinin iddaasina bakin!

Sapkinligin siniri yok!
Bakin simdi:

Bir gün Çelebi Hüsameddin müritlerinden birine
şeriata uymayan işlerle uğraşmaması için yemin verdiriyordu.
Bir rahle üzerinde üstü örtülmüş olduğu halde
Hakim Sena-inin İlahinamesini müridin önüne getirdiler.
O anda Mevlana hazretleri içeri girerek Bu ne ant içmedir?
Diye sordu.

Yemini bozmasından korktuğum için ona Mushafla yemin verdirmedim.
İlahinamenin üzerini kapattım bunun üzerine ant içireceğim
buyurdu Çelebi.

Buna edilen yemin Kurana edilen yeminden sağlam olur.Çünkü Kuranın sureti yoğurttur.Sena-inin bu manalarıysa Kuranın yağı ve kaymağıdır diye buyurdu Mevlana.
MENAKIBÜL ARİFİN s.215
Soyleme dikkat edin:
...Sena-inin İlahinamesi Kurandan ustun!....

Not: İlâhî-nâme'den kastedilen, Senâî'nin,
Fahrî-nâme de denilen Hadîkatü'l-hakîka'sıdır.

Ustelik
Bunlar;Biz Ehl-i sunnet vel cemaatiz derler.
Maasallah!!!!

Peki
Muhammed=Allah icin ne denir ki?
Asagidaki menkibenin son bolumune bir goz atin.

Mevlana,nın hizmetinde Hamza adında bir neyzen vardı.Son derece ustaca ve iyi çalardı.Mevlana,nın onun hakkında iyilikleri çoktu.Bu neyzen birdenbire hastalanıp öldü.Mevlana hazretlerine haber verirlerken müritlerinden bir kısmı da onu hazırlamakla uğraşıyordu.

Mevlana hemen kalkıp neyzenin evine gitti kapıdan içeri girince Aziz dost Hamza kalk? Dedi.Buyur diyerek kalktı Hamza ve ney çalmaya başladı.Üç gün üç gece büyük bir sema yaptılar.O gün yüze yakın Rumlu kafir Müslüman oldu.Mevlana mübarek ayağını evden dışarı atar atmaz neyzen öldü.
Ariflerin Menkıbeleri s.221

Bir gün Mevlana hazretleri adı geçen Şeyh Alaeddin,e Hırıstiyanlar keşişler ve Hıristiyan bilginler İsa,nın hakikati hakkında ne diyorlar? Diye sordu.

Onlar İsa,ya Tanrı diyorlar dedi Alaeddin.

Bundan sonra onlara bizim Muhammed,imizin Tanrı,dan daha Tanrı,dır Tanrı,dan daha Tanrı,dır de? Diye buyurdu Mevlana
MENAKIBÜL ARİFİN s.250

...Muhammed=Allahtan daha Allah!....

....TASAVVUF ISLAM DISI INANC SISTEMIDIR!.....
 
Üst Alt