Muhammed eşittir Allah denilmesi doğrumudur?

bilgiyi yazmıyorsun.Büyüklerin sözlerini yazıp altına kendi tevilini yazıp onları küfürle itham ediyorsun.
çarpılacan ,demedi deme:gul:
çarpılınca fotonu bu başlığa ekle tamammı aleme ibret olsun. :freakedout:
 
bilgiyi yazmıyorsun.Büyüklerin sözlerini yazıp altına kendi tevilini yazıp onları küfürle itham ediyorsun.
çarpılacan ,demedi deme:gul:
çarpılınca fotonu bu başlığa ekle tamammı aleme ibret olsun. :freakedout:
Selam!

Sn.Ummi,
Problem bu dunyada carpilmak degil.
Problem Ahirette seriklerin birakip gitmesi!

Benim icin Allah cc nun seriki
Allah cc dur.
Ne Geylanisi,
Ne Rabbanisi
Ne Mevlanasi
Ne Ricâlü’l-gayb'i

Hep Allah cc
Hep Allah cc.................
 
mopsy bu dünyada çarpık olan o dünyadada çarpıktır.Hiç "dünyada ama olan ahirettede amadır "ayetini okumadın mı.burdaki sıratta yürüyemezsen ordaki sıratıda geçemessin.sen o büyüklerden birine erişseydin şirkten kurtulur hakiki tevhidi bulurdun.
gönlündeki puthaneyi temizlemeden tevhid ancak taklitte kalır derler.
Sür çıkar ağyarı dilden ta tecelli ide hak,
Padişah konmaz saraya hane mamur olmadan.
 
efenim ne aynıdır ne gayrı derler.hiç duymadınız mı.bu hulul etti manasına gelmez."Şah damarından yakınız""her nerede olursanız o sizinledir"ayetlerinin ayet olduğunu bilmeseniz bu sözleri söyleyenleride küfürle suçlardınız herhalde.

efenim Abdul kadir geylani bu sözleri söyledi mi,söyledi ise nasıl bir manevi tecrübe yaşadı bendeniz bilemem.Ama zannettiğiniz gibi ilahlık davası anlamı taşımadığını bilirim.
bir gün talebeleriyle çölde giderken,ufku dolduran bir nur görürler,ve seslenilir ya Abdul kadir senden çok memnunum kulluk mükellefiyetlerini kaldırdım.Abdul kadir geylani;"defol lain şeytan "der.talebeleri onun şeytan olduğunu nasıl anladığını sorduklarındada,Kulluk mükellefiyeti peygamberden bile kaldırılmadı der..
yani kulluk mükellefiyetlerinin bu kadar idrakinde olan birisi ilahlık davası gütmez.Kendi kıt aklınızla Abdül kadir geylaninin sözlerini çarpıtıp kendinizi onun kılıcına çalmayın.Allah dostlarına düşmanlık etmenin hayır getirdiği görülmemiştir.
Selam!

Ben bu mesaji simdi gordum.
Sn.Ummi;

Kendi Kitabinda yazana "Soylemis mi bilmem?" diyorsunuz.
Sonra da;
Rivayet edilen bir menkibeyi delil diye getiriyorsunuz.

Gece gece uyku basti herhalde.
Yani
Yazdiginiz hikaye zaten Talebesinin rivayeti.
Kendi yazdigi degil.............
 
Selam!

Sn.Ummi dedim ya okudugunuzu algilama probleminiz var.

Bakin nereyi yazmisim/Yorumlamamisim direk yazmisim.
biz, insanın gayrı değiliz.
İnsanda belirdiğimiz gibi, hiç bir şeyde belirmedik.


Allah cc insandan gayri/baska degildir.
Allah cc insanda kendisini gostermistir.


Ama iyi hatirlattiniz!
"biz insanın sırrıyız"
...da bir dahaki mesajin icine alayim.
Selam!

Once unutmadan bunu yazayim.
...biz insanın sırrıyız....
Seyh'ul Ekber'e gore:
“Ben insanın sırrıyım, insan benim sırrım” hadis-i kudsîsindeki; İnsandaki benim sırrım keremdir.
Ben de bu keremde gizliyim.
“Nefsini bilen RABBını bilir” demek bu ince meseleye kavuşmak demektir.
İnsan ALLAH’ın sırrıdır.

Haydi bunu yedik ki;
[Boyle bir hadisin ravi senedi yoktur.]
Oldugunu dusunelim;
Peki devami ne olacak?

...ALLAH da insanın sırrıdır....
Ayni mantikla
Insan'da Allah cc'de gizlidir.
ki;
Muhammed=Allah cc budur.
Hakikat-i Muhammediye budur.
Nur'u Muhammediye budur.
Hulul inanci budur.

Allah cc sizleri bu tasavvuf hocalarinin yolundan ayirmasin.
Bizleri de bu yoldan uzak tutsun!

SIMDI:

Selam!

Ben bu mesaji simdi gordum.
Sn.Ummi;

Kendi Kitabinda yazana "Soylemis mi bilmem?" diyorsunuz.
Sonra da;
Rivayet edilen bir menkibeyi delil diye getiriyorsunuz.

Gece gece uyku basti herhalde.
Yani
Yazdiginiz hikaye zaten Talebesinin rivayeti.
Kendi yazdigi degil.............

Madem menkibeleri cok seviyorsunuz;
Size Alemleri yoneten bu tasavvuf hocanizla ilgili
Cok meshur bir menkibe yazayim!

Bir gün zatın birisi Abdülkadir geylani r.a. gelip siz imanlı ölecek misiniz? demiştir ve sorusuna cevap istemiştir.
Geylani r.a hz.leri ona bir tarih vermiş ve o tarihte gel soruna cevap vereyim demiştir.

Aradan zaman geçer ve o zat dediği tarihte bağdata gelir,
Bağdat ta bakar ki bir kalabalık birisi vefat etmiş;
- kim! diye sorar

Derler ki;
- Geylani hz.leri Rahmana kavuştu.

Adam;
-Tüh soruma cevap verecekti bugün!
Der ve tabutunun altına girer.

Geylani hz leri.
“Elhamdülillah imanlı öldük” der.

Yani
Birakin;" NEREDE OLECEGINI BILMESINI"
Mahserde Allah cc nun kendisi hakkindaki hukmunu de biliyor
Yetmedi:
Hangi tarihte olecegini bile biliyor.

Ama bu:
Tasavvuf inancina gore normal.
Hoca bir Seyh!
Hoca bir Evliya!
Hoca bir GAVS!

Alemleri yonetmede
Allah cc nun SERIKI
Birakin bu kadarini da bilsin!

Bilsin,bilsin de;
Bu ise Allah cc ne diyor?

Bismillâhir rahmânir rahîm.
31.34...ve mâ tedrî nefsun bi eyyi ardın temût(temûtu), innallâhe alîmun habîr
...Ve hiçbir kimse hangi yerde öleceğini bilmez. Allah Alîm'dir, Habîr'dir.
Sadakallah!

...Allah Alîm'dir, Habîr'dir...
Tasavvufa gore: Alim ve Habir olan Yalniz Allah cc degilmis?.............
 
efenim hz.Yakuba diyorlar ki;yusufun kokusunu taa uzak diyarlardan mısırdan aldın da burnunun dibindeki kuyudayken niye almadın.
Allah tüm gaybın bilgisini kimseye vermez.Peygamberine bile.ama bildirdiği kadarını bilirler.örneğin,kıyametin tarihini kimseye bildirmemiştir .Ama peygamberimize ve başka ehil zatlara gaybdan birtakım haberler vermiştir.Hz.Musanın bir kul denilen hz.Hızırla karşılaşmasını hatırlayın.O zaman bu kıssayada itiraz etmeniz lazım.Çünkü gelecekteki azgınlığının bildirilmesinden yani gaybdeki bir olayı bilmesinden dolayı bir çocuğu öldürdü,yine gaybi bir bilgi olan geminin çalınacağı bilgisi ile gemiyi deldi ve altında hazine olduğu bildirilen bir duvarı düzeltti.Allah dostları gaybı bilir demek yanlıştır.Allahın bildirdiği kadarını bilir.bildirmediğini bilmez.

Allahın insanın sırrı olması meseleside çarşaf çarşaf copylediğiniz Ruh meselesiyle ilgilidir.
nefsini bilen Rabbini bilir meselesi ise nefsinin acziyetini bilince Rabbinin azametini,keremini,lütfunu,merhametini.....bilir demektir.nefsini rabbi sanar demek değildir.
 
Selam!

Sn.Ummi

Bosuna laf cevirip durmayin!
Ayet acik net!
ve mâ tedrî nefsun
ve kimse bilemez ...

Bilemez demek
Bilemez demektir.

Yani hicbir kimseye bildirilmiyecek mis!
Bildiginiz gibi Kur'an ayetleri kiyamete kadar hukumleri gecerli hadisler dir.

Baglaminda;
Bir kimse olan Geylani hoca da BILEMEZ!

Ne anlatiyorsunuz.
Ne kokusu?

Allah cc yalan mi soyluyor?
Dogru soyluyorsa
Ne yorum yapip duruyorsunuz?

...Allahın insanın sırrı olması meseleside..

Herkes bu isi Ibn-i Arabi hoca'dan ogreniyor.
Siz ona bile itiraz ediyorsunuz.
Laf olsun beri gelsin......
 
Allah yalanmi soyliyor??
Ibni arabi, A. Kadiri geylani, imami rabbani....
Ve daha niceleri EN BUYUK ZALIMLER dir...
....
Muhammed esittir Allah...... Ha$aaa... Summe ha$a....

Bu yuksek degerleri alcak goreler anncak bukadar alcak cumleler kurarlar,
Kendlerini hakli CIKARMAK icin bu kadar alcalabilirler....

Ben bu ba$ligi her gordugumde "HAFIZEALLAH"... Diyorum...
 
Selam!

Sn.Ummi

Bosuna laf cevirip durmayin!
Ayet acik net!
ve mâ tedrî nefsun
ve kimse bilemez ...

Bilemez demek
Bilemez demektir.

Yani hicbir kimseye bildirilmiyecek mis!
Bildiginiz gibi Kur'an ayetleri kiyamete kadar hukumleri gecerli hadisler dir.

Baglaminda;
Bir kimse olan Geylani hoca da BILEMEZ!

Ne anlatiyorsunuz.
Ne kokusu?

Allah cc yalan mi soyluyor?
Dogru soyluyorsa
Ne yorum yapip duruyorsunuz?



Herkes bu isi Ibn-i Arabi hoca'dan ogreniyor.
Siz ona bile itiraz ediyorsunuz.
Laf olsun beri gelsin......
efenim elbette gaybı kimse bilemez.Bildirirse,bildirdiği kadarını bilir.
İbni arabi konusundada İmam Rabbani gibi düşünüyorum.Bize füsus değilk nüsus(nasslar) lazım ,Fütuhatı mekkiye değil fütuhatı medeniyye (hz. peygamberin getirdiği )lazım buyurmuşlar.
 
efenim elbette gaybı kimse bilemez.Bildirirse,bildirdiği kadarını bilir..

Bildirdigi de Kur'an'da dir.
Baglaminda;
Bilinen olmustur.
Yani
Gayb degildir.
Cunku
Gayb,bilinmeyendir.

Yani
Tasavvuf hocasi hakkindaki bu menkibe
SIRK MENKIBESIDIR!

İbni arabi konusundada İmam Rabbani gibi düşünüyorum.Bize füsus değilk nüsus(nasslar) lazım ,Fütuhatı mekkiye değil fütuhatı medeniyye (hz. peygamberin getirdiği )lazım buyurmuşlar.
Laf cambazligi yok!
Ibn-i Arabi'nin YAZDIKLARI Kur'an'a gore nedir?
Mesele bu!
Yoksa
Lazim mi,
lazim degili mi?
......yi konusmuyoruz.

Ayrica;
Onun dedikleri lazim degilse
Hindistanli Rabbani hoca
Seyr-i suluk icin neden dokturup duruyor.

Herneyse;
Onu da onun yazdiklariyla yazacagiz.
Hele onun vekillik ettigi
Esas buyugu Geylani hocayi biraz daha yazalim da
Insanlar SIRK nedir okusunlar,anlasinlar.
 

Benzer konular ↴

Benzer konular ↴

Üst Alt