• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin! Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz...

İslamiyet'te recm var mı yok mu?

consume

Kıdemli
Üye
Öyle yağma yok,iman ediyorsan(eğer müslüman isen),yaptığın hataların cezası dinde neyse çekeceksin.Mesela kasden birini öldürdün,cezası kısas,yani seninde öldürülmen.
Devlete karşı bir hata yapınca cezanı çekmiyormusun arkadaşım.Hr kurumun kuralına riayet edeceksin.
Hapis cezası çekiyorum elbet seri katil olursam bebeklere tecavüz edersem elbette ki cezamı çekerim.
Ama sevgilimle öpüştüm veya saçım açık gezdim veya tecavüze uğradım diye kimse beni cezalandıramaz .Sevgilimle sevişirsem size ne sayın uzak yollar ?

Ben sevgilimle sevişirken senin cebinden birşey mi gidiyor neyine zarar veriyorum?

Kadınlar tecavüze uğrayıpta öldürülüyorsa (tecavüzün anlamı kişinin kendi rızası dışında şiddet ya da tehdit yoluyla zorla ilişkiye girilmesidir)
yani kadın iseniz tecavüze uğramamanızı tavisye ediyorum mu demeliyim size
ya da erkek iseniz günümüzde erkeklerde tecavüze uğruyor.Ama acaba erkeklerden tecavüze uğrayanlardan recme uğrayanı gördünüz mü he eğer varsa sizin yapmadığınız bir şeyden ötürü bu kadar güzel bir din sizi neden cezalandırıyor.
Kusura bakmayın benim inandığım İslam bu kadar da vahşi bir din değil :)
 

uzak yollar

Tecrübeli
Üye
Ben sevgilimle sevişirken senin cebinden birşey mi gidiyor neyine zarar veriyorum?

Kadınlar tecavüze uğrayıpta öldürülüyorsa (tecavüzün anlamı kişinin kendi rızası dışında şiddet ya da tehdit yoluyla zorla ilişkiye girilmesidir)
yani kadın iseniz tecavüze uğramamanızı tavisye ediyorum mu demeliyim size
ya da erkek iseniz günümüzde erkeklerde tecavüze uğruyor.Ama acaba erkeklerden tecavüze uğrayanlardan recme uğrayanı gördünüz mü he eğer varsa sizin yapmadığınız bir şeyden ötürü bu kadar güzel bir din sizi neden cezalandırıyor.
Kusura bakmayın benim inandığım İslam bu kadar da vahşi bir din değil :)
Tecavüze uğrayana ceza verildiğini kim söyledi size.Kimin cezaya uğrayacağı bellidir siz o kdar korkmayın.Sevilinle öpüşmene kim ne diyor.Onu sen bilirsin sevgilin bilir.Size anlatmak istediğim,eğer bir inancınız varsa ona uymak zorundasınız yoksa kendiniz bilirsiniz uyun yada uymayın,sonucuna katlanacak olanda sizsiniz.
İslamin vahşi olduğuunu söyleyen halt etmiş,ideal adalet sistemi İslamdadır.
 

consume

Kıdemli
Üye
Tecavüze uğrayana ceza verildiğini kim söyledi size.Kimin cezaya uğrayacağı bellidir siz o kdar korkmayın.Sevilinle öpüşmene kim ne diyor.Onu sen bilirsin sevgilin bilir.Size anlatmak istediğim,eğer bir inancınız varsa ona uymak zorundasınız yoksa kendiniz bilirsiniz uyun yada uymayın,sonucuna katlanacak olanda sizsiniz.
İslamin vahşi olduğuunu söyleyen halt etmiş,ideal adalet sistemi İslamdadır.

Benim bir korkum olduğuınu nerden çıkardınız ? Benim ne düşündüğümü ne biliyorsunuz.İlahi bir adalet sistemi bunu yapmaz.Benim dinim benim kafamda çok güzel.Sonuçta ben cahilmişim gibi bana birşeyler öğretmek zorunda kalmayın lütfen.Ayrıca islama ben vahşi demedim lütfen yazdığımı iyi okuyun :)
 

Ammar

Kıdemli
Üye
Selamun Aleykum

Kardeş KUR' AN ayetlerinde ararsanız yok, ama konu HADİS ler ile açıklığa kavuşmuş ve bizzat Hz. Muhammed S.A.S tarafından uygulanmıştır, onu tarafından uygulanan herşey KUR' AN ayeti hükmündedir... Buyur delilleri..

Berâ' bin Âzib (Radıyallâhü anh)'den Şöyle demiştir:
Peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem), yüzü kömür ile karartılmış ve değnekle dövülmüş bir yahûdî erkeğin yanından geçti. Sonra yahûdîleri çağırtıp onlara) :


«Siz kitabınız (Tevrat) da zina edenin cezasını böyle (mi) buluyorsunuz?» buyurdu.


Yahudiler:

Evet, diye cevab verdiler.

Bunun üzerine Resûl-i Ekrem (Aleyhi's-salâtü ve's-selâm) onların âlimlerinden (Abdullah bin Surya isimli) bir adamı çağırtıp (ona) :

«Musa'ya Tevrat indiren Allah'a yemin ettirerek sana soruyorum. Siz (Tevrat'ta) zina edenin cezasını böyle mi buluyorsunuz?» buyurdu. Adam:

Eğer bana böyle yemin ettirmen olmasaydı ben (gerçeği) sana bildirmezdim, biz kitabımız (Tevrat) da, zina edenin cezâsmı recmet-mek olarak buluyoruz. Lâkin eşrafımız arasmda recim cezası çoğaldı. Bunun üzerine artık eşraftan olan kimseyi (zina suçuyla) yakaladığımız zaman onu bırakıyorduk ve zayıf kimseyi (zina suçundan) yakaladığımız zaman onun hakkında recim cezâsmı uyguluyorduk. Sonra biz Gelin eşraftan olana ve olmayana tatbik edeceğimiz bir ceza şekli üzerinde ittifak edelim, dedik. Sonra recim cezası yerine yüzü kömürle karartma ve değnekle dövme cezası üzerine ittifak ettik, dedi. Bundan sonra Peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) :

«Allahım, Yahudiler senin emrini Öldürdükleri (uygulamadıkları) zamanda, senin emrini ilk ihya eden (uygulayan) benim,» buyurdu ve zâni yahûdînin recmedilmesine hükmetti de bu hüküm infaz edildi.

" Ey iman edenler! Allah'a itaat edin. Peygamber'e ve sizden olan emir sahiplerine (müslüman idarecilere) de itaat edin. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz -Allah'a ve âhirete gerçekten iman ediyorsanız- onu Allah'a ve Rasûl'e götürün (onların tâlimatına göre halledin); bu hem hayırlı, hem de netice bakımından daha iyidir." (4/Nisâ, 59)

Kur'ân-ı Kerîm'de, Peygamber (s.a.v)'in Allah'tan vahiy alarak konuştuğu belirtilir.

"Âllah'a itaat edin, Rasûle itaat edin ve kötülüklerden sakının" (Mâide: 92).
"Kim Rasûle itaat ederse, Allah'a itaat etmiş olur" (Nisâ': 80).
"Peygamber size ne verdiyse onu alın ve size neyi yasakladıysa ondan da sakının. Allah'tan korkun. Çünkü Allah'ın azabı çetindir" (Haşr: 7).
"O, kendiliğinden konuşmamaktadır. O'nun konuşması ancak indirilen bir vahiy iledir" (Necm: 3, 4).

"Sana Allah'ın bol nimet ve rahmeti olmasaydı, onlardan bir takımı seni saptırmaya çalışırdı. Halbuki onlar, kendilerinden başkasını saptıramazlar, sana da bir zarar veremezler. Allah sana Kitap ve Hikmeti indirmiş ve bilmediğini öğretmiştir. Allah'ın sana olan nimeti büyüktür." (en-Nisâ': 4/113).

"De ki: Eğer Allah�ı seviyorsanız bana uyun ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir." (Âlu İmrân: 31)



Onun için hariciler Halife Ömer bin Abdulaziz (ra)'e, recm uyguladığında, «Bunu neden yaptırıyorsun, çünkü Kur'anda recm yoktur.» dediler.

Ömer bin Abdulaziz (ra) onlara, «Peki siz namazın rekat sayıları ile zekatın nisab ölçülerini nereden çıkarıyorsunuz?» diye sordu.

Hariciler. «Rasulullah (sav)'ın fiili hadislerinden öğreniyoruz.» dediler.

Bunun üzerine Halife, «Recm de Rasulullah (sav)'in fiili hadisleriyle sabittir.» diyerek onları sus*turdu.»
(Ebu Davud Alusi. age, C. 18, S. 70) (Ahkam Tefsiri)

yukardaki hadisin delilleri birkaç sayfa geride mevcut bak orada bulabilirsin...



YANİ KUR' AN ayetlerinde yok diye RECM İSLAMDA yoktur denilemez, diyen kişi ALLAH C.C bir FARZ emrini inkar ve red etmiş olur ki, bunun sonucu KAFİR olur... Konu başlığında geçen sorunun şekli aldatmasın insanları sanki KUR' AN da yokmuş gibi soru geliyor gibi ama asıl özü RECM İSLAMDA var mı yok mu..? burada ki tartışma onun için bu kadar uzadı..

KUR' AN da varmı diye soruluyosa yok.. ama KUR' AN da yoksa insanları da bağlamaz gibi bir sonuç çıkartılmaya çalışılıyor böyle birşey söz konusu değil.. Çünkü ALLAH RESULU S.A.S in bizzat uygulamaları varken inkar edilemez, ve Hz. ÖMER R.A da biz böyle bir ayet okuduk ama NESH edildi, diye bir başka hadis de sundum ...
 

consume

Kıdemli
Üye
Zina hükümlüsü kadın recm edildi



Somali'de zinadan hüküm giyen Ayşe İbrahim Duhulov adlı kadın, recmedilerek öldürüldü.

Temsili bır resım...
Resmi yetkililerden alınan bilgiye göre, güneydeki Kismayo liman şehrinde evlilik dışı cinsel ilişkide bulunduğunu itiraf ettiği söylenen kadın, boynuna kadar toprağa gömüldü.

Mahkumun karşısına geçen 50 erkek kadını taşlayarak öldürdü. Recm cezasını, çevreye toplanan yüzlerce kişi de seyretti.

Liman şehri, 22 Ağustos'tan bu yana aşırı dinci Hasan Türki'ye bağlı asilerin elinde bulunuyor. Bölgede yeni yönetim oluşturan asiler, şer'i hükümleri uyguladıklarını söylüyor



Recm cezası 13 yaşındaki kıza uygulandı!..



Somali'de tepki çeken recm cezası bu kez 13 yaşında bir çocuğuna uygulandı. Uluslararası Af Örgütü'nün iddiasına göre, zina yaptığı gerekçesiyle taşlanarak öldürülen Ayşe İbrahim Duhulov, tecavüze uğramış 13 yaşında bir çocuktu.

Yerel medya, 27 EKim'de recm edilen Ayşe Duhulov'un 23 yaşında olduğunu yazmıştı. Ancak Uluslararası Af Örgütü, Duhulov'un babasının tecavüze uğrayan kızının 13 yaşında olduğunu söylediğini belirtti.

Ayşe Duhulov, 3 erkeğin tecavüzüne uğradığını itiraf ettikten sonra, bölgeyi kontrol eden aşırı dinci militanlar tarafından "evlilik dışı ilişki kurma" suçuyla recm cezasına çarptırılmıştı.

Duhulov, boynuna kadar toprağa gömüldükten sonra 50 erkek tarafından taşlanarak öldürülmüştü.

'Kismayo' kentinde bir stadyumda gerçekleşen infazı, binden fazla kişi izlemişti. Kismayo kenti, aşırı dinci Hasan Türki'ye bağlı militanların elinde bulunuyor.

Somali'de şeriat kurallarının geçerli olmasını isteyen aşırı dinci militanlar, merkezi hükümete karşı savaş veriyor.


kaynak


Sayın uzak yollar buyrun :)
 

uzak yollar

Tecrübeli
Üye
Selamun Aleykum

Kardeş KUR' AN ayetlerinde ararsanız yok, ama konu HADİS ler ile açıklığa kavuşmuş ve bizzat Hz. Muhammed S.A.S tarafından uygulanmıştır, onu tarafından uygulanan herşey KUR' AN ayeti hükmündedir... Buyur delilleri..

.
Kur'anda açık hükmü olan bir konuda hadisi yaptırımı nedir ammar kardeş?
Ayrıca hiç birşey Kuran hükmü yerine geçemez bunu bilmelisiniz.
 

consume

Kıdemli
Üye
Selamun Aleykum

Kardeş KUR' AN ayetlerinde ararsanız yok, ama konu HADİS ler ile açıklığa kavuşmuş ve bizzat Hz. Muhammed S.A.S tarafından uygulanmıştır, onu tarafından uygulanan herşey KUR' AN ayeti hükmündedir... Buyur delilleri..

Berâ' bin Âzib (Radıyallâhü anh)'den Şöyle demiştir:
Peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem), yüzü kömür ile karartılmış ve değnekle dövülmüş bir yahûdî erkeğin yanından geçti. Sonra yahûdîleri çağırtıp onlara) :


«Siz kitabınız (Tevrat) da zina edenin cezasını böyle (mi) buluyorsunuz?» buyurdu.


Yahudiler:

Evet, diye cevab verdiler.

Bunun üzerine Resûl-i Ekrem (Aleyhi's-salâtü ve's-selâm) onların âlimlerinden (Abdullah bin Surya isimli) bir adamı çağırtıp (ona) :

«Musa'ya Tevrat indiren Allah'a yemin ettirerek sana soruyorum. Siz (Tevrat'ta) zina edenin cezasını böyle mi buluyorsunuz?» buyurdu. Adam:

Eğer bana böyle yemin ettirmen olmasaydı ben (gerçeği) sana bildirmezdim, biz kitabımız (Tevrat) da, zina edenin cezâsmı recmet-mek olarak buluyoruz. Lâkin eşrafımız arasmda recim cezası çoğaldı. Bunun üzerine artık eşraftan olan kimseyi (zina suçuyla) yakaladığımız zaman onu bırakıyorduk ve zayıf kimseyi (zina suçundan) yakaladığımız zaman onun hakkında recim cezâsmı uyguluyorduk. Sonra biz Gelin eşraftan olana ve olmayana tatbik edeceğimiz bir ceza şekli üzerinde ittifak edelim, dedik. Sonra recim cezası yerine yüzü kömürle karartma ve değnekle dövme cezası üzerine ittifak ettik, dedi. Bundan sonra Peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) :

«Allahım, Yahudiler senin emrini Öldürdükleri (uygulamadıkları) zamanda, senin emrini ilk ihya eden (uygulayan) benim,» buyurdu ve zâni yahûdînin recmedilmesine hükmetti de bu hüküm infaz edildi.

" Ey iman edenler! Allah'a itaat edin. Peygamber'e ve sizden olan emir sahiplerine (müslüman idarecilere) de itaat edin. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz -Allah'a ve âhirete gerçekten iman ediyorsanız- onu Allah'a ve Rasûl'e götürün (onların tâlimatına göre halledin); bu hem hayırlı, hem de netice bakımından daha iyidir." (4/Nisâ, 59)

Kur'ân-ı Kerîm'de, Peygamber (s.a.v)'in Allah'tan vahiy alarak konuştuğu belirtilir.

"Âllah'a itaat edin, Rasûle itaat edin ve kötülüklerden sakının" (Mâide: 92).
"Kim Rasûle itaat ederse, Allah'a itaat etmiş olur" (Nisâ': 80).
"Peygamber size ne verdiyse onu alın ve size neyi yasakladıysa ondan da sakının. Allah'tan korkun. Çünkü Allah'ın azabı çetindir" (Haşr: 7).
"O, kendiliğinden konuşmamaktadır. O'nun konuşması ancak indirilen bir vahiy iledir" (Necm: 3, 4).

"Sana Allah'ın bol nimet ve rahmeti olmasaydı, onlardan bir takımı seni saptırmaya çalışırdı. Halbuki onlar, kendilerinden başkasını saptıramazlar, sana da bir zarar veremezler. Allah sana Kitap ve Hikmeti indirmiş ve bilmediğini öğretmiştir. Allah'ın sana olan nimeti büyüktür." (en-Nisâ': 4/113).

"De ki: Eğer Allah�ı seviyorsanız bana uyun ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir." (Âlu İmrân: 31)



Onun için hariciler Halife Ömer bin Abdulaziz (ra)'e, recm uyguladığında, «Bunu neden yaptırıyorsun, çünkü Kur'anda recm yoktur.» dediler.

Ömer bin Abdulaziz (ra) onlara, «Peki siz namazın rekat sayıları ile zekatın nisab ölçülerini nereden çıkarıyorsunuz?» diye sordu.

Hariciler. «Rasulullah (sav)'ın fiili hadislerinden öğreniyoruz.» dediler.

Bunun üzerine Halife, «Recm de Rasulullah (sav)'in fiili hadisleriyle sabittir.» diyerek onları sus*turdu.»
(Ebu Davud Alusi. age, C. 18, S. 70) (Ahkam Tefsiri)

yukardaki hadisin delilleri birkaç sayfa geride mevcut bak orada bulabilirsin...



YANİ KUR' AN ayetlerinde yok diye RECM İSLAMDA yoktur denilemez, diyen kişi ALLAH C.C bir FARZ emrini inkar ve red etmiş olur ki, bunun sonucu KAFİR olur... Konu başlığında geçen sorunun şekli aldatmasın insanları sanki KUR' AN da yokmuş gibi soru geliyor gibi ama asıl özü RECM İSLAMDA var mı yok mu..? burada ki tartışma onun için bu kadar uzadı..

KUR' AN da varmı diye soruluyosa yok.. ama KUR' AN da yoksa insanları da bağlamaz gibi bir sonuç çıkartılmaya çalışılıyor böyle birşey söz konusu değil.. Çünkü ALLAH RESULU S.A.S in bizzat uygulamaları varken inkar edilemez, ve Hz. ÖMER R.A da biz böyle bir ayet okuduk ama NESH edildi, diye bir başka hadis de sundum ...


Dediğinizden kuranda recm var mı yok mu anlaşılmıyor ?
 

uzak yollar

Tecrübeli
Üye
Dediğinizden kuranda recm var mı yok mu anlaşılmıyor ?
Emir ve yasakları koyan Allahtır.Bunları ne peygamberler nede emir sahipleri değiştiremz yetkileri yoktur.Bakın islamın haram kıldıklarına,farzlarına,bütünüyle Kuranda mevcuttur.Şu bir gerçek,zinayı falan savunmuyorum yanlış anlaşılmasın sakın.O çok büyük bir günahtır,Allahın haram kıldığı bir fiildir.Ama Allah zina edenin cezasını kitabımızda yazmıştır.Yazmadığı bir ceza miktarı olsa tamam,mesela ipeğin erkeğe haramlığı Kuranda bulunamadı daha,ama Rasul(sav) öyle söyledi diye amel ediyoruz.En doğrusunu bilen Allahtır.
Kurana tabi olanlardan olmak dileğiyle.
 

Ammar

Kıdemli
Üye
Dediğinizden kuranda recm var mı yok mu anlaşılmıyor ?
KUR' AN da AYET OLARAK "RECM" diye bir ayet yoktur...öğrenmek istediğin bu ise... Anlaşıldı galiba bu kesin ve net olarak....

Ama soru şu ise İSLAM' da RECM varmıdır, ... Bu sorunun cevabı EVET vardır..

EE... diyeceksin şimdi KUR'AN da yok nasıl oluyorda İSLAM' da oluyor...?

Oda şöyle oluyor ben yukarda verdim, hadisleri ALLAH RESULU S.A.S in SÜNNETİNDE yani bizzat kendisinin uygulaması ile vardır.. Zaten vermiştim bu konuyla ilgili bilgi ve belgeleri...

kısaca bunu araştırmak isteyenlere kaynak vereyim hemen..

Rcmi rivayet eden sahabeler;

1- Ebu Hureyre (r.a) “Buhari: 14.c / 6684.s”
2- Ömer İbnu’l Hattab (r.a) “Buhari : 15.c / 7107.s”
3- Abdullah ibn Ömer (r.a) “Buhari : 14.c / 6670.s”
4- Ubadetu-bnu Samid (r.a) “Muslim : 5.c / 1690.n”
5- Bera İbn Azib (r.a) “E. Davud : 5.c / 4447.n ”
6- Semure (r.a) “Tirmizi : 3.c / 1463.n”
7-Nu’man B. Beşir (r.a) “E. Davud : 5.c / 4459.n”
8-İmran bin Husayn (r.a) “E. D. : 5.c / 4440.n”
9-Abdullah ibn Mes’ud (r.a) “E.D. : 5.c / 4352.n”
10-Aişe (r.a) “E.D. : 5.c / 4353.n”
11-İbn Abbas (r.a) “E.D. : 5.c / 4399.n”
12-Vail (r.a) “E.D. : 5.c / 4379.n”
13-Ebu Zeyban (r.a) “E.D. : 5.c / 4402.n”
14-Semmak (r.a) “E.D. : 5.c / 4423.n”
15-Ebu Said (r.a) “E.D. : 5.c / 4431.n”
16-Bureyde (r.a) “E.D. : 5.c / 4431.n”
17-Halin bin Leclac (r.a.) “E.D. : 5.c / 4435.n”
18-Cabir (r.a) “E.D. : 5.c / 4438.n”
19-Abdullah bin Bureyde (r.a) “E.D. : 5.c / 4442.n”
20-İbn Ebu Bekre (r.a) “E.D. : 5.c / 4443.n”

Bu Hadis numaralarına kitap isimlerine kadar verdiğim kaynaklarda SAHABELER tarafından RECM olduğuna dair HADİS ler mevcuttur..

HZ ömer R.A dan gelen bir rivayette de RECM ile ilgili bir AYET İndi lakin sonradan NESH edildi Ayet de şu idi..

İbn Abbâs (r. anhümâ) anlatıyor:
“Hz. Ömer (r.a.)’i hutbe verirken dinledim. Şöyle demişti: “ALLAH Teâla hazretleri Muhammed (s.a.s.)’i hak (din ile) gönderdi ve O’na Kitab’ı indirdi. Bu indirilenler arasında recm âyeti de vardı! Biz bu âyeti okuduk ve ezberledik. Ayrıca, Rasûlullah (s.a.s.) zinâ yapana recm cezâsını tatbik etti, ondan sonra da biz tatbik ettik. Ben şu endişeyi taşıyorum: Aradan uzun zaman geçince, bazıları çıkıp: ‘Biz Kitabullah’da recm cezâsını görmüyoruz’ (deyip inkâra sapabilecek ve) ALLAH’ın kitabında indirdiği bir farzı terkederek dalâlete düşebilecektir. Bilesiniz, recm, kadın ve erkekten muhsan olanların zinâları, -delil veya hâmilelik ya da itiraf yoluyla- sübût bulduğu takdirde, onlara tatbik edilmesi gereken Kitabullah’da mevcut bir haktır. ALLAH’a kasemle söylüyorum, eğer insanlar: ‘Ömer ALLAH Teâlâ’ nın kitabına ilâvede bulundu’ demeyecek olsalar, recm âyetini (Kitabullah’a) yazardım.”

(Buhârî, Hudûd 30, 31, Mezâlim 19, Menâkibu’l-Ensâr 46, Meğâzî 21, İ’tisâm 16; Muslim, Hudûd 15, h. no: 1691; Muvattâ, Hudûd 8, 10, h. no: 823, 824; Tirmizî, Hudûd 7, h. no: 1431; Ebû Dâvud, Hudûd 23, h. no: 4418)


Hz. Ömer'in sözünü ettiği okunuşu mensuh ayet şudur:

"İhtiyar erkekle ihtiyar kadın zina ederlerse, onları recmedin."


(Mâlik, Muvatta', Hudûd 10; Ibn Mâce, Hudûd, 9; Ahmed b. Hanbel, V, 132, 183).

Hz. Ömer'in recmi, Medine minberinden ilân etmesi, içlerinde bir çok sahabe bulunan cematten hiç birinin buna karşı çıkmaması, recmin sabit olduğunu gösterir.

(Sahih-i Muslim Tercüme ve Şerhi, Ahmed Davudoğlu, Istanbul 1978, VIII, 350). es-Serahsî (ö. 490/1097).

Biz, bir âyetin hükmünü yürürlükten kaldırır veya onu unutturursak (ertelersek) mutlaka daha iyisini veya benzerini getiririz. Bilmez misin ki Allah her şeye kadirdir. (2/106)
 

consume

Kıdemli
Üye
Emir ve yasakları koyan Allahtır.Bunları ne peygamberler nede emir sahipleri değiştiremz yetkileri yoktur.Bakın islamın haram kıldıklarına,farzlarına,bütünüyle Kuranda mevcuttur.Şu bir gerçek,zinayı falan savunmuyorum yanlış anlaşılmasın sakın.O çok büyük bir günahtır,Allahın haram kıldığı bir fiildir.Ama Allah zina edenin cezasını kitabımızda yazmıştır.Yazmadığı bir ceza miktarı olsa tamam,mesela ipeğin erkeğe haramlığı Kuranda bulunamadı daha,ama Rasul(sav) öyle söyledi diye amel ediyoruz.En doğrusunu bilen Allahtır.
Kurana tabi olanlardan olmak dileğiyle.
Sanırım Allah'larımız farklı.Benim bildiğim Allah benim Allahım bu tip vahşice cezalar öngörmez.Hapis cezası en mantıklısıdır.Onun dışında Allah yaptıklarımızın cezasını kabir azabı veyahut cehennemde verecek.Ya da affedecek.Bunun biletini (zina) kesmeye ya da benim ölüm cezamı vermeye hiç bir kulun hakkı yoktur.


Yarın bir gün çocuğum olursa ona Allah'ı sevdireceğim O da sevecek bilecek ve inanacak doğru şeye inandığını ona bu tür vahşiliklerle aşılayamam..
 

simqe

Kıdemli
Üye
KUR' AN da AYET OLARAK "RECM" diye bir ayet yoktur...öğrenmek istediğin bu ise... Anlaşıldı galiba bu kesin ve net olarak....

Ama soru şu ise İSLAM' da RECM varmıdır, ... Bu sorunun cevabı EVET vardır..

EE... diyeceksin şimdi KUR'AN da yok nasıl oluyorda İSLAM' da oluyor...?

Oda şöyle oluyor ben yukarda verdim, hadisleri ALLAH RESULU S.A.S in SÜNNETİNDE yani bizzat kendisinin uygulaması ile vardır.. Zaten vermiştim bu konuyla ilgili bilgi ve belgeleri...

kısaca bunu araştırmak isteyenlere kaynak vereyim hemen..

Rcmi rivayet eden sahabeler;

1- Ebu Hureyre (r.a) “Buhari: 14.c / 6684.s”
2- Ömer İbnu’l Hattab (r.a) “Buhari : 15.c / 7107.s”
3- Abdullah ibn Ömer (r.a) “Buhari : 14.c / 6670.s”
4- Ubadetu-bnu Samid (r.a) “Muslim : 5.c / 1690.n”
5- Bera İbn Azib (r.a) “E. Davud : 5.c / 4447.n ”
6- Semure (r.a) “Tirmizi : 3.c / 1463.n”
7-Nu’man B. Beşir (r.a) “E. Davud : 5.c / 4459.n”
8-İmran bin Husayn (r.a) “E. D. : 5.c / 4440.n”
9-Abdullah ibn Mes’ud (r.a) “E.D. : 5.c / 4352.n”
10-Aişe (r.a) “E.D. : 5.c / 4353.n”
11-İbn Abbas (r.a) “E.D. : 5.c / 4399.n”
12-Vail (r.a) “E.D. : 5.c / 4379.n”
13-Ebu Zeyban (r.a) “E.D. : 5.c / 4402.n”
14-Semmak (r.a) “E.D. : 5.c / 4423.n”
15-Ebu Said (r.a) “E.D. : 5.c / 4431.n”
16-Bureyde (r.a) “E.D. : 5.c / 4431.n”
17-Halin bin Leclac (r.a.) “E.D. : 5.c / 4435.n”
18-Cabir (r.a) “E.D. : 5.c / 4438.n”
19-Abdullah bin Bureyde (r.a) “E.D. : 5.c / 4442.n”
20-İbn Ebu Bekre (r.a) “E.D. : 5.c / 4443.n”

Bu Hadis numaralarına kitap isimlerine kadar verdiğim kaynaklarda SAHABELER tarafından RECM olduğuna dair HADİS ler mevcuttur..

HZ ömer R.A dan gelen bir rivayette de RECM ile ilgili bir AYET İndi lakin sonradan NESH edildi Ayet de şu idi..

İbn Abbâs (r. anhümâ) anlatıyor:
“Hz. Ömer (r.a.)’i hutbe verirken dinledim. Şöyle demişti: “ALLAH Teâla hazretleri Muhammed (s.a.s.)’i hak (din ile) gönderdi ve O’na Kitab’ı indirdi. Bu indirilenler arasında recm âyeti de vardı! Biz bu âyeti okuduk ve ezberledik. Ayrıca, Rasûlullah (s.a.s.) zinâ yapana recm cezâsını tatbik etti, ondan sonra da biz tatbik ettik. Ben şu endişeyi taşıyorum: Aradan uzun zaman geçince, bazıları çıkıp: ‘Biz Kitabullah’da recm cezâsını görmüyoruz’ (deyip inkâra sapabilecek ve) ALLAH’ın kitabında indirdiği bir farzı terkederek dalâlete düşebilecektir. Bilesiniz, recm, kadın ve erkekten muhsan olanların zinâları, -delil veya hâmilelik ya da itiraf yoluyla- sübût bulduğu takdirde, onlara tatbik edilmesi gereken Kitabullah’da mevcut bir haktır. ALLAH’a kasemle söylüyorum, eğer insanlar: ‘Ömer ALLAH Teâlâ’ nın kitabına ilâvede bulundu’ demeyecek olsalar, recm âyetini (Kitabullah’a) yazardım.”

(Buhârî, Hudûd 30, 31, Mezâlim 19, Menâkibu’l-Ensâr 46, Meğâzî 21, İ’tisâm 16; Muslim, Hudûd 15, h. no: 1691; Muvattâ, Hudûd 8, 10, h. no: 823, 824; Tirmizî, Hudûd 7, h. no: 1431; Ebû Dâvud, Hudûd 23, h. no: 4418)

Hz. Ömer'in sözünü ettiği okunuşu mensuh ayet şudur:

"İhtiyar erkekle ihtiyar kadın zina ederlerse, onları recmedin."

(Mâlik, Muvatta', Hudûd 10; Ibn Mâce, Hudûd, 9; Ahmed b. Hanbel, V, 132, 183).

Hz. Ömer'in recmi, Medine minberinden ilân etmesi, içlerinde bir çok sahabe bulunan cematten hiç birinin buna karşı çıkmaması, recmin sabit olduğunu gösterir.

(Sahih-i Muslim Tercüme ve Şerhi, Ahmed Davudoğlu, Istanbul 1978, VIII, 350). es-Serahsî (ö. 490/1097).
Hepsini okuyamıyorum,birbirinin aynı gibi tüm yazılar,

sizden rica etsem özet geçermisiniz yada anafikrini yazın :freakedout:
 

consume

Kıdemli
Üye
KUR' AN da AYET OLARAK "RECM" diye bir ayet yoktur...öğrenmek istediğin bu ise... Anlaşıldı galiba bu kesin ve net olarak....

Ama soru şu ise İSLAM' da RECM varmıdır, ... Bu sorunun cevabı EVET vardır..

EE... diyeceksin şimdi KUR'AN da yok nasıl oluyorda İSLAM' da oluyor...?

Oda şöyle oluyor ben yukarda verdim, hadisleri ALLAH RESULU S.A.S in SÜNNETİNDE yani bizzat kendisinin uygulaması ile vardır.. Zaten vermiştim bu konuyla ilgili bilgi ve belgeleri...

kısaca bunu araştırmak isteyenlere kaynak vereyim hemen..

Rcmi rivayet eden sahabeler;

1- Ebu Hureyre (r.a) “Buhari: 14.c / 6684.s”
2- Ömer İbnu’l Hattab (r.a) “Buhari : 15.c / 7107.s”
3- Abdullah ibn Ömer (r.a) “Buhari : 14.c / 6670.s”
4- Ubadetu-bnu Samid (r.a) “Muslim : 5.c / 1690.n”
5- Bera İbn Azib (r.a) “E. Davud : 5.c / 4447.n ”
6- Semure (r.a) “Tirmizi : 3.c / 1463.n”
7-Nu’man B. Beşir (r.a) “E. Davud : 5.c / 4459.n”
8-İmran bin Husayn (r.a) “E. D. : 5.c / 4440.n”
9-Abdullah ibn Mes’ud (r.a) “E.D. : 5.c / 4352.n”
10-Aişe (r.a) “E.D. : 5.c / 4353.n”
11-İbn Abbas (r.a) “E.D. : 5.c / 4399.n”
12-Vail (r.a) “E.D. : 5.c / 4379.n”
13-Ebu Zeyban (r.a) “E.D. : 5.c / 4402.n”
14-Semmak (r.a) “E.D. : 5.c / 4423.n”
15-Ebu Said (r.a) “E.D. : 5.c / 4431.n”
16-Bureyde (r.a) “E.D. : 5.c / 4431.n”
17-Halin bin Leclac (r.a.) “E.D. : 5.c / 4435.n”
18-Cabir (r.a) “E.D. : 5.c / 4438.n”
19-Abdullah bin Bureyde (r.a) “E.D. : 5.c / 4442.n”
20-İbn Ebu Bekre (r.a) “E.D. : 5.c / 4443.n”

Bu Hadis numaralarına kitap isimlerine kadar verdiğim kaynaklarda SAHABELER tarafından RECM olduğuna dair HADİS ler mevcuttur..

HZ ömer R.A dan gelen bir rivayette de RECM ile ilgili bir AYET İndi lakin sonradan NESH edildi Ayet de şu idi..

İbn Abbâs (r. anhümâ) anlatıyor:
“Hz. Ömer (r.a.)’i hutbe verirken dinledim. Şöyle demişti: “ALLAH Teâla hazretleri Muhammed (s.a.s.)’i hak (din ile) gönderdi ve O’na Kitab’ı indirdi. Bu indirilenler arasında recm âyeti de vardı! Biz bu âyeti okuduk ve ezberledik. Ayrıca, Rasûlullah (s.a.s.) zinâ yapana recm cezâsını tatbik etti, ondan sonra da biz tatbik ettik. Ben şu endişeyi taşıyorum: Aradan uzun zaman geçince, bazıları çıkıp: ‘Biz Kitabullah’da recm cezâsını görmüyoruz’ (deyip inkâra sapabilecek ve) ALLAH’ın kitabında indirdiği bir farzı terkederek dalâlete düşebilecektir. Bilesiniz, recm, kadın ve erkekten muhsan olanların zinâları, -delil veya hâmilelik ya da itiraf yoluyla- sübût bulduğu takdirde, onlara tatbik edilmesi gereken Kitabullah’da mevcut bir haktır. ALLAH’a kasemle söylüyorum, eğer insanlar: ‘Ömer ALLAH Teâlâ’ nın kitabına ilâvede bulundu’ demeyecek olsalar, recm âyetini (Kitabullah’a) yazardım.”

(Buhârî, Hudûd 30, 31, Mezâlim 19, Menâkibu’l-Ensâr 46, Meğâzî 21, İ’tisâm 16; Muslim, Hudûd 15, h. no: 1691; Muvattâ, Hudûd 8, 10, h. no: 823, 824; Tirmizî, Hudûd 7, h. no: 1431; Ebû Dâvud, Hudûd 23, h. no: 4418)


Hz. Ömer'in sözünü ettiği okunuşu mensuh ayet şudur:

"İhtiyar erkekle ihtiyar kadın zina ederlerse, onları recmedin."


(Mâlik, Muvatta', Hudûd 10; Ibn Mâce, Hudûd, 9; Ahmed b. Hanbel, V, 132, 183).

Hz. Ömer'in recmi, Medine minberinden ilân etmesi, içlerinde bir çok sahabe bulunan cematten hiç birinin buna karşı çıkmaması, recmin sabit olduğunu gösterir.

(Sahih-i Muslim Tercüme ve Şerhi, Ahmed Davudoğlu, Istanbul 1978, VIII, 350). es-Serahsî (ö. 490/1097).

Biz, bir âyetin hükmünü yürürlükten kaldırır veya onu unutturursak (ertelersek) mutlaka daha iyisini veya benzerini getiririz. Bilmez misin ki Allah her şeye kadirdir. (2/106)
Ben ceza verin ama taşlayarak öldürün kastedildiğini sanmıyorum. O dönemdeki cümleler bugünle farklılaşmış olabilir günümüz Türkçesi ile farklı anlamlara denk geldiğini düşünüyorum.Benim dinimde recm (taşlayarak öldürme gibi ) insanlık dışı usullere yer yoktur..
Kusura bakmayın ama hiç bir hristiyanı bu şekilde buna inandıramazsınız.Ateistelerin inanmaktan vazgeçme nedenleri de bu.Korkmuşlar ürkütücü geliyor.Bu şekilde değil sevgi ve hoşgörü ile inandırabiliriz.

Ben recm cezasına inanmıyorum
 

Ala Nur

Amatör
Üye
Dikkat ve ilim gerektiren bir konu.
İnş. Ehil olmayan kalemler bilinçsiz yorum yapmaktan kaçınırlar.
Ben şahsen o ilmi vukufiyeti kendimden göremiyorum..
Ya siz ?
Bencede.
-------------------

İnsanlık tarihi boyunca aile, neslin sağlıklı bir şekilde devamını sağlamakla ve toplumun oluşumunu gerçekleştirmekle birlikte mazbut ve mutlu bir yaşamın koruyucusu olmuştur Ancak ailenin önüne çıkan engeller ve bozulmalar toplumsal çöküşü de beraberinde getirmiştir Zina bir yandan neslin sağlıklı idamesini engellediği gibi, diğer yandan ailenin bozulmasını etkileyen en büyük kötülüklerden biridir Çünkü bu menfi eylem, aile içi sadakat ve güveni yok ederek hızlandırdığı çeşitli rahatsızlıklarla aileyi yıkıma uğratırDolayısıyla bütün din ve toplumlarda bu büyük suça, sadece çeşitli cezalar takdir edilmekle kalmamış, aynı zamanda en büyük ahlaksızlıklardan biri olarak da görülmüştür Temel İslam hukkunda, bu suç için celde cezası uygun görülmüş, recm cezasından ise hep tartışmalı bir şekilde söz edilmiştir

Mehmet Çelen Düşün Yayınları (denge Yayınları)
 

Ammar

Kıdemli
Üye
Sanırım Allah'larımız farklı.Benim bildiğim Allah benim Allahım bu tip vahşice cezalar öngörmez.Hapis cezası en mantıklısıdır.Onun dışında Allah yaptıklarımızın cezasını kabir azabı veyahut cehennemde verecek.Ya da affedecek.Bunun biletini (zina) kesmeye ya da benim ölüm cezamı vermeye hiç bir kulun hakkı yoktur.


Yarın bir gün çocuğum olursa ona Allah'ı sevdireceğim O da sevecek bilecek ve inanacak doğru şeye inandığını ona bu tür vahşiliklerle aşılayamam..

Bak şimdi olmadı kolayına ve işine gelen birşey olduğunda işte bu benim İLAHIM ve ALLAHIM dereken ağır bir ibadet ile karşılaşınca kaçıp hayır bu olamaz.. nayır nolamaz, yalan söylüyorsun yalannnnn (yaban tiplemesi).......:)

bak bakalım BAKBAKALIM ALLAH RESULU S.A.S RECM uygularken nasıl uygulamış...

Ebu Hureyre (r.a..)’dan, şöyle demiştir:
Râsulullah (s.a.v) mescidde iken müslümanlardan bir kimse yanına geldi ve ona bir nida edip: "Ya Râsulullah! Ben zina yaptım." dedi.

Peygamber ondan yüz çevirdi. Bu sefer o zat peygamberin yüzünü döndürdüğü tarafa geçip yine: "Ya Râsulullah! Ben zina ettim." dedi.

Peygamber (s.a.v.) ondan yüz çevirdi. Nihayet o zat bu itirafı dört kere tekrarladı. Bu şekilde kendi aleyhine dört kere şehadet edince Râsulullah onu çağırıp: "Sende delilik var mı?" diye sordu o zat:
"Hayır." dedi.

Râsulullah: "Sen evli misin?" diye sordu.
O zat: "Evet." dedi.

Bunun üzerine Râsulullah oradakilere: "Bunu götürünüz ve recm ediniz emrini verdi."
(Muslim : 5.c / 287.s. 16)


şimdi duymamak için neler yapıyor görüyormusun...

"Rasûlullah (s.a.s.)'a Cüheyneli, zinâdan hâmile kalmış bir kadın geldi ve: "Ey Allah'ın Rasûlü! Ben bir hadd cürmü işledim, cezâsını bana tatbik et" dedi. Rasûlullah (s.a.s.) da kadının velisini çağırıp: "Buna iyi muâmelede bulunun. Çocuğu doğurunca kadını bana getirin!" buyurdu. Velisi öyle yaptı. (Doğumdan sonra gelince) Rasûlullah kadının elbisesini üzerine bağlamalarını emretti. Sonra taşlamalarını söyledi ve taşlandı. Üzerine cenâze namazı kıldırdı. (Bunu gören) Hz. Ömer: "Bu zâniye kadına namaz mı kıldırıyorsun?" dedi. Aleyhissalatu vesselam Efendimiz: "Bu öyle bir tevbe yaptı ki, onun tevbesi Medine ahalisinden yetmiş kişiye taksim edilseydi onların hepsini rahmete bandırırdı. Sen Allah için canını vermekten daha efdâl bir amel biliyor musun?" diye cevap verdi." (Müslim, Hudûd 24, h. no: 1696; Tirmizî, Hudûd 9, h. no: 1435; Ebû Dâvud, Hudûd 25, h. no: 4440, 4441; Nesâî, Cenâiz 64, h. no: 4, 63)

İşte arkadaşım bu böyle bir dindir..Onda en ufak bir pürüz blamazsın pürüz ve kusur arıyor isen ZİNA edip de sonradan kendini yaradan ALLAH C.C emirlerine ifitara atıp da vahşetten dehşetten bahsedenler önce kendi yaptıkları zulmü düşünsünler...
 

consume

Kıdemli
Üye
Bak şimdi olmadı kolayına ve işine gelen birşey olduğunda işte bu benim İLAHIM ve ALLAHIM dereken ağır bir ibadet ile karşılaşınca kaçıp hayır bu olamaz.. nayır nolamaz, yalan söylüyorsun yalannnnn (yaban tiplemesi).......:)

bak bakalım BAKBAKALIM ALLAH RESULU S.A.S RECM uygularken nasıl uygulamış...

Ebu Hureyre (r.a..)’dan, şöyle demiştir:
Râsulullah (s.a.v) mescidde iken müslümanlardan bir kimse yanına geldi ve ona bir nida edip: "Ya Râsulullah! Ben zina yaptım." dedi.

Peygamber ondan yüz çevirdi. Bu sefer o zat peygamberin yüzünü döndürdüğü tarafa geçip yine: "Ya Râsulullah! Ben zina ettim." dedi.

Peygamber (s.a.v.) ondan yüz çevirdi. Nihayet o zat bu itirafı dört kere tekrarladı. Bu şekilde kendi aleyhine dört kere şehadet edince Râsulullah onu çağırıp: "Sende delilik var mı?" diye sordu o zat:
"Hayır." dedi.

Râsulullah: "Sen evli misin?" diye sordu.
O zat: "Evet." dedi.

Bunun üzerine Râsulullah oradakilere: "Bunu götürünüz ve recm ediniz emrini verdi."
(Muslim : 5.c / 287.s. 16)


şimdi duymamak için neler yapıyor görüyormusun...

"Rasûlullah (s.a.s.)'a Cüheyneli, zinâdan hâmile kalmış bir kadın geldi ve: "Ey Allah'ın Rasûlü! Ben bir hadd cürmü işledim, cezâsını bana tatbik et" dedi. Rasûlullah (s.a.s.) da kadının velisini çağırıp: "Buna iyi muâmelede bulunun. Çocuğu doğurunca kadını bana getirin!" buyurdu. Velisi öyle yaptı. (Doğumdan sonra gelince) Rasûlullah kadının elbisesini üzerine bağlamalarını emretti. Sonra taşlamalarını söyledi ve taşlandı. Üzerine cenâze namazı kıldırdı. (Bunu gören) Hz. Ömer: "Bu zâniye kadına namaz mı kıldırıyorsun?" dedi. Aleyhissalatu vesselam Efendimiz: "Bu öyle bir tevbe yaptı ki, onun tevbesi Medine ahalisinden yetmiş kişiye taksim edilseydi onların hepsini rahmete bandırırdı. Sen Allah için canını vermekten daha efdâl bir amel biliyor musun?" diye cevap verdi." (Müslim, Hudûd 24, h. no: 1696; Tirmizî, Hudûd 9, h. no: 1435; Ebû Dâvud, Hudûd 25, h. no: 4440, 4441; Nesâî, Cenâiz 64, h. no: 4, 63)

İşte arkadaşım bu böyle bir dindir..Onda en ufak bir pürüz blamazsın pürüz ve kusur arıyor isen ZİNA edip de sonradan kendini yaradan ALLAH C.C emirlerine ifitara atıp da vahşetten dehşetten bahsedenler önce kendi yaptıkları zulmü düşünsünler...
Recm ağır bir ibadet midir sizce ? :) Ya da ben size ben zina etmek istiyorum Allah'ım beni affeder ben yapacağım mı dedim ?
Şimdiki dalkavukları siz peygamberimizle mi karşılaştıyorsunuz?
Ya da Recm derken orada ne kastedildiğini biliyor musunuz ?

Ayrıca size alaycı bir tavırla yazdığımı sanmıyorum ki bana alay ederek beni yargılayarak cevap verebilesiniz ?

Ayrıca ben günahımı sevabımı diğer dünyada alıyorum Allahla benim arama siz niye giriyorsunuz ?

Allah mısınız peygamber mi ? Ya da vahiy mi geldi benim neye inandığımı neyi reddettiğimi neyden kaçtığımı ne yaptığımı nerden biliyorsunuz ?
 

Ammar

Kıdemli
Üye
..Ömer b. El-Hattab (r.a.)’dan rivayet edilmiştir, dedi ki: Râsulullah (s.a.v.) recm etti; Ebu Bekr recm etti; bende recm ettim. Allah’ın kitabına ilave etmiş olmaktan çekinmemiş olsam onu muhakkak mushafa yazardım. Çünkü ileride bazı kavimlerin gelip onu Allah’ın kitabında bulamayınca inkar edeceklerinden cidden korkuyorum.
(Tirmizi : 3.c / 1456.N)

Ömer İbnu’l Hattab, insanlara hutbe okumuş, Abdurrahman onun için şöyle dediğini işitmiş:
Uyanık olunuz; bazı kimseler: Recm de ne oluyormuş? Allah’ın kitabında değnek cezası var diyorlar. Muhakkak ki Allah Râsulu (s.a.v) recmi uygulamışve ondan sonra bizde uygulamışızdır. Şayet bazı kimseler: Ömer, Allah’ın kitabından olmayan bir şeyi Allah’ın kitabında ziyade etti dememiş olsalardı, o ayeti nazil olduğu gibi Kur’ana koyardım.
(Ahmed İbn Hanbel, İbn Kesir: 11.c / 5687.s., Nesei)


«Peygamber size ne verdiyse onu alın, size neyi yasak ettiyse ondan da sakının.» (Hasr: 7)

Kur'ân-ı Kerîm'de, Peygamber (s.a.v)'in Allah'tan vahiy alarak konuştuğu belirtilir.


"O, kendiliğinden konuşmamaktadır. O'nun konuşması ancak indirilen bir vahiy iledir" (Necm: 3, 4).

"Sana Allah'ın bol nimet ve rahmeti olmasaydı, onlardan bir takımı seni saptırmaya çalışırdı. Halbuki onlar, kendilerinden başkasını saptıramazlar, sana da bir zarar veremezler. Allah sana Kitap ve Hikmeti indirmiş ve bilmediğini öğretmiştir. Allah'ın sana olan nimeti büyüktür." (en-Nisâ': 4/113).
 

Ammar

Kıdemli
Üye
Recm ağır bir ibadet midir sizce ? :) Ya da ben size ben zina etmek istiyorum Allah'ım beni affeder ben yapacağım mı dedim ?
Şimdiki dalkavukları siz peygamberimizle mi karşılaştıyorsunuz?
Ya da Recm derken orada ne kastedildiğini biliyor musunuz ?

Ayrıca size alaycı bir tavırla yazdığımı sanmıyorum ki bana alay ederek beni yargılayarak cevap verebilesiniz ?

Ayrıca ben günahımı sevabımı diğer dünyada alıyorum Allahla benim arama siz niye giriyorsunuz ?

Allah mısınız peygamber mi ? Ya da vahiy mi geldi benim neye inandığımı neyi reddettiğimi neyden kaçtığımı ne yaptığımı nerden biliyorsunuz ?

1- EVET ağır bir ibadettir... Örnek verelim hemen...?

tıpkı eğer İbrahim A.S' ın İsmail A.S arasında ki kurban kıssası gibi, bariz ve açıkca bir rüya evet bir rüya ile haraket ile bak ne diyor ve nasıl teslim oluyor her ikiside ya böyle bir imtihana sen tabii olsaydın ne yapardın.. "sen benim rabbim olamazsın" mı diyecektin..

Böylece (çocuk) onun yanında koşabilecek çağa erişince (İbrahim ona): "Oğlum" dedi. "Gerçekten ben seni rüyamda boğazlıyorken gördüm. Bir bak sen ne düşünüyorsun." (Oğlu İsmail) Dedi ki: "Babacığım emrolunduğun şeyi yap. İnşaallah beni sabredenlerden bulacaksın." (37/102)

Sonunda ikisi de (Allah'ın emrine ve takdirine) teslim olup (babası İsmail'i kurban etmek için) onu alnı üzerine yatırdı. (37/103)

Biz ona: "Ey İbrahim" diye seslendik. (37/104)

"Gerçekten sen rüyayı doğruladın. Şüphesiz biz ihsanda bulunanları böyle ödüllendiririz." (37/105)


2- Sana zina etmek istiyorsun sende o ışığı görüyorum yaparsın sen diye bir imada mı bulundum...

3-Şimdiki dalkavuk derken açarsan cevap vereyim bu konuyada inşaALLAH..

4-RECM derken kasdedilen hadislerde verdik okumuyormusun...?

5-Neden sizinle alay edeyim ki... Aksine ortamı ısıtp biraz tebessüm etmek adına espiri yapıyorum şahsınıza yapılan bir ima veya yönlendirme yok....

6- Kardeşim ben ALLAH C.C ile arana girip ne dedim sana.. Ben RECM varmı ..? Yok mu...? sorusuna VAR diye cevap verdim.. ne alakası var şimdi günahın sevabın banane ne yaparsan neye inanırsan inan ben sana doğru olanı gösteriyorum ALLAH C.C nasip ettiği kadar... ? Nayır başka çaren yok kesin itaat edeceksin mi diyorum..?

7-SUPHANALLAH....
Allah mısınız peygamber mi ? Ya da vahiy mi geldi benim neye inandığımı neyi reddettiğimi neyden kaçtığımı ne yaptığımı nerden biliyorsunuz
Sana ben ne dedim de sen şuna inanıyosun, buna inanmıyosun nerede demişim göstersene..? benim yazdıklarım bak yukarda al işte bak demişsin de.. hadi ..!!!

Sen kalkmış demişsin ki..;

Sanırım Allah'larımız farklı.Benim bildiğim Allah benim Allahım bu tip vahşice cezalar öngörmez.Hapis cezası en mantıklısıdır.Onun dışında Allah yaptıklarımızın cezasını kabir azabı veyahut cehennemde verecek.Ya da affedecek.Bunun biletini (zina) kesmeye ya da benim ölüm cezamı vermeye hiç bir kulun hakkı yoktur.


Yarın bir gün çocuğum olursa ona Allah'ı sevdireceğim O da sevecek bilecek ve inanacak doğru şeye inandığını ona bu tür vahşiliklerle aşılayamam..
Ben Demişim ki;

Bak şimdi olmadı kolayına ve işine gelen birşey olduğunda işte bu benim İLAHIM ve ALLAHIM dereken ağır bir ibadet ile karşılaşınca kaçıp hayır bu olamaz.. nayır nolamaz, yalan söylüyorsun yalannnnn (yaban tiplemesi).......:)

İşte arkadaşım bu böyle bir dindir..Onda en ufak bir pürüz blamazsın pürüz ve kusur arıyor isen ZİNA edip de sonradan kendini yaradan ALLAH C.C emirlerine ifitara atıp da vahşetten dehşetten bahsedenler önce kendi yaptıkları zulmü düşünsünler...
Şimdi ne alakası var ALLAH PEYGAMBER ialan etmekle vahiy gelmesiyle, senin inancını yargılamayla bu sözlerin.. İster inan ister inanma.. banane..

O koyduğun TEMSİLİ RESMİN arkasında yatan amaçları zaten sıramıştık.. Ha böyle yaparak ALLAH C.C un dinini kötü ve kusurlu ve vahşet içerikli bir din ve emirler silsilesi göstermenin cezasını da biz karışacak değiliz, senin tabirin ile ALLAH C.C ile senin aranda çözüme kavuşak orası da ayrı bir konu...?
 

Ammar

Kıdemli
Üye
Hapis cezası çekiyorum elbet seri katil olursam bebeklere tecavüz edersem elbette ki cezamı çekerim.
Ama sevgilimle öpüştüm veya saçım açık gezdim veya tecavüze uğradım diye kimse beni cezalandıramaz .Sevgilimle sevişirsem size ne sayın uzak yollar ?

Ben sevgilimle sevişirken senin cebinden birşey mi gidiyor neyine zarar veriyorum?

Kadınlar tecavüze uğrayıpta öldürülüyorsa (tecavüzün anlamı kişinin kendi rızası dışında şiddet ya da tehdit yoluyla zorla ilişkiye girilmesidir)
yani kadın iseniz tecavüze uğramamanızı tavisye ediyorum mu demeliyim size
ya da erkek iseniz günümüzde erkeklerde tecavüze uğruyor.Ama acaba erkeklerden tecavüze uğrayanlardan recme uğrayanı gördünüz mü he eğer varsa sizin yapmadığınız bir şeyden ötürü bu kadar güzel bir din sizi neden cezalandırıyor.
Kusura bakmayın benim inandığım İslam bu kadar da vahşi bir din değil :)
1- TECAVÜZE uğrayan RECM edilir diye bir hükümmü okudunuz ...?


2-
Ben sevgilimle sevişirken senin cebinden birşey mi gidiyor neyine zarar veriyorum?
Ya seviştiğin benim bir yakınımsa yada bir müslümanın cahil bir evladı ise...

3-
Ama acaba erkeklerden tecavüze uğrayanlardan recme uğrayanı gördünüz mü
Sorunu cevabı yukarda zaten hadislerde mevcut TECAVÜZ RECM ile cezalandırılamaz....? dikkat et tam***** yakını gelip kendisi beyan ediyor ben zina ettim diye...?

4-
Kusura bakmayın benim inandığım İslam bu kadar da vahşi bir din değil :)
İSLAMI bilmeyen nasıl oluyorda VAHŞİ likden bahsetmeye kalkıyor, Ne kadar biliyosun dinini ki, bu olamaz, böyle değildir diyebiliyorsun...?
 
Üst Alt