Hızlı Bir Şekilde Kilo Vermek İstiyorum

Hızlı kilo vermek dikkatli uygulamalar ile mümkün olabilmektedir. Hızlı kilo kaybı yanlış yönelimler sonucunda başarısızlıkla sonuçlanabileceği gibi, bazı sağlık problemlerini de beraberinde getirir.

Hızlı ancak sağlıklı bir şekilde kilo vermek için doğru beslenmek büyük bir öneme sahiptir. Yeterli miktarda protein aldığınızdan emin olmalısınız. Et, süt, yumurta gibi yüksek protein oranlarına sahip yiyeceklerin düzenli olarak tüketilmesi hızlı kilo kaybı için gerekli temel besinlerdir.

Su vücuttaki metabolizma sonucu oluşan atıkların temizlenmesi için olmazsa olmaz gereksinimlerden biridir. Zayıflamak için günde 1,5 ile 2 litre arasında su içmenin yararlı olabileceği söylenmektedir. Lif oranı yüksek besinlerin tüketilmesi kilo kaybı yaşarken acıkmanıza engel olabilir. Lif yapısı itibari ile tokluk hissi verir. 1 kâse yulaf lapası vücutta 3 kâse su tutabilir. Dolayısıyla şişkinlik ve tokluk hissi vererek yemek yemenizi engelleyebilir.

Spor hızlı kilo verme de başlıca eylemdir. Spor ve egzersiz yapılmadan gerçekleştirilen birçok diyetin başarısız olduğu bilinen bir gerçektir. Günde 20 dakikalık bir yürüyüş sizin için iyi bir başlangıç olabilir. Kendinizi fazla zorlamadan doğru egzersizler ile yağların yakılmasını hızlandırabilirsiniz. Üç beyaz olarak nitelendirilen un, şeker ve tuz dan dan uzak durmalısınız. Kilo almanın en temel bileşenleri olarak üç beyaz gösterilmektedir. Gazlı ve şekerli içeceklerden de uzak durulması gerekmektedir. Bol miktarda meyve tüketilmesi ve yemek öğünlerinin 3 den 6 ya çıkarılması aynı zamanda öğünlerin ufaltılması doğru bir yaklaşımdır.
 
valla bende almak istiyorum.hep kilo vermek isteyenler icin saatlerce programlar yapilio
acaba dediklerinin tersini etmek almaya yararmi ? kac defa denedim yok ya 20senedir 1 kilo alamadim
 
Öncelikle herkese merhaba.
Hızlı kilo vermenin bir çok yolu bulunsa da Lahana Diyeti bunların en hızlı yollarından birisidir.
Göbek Eritme Egzersizleri hızlı kilo vermede yardımcı olabilir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst Alt