Otomatik (Manumatic) şanzımanlar:
Bunlar otomatik vites olup, bazı manual kullanıcı müdahalelerini desteklerler. Tork konvertorlü klasik otomatik vites sistemini kullanan viteslerdir. debriyaj yoktur. Kullanıcı tam otomatik kullanabileceği gibi, kendisinin vites değiştirdiği özel bir moda da geçebilir.
Markalar ve modellere göre otomatik şanzumanlar
Alfa Romeo: Sportronic, Q-Tronic
Audi: tiptronic
BMW: Steptronic
Citroen: EGS
Honda: iShift, S-matic, MultiMatic, SportShift
Hyundai: Shiftronic, HIVEC H-Matic
Kia: Sportmatic
Land Rover: CommandShift
Mazda: ActiveMatic
Mercedes-Benz: TouchShift
Nissan: Xtronic
Opel: ActiveSelect, tiptronic
Peugeot: 2Tronic
Porsche: Tiptronic, Tiptronic S
Saab: Sentronic
SEAT: tiptronic
Skoda: tiptronic
Toyota: ECT
Volkswagen: tiptronic
Volvo: Geartronic
Bunlar otomatik vites olup, bazı manual kullanıcı müdahalelerini desteklerler. Tork konvertorlü klasik otomatik vites sistemini kullanan viteslerdir. debriyaj yoktur. Kullanıcı tam otomatik kullanabileceği gibi, kendisinin vites değiştirdiği özel bir moda da geçebilir.
Markalar ve modellere göre otomatik şanzumanlar
Alfa Romeo: Sportronic, Q-Tronic
Audi: tiptronic
BMW: Steptronic
Citroen: EGS
Honda: iShift, S-matic, MultiMatic, SportShift
Hyundai: Shiftronic, HIVEC H-Matic
Kia: Sportmatic
Land Rover: CommandShift
Mazda: ActiveMatic
Mercedes-Benz: TouchShift
Nissan: Xtronic
Opel: ActiveSelect, tiptronic
Peugeot: 2Tronic
Porsche: Tiptronic, Tiptronic S
Saab: Sentronic
SEAT: tiptronic
Skoda: tiptronic
Toyota: ECT
Volkswagen: tiptronic
Volvo: Geartronic