• Hoşgeldin ziyaretçi , forumdan daha fazla yararlanmak için buradan üye olunuz...

Güzin abla aranmaktadır..

  • Konbuyu başlatan Guney
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 61
  • Görüntüleme 10K

Okunuyor :
Güzin abla aranmaktadır..

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Acill yardımmm!!

Güzin ablacım,canım ablacımm(ayy çok yılışık olduu neyse..:))
ablacım cumartesi,pazar sınavım var ve ben çokk çalışamadım ne yapıcam bennn..:malesef:
Ne olursun derdime çare ol,bir bakıver...:freakedout:
 

Guney

Kıdemli
Üye
Allahım ya bu sayfada cevap vermiom demedim mi yahu neyse madem yazmışın ..

sevgili kızım şimdi sana vereceğim adresi sakın unutma ve o adresteki kişinin dediklerini harfiyen uygula..
muhtemelen sana " OKUNMUŞ PİRİNÇ" verecektir ..o tarif eder nasıl olacağını..
adres: Mopsy ve Bursalı.. Bursaya doğru Mospy e uğrayacan yani..

yahu siz delimisiniz gidin başımdan kızım git baksana dersine sorulara anca onla bunla uğraşıon...sinirlendirmeyin beni gelirsem saçınızı başınızı yolarım...
Hatta bak msj atarım ona göre...:))
 

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Allahım ya bu sayfada cevap vermiom demedim mi yahu neyse madem yazmışın ..

sevgili kızım şimdi sana vereceğim adresi sakın unutma ve o adresteki kişinin dediklerini harfiyen uygula..
muhtemelen sana " OKUNMUŞ PİRİNÇ" verecektir ..o tarif eder nasıl olacağını..
adres: Mopsy ve Bursalı.. Bursaya doğru Mospy e uğrayacan yani..

yahu siz delimisiniz gidin başımdan kızım git baksana dersine sorulara anca onla bunla uğraşıon...sinirlendirmeyin beni gelirsem saçınızı başınızı yolarım...
Hatta bak msj atarım ona göre...:))
Kızma güzin abla yaaa ...:malesef:
Ablacım sen beni o güçlü,kuvvetli nefesinle bir şey ettirseydin yani üfleseydinn bak nasıl yapardım o soruları..:))
 

Guney

Kıdemli
Üye
Kızma güzin abla yaaa ...:malesef:
Ablacım sen beni o güçlü,kuvvetli nefesinle bir şey ettirseydin yani üfleseydinn bak nasıl yapardım o soruları..:))
Az kaldı dayan yarın itibarıyla tüm sorunlarını ivedilikle çözülecektir..:))
Ama şimdilik az bi nefesim kaldı onunla yetinsen..
Mopsynin tarifinden yola çıkarak;
dudaklarımı büzdüm ve pöööööööööööööööfffffffffffffffff benzeri bir nefes verdim sana..:))
 

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Az kaldı dayan yarın itibarıyla tüm sorunlarını ivedilikle çözülecektir..:))
Ama şimdilik az bi nefesim kaldı onunla yetinsen..
Mopsynin tarifinden yola çıkarak;
dudaklarımı büzdüm ve pöööööööööööööööfffffffffffffffff benzeri bir nefes verdim sana..:))
Ahhh bir ferahladım bir ferahladım sorma gitsin...Niye daha önce yapmadın bunu..:))
 

Guney

Kıdemli
Üye
epey zaman olmuş başvuru falan yok..:)) ne olacak şimdi?? ablasız mı kalacak süperimiz..:)))
 

Guney

Kıdemli
Üye
Demek adaysınız Tntcool hemen bu "bey abi" lik talebinizi Süpermeydan yönetimine ilatmek lazım...:)
 
Üst Alt