e-Devlet İkametgah Belgesi Alma

e-Devlet İkametgah Belgesi Alma,e-Devlet ikametgah belgesi nasıl alınır?,İkametgah belgesi nereden alınır?

Vatandaşların en çok talep ettiği ikametgah belgeleri, muhtarlıklar ve nüfus müdürlüklerinden alınabildiği gibi artık herhangi bir yere gitmeden E-Devlet sayesinde internet üzerinden de alınabilecek. Peki e-Devlet ikametgah nasıl alınır?

e-Devlet İkametgah Belgesi Alma
- e-Devlet kapısına giriş yapıp, e-Hizmetler bölümüne geçiş yapıyoruz.
-Ekranın sol tarafında bulunan arama bölümünü kullanarak Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından sunulan hizmetleri görüntülüyoruz.
-Bu bölümde Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama başlığına tıkladıktan sonra, karşımıza çıkan uyarı ekranını onaylayıp, Devam Et butonuna tıklıyoruz.
-Karşımıza çıkan ekranda kimlik bilgilerimiz yer alırken, ikametgah belgesinin verileceği kurum türünün seçilmesi isteniyor. Burada gerekli olan seçimi yapıp, Sorgula butonuna tıklıyor ve işlemin tamamlanmasını bekliyoruz.
-İşlemler tamamlandıktan sonra hazırlanan Dosyayı indir butonuna tıklayarak, hazırlanan belgeyi indiriyor ve işlemi tamamlıyoruz.
 
  • Etiketler
    e-devlet ikametgah belgesi ikametgah belgesi alma
  • Üst Alt