• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin! Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz...

çok şaşıracaksınız sadece baktırmak istiyorum demeniz yeterli

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

isimsizm

Acemi
Üye
Selam...Oncelikle yorumlariniz icin tesekkurler..Simdi sizden sagligim ve bekledigim bir konunun sonucu hakkinda yorum istiyorum bi mahsuru yoksa..Sitede bircok arkadas beni taniyo hem onlarida ikna eden bir cevap olur ne dersiniz...

Bu arada sonucunu bekledigim konu benim hayatim icin cok onemli...

Yorumlarinizi bekliyorum..simdiden tesekkurler...
Sağlığınız,şimdilik iyi.Ama,ileride ya da başlangıcını şimdiden hissettiğiniz bir kadınsal sorununuz var ya da olacak.Eğer bilmiyorsanız,şimdiden bir doktora görünün.O beklediğiniz şey de,ya uzun bir bekleme süreci yaşatmış size,ya da,olmayacağı umutsuzluğuna kapılmışsınız.Ne ise,sorun diyebileceğiniz şeylerse de,bunlar olacak.Hem de tam istediğiniz gönlünüzden geçen gibi.Ayrıca,özür dileyerek şunu da ekleyeyim.Benim,kendimi ispatlamak gibi bir durumum yok.BUNA İHTİYACIM YOK.Ben,sadece,ALLAH'ın bana hissettirdiklerini yazıyorum.Sağlıklar ve başarılar diliyorum.
 

Nil@y

Eski Üye
Üye
Cevap: çok şaşıracaksınız,sadece,baktırmak istiyorum demeniz yeterli...

Sağlığınız,şimdilik iyi.Ama,ileride ya da başlangıcını şimdiden hissettiğiniz bir kadınsal sorununuz var ya da olacak.Eğer bilmiyorsanız,şimdiden bir doktora görünün.O beklediğiniz şey de,ya uzun bir bekleme süreci yaşatmış size,ya da,olmayacağı umutsuzluğuna kapılmışsınız.Ne ise,sorun diyebileceğiniz şeylerse de,bunlar olacak.Hem de tam istediğiniz gönlünüzden geçen gibi.Ayrıca,özür dileyerek şunu da ekleyeyim.Benim,kendimi ispatlamak gibi bir durumum yok.BUNA İHTİYACIM YOK.Ben,sadece,ALLAH'ın bana hissettirdiklerini yazıyorum.Sağlıklar ve başarılar diliyorum.
Yorumunuz icin sagolun yordum sizi ama ogrenmek istedim ne gibi bi gucunuz var ki gelecegi Allahtan baska kimsenin bilmeyecegine ve gelecegi yalniz onun bilecegine butun kalbimle inaniyorum...Size soylemistim sitede bir cok arkadas beni taniyo diye cok kisa sure once bi rahatsizlik gecirdim bunu onlarda biliyo ve bunun kadin hastaligiyla kesinlikle ilgisi yok ve daha 1 ay once yaptirdigim kontrollerin hepsi temiz geldi...yani yazdiklarinizda ben dogru olan birsey goremedim yaptiginiz yorumlar birkez daha kanitladiki Allahtan baska kimse gelecegi goremez bana bu ozellik Allah tarafinda verildi denilse bile...Bu yuzden birakin siz bunlari ve daha gercekci seylerle ugrasin...
 

Bay X

Kıdemli
Üye
isimsiz arkadaş size bir yetenek verildiğini düşünüyor ve sadece bir ipucuyla kişiler hakkında tüm bilgiler ulaşabiliyorsunuz?madem o zaman bu yeteneklere sahipsiniz cumhurbaşkanımız kim olacak onuda söyleyin?tabi cevabı biliniyor olabilir ama bir süpriz olacakmı?
 

onuc13

Tecrübeli
Üye
Sağlığınız,şimdilik iyi.Ama,ileride ya da başlangıcını şimdiden hissettiğiniz bir kadınsal sorununuz var ya da olacak.Eğer bilmiyorsanız,şimdiden bir doktora görünün.O beklediğiniz şey de,ya uzun bir bekleme süreci yaşatmış size,ya da,olmayacağı umutsuzluğuna kapılmışsınız.Ne ise,sorun diyebileceğiniz şeylerse de,bunlar olacak.Hem de tam istediğiniz gönlünüzden geçen gibi.Ayrıca,özür dileyerek şunu da ekleyeyim.Benim,kendimi ispatlamak gibi bir durumum yok.BUNA İHTİYACIM YOK.Ben,sadece,ALLAH'ın bana hissettirdiklerini yazıyorum.Sağlıklar ve başarılar diliyorum.
Arkadaşlar yazılanlar beni pek ilgilendirmiyor.

Ancak son yazılan cümleler konuya olan bakış açımın farklılaşmasına sebep oldu.
Aynı zamanda cevap bekleyen bazı soruların muhatabı olan arkadaşımız da bu imkanı son yazdığı cümlelerle ortaya koymuştur.
Bu konuda kimseyle tartışmaya niyetim yok!...

Benim, kendimi ispatlamak gibi bir durumum yok.

Yaptığınız iş nedir ?

Ben, sadece Allah'ın bana hissettirdiklerini yazıyorum.

1. si Allah (c.c) size neler hissettirdi ?
2. si hissettirilen şeyi... din, ilim ve bilim ışığında izah edermisiniz ?
3. sü hiç tanımadığınız, bilmediğiniz, kişiliği hakkında doyurucu malumat bulunmayan ve ilaveten yüzlerce kilometre uzakta bulunan bu insanlara ne derece yardımcı olduğunuzu düşünüyorsunuz ?
 

blackdiamond

Amatör
Üye
Selamun aleyküm kardeş sizin bu söylediklerinizin nasıl gerçekleştiğini az çok tahmin edebiliyorum. Özellik olarak çok asabi birisiyimdir.Erkeğim

Bende baktırmak istiyorum.Yalnız yorumlarınızı özel mesaj olarak istiyorum.Durumum hakkında başkalarının bilgi sahibi olmasına gerek olmadığını düşünüyorum
 

isimsizm

Acemi
Üye
Yorumunuz icin sagolun yordum sizi ama ogrenmek istedim ne gibi bi gucunuz var ki gelecegi Allahtan baska kimsenin bilmeyecegine ve gelecegi yalniz onun bilecegine butun kalbimle inaniyorum...Size soylemistim sitede bir cok arkadas beni taniyo diye cok kisa sure once bi rahatsizlik gecirdim bunu onlarda biliyo ve bunun kadin hastaligiyla kesinlikle ilgisi yok ve daha 1 ay once yaptirdigim kontrollerin hepsi temiz geldi...yani yazdiklarinizda ben dogru olan birsey goremedim yaptiginiz yorumlar birkez daha kanitladiki Allahtan baska kimse gelecegi goremez bana bu ozellik Allah tarafinda verildi denilse bile...Bu yuzden birakin siz bunlari ve daha gercekci seylerle ugrasin...
Ben zaten en gerçek bildiğim şeyi,buna inanan ve isteyen insanlara hiçbir şey beklemeden ALLAH'ın hissettirmesi ile yazıyorum.Daha gerçek şeylerle uğraşın diyorsun.Bundan daha gerçek hiçbir şey olamaz.O'nunla ilişkim bu yazıları yazmadan önce de vardı ve sadece kendime özeldi.Demek istediğim,her şeyi ALLAH bilir ve görür ve kendisine yakın olup,hayatını O'nun istediği gibi yaşamaya adayan insanlara daha kuvvetli hislerle yakındır.Sen herşeyi ALLAH bilir,ALLAH görür diyorsun,ama,asıl O'ndan uzak olan sensin.İnşaallah,bir gün yakınlaşırsın.Sana bu cevabı yazmam,senin sözlerini önemsediğimden değil.Ayrıca,ben de herkese yazı yazmaktan yoruldum.Kendimi ispatlamak gibi bir derdim asla yok.Bana inanmak isteyen,ALLAH'ın kendisine,bana karşı ne hissettirttiğine baksın.İsteyen inansın,isteyen inanmasın.Ayrıca,son olarak,seni hiç mi hiç kaale almadığımı da bil.Bir sürü olumsuz kişilik özelliğine sahip insan gibi,sen de olumsuz bir insan olduğun için,benim hayatıma giremeden çıktın.Çünkü,senin gibilerin,benimle ilgili herhangi bir konuda ya da yerde,sen herhangi bir değişim göstermedikçe,bulunması mümkün değil.Yine söylüyorum,bu uzun cevap,seni asla ve asla kaale aldığım için değil,başka senin gibi düşünenler varsa,onlara örnek teşkil etsin diye.Ve,eğer anlayabilirsen,sana da mesaj olsun diye.Bu yazı da,diğer yazdığım herşey gibi,O'nun izniyle yazılmıştır.
 

Nil@y

Eski Üye
Üye
Ne oldu inanmadigimi anlayinca muhatabin olmadimmi...?hem niye ayni msj hem buraya yaziyosun hemde ozel mesajla atiyosun...Soyledigin hicbirsey tutmadi demekki Allahtan gelmiyo bunlar sana...Bence sen hayal aleminde yasamayi birak ve Allaha yonel daha mutlu olursun...Bu sadece insanlari kandirmak Hayir ve şer Allahtandir nerde ve ne zaman gelecegini Allahtan baska kimsede bilemez...
 

Bay X

Kıdemli
Üye
isimsiz arkadaşım kimsenin ALLAH'A olan inancını sorgulayamaz ve karar veremezsin?senin yaptığın eleştirinin biraz dozunu kaçırdığını düşünüyorum?herşeyi bildiğini sanan bir arkadaş sana tavsiyem kimseyi inançlarıyla yargılaymayacağın gibi ALLAH'la kul arasına giremezsin?yaptığın açıklama yüzünden sana bu açıklamayı yapmak zorunda kaldım?herkesin manevi inançları vardır senin bu inançları tartmaya hakkın olmadığı gibi bir daha yazdığın cümleleri daha iyi seçmeni istiyorum?ALLAH'ın bir tek kulu sen değilsin?herkesin inançları olduğu gibi böyle bir istismarcılığa bir daha göz yummayacağımı bilmeni istiyorum?:mad:
 

isimsizm

Acemi
Üye
Seninle atışacak vaktim yok.Ayrıca biriyle atışmak benim kişiliğime ters.Ben,O'nun yolunda hayal dünyasında(yani manevi dünyada) olmaktan çok memnunum.Orada da kalacağım zaten.Sana en başta söylediğim gibi,aslında iyi bir insansın.Ama,o benim içinde bulunduğum ve senin küçümsediğin o manevi hayal dünyasına girmeye hazır değilsin.Ve,benim seninle uğraşıp seni bu yola döndürmeye çabalamama layık değilsin.Ne olduğunun farkında ol.ALLAH da senin yardımcın olsun.NOT:Seninle polemiğe girmeyeceğimi söylemiştim.Bundan sonra da ne yazarsan yaz,sana cevap yazmayacağım.İstediğin kadar,özgürce küçülebilir ve önyargılı davranabilirsin.
 

Nil@y

Eski Üye
Üye
Ah canim yazik sana demek vaktin yok niye Allahlami konusuyosun..Git ya isine sen insani gunahkar edersin valla..yazma zaten cevap falan ugrasamam senin gibi Allah korkusu olmayanlarla...
 

golden

Acemi
Üye
Sayın isimsiz bey.Sırf senin için buraya üye oldum.Sen neymişsin ya.Ölü siteyi ayağa kaldırmışsın.3 ayda 300 kişinin girmediği sayfaya sen bir günde 300 kişiyi girdirdin.Tabii ki kıskanılacaksın.Bu çok normal.BANA DA bakar mısın?Mahzuru yoksa özel mesaj ile gönderirsen sevinirim.Hadi kolay gelsin.
 

Nil@y

Eski Üye
Üye
Sayın isimsiz bey.Sırf senin için buraya üye oldum.Sen neymişsin ya.Ölü siteyi ayağa kaldırmışsın.3 ayda 300 kişinin girmediği sayfaya sen bir günde 300 kişiyi girdirdin.Tabii ki kıskanılacaksın.Bu çok normal.BANA DA bakar mısın?Mahzuru yoksa özel mesaj ile gönderirsen sevinirim.Hadi kolay gelsin.
Daha yeni uye olan biri olarak nerden biliyosun sitenin olu oldugunu yada sen isimsize avukat olarakmi geldin...Ukalaliga bak 3 ayda 300 kisi girmiyomus pes dogrusu bir anda ortaya cikip nasil bu yorumlari yapabiliyosun senin olu dedigin siteye gunde binlerce kisi katiliyo...sayfalarimizin ziyaret edilmesi icin ne isimsize nede bir anda ortaya cikipta isimsize ovguler yagdiran birine ihtiyacimiz var....HA bu arada yoksa sende Allah tarafindan isimsize koruyucu melegi olarakmi gonderildin...?😄 😄
 

SMN

Tecrübeli
Üye
Cevap: çok şaşıracaksınız,sadece,baktırmak istiyorum demeniz yeterli...

Sayın isimsiz bey.Sırf senin için buraya üye oldum.Sen neymişsin ya.Ölü siteyi ayağa kaldırmışsın.3 ayda 300 kişinin girmediği sayfaya sen bir günde 300 kişiyi girdirdin.Tabii ki kıskanılacaksın.Bu çok normal.BANA DA bakar mısın?Mahzuru yoksa özel mesaj ile gönderirsen sevinirim.Hadi kolay gelsin.
Siteye kac kisi girdigini merak ediyorsan altta toplist sayacı var ordan kontrol et .Site hitleri gunluk ortalama 5122 tekil kisidir .Mesela dun 6246 tekil hit almıstır En yuksek tekil hit ise 13036 dır.
BURADAN KONTROL EDEBILIRSIN

Atrıca tum dunyadaki 3 mi,lyardan fazla siteyi sıralamaya koyan alexa.com sıralamasında supermeydan ise ilk 86000 icindedir

Sen ya birilerine usaklık edip karalama kampanyası yapıorsun ,yada işkembeden sallıyorsun.Yada Burayı zaman asımı suresini 24-48.... saat gosterip online uye sayısını cok gosterip herkezi aldatan diger Bazı Forum siteleriyle karıstırdın.
 

golden

Acemi
Üye
yaw kardeşim benim bahsettiğim tüm site değil,nilayyın sayfasından bahsediyorum nilayın bulunduğu sayfaya isimsiz konu açana kadar 40 gündür birkişi bile girmemiş öyle değilmi.Hem ben isimsizde kabahat buluyorum.nilaya 4 5 tane mesaj yazmış tepki normal.ama kadınsal sorunundan bahsedince nilay fıttırmış haklı tabi hiç öyle bir rahatsızlık herkes görecek şekilde söylenir mi belki kız bu siteden biriyle evlenmek istiyordur bunu duyan erkek birdaha yaklaşırmı ona.nilay haklı ve mağdur.öyle bir rahatsızlığıolsa bile tabi inkar edecek.isimsiz misin nesin bari özel mesajla yollasana.
 

Nil@y

Eski Üye
Üye
yaw kardeşim benim bahsettiğim tüm site değil,nilayyın sayfasından bahsediyorum nilayın bulunduğu sayfaya isimsiz konu açana kadar 40 gündür birkişi bile girmemiş öyle değilmi.Hem ben isimsizde kabahat buluyorum.nilaya 4 5 tane mesaj yazmış tepki normal.ama kadınsal sorunundan bahsedince nilay fıttırmış haklı tabi hiç öyle bir rahatsızlık herkes görecek şekilde söylenir mi belki kız bu siteden biriyle evlenmek istiyordur bunu duyan erkek birdaha yaklaşırmı ona.nilay haklı ve mağdur.öyle bir rahatsızlığıolsa bile tabi inkar edecek.isimsiz misin nesin bari özel mesajla yollasana.
Ah yazik canim ya nasilda sacmalamis isimsizle senin yapacak baska isiniz yok galiba falciliktan baska..yada isimsiz sen sende isimsiz olmalisin baksana sen gelince kayboldu ortaliktan niye aceba iki nickle giremiyomu...?Yok ya sizin gibi kustahlar zaten forumlara zarar veriyo ama nedense boyle cahil ve utanmaz insanlara bi dur diyen yok..istersen beni zorlama yoksa terbiyem bi hayli bozulacak...dikkat ette kustahlik ve terbiyesizligi elinden kacirma...
 

YukseLL

Emektar
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Cevap: çok şaşıracaksınız,sadece,baktırmak istiyorum demeniz yeterli...

Arkadaslar Fal maalesef hayatımızın bir gercegi.Ne demişler (fala inanma ,falsızda kalma) isimsiz arkadasımız kendisinde bu sekilde bir yetenegin oldugunu soyleyerek isteyen uyelere bedava fal bakabilecegini yazmıs.inanan uye baktırır inanmayan baktırmaz.
Kendi falına baktırıp ardından saldırıya gecmek şık bir davranıs degil Hele bunu forum yoneticilerinin yapması hic sık olmamıs.
Kurallarımız geregi yonetici dahi olsa hicbir uye digerine hakaret edemez,Herkezi saygıya,hosgoruye,seviyeye davet ediyorum.

Bu baslıgı kapatıyorum.isimsiz arkadasımız Fal konusuyla ilgili yeni bir baslık acabilir.Yeni acılan baslıgada sadece fal baktırmak isteyen arkadaslar yazsınlar,Polemik yaratacak yazılar silinecektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt