• Hoşgeldin ziyaretçi , forumdan daha fazla yararlanmak için buradan üye olunuz...

Bu Sözler Humeyni'nin midir?

Okunuyor :
Bu Sözler Humeyni'nin midir?

sevmekesas

Tecrübeli
Üye
Sözde İmam Humeyni 'kur'an'ın tahrif edildiğini'' iddia etmişmiş!!
Hz. Peygamberin -guya- Şia imamlarından daha geride olduğunu iddia etmişmiş!! Hatta bu onların itikadî yaklaşımlarıymışmış..

Kaynak da şu link: :

Arkadaşlar lütfen yetkin arkadaşlar bu hususta bilgi verebilir mi? Çok rica edeceğim..(Ammar, Mopsy, Bursalı vs)

sevmekesas:eek:k:
 

Guney

Kıdemli
Üye
Mopsy ve Bursalıyı anlarım da Ammarın bu konuda doğru bilgi vereceğinden şüpheliyim..:))
 
B

bursali68

Ziyaretci
Sözde İmam Humeyni 'kur'an'ın tahrif edildiğini'' iddia etmişmiş!!
Hz. Peygamberin -guya- Şia imamlarından daha geride olduğunu iddia etmişmiş!! Hatta bu onların itikadî yaklaşımlarıymışmış..

Kaynak da şu link: :

Arkadaşlar lütfen yetkin arkadaşlar bu hususta bilgi verebilir mi? Çok rica edeceğim..(Ammar, Mopsy, Bursalı vs)

sevmekesas:eek:k:
Merhaba,

Sn,sevmekesas,öncelikle şu " yetkinlik " konusunu düzeltelim.Bizler kimleriz ki bilirkişi falan mı...??? Olsa olsa sadece ve sadece müslüman+müslüman...

Konu hakkında ne bildiğimi aktarmaya çalışayım,Humeyni kendi yazdığı kitap olan " El-Kur’an – Bab Marifetullah " ta ;

”……bu da bütün İlahi Kitaplar,Kur’an-i Şerif ve bütün Serif Ayetleri de dahil olmak üzere,tahrif edildiklerinin bir göstergesidir,daha sonra zaman içerisinde bir çok tahrif eylemlerinden geçerek insanların eline sunulmuştur,……………”

demektedir.Bunu söylemesi ve yazmasının " kendine göre " bildiği ve nedenleri vardır...Sonuçta O da bir müslüman.Öyle veya böyle kesin olan bir şey var din / inanç konusunda " herkes kendine müslümandır "...

Sağlıcakla kalınız...
 

Guney

Kıdemli
Üye
Merhaba,

Sn,sevmekesas,öncelikle şu " yetkinlik " konusunu düzeltelim.Bizler kimleriz ki bilirkişi falan mı...??? Olsa olsa sadece ve sadece müslüman+müslüman...

Konu hakkında ne bildiğimi aktarmaya çalışayım,Humeyni kendi yazdığı kitap olan " El-Kur’an – Bab Marifetullah " ta ;

”……bu da bütün İlahi Kitaplar,Kur’an-i Şerif ve bütün Serif Ayetleri de dahil olmak üzere,tahrif edildiklerinin bir göstergesidir,daha sonra zaman içerisinde bir çok tahrif eylemlerinden geçerek insanların eline sunulmuştur,……………”

demektedir.Bunu söylemesi ve yazmasının " kendine göre " bildiği ve nedenleri vardır...Sonuçta O da bir müslüman.Öyle veya böyle kesin olan bir şey var din / inanç konusunda " herkes kendine müslümandır "...

Sağlıcakla kalınız...
Aman usta bu kadar mütevazı olmayın ..
Mopsy olsaydı kesin döşer dururdu sayfalarca yazı...:))

Merhaba
diye başlar ve
bıdır bıdır sessiz sessiz yazar durur du..:))
 
B

bursali68

Ziyaretci
Aman usta bu kadar mütevazı olmayın ..
Mopsy olsaydı kesin döşer dururdu sayfalarca yazı...:))

Merhaba
diye başlar ve
bıdır bıdır sessiz sessiz yazar durur du..:))
Merhaba,

:)))) Hakikaten öyle mi yapardı:))) Değildir ,yapmazdı beee....
 

Guney

Kıdemli
Üye
Merhaba,

:)))) Hakikaten öyle mi yapardı:))) Değildir ,yapmazdı beee....
Cidden öyle yapıyor...:))
(Şimdi kendiside yok oh ala memleket Güney yazsın dursun...)
kesin bağlantısında problem vardır yoksa şimdiye 3 sayfa yazı gelmişti...:))

Bak inan bana hiç gördün mü ,duydun mu ,okudun mu yanlış bir şey yazdığımı..:)
Mopsy bu ne fenadır o..:))
 
B

bursali68

Ziyaretci
Cidden öyle yapıyor...:))
(Şimdi kendiside yok oh ala memleket Güney yazsın dursun...)
kesin bağlantısında problem vardır yoksa şimdiye 3 sayfa yazı gelmişti...:))

Bak inan bana hiç gördün mü ,duydun mu ,okudun mu yanlış bir şey yazdığımı..:)
Mopsy bu ne fenadır o..:))
:)))))))))))"...Mopsy bu ne fenadır o..:)) " kötü polis yani...:))) İyi polis-kötü polis...tuttum bunu bak:)))
 

Guney

Kıdemli
Üye
:)))))))))))"...Mopsy bu ne fenadır o..:)) " kötü polis yani...:))) İyi polis-kötü polis...tuttum bunu bak:)))
Kesinlikle öyle o bir "kötü" polis...:))
zaten biliyorsun o bir Proses uzmanı...

Süreçleri takip eder yapılandırır yeniden kurar ve canı isterse dağıtır..:))
o kötü sen ve ben iyi polis olalım...:))
 

bziya

Kıdemli
Üye
Sözde İmam Humeyni 'kur'an'ın tahrif edildiğini'' iddia etmişmiş!!
Hz. Peygamberin -guya- Şia imamlarından daha geride olduğunu iddia etmişmiş!! Hatta bu onların itikadî yaklaşımlarıymışmış..

Arkadaşlar lütfen yetkin arkadaşlar bu hususta bilgi verebilir mi? Çok rica edeceğim..(Ammar, Mopsy, Bursalı vs)

sevmekesas:eek:k:
Eshabı kirama'da dil uzatmaktan çekinmeyen bu kafir hakkında ayrıntılı bilgiyi linkten edinebilirsiniz.Allahü Teala müslümanları din adamı kılığındaki dinsiz sapkınlardan muhafaza buyursun.
 
Üst Alt