• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin! Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz...

Bimcell Müşteri Hizmetleri Numarası

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
bimcell müşteri hizmetleri ara , bimcell tarife , bimcell hat ne kadar 2019 , bimcell kampanya , bimcell hat fiyatı , bimcell müşteri hizmetleri telefon numaraları , bimcell yeni hat 2019 , bimcell müşteri hizmetleri numarası kaçtır

Bimcell Müşteri Hizmetleri Numarası,Bimcell, Müşteri Hizmetleri numarası

Bimcell iletişim bilgileri için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz.

Bimcell müşteri hizmetleri numarası: 444 4 551

BİMcell Website adresi BİMcell

bimmsel e-mail adresi: info@bimcell.com
 
N

necla

Ziyaretci
Beysehir üzümlude cok sorun yasiyoriz bir hafdadir ingililelirseniz sevinirim
 
Z

Ziyaretci

Ziyaretci
Hattima istemediğimi dakika geldi
 
R

Rabia

Ziyaretci
444 4 551'i aradim ve müşteri hizmetlerine baglanamadim. Surekli şunu şunu yapmak icin şunu tuslayin diyodu ve hic musteri hizmetleri demiyodu sikayetimi soyleyemedim. Ne yapmam gerekiyo?
 

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
444 4 551'i aradim ve müşteri hizmetlerine baglanamadim. Surekli şunu şunu yapmak icin şunu tuslayin diyodu ve hic musteri hizmetleri demiyodu sikayetimi soyleyemedim. Ne yapmam gerekiyo?
444 4 551 BİMcell Müşteri hizmetlerini arayıp telefonunuzun tuşlarından 0 (sıfır)'ı tuşlayınız.
 
E

Esgioglu

Ziyaretci
11 1 2016. T 19 00 saat 10 TL yükleme yaptım su anda 0 TL bunu aciklarmisinz
 
Z

Ziyaretci

Ziyaretci
Giresun akçalı mevkiinde 2 aydır bimsell çalışmıyor neden
 

karafetva

Tecrübeli
Üye
2 aydır n'olmuş memlekete? Bimcell aveadan alıyor hizmeti. Neden bu tip sorunlar oluyordur?
Bimcell ile anlaşma yapılırken avea acaba tehdit unsuru olarak mı kullanıyor? Daha önce de defaat kere oldu bu su uzun süreli hattın hizmetsizliği.
Bu tip bir hattı başka bir hat olmadan çoğu kişinin (özellikle iş sektörü) kullanmıyacağı açık değil mi?
 
A

Aysa

Ziyaretci
Numarami tasimak

Numarami baska bi hatta tasiyacagim.Suan bimcell hattimda tl var.Numarami tasidigimda tl ler gider mi? Nasil bi yol izlemeliyim ?
 

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Cevap: Numarami tasimak

Numarami baska bi hatta tasiyacagim.Suan bimcell hattimda tl var.Numarami tasidigimda tl ler gider mi? Nasil bi yol izlemeliyim ?
Operatör değişikliğinde Kalan TL'lerinizi alabilmek için aboneliğinizin fesih tarihinden itibaren başlayarak üç (3) ay içinde iade talebinde bulunmanız gerekiyor. Operatör değişikliğinde eski operatörünüze başvuru yaparak kalan bakiyenizi Telefon bayilerinden nakit yada banka aracılığıyla talep edebilirsiniz.

Numara Taşımada Kalan Bakiyeyi (TL) Geri Alma
 
Z

Ziyaretci

Ziyaretci
Bu numarayı aramak ücretli mi?
 

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Bu numarayı aramak ücretli mi?
BİMcell hatlarından yapılan 444 4 551 ve 551 BİMcell Müşteri Hizmetleri aramalarında, Paketinizde her yöne kullanım hakkınız var ise yurt içi ücretlendirmede kullanım haklarınızdan düşer. Her yöne konuşma süresi içeren paketiniz yok ise yurt içinde standart BİMcell tarifesi yani 6 saniyesi 1 kuruş üzerinden ücretlendirilirsiniz.
 

karafetva

Tecrübeli
Üye
Bazı numaraların farklı ücretlendirildiğini söylemişti Bimcell operatörü. Yani "her yöne" sözü tam olarak geçerli değil.
Bir de numara taşımak ücretsiz ama numarayı başkasına devretmek yenisinden daha pahalı.... Çok menfi.
 
Z

Ziyaretciahmet

Ziyaretci
25.06.2016. 26.06.2016 tarihlerinde hattı ma iki defa 15 TL. Yükledi hattimda yukleme görünmüyor operatör yeniden yükleme yapmak işiniz diyor.ben müşteri hzmlerine ulaşamiyorum bilgilenmek istyrm
 

karafetva

Tecrübeli
Üye
Bimcelliiyim Hattımda kuruş civarında para varken bir anda 8TL ye çıktı. Neden olduğunu tahmin ediyorum...
Bimcellde şu an 1GB yazıp 4551 e gönderirseniz hattınızdan 9TL harcanarak 1 gb internet veriliyor size. Yalnız bu bonus adlı internet her ay kendisini yeniliyor. Yenilenmesi istenmiyorsa IPTAL1GB yazılması gerekli. Eğer 1 gb bitmeden IPTAL1GB kısa mesajı yollanırsa muhtemelen bitmemiş de olsa o bonus bakiye iptal oluyor.
Eğer bonus 1 gb alınmışsa ve bitmişse tekrar bonus almak için ilkin önceki bonusu iptal etmek gerekiyor. Önce IPTAL1GB 4551 e yollanıyor sonra 1GB 4551 e yollanıyor. Aksi halde eskisi iptal edilmeden yeni yükleme yapmak geçeriz oluyor farkında olmadan bakiyeniz internet kullanımı dolayısıyla sıfırı buluyor.

Tam da burada benlik bi şey oldu. Bonus bitmişti yeniden yükledim ve 1GB kısa mesajını yolladım. Telefona mesaj geldi "yüklemeniz" felan diye ben de yükleme başarılı adlettim. Telefonun arızalı olması, yükleme için herşeyi yaptığımı düşünmem sorun getirmedi aklıma. Sonra internetteyken internet kesildi. Bakiye sorguladım sıfır yazıyor ve bonustan bahsetmiyor. Hemen müşteri hizmetlerine başvurdum. Uzuuun uzun görüşmelerden sonra kapadık telefonu. Hattıma 1GB kısa mesajıyla tanımlama yaptığımı ama bimcellin bu tanımlamayı geçersiz gördüğünü savundum. Hatam eski bonusu iptal etmemiş olmamdı. Ama bimcell bana anladığım kadarıyla bu parayı geri yollamış. Aynı zamanda bimcellin mailini bulamadığımdan avea ya da yazdım durumu.

Bimcell müşteri hizmetlerinde de büyük zaaflar var. Belki başkaları da öyledir. Mesela geçen görüşmemde ortamdan salla patik laflar savruluyor biz temsilci ile konuşurken başka bi alem dönüyor, temsilciler konulara hakim değil sorulduğunda bilgisayara yazıp cevabı ordan okuyor falan filan.

Ben 1GB kısa mesajla tanımlama yaptığımda eski bonusu iptal etmememden dolayı yeni bonus tanınmamış. Ama eski bonus bitmişti. Bitmiş olan bir ek paralı uygulamanın, yine parayla alınan ve ne istendiği aşikarane tanımlanan yeni uygulamayı almasına sırf süresi devam ettiği için engel olması yanlış ve hukuksuz daha önemlisi Haksız. Müşteri hizmetlerini arayıp bu durumu izah ettim. Evvela yanlış kısa mesaj göndermişsiniz dediler. Tartışmaya başladık, doğrusu nedir dedim. Bu soru üzerine bilgisayardan doğru kısa mesajı buldu ki benim dediğim gibi ve yazdığım kısa mesaj aslında doğru. Herhalde telefon kesildi. Tekrar bağlandık yine aynı teraneler, durumu izah ettim ve yetkiliye bildirmesini bana da son durumun bildirilmesini istedim. Çok kısa sürede meramımı anlattım. ANcak muhatap hanfendi başladı tarih dersine ki o biçim...Tekrar ediyorum yetkiliye bildirilsin ve geri dönüş yapılsın diye ama nafile. Kız "size hiçbir ücret iadesi yapılmıyacak ve geri dönüş de yapılmıyacak " diyor. Anlam verenmiyorum benimle tartışmasına. O tartışınca ben de başladım tartışmaya. SOnra bana "kısa süre bekletebilir miyim sizi yetkili ile görüşücem" dedi. "neden bekliyim siz iletin gereği yapılsın" dedim. Birkaç kere daha sordu sonunda kabul ettim. Hem soruyor hem de cevabımı kabul etmiyor yani kabul etmem mecbur ama yine de soruluyor. Son olarak "yetkilimiz sizi 48 saat içinde arayacak dedi." Bir dakika bile sürmeyen kendi giriş konuşmamda ifade ettiğim ve temsilcinin reddettiği herşey 40 dakikalık bir konuşma ardından kabul edildi.
Sonra yetkili aradı. Ve derhal tartışmaya başladı. Ben "yetkiliye bildirilsin" diyorum o benle tartışıyor reddediyor. Geriliyoruz "neden kendimizi ifade edemeyelim" diyorum. Türlü komplimanlar sürüyor öne ve iptal etmekle uğraşıyorum. Neden onay mesajını beklemediğim soruluyor. Ben de benim tedbirsiz davranmış olmamın haksızlığı meşru kılmayacağını söylüyorum. Para iadesi olmayacağı söyleniyor. Mantıksal olarak bitmiş bonus paketin sırf süresi devam ettiği için yeni paketin tanımlanmasını engellemesinin yanlış olduğu, biz yeni paket talep ettiğimizde ne istediğimizin gayet açık olduğu ve eski paket yüzünden yeni paketin tanımlanamasının internet kullanımlarımız hasebiyle bakiyemizi bitirmesinin doğru olmadığını, bu yanlışlıktan yani mantıksal tutarsızlıktan doğan hakkın tazmin edilmesinin uygun olacağını ve durumun uygun yere iletilmesini istedim. ((Yani mantıksal hata olduğundan ilk etapta görülmese de bir hak iadesi gerekmekte)) Yine 40 dakikalık tartışmalar ve yine reddiyeler. Konuşmayı tamamladık. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım sonuç alamayınca. Şikayeti iletmek istedim ki "şikayet almıyoruz öneri alabiliriz" diyorlar. Başladık tartışmaya.Niye almazsınız diyoruz. İşiniz ne diyoruz. Öneri olarak alınmasını kabul ediyorum bu sefer de dediklerimizi yazmıyorlar. Yine telefon kesiliyor tekrar bağlanıyorum. Kız benle tartışıyor. Bense tartışmayalım ifadem yazılsın iletilsin sonuç ne çıkarsa çıksın diyorum ama nafile. Dediklerim yazılmadığını fark edince ne yazdığını sordum. Uzun uğraşlar sonucu dediklerimi yazmadığını anladım ve düzelttirdim. Düzelttirdiğimi soruyorum yine yazmamış yine düzelttiriyorum. Sonra hat kesildi tekrar aradım. Çok beyefendi birisi. Yine hat kesildi. Yine tartışan bi bayan. Sonuç öneri adı altında kendimizi ifade ettik.Tabi bu aramalarımda benimle tartışmak isteyenler hep "sizi yetkilimiz aramış" falan filan diye bizi engellemeye çalışıyorlar.
BU aksaklıkların düzeltilmesi, müşterinin her türlü ifadesinin alınması, bir mail adresinin yayınlanması gerekir bimcell için

SONUÇ: Gün itibariyle hattıma haksızlıkla alındığını düşündüğüm bakiye GERİ yüklenmiş. Teşekkürler bimcell.
 

karafetva

Tecrübeli
Üye
Efendim yine bimcell müşteri hizmetleri ve yine en az 1 saati aşkın görüşmeler....
Bir şikayet vermek istiyorum "şikayet veremezsiniz" diyorlar. Dakikalarca tartışıyoruz şikayeti almayı kabul ediyorlar bu sefer de şikayet edilen tt mağazasının şube kodu yok diye şikayeti almayacaklarını söylüyorlar. Dakikalarca tartışıyoruz "sizin işiniz neden bulmuyorsunuz, neden şikayeti engellemeye çalışıyorsunuz" diyoruz ama uzattıkça uzatıyorlar. Yetkiliyle kendileri görüşüyorlar ve bizi reddediyorlar. Sonunda şikayetimizi veriyoruz. Bimcell müşteri hizmetleri bu şekilde müşteriyi reddetmeye hazır. Hem de şikayet konusu hakkında derhal tartışmaya başlayarak müşteriyi iptal etmeye çalışıyorlar. Kaç kere "tartışmayalım, haklı görülürsek gereği yapılsın" dedik birçok konuşmamızda ama dinlemiyor ve tartışıyorlar. Onları siz yenerseniz yetkiliye bağlıyorlar ve ya kendileri bağlanıyorlar, yenilirseniz ne oluyor bilmiyorum. 1 tane mesele için 10 kere aramak gerekebiliyor. Sorunuza sallapatik cevaplar verebiliyorlar ve siz cevabı reddettiğinizde bilgisayardan bakıp cevaplarını değiştirebiliyorlar. Basit sayılacak konular için bile cevabı bilgisayardan inceliyorlar ve eğer kendileri cevaplarsalar yanlış konuşmaları an meselesi.

En son defaat kere bizimle tartışan ve "şube kodunu vermek zorundasınız" bahanesi ile şikayetimizi iptal etmek isteyen hepsi bayan olan temsilcilerden sonra bir erkekle konuştuk ve sorunumuzu halletti. SOnra bana ulaşmaları üzerine tekrar aradım ve başka bir erkekle fazla uzamayan bir görüşme sonucunda şikayetimiz alındı.

Bu temsilcilerin mantıksal tartışmalar yapmaları ve özellikle müşterilerine "şikayet veremezsiniz" şeklinde itici hareketleri değişmeli. Şikayet her türlü verilebilir, yetkililer tarafından incelenir. Şikayet eden kişinin ne derece mantıksal fikir üretebildiği bilinemeyeceğinden temsilcinin müşteriyi iptal etme çabası fikirleri yok etmekten ibaret.

avea internet sitesinde hattı başka isme devretmek ücretsizdir diyor ve hiçbir fiyattan bahsetmiyor. AMa biz devir işlemi için 47TL ödedik. Vodafone u aradık 40TL dedi. Sonra bimcelli aradık önce 36TL(yeni hat ücreti kadar) sonra 40TL sonra 44TL şeklinde ayrı ayrı operatörlerin aynı iş için ayrı ayrı fiyatlar verdiğini dinledik. Bilgisayardan bakıp da söylüyorlar... Arkadaş yanlış söylemiş diyorlar... Ve bizden 47TL alan şubeyi savunuyorlar. Biz de durumun incelenmesini istiyoruz ama katiyyen reddediliyoruz. Sonunda gerekli bilgiyi sunduk. 40,TL üstünün hizmet bedeli olduğu söyleniyor. Ama hiçbir yerde yani bimcellin kendi içerisinde hizmet bedelinden bahsetmiyor. Ve bu tip şubeler yaptıkları işlemler için muhtemelen zaten bir hizmet bedelini iş yaptıkları kurumdan alıyorlardır. Bu her şubenin kafasına göre uydurmaya meyilli olduğu 40TL üstü 7-10TL fiyatlar haksızlık değil mi? Bimcellle zaten bir hizmet ücreti aralarındaki sözleşme gereği gerçekleşiyorsa ayrıca müşteriden para istemeleri haksızlık değil mi? avea internet siteisnde "ücretsiz" derken bu 40TL ücret neye dayandırılıyor?

Hepsi bir tarafa zaten zamanında satın alınmış olan bir hattın sadece isim değişikliği için yeni hattan pahalı bir masrafa muhatap edilmesi külliyen haksızlık değil mi???
 
D

durmus eraslan

Ziyaretci
Bim cel allah belani versin 20 günde sıfır hattı aç madadilar çocuk gibi 10 sefer bime gönderdiler 10 sefer müşteri hizmetlerie
 

Üst Alt