• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin! Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz...

Babasız çocuk büyütmek doğrumu ?

  • Konbuyu başlatan Kadim
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 88
  • Görüntüleme 20K

Babasız çocuk büyütmek doğrumu ?


  • Kullanılan toplam oy
    17

ümmi

Kıdemli
Üye
eмiLy;224519' Alıntı:
Evin reisi erkek midir?
Medeni Kanun 2002 yılında değişti, siz ondan önceki senelerde kalmışsınız galiba..
Evin reisi diye bir şey yok, sonraki cümlenizde de ifade ettiğiniz gibi evlilik her iki tarafında katkı sağladığı bir kurumdur.
O yüzden boş yere reisim diye böbürlenmesin kimse. :))

.

biz degismez kanuna tabiyiz efenim. :prv:
 

ümmi

Kıdemli
Üye
eмiLy;224523' Alıntı:
,

Kadın itaat eder, diyorsunuz yani :malesef:

Hadi siz diyorsunuz da bunu kadınlarda diyorlar ya, bu en garip olanı işte :))

Size göre bir ''eş'' ne yapar?
erkeklerde itaat eder efenim.Sen hot ben hot yürümez bu isler.Beyler evin geçiminden sorumlu olduklar1ndan ve koruma kollamaya daha yatk1n olduundan bi derece daha söz sahibi olmal1lar.
dominant teyzeyi oynamaktan han1mlar1nda pek hoslancaan1 sanmam.Kilibik bi adami hanimlarda istemez sanirim
 

eмiLy

Kıdemli
Üye
erkeklerde itaat eder efenim.Sen hot ben hot yürümez bu isler.Beyler evin geçiminden sorumlu olduklar1ndan ve koruma kollamaya daha yatk1n olduundan bi derece daha söz sahibi olmal1lar.
dominant teyzeyi oynamaktan han1mlar1nda pek hoslancaan1 sanmam.Kilibik bi adami hanimlarda istemez sanirim
O zaman bayanlar evin geçiminden sorumlu değiller.
Böyle mi?
O zaman çalışan bir hanım istemezsiniz?
Sizin tabi olduğunuz ''değişmeyen kanun'' da böyle emretmektedir.
Bunu mu diyorsunuz?
 

ümmi

Kıdemli
Üye
eмiLy;224528' Alıntı:
O zaman bayanlar evin geçiminden sorumlu değiller.
Böyle mi?
O zaman çalışan bir hanım istemezsiniz?
Sizin tabi olduğunuz ''değişmeyen kanun'' da böyle emretmektedir.
Bunu mu diyorsunuz?
Çalısmak zorunda değil hanım.Çalısırsada erkek onun parasına karısamaz.Ama tabi uygun çalısma ortamıda önemli.
 

ümmi

Kıdemli
Üye
eмiLy;224534' Alıntı:
''Değişmeyen kanun'' ne diyor bu konuda ?
aynını.
peygamberimizin eşi hz. Hatice,tüccardı,hz. zeynep,deri eşyalar imal eder,satar,fakir genç kızlara çeyiz yapardı,ayrıca tarihte ilk zabıta bir bayandır ve hz. peygamber kendisi o göreve bizzat getirmiştir.
hz. Aişe,devrin yedi büyük fakihinden biriydi,öğrenci yetiştirirdi,ayrıca devrinin tıbbına vakıftı,ayrıca şairdi.
vs.
islamda erkek kadının malında hak iddia edemez.
 

eмiLy

Kıdemli
Üye
aynını.
peygamberimizin eşi hz. Hatice,tüccardı,hz. zeynep,deri eşyalar imal eder,satar,fakir genç kızlara çeyiz yapardı,ayrıca tarihte ilk zabıta bir bayandır ve hz. peygamber kendisi o göreve bizzat getirmiştir.
hz. Aişe,devrin yedi büyük fakihinden biriydi,öğrenci yetiştirirdi,ayrıca devrinin tıbbına vakıftı,ayrıca şairdi.
vs.
islamda erkek kadının malında hak iddia edemez.
Teşekkür ederim, bilgiler için.
 

Masterlord

Kıdemli
Üye
erkeklerde itaat eder efenim.Sen hot ben hot yürümez bu isler.Beyler evin geçiminden sorumlu olduklar1ndan ve koruma kollamaya daha yatk1n olduundan bi derece daha söz sahibi olmal1lar.
dominant teyzeyi oynamaktan han1mlar1nda pek hoslancaan1 sanmam.Kilibik bi adami hanimlarda istemez sanirim

katılıyorum sana ümmi
reis kelimesini duymak simdiki bayanların zoruna gider oldu...

medeni kanunmuş

kanunlar önce ülkedeki düzeni sağlasın
hersey güllük gülistanlık olsunda medeni kanuna sonra bakarız

biz medeni kanuna tabi deiliz
o formalite
biz bizim koydugumuz kanunlara tabiyiz

bu ülkede feministler oldukça bazı kesimler hakkını daha çok arar durur....

herseyin bi zıttı vardır

bu arada üzülmeyin bizlerde itaat ediyoruz yanlızca Allaha :prv:
 

ümmi

Kıdemli
Üye
katılıyorum sana ümmi
reis kelimesini duymak simdiki bayanların zoruna gider oldu...

medeni kanunmuş

kanunlar önce ülkedeki düzeni sağlasın
hersey güllük gülistanlık olsunda medeni kanuna sonra bakarız

biz medeni kanuna tabi deiliz
o formalite
biz bizim koydugumuz kanunlara tabiyiz

bu ülkede feministler oldukça bazı kesimler hakkını daha çok arar durur....

herseyin bi zıttı vardır

bu arada üzülmeyin bizlerde itaat ediyoruz yanlızca Allaha :prv:
yalnızca Allaha itaat ediyorum diyen,benden ayrılan kadınıda çocuğuda öldürürüm diyemez efenim.
 

Masterlord

Kıdemli
Üye
yalnızca Allaha itaat ediyorum diyen,benden ayrılan kadınıda çocuğuda öldürürüm diyemez efenim.

siz din başkanımısınız
yoksa Peygamber efendimizden bile dahamı kıdemli rütbelisiniz???

diyemez demekte nedemek oluyor
dedim işte
günahıda sevabıda bana

çok sükür müslümanım
ama zorunda kalırsam en büyük günahı yani insan öldürmeyi gözümü kırpmadan yaparım

din tmm önemli bi olgu

ama hiç bir kavram benim namusum haysiyetim ve şerefimden daha önemli olamaz
buna karım ve çocuklarımda dahil

bu degerlerden yoksun bir müslüman
yada bi et yığını
arada bir fark yok
Allah aklınızı kullanın diyor
bende kullanıyorum... bazende işime geldiği gibi...
 

denizkizi_ipek

Acemi
Üye
arkadaslar konuyu öncelikle takip ettiğim kadarıyla bu masterlord ne saçmalıyor boyle...
Asarım keserim demekle olmuyor bu işler,madem bir işe kalkısıyorsun yiyemediğin y..........nn altına girmiceksin sen ilişkiye girerken rahtsın oh ne güzel sonra anlaşmazlıklar su bu cocuk doğuyor hemen aldırıalım cocuk aldırmanın bedeli o cocugun hayatı boyunca cekeceği ıstıraptan daha da günah gel gelelimkii bu dünyada hesabını iyi yapamayanlar öbür tarafta nereye gideceklerini Allah daha iyi biliyor ayrıca hepte söylüyorum giderim ben cehenneme yanmaya razıyım diyen sapsallara tekrar söylüyorum eline bir çakmak alıp vücudunda alıştırma yapmaya başlasın şimdiden bakalım ne akdar dayanabilicek ben bir kız olarak nasıl doğarsa olsun herseyden önce kadere inanırım bence herkesin her canlının yaşamaya hakkı var.......alıntı yapmaya gerek olmadıgını düşünüyorum kimin azından cıkmıssa o sahibi kendisini biliyor sen gelenekçi olabilirsin ama taşıma suyuyla değirmen dönmez bu düzeni böyle ilerletmek zorunda değilsin sen gelenekçiysen bende yenilikçiyim namusumla serefimle büyütmesini de bilirdim böyle bişey kii basıma gelseydi ve sunu unutma cennet anaların ayakları altındadır,Masterlord böyle konularda biraz daha düşünceli ve saçma sapan seyler yazmassan kendine iyi edersin hayatına bir sekil vermiş olursun bu yasından sonra sana iyiyi doğruyu biz gösteremeyiz.......AYRıca zorunda kalırsın sen değil insan öldürmek sineği bile öldüremezsin adam öldürmek o kadar kolay değil soruyorum bu foruma hiç öldürdünüzmü veya hiç tanıdıgınız varmı hapisten cıkan hadi bir sorun bakalım kolay mı ne hissettiği sorun...ben artık sacma sapan seyler görmek istemiyorum lütfen masterlord rica ediyorum bu tür düşüncelerini kendine sakla düşüncelerin vahsilikten ibaret çünkü saygılar arkadaslar.......
 

Masterlord

Kıdemli
Üye
arkadaslar konuyu öncelikle takip ettiğim kadarıyla bu masterlord ne saçmalıyor boyle...
Asarım keserim demekle olmuyor bu işler,madem bir işe kalkısıyorsun yiyemediğin y..........nn altına girmiceksin sen ilişkiye girerken rahtsın oh ne güzel sonra anlaşmazlıklar su bu cocuk doğuyor hemen aldırıalım cocuk aldırmanın bedeli o cocugun hayatı boyunca cekeceği ıstıraptan daha da günah gel gelelimkii bu dünyada hesabını iyi yapamayanlar öbür tarafta nereye gideceklerini Allah daha iyi biliyor ayrıca hepte söylüyorum giderim ben cehenneme yanmaya razıyım diyen sapsallara tekrar söylüyorum eline bir çakmak alıp vücudunda alıştırma yapmaya başlasın şimdiden bakalım ne akdar dayanabilicek ben bir kız olarak nasıl doğarsa olsun herseyden önce kadere inanırım bence herkesin her canlının yaşamaya hakkı var.......alıntı yapmaya gerek olmadıgını düşünüyorum kimin azından cıkmıssa o sahibi kendisini biliyor sen gelenekçi olabilirsin ama taşıma suyuyla değirmen dönmez bu düzeni böyle ilerletmek zorunda değilsin sen gelenekçiysen bende yenilikçiyim namusumla serefimle büyütmesini de bilirdim böyle bişey kii basıma gelseydi ve sunu unutma cennet anaların ayakları altındadır,Masterlord böyle konularda biraz daha düşünceli ve saçma sapan seyler yazmassan kendine iyi edersin hayatına bir sekil vermiş olursun bu yasından sonra sana iyiyi doğruyu biz gösteremeyiz.......AYRıca zorunda kalırsın sen değil insan öldürmek sineği bile öldüremezsin adam öldürmek o kadar kolay değil soruyorum bu foruma hiç öldürdünüzmü veya hiç tanıdıgınız varmı hapisten cıkan hadi bir sorun bakalım kolay mı ne hissettiği sorun...ben artık sacma sapan seyler görmek istemiyorum lütfen masterlord rica ediyorum bu tür düşüncelerini kendine sakla düşüncelerin vahsilikten ibaret çünkü saygılar arkadaslar.......


hiişşşş
heyecan yok
sabahın 5 inde beni ve bu konuyu rüyandamı gördün hayrola


babalar ve oğulları diyorsak
babalar ve oğulları anlama... turgenyev gelsin aklına


konunun başlığı çok açık
babasız çocuk büyütmek doğrumu
bence değil
ben peygamberde olmadığıma göre sadece kendi adıma konusuyorum

baba ölmüsse lafım yokta
ayrılık boşanma falan filan bunlar kabul edilemez
kolonsuz bina olmaz

bir gün evlenirsem
Allah izin verir birde çocuğum olursa... olur ya işin içine ayrılık girerse neler yapacagımı ozmn bizzat yasayarak görecem

ben dinci değilim
dinciler , karısını yatakta başkasıyla yakalar Allaha havale eder
aradaki fark basit
benim gibi düşünenler olayı Allaha değil Azraile havale ederler

herkes illa cennete gidecek diye bir kural yok

dedigin bi kısma katılıyorum
deniz kızı ipek
asıp kesmek yürek ister.. cesaret ister
yiyemedigin y........n altına girmiceksin sözüne binayen
o söz erkekler için geçerli değildir
ilişkide + taraf daima biziz :)))
kendi üreme organını işin içine karıştırsan anlardımda... bizimkini değil....
ben o lafı çok kıza demişimdir:freakedout: çünkü doğanın bir gereği

ayrıca bir kıza öyle bir tabir hiç yakışmıyor
o yönden şaşırttın beni deniz kızı
gerçekten deniz kızıysan benim yorumlarımı eleştirme
direk kendi yorumunu yaz
sonra varsa eleştirin yaparsın lakin onunda bi uslubu olmalı....:prv:

saç malama
denmez
saç taranır
bir kız olarak bunu en iyi senin bilmen lazım

neyse
herkese iyi forumlar
 

denizkizi_ipek

Acemi
Üye
herseyden önce senin bence su almaya gitmen lazım,ikincisi senin aklın fikrin cinselliğe kaydıgı için o lafın sadece orda kullanılmadıgını bilmen lazım senin bu kaba sabah vahsilikce yazdıgın seylere anca oyle bir cevap verilirdi aynayı nasıl tutarsan öyle görürsün beni mantıklı bişeyler yazsaydın ayagını yorganına göre uzatmanı da söylerdim alternatif bir tabirle herkesin idfade özgürlüğü var ifade özgürlüğüne binayen benimkide sana kapak olsun başka bişey demiyorum bence sen yorumlarını bencilce yapıyorsun bu konudada sana katılanlar sanıyorum kii cok nadir bence o kafanı düzelt konunun başlıgı cok acık evet konudan sapan bence ben değil sensin bunu da unutma.......:)
 

Masterlord

Kıdemli
Üye
herseyden önce senin bence su almaya gitmen lazım,ikincisi senin aklın fikrin cinselliğe kaydıgı için o lafın sadece orda kullanılmadıgını bilmen lazım senin bu kaba sabah vahsilikce yazdıgın seylere anca oyle bir cevap verilirdi aynayı nasıl tutarsan öyle görürsün beni mantıklı bişeyler yazsaydın ayagını yorganına göre uzatmanı da söylerdim alternatif bir tabirle herkesin idfade özgürlüğü var ifade özgürlüğüne binayen benimkide sana kapak olsun başka bişey demiyorum bence sen yorumlarını bencilce yapıyorsun bu konudada sana katılanlar sanıyorum kii cok nadir bence o kafanı düzelt konunun başlıgı cok acık evet konudan sapan bence ben değil sensin bunu da unutma.......:)

şu yazdığın bilinen söz
yiyemedigin y.........n altına girmiceksin diye yazdın ya

iste o söz ilk bakışta direk cinsellikle ilgilidir
tmm bir çok anlamı var.. öyle bile olsa yaklasımın ve yorumun pekte seviyeli değildi

su almaya gitcem :)

kapak olsun :) tepsi olsun tabak olsun
ne geliyosa Allah mübarek etsin

ben burdaki yada başka yerdeki insanlar bana katılsınlar beni alkışlasınlar diye yorum yazmıyorum
en basındanda dedigim gibi bunlar benim düşüncelerim
herkes aynı düşünecek diye bir kaide yok

son olarak
konuyu dağıtmadan yazmak isterimki
babasız çocuk büyütme doğru değil... taşıma suyla değirmen dönmez

yazılan herseyde söylenilen her sözde mantık aramak yanlış
bazı olayların mantıklı bir nedeni olmamakta

iyi forumlar...
 

consume

Kıdemli
Üye
Babası insan değilse o çocuğa bakmadıysa pek tabii annesi büyütebilir.Çocuğun bakımı eğitimi hakkında en ufak bir katkısı olmayan biriyle büyümesi ne kadar doğru ?
Ha kadın ha erkek.
Hakeden bakmalıdır.
 
Üst Alt