• Hoşgeldin ziyaretçi , forumdan daha fazla yararlanmak için buradan üye olunuz...

6 Kapılı Mercedes-Benz Limuzin

Okunuyor :
6 Kapılı Mercedes-Benz Limuzin

dogangunes

Profesyonel
Yönetici
Admin
Moderatör
Üye
Limuzin üreticisi Binz “sündürme” işini 2010 Mercedes-Benz E Sınıfına uyguladı ve sedan otomobili 597.9 cm gibi muazzam bir uzunluğa çıkardı.

Bu standart versiyona göre yaklaşık 110 cm daha fazla. E sınıfı limuzin aynı zamanda 6 kapılı bir konfigürasyona ve yolcu kapasitesini yediye (sürücü dahil) çıkaran üç koltuk sırasına sahip.

Ek olarak ortadaki iki tekli koltuk öne ya da arkaya bakacak şekilde yerleştirilebiliyor. Otomobilde 204 beygir gücünde 2.2 litrelik turbo dizel, 292 beygir gücünde 3.5 litrelik benzinli V6 ve en güçlüsü 388 beygir gücünde 5.5 litrelik bir V8 motor dahil olmak üzere üç güç kaynağından biri seçilebiliyor.
askmen
 

gordionum

Tecrübeli
Üye
388 beygir gücünde 5.5 litrelik bir V8 motor seçeneği bu aracı, yer uçağı yapar. keşke iç düzenlemeside gösterilseydi.
 

gordionum

Tecrübeli
Üye
DaimlerChrysler Tasarım Müdürü Jeffrey Godshall, Otomobilin dışı aslında sadece dikkat çekmek için yemdir. Sürücüleri otomobile asıl bağlayan unsur ise iç tasarımdır ve ona göre, iç tasarım, sürücüsü ile otonun birlikte yaşadığı bir unsurdur ve sürücü bunları kullandıkça otomobile hayranlığı, daha doğrusu bağlılığı da artar.

bu nedenle bazı otomobil şirketleri, iç tasarımda modacıların fikirlerinden bile yararlanıyor. hatta aşağıdaki şıklar ileride her otoda bulunacaklardır.

1. Otomobilin iç ve dış bütünlüğünü sağlamak için, iç tasarımda da renkler ve metal aksamlar kullanılıyor.

2. Özellikle station vagon otomobillerde arka koltuk yuvarlaklaşıyor. Böylelikle üç kişi rahatlıkla oturup televizyon izleyebiliyor.

3. Sun roof, tek bir düğme ile renk değiştirebiliyor. Böylelikle güneşin durumuna göre koyulaştırmak ya da transparan hale getirmek mümkün.

4. Telefon, giderek daha vazgeçilmez bir aksesuar haline geliyor.

5. Kapılar dışa doğru değil, otomobilin gövdesinden ayrılarak açılıyor.

6. Direksiyonlar tek bir parmakla dahi hareket ettirilebiliyor. Radyo, CD çalar ve DVD playerın kontrol panelleri direksiyonun üzerine konuluyor.

7. Ön koltukların başlıklarına, arkada oturanlar için televizyon ekranları yerleştiriliyor.

8. Koltuklar sadece öne ve arkaya değil, yanlara doğru da farklı açılarda hareket edebiliyor. Artık arka koltuklar da hareketli.

9. Koltuklarda kendinden ısıtmalı sistemler öne çıkıyor. Vücudun farklı bölgeleri farklı ısıtılabiliyor. Ayrıca, koltuklar masaj yapabiliyor.

10. Vites değiştirmek için direksiyon üzerindeki Steptronic tuşları kullanılıyor. Vites kolu, direksiyon kolonuna yerleştiriliyor.

11. Yandaki yolcunun da rahatlıkla görebilmesi ve kontrol sağlaması amacıyla hız, benzin ve hararet göstergeleri orta panele taşınıyor.

12. Yol bilgisayarının ekranı ön panele yerleştiriliyor. Yol bilgisayarı, aynı zamanda televizyon ekranı olarak da kullanılıyor. Böylece ön panel giderek kalabalıklaşıyor.

13. Aydınlatmanın önemi artıyor. Öne ve arkaya harita okuma ve kapı kolu aydınlatmaları yerleştiriliyor.

14. CD çalar bagajdan ön panele alınıyor. Böylelikle kullanımı daha kolaylaşıyor.

15. Ön koltuk arkalarına, katlanan masalar ve eşya cepleri koyuluyor. Soğutma ve ısıtma yapabilen dolaplar da tercih ediliyor.

16. Klima ısısı, ön ve arka koltuklardaki yolculara göre ayarlanabiliyor.

17. Arka koltuklara ve tavana da hava yastıkları yerleştiriliyor. Yan hava perdeleri yaygınlaşıyor.

18. Yan aynalar içerden kontrol ediliyor ve düğmeler yan kapı içlerine yerleştiriliyor. Ayrıca aynalarda da ısıtma sistemi kullanılıyor.

19. Koltuklar ve aynalar farklı kullanıcılara göre programlanıp hafızaya alınabiliyor.

20. Otomobilin iç hacmi büyüyor. Rahatlık ve konfor ön plana çıkıyor. Yuvarlak hatlar yaygınlaşıyor.

21. Deri koltuklar tercih ediliyor. İç aksamlarda ahşap ya da yumuşak, plastik benzeri malzemeler kullanılıyor.

22. Göstergeler dijital oluyor. Plastik iğneler yerine ışıklar kullanılıyor.

ALINTIDIR.

İşte bunlardan dolayı iç mekanı merak ettim. Tabi araçta büyük olunca, kimbilir neler yapmışlardır MODUNDAYDIM ama maalesef.

Fakat zarafetiniz ve hassasiyetinize çok teşekkür. Şımardım valla.
 
Üst Alt