6 Dakikada form kazanın

Merhaba

a1_d.jpg


Karın Sıkılaştırma Egzersizi

(1) Ellerinizden destek alarak yere oturun. Dizlerinizi 90 derecelik açıyla kırıp havaya doğru kaldırın.
Bu sırada dirseklerinizi ve kol kaslarınızı sıkın.
(2) Sırtınızı yere doğru alçaltın ve aynı anda bacaklarınızı öne doğru iterek gerin.
Bacaklarınız yere paralel ve gergin olsun. Sonra başladığınız harekete dönün ve egzersizi 10 tekrardan

a2_d.jpg


Ağırlık Egzersizi
(1) Sırt üstü yatıp sol elinizi başınızın altına koyun. Sağ elinize yarım litrelik bir su şisesi alın.
(2) Sağ kolunuzu vücudunuzun üstüne doğru kaldırın. Yalnız hareketi yaparken iki omzunuz da yerden kalkmış olmalı.
Sonra tekrar başlangıç pozisyonuna dönün. Hareketi her iki tarafta 10 tekrardan üç set olarak yapın.

a33_d.jpg


Kürek Egzersizi

(1) Gövdeniz arkaya doğru 45 derecelik açı oluşturacak şekilde oturun. Bir havluyu kıvırıp her iki elinizle tutup havaya kaldırın.
Kollarınız ve karın kaslarınız gerginliğini kaybetmesin.
(2) Kol kaslarınızı sıkarak havluyu bükün. Sola doğru çekin ve indirin.
Bu aşamada sanki kürek çekiyormuşsunuz gibi hissedebilirsiniz. Hareketi her iki tarafta 10 tekrardan üç set yapın.

yyu_d.jpg


Süper Hareket

(1) Bu hareketi yapmaya çalışırken kendinizi çok zorlamayın. Zamanla kondisyonunuz arttıkça harekete odaklanın.
Başlama aşamasında sol tarafınıza doğru yatın. Sol dirseğinizden güç alarak sağ dizinizi havaya kaldırın.
Bu sırada havluyu gergin bir şekilde tutun.
(2) Sağ bacağınızı arkaya 45 derecelik açı oluşturacak şekilde uzatın.
Bu sırada özellikle karnınızın yan tarafındaki kasların sıkılaştığını hissedeceksiniz.
Sonra başlangıç pozisyonuna dönün ve hareketi her iki tarafta üç set halinde 10 tekrar yapın.

Cafe RUJ - Kadın - Sağlık - 6 Dakikada form kazanın
 
Üst Alt