• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin! Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz...

14 Şubat Sevgililer Günü hediye önerileri

Nil@y

Eski Üye
Üye
Evet arkadaslar sevgililer gunune 4 gun kaldi.Şimdiden hepinizin sevgililer gununu kutluyorum..Sevdiginize esinize kiz ve erkek arkadasiniza birakmak istediginiz mesajlari ne hediye alinabilir yada siz ne alacaksiniz hepsini bu baslik altinda toplayalim.Ne alacagim diye dusunen arkadaslarada fikir vermis oluruz ne dersiniz?ilk secenekler benden.

Erkek icin:
Kravat,gomlek,is yerinde kullanacagi bir kalem veya anahtarlik yada şik bir saat olabilir..

Kadın icin:
Guzel bir taki kolye,yuzuk vs.romantik bir yemek yada çicek olabilir..
 

Bay X

Kıdemli
Üye
aslında hediye almak şart değil?sevgilinizi alıp romantik bir akşam yemeğide yiyebilirsiniz?ama benim için en önemlisi birbirine duyulan sadakat'tir?hediye vermekte bir nevi duyulan sevginin sembolü olarakta lanse edebiliriz?hediyenin içeriğide özenle seçilirse daha büyük anlam taşır?
 

girdapsedef

Tecrübeli
Üye
bence hediye almak şart çünki o gün özel bi gün onun özeline göre yani ona verdiğiniz değere göre hediyenin değeride okadar büyür kol düğmesi bence bi erkek için güzel bi hediye bayan içinde tektaş yüzük
 

unokta

Acemi
Üye
Arkdaslar ben uzaktayım ve sevgilime hediye gonderemiyorum bu nedenle kendimin bi videosunu çektim ve aşkıma mail yoluyla gondericem
Eğer içinizde benim durumumda olan arkadaslar varsa bu da baska bi yöntemdir tabii
 

Cerrah

Tecrübeli
Üye
Şuraya bak Erkek için Kol düğmesi Bayan için Tek Taş yüzük :) Bu nası sevgi gösterisi :biggrin:

O zaman bende kol düğmelerimi 3-4 Krat taş olmasını isterim anca eşit olur... Yani eşitlik nerde? KOl düğmesi 250-300 ytl hadi diyelim 500 ytl... Tek taş bin ytlden başlıyor valla hayranım bu eşitliğe :) :biggrin: :smile:
 

girdapsedef

Tecrübeli
Üye
pırlanta demedimya başka erkeğe ne alınabilir alla alla söle ozaman
 

gecekusu57

Acemi
Üye
saygı deger arkadaşlar bence saygı ve sevgi engüzel hediyedir:)cimri oldugumu zandetmeyin bu gün hediye alır yarın en kötü sözleri söylerse bu bence en büyük saygısızlık ve insana insanca deger vermeyen insan görünümü içinde yaratıkların dünyada görülmemiş kötüsüdür.
 

Cerrah

Tecrübeli
Üye
Neden illa kol saati Mesela bi Ferrari Saat yada Bulgari Saatte olabilir ? neden illa kol düğmesi de kol saati değil :) Eşitlik olması için bence kol saati alınmalı....

Gerçi bunu genel erkekler için belirttim... Bana Kol saatine yada Kol düğmesine gerek yok gereğinden fazla mevcut... Ama hala geliyor bu tür hediyeler...
 

girdapsedef

Tecrübeli
Üye
gelir tabi gelmezmi kol saatide olabilir neden olmasın kol düğmesi dediysem sıradan anlamında demdim altın veya gümüş özel yapım anlamında elbette eşit zaten o yüksek bi hediye aldığında ben düşük alırsam kendimi ezik hissederim:biggrin:
 

meys

Amatör
Üye
Cerrah saçmalamışsınız.Kadınlara gizli saklı hakaretin boyutu sende uçmuş durumda.Neden ilişkilerinin uzun sürmediği açık.Belli ki kızlarımız senin saygısızlıklarına tahammülü yok.Dayanan nasıl dayanmışsa.Gerçi bu nefretinin altta yatan sebebi belli ama neyse.Hrerhalde senin ne kız kardeşin nede annen var.Sevgiyle ve saygıyla büyümediğin açık.Allah ıslah etsin.
 

Affrodit

Tecrübeli
Üye
Cerrah saçmalamışsınız.Kadınlara gizli saklı hakaretin boyutu sende uçmuş durumda.Neden ilişkilerinin uzun sürmediği açık.Belli ki kızlarımız senin saygısızlıklarına tahammülü yok.Dayanan nasıl dayanmışsa.Gerçi bu nefretinin altta yatan sebebi belli ama neyse.Hrerhalde senin ne kız kardeşin nede annen var.Sevgiyle ve saygıyla büyümediğin açık.Allah ıslah etsin.
arkadaşım kusura bakma ama cevap yazamadan durumadım cerrahın burda kişiye özel bir terbiyesizliğini ve hakaretini gördünmü atışmalar tatlı sert herzaman oda uğraşmak ve eğlenmek amacıyla kimse kimsenin ailesini karıştırmasın özele girer lütfen aile terbiyesi herkesin aldığı kadardır aileyle alakası yoktur saygılarla iyi forumlar
 

justagirl

Acemi
Üye
almış olmak için hediye almakla üzerinde düşünülmüş değerli bir hediye arasında çok fark war..beni tanıyorsa zaten mutlu edecek bişeyler alır ki buda yeterlidir ama tbi 14şubat hariç hediye fln almayı akıl edemiyorsa kalsın yani..
 

sheytan

Tecrübeli
Üye
bence marka seyşer yada pahalı seyler yerine ona özel biseler yapmak daha güsell yanii ben erkek arkadasıma sevgililer gününde beyaz bi t-shirt almıstım üstüne baslarda bana yolladığı msjları kırmızı kalemle o t-shirte geçirdim arka tarafına önün en üstüne isimlerimizi altına da seni çok seviyorum yazdım aynı kalemle ve cok hosuna gitmisti bence farklı seyler daha cok mutlu edio
 

kirmizigül

Kıdemli
Üye
özel günlerde hatirlamak güzel bir düsüncedir bence.
 
Son düzenleme:

Venhar

1. Hikaye yarışma birincisi, 2. Avatar yarışma bir
Üye
sevgilimin bana seni seviyorum demesi en pahallı hediyeden daha değerlidir .... tabiki bana göre böylee :)
 

banugul84

Acemi
Üye
Aşkımı billboardlara yazarım!

Nihat Doğan gibi girdim söze :)
Sevgililer günü hediyesi düşünen ve billboard tutmak için parası olmayanlara benden gelsin
:alkis:
Vestel - ilan et aşkını! adresine gidin
en güzel mesajı yazın
en çok beğenilen kişinin mesajını istediği bşllboardda yayımlayacaklarmış :eek:k:
 

banugul84

Acemi
Üye
aşkımı billboardlara yazarım!

alınabilecek en güzel hediye Nihat Doğan gibi girdim söze :)
Sevgililer günü hediyesi düşünen ve billboard tutmak için parası olmayanlara benden gelsin

Vestel - ilan et aşkını!! adresine gidin
en güzel mesajı yazın
en çok beğenilen kişinin mesajını istediği bşllboardda yayımlayacaklarmış
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

spartaküs

Tecrübeli
Üye
Kutsal Tüketim Ayininizi (Sevgililer Günü ve türevlerini) en içten lanetlerim :)
 

simqe

Kıdemli
Üye
Arkadaşlar ,sevdikleriniz için sevginizi bir günle sınırlamayın..bize hergün sevgililer günü :)))
 
Üst Alt