• Hoşgeldiniz Yayın hayatımıza turktwit.com olarak devam etme kararı aldık. Tüm uyelerimizi yeni sosyal medya sitemizTurkTwit.Com 'a bekleriz

Gelemiyom Nazlı Yar

GELEMİYOM NAZLI YAR

Gönül dağı,karla,buzla kaplanmış,
Bu sebepten,gelemiyom nazlı yar.
Yar hasretin yüreğime saplanmış,
Öldürürmü,bilemiyom nazlı yar.

Gönlümüzü buz kaplamış,çözülmez,
Dibi görünmeyen suda yüzülmez.
Gözlerimde yaş kurudu süzülmez
Daha gayri silemiyom nazlı yar.

Boşunamı geçti,gençlik çağlarım,
Hasretinle yüreğimi dağlarım.
Bir gündüzün,birde gece ağlarım
Sen gideli gülemiyom nazlı yar.

Cümle sevenlerin,muradın versin,
Bir dilek tut desem,sen ne dilersin.
Ben seni dilesem,bilmem ne dersin,
İnan başka dilemiyom,nazlı yar.

ÖZDEMİR sevgiyle,doldur dünyayı,
İstersen tutayım,güneşle ayı.
Ferhat gibi dağlar ile kayayı,
Kazma vurup,delemiyom nazlı yar.
 
abi harikasın ya,
hamdi özdemir şiirleri listemin 1. sırasına yerleşti bu şiir..
emeğine sağlık
 
Üst