Veda!

Uff sıkıldım bu muhabbetlerden şurda bile siyaset atışması yapılıyo site bile devir alınmak istenmiş falan filan.Yüksel abi artık söyle ya şaka olduğunu içime daral geldi.Ben senin yönetiminde olmayan hiç bi sitede yada yöneticinin yanında olmam,tarafsız olan bu forum bizi fazlasıyla mutlu ediyo.Artık Nisan 1 de abi ya :(
 
Abicim gerçek oldugunu düşünmüyorum bile. Forumla artık bagdaştık aile olduk ee bi ailede kolay kolay yıkılmaz nede olsa seni şakacı seni :)
 
Ailemden,işimden,özel yaşantımdan çaldığım zamanı bu site için harcadım .Bu sitede cok güzel dostlar arkadaslar edindim hepinize bu foruma emeği geçen herkeze ayrı ayrı tesekkür ediyorum

Arkadaslar yukarıdaki kelimeler aslında gerçeği yansıtıyor, Gercek olmayan ise sitenin kapanacağı. Bu site ancak kimse (üye,ziyaretci) girmediği zaman kapanır Bu kadar kişinin sizlerin emeklerini nasıl yok sayıp kapatabilirim.
Eskiden beri şaka yapmasını beceremem , Bugunde Nisan 1 bir şaka yapalım dedik galiba elimize yüzümüze bulaştırdık :)) Herkezden özür diliyorum,Dimdik ayaktayız
 
Çok fenasın abi ama bravo kandırdın ya bizi helal olsun.Süpermeydansız düşünemem zaten hayatı.Çok çok sevindim abi.Birdaha boyle şakalar yapma ama:Entusiasmado:
 
Arkadaslar yukarıdaki kelimeler aslında gerçeği yansıtıyor, Gercek olmayan ise sitenin kapanacağı. Bu site ancak kimse (üye,ziyaretci) girmediği zaman kapanır Bu kadar kişinin sizlerin emeklerini nasıl yok sayıp kapatabilirim.
Eskiden beri şaka yapmasını beceremem , Bugunde Nisan 1 bir şaka yapalım dedik galiba elimize yüzümüze bulaştırdık :)) Herkezden özür diliyorum,Dimdik ayaktayız

Hakkatten ya abi nekadar ağır bi şaka oldu bian düşündüm adamı ailesinden bile etmişiz diye:) ama neyse dediğin gibi dimdik ayaktayız,kıskananlar çatlasın kıskananlar çatlasın:Entusiasmado::Entusiasmado:
 

PAM.aRt

Aktif Uye
Arkadaslar yukarıdaki kelimeler aslında gerçeği yansıtıyor, Gercek olmayan ise sitenin kapanacağı. Bu site ancak kimse (üye,ziyaretci) girmediği zaman kapanır Bu kadar kişinin sizlerin emeklerini nasıl yok sayıp kapatabilirim.
Eskiden beri şaka yapmasını beceremem , Bugunde Nisan 1 bir şaka yapalım dedik galiba elimize yüzümüze bulaştırdık :)) Herkezden özür diliyorum,Dimdik ayaktayız

ah be abi azkalsın yüreğime iniyordu:Cabreo:
 

[email protected]

Eski Üye
Bu kadro satın alınmadı ki başkasına devredilsin, supermeydan forumda yoneticilik yapan herkez bu işi gönüllü, severek yapmışlar ve hala yapıyorlar, Benim yonetici arkadaşlarımı pazarlık konusu yapacağımı nereden çıkarıyorsunuz. Bence gönüllerini hoş tutarak ,sevgiyle yaklaşmanız daha doğru olur

Bugun bana yapilan ikinci 1 Nisan sakasiydi ama bu cok agirdi...Yukardaki sozlerinse alkisa deger yonetici arkadaslarim ve kendi adima tesekkur ediyorum sana...Sen kocaman bi yurege sahipsin senin sevgin ailenede siteyede uyelerede hepsine yeter..Ailenle sitede hayatinda herseyin gonlunce olmasi dilegiyle sayin ADMiN...
 
Gayet de güzel olmuş Yüksel bey.
Biraz heyecan yaşattın bize. Hem siz merak etmeyin eğer yardıma ihtiyacınız olursa her zaman destekçiniz oluruz. Bu şaka değil :)
 
Üst