• Hoşgeldiniz Yayın hayatımıza turktwit.com olarak devam etme kararı aldık. Tüm uyelerimizi yeni sosyal medya sitemizTurkTwit.Com 'a bekleriz

Ask mı Mantık mı?

bence bu 2 sinin bi ortası war cünkü hem askla yani duygularımızla gerektigi zamanda mantıgımızı kullanmalıyız sahsi fikrim.. sadece duygularla bu is gitmez cünkü ne kadar seversek sevelim insanın bazen bi durup ben nerdeyim ne yapıorum die düsünmeside lazım sadece istek ve duyguların pesinde yani askın pesinde kosulmaz bide konu evlilikse sahsi fikrimdir söyledigim gibi, elestirilere acıgım :Complice:
 
Bende kendi gorusumu acıklayayım bari:) En buyuk asklar bile bittigine gore hatta Uzmanlar evlilikten sonra askın en fazla 6 ay surdugunu daha sonra alıskanlıklara, sevgiye donustugunu soylediklerine gore ;Bence mantık evliligi
Bitecek olan birsey icin Omur harcanırmı? asıl soru bu bence
 
Bende kendi gorusumu acıklayayım bari:) En buyuk asklar bile bittigine gore hatta Uzmanlar evlilikten sonra askın en fazla 6 ay surdugunu daha sonra alıskanlıklara, sevgiye donustugunu soylediklerine gore ;Bence mantık evliligi
Bitecek olan birsey icin Omur harcanırmı? asıl soru bu bence

harcanmaz tabi ama benim söyledigim yere geldik yine ask ve mantık bi arada yürütsek sonucta her evlilik ask bittikden sonra mantık evliligine dönüsmüyor mu söylede diye biliriz.. her evlilikte ask bitince cıkarlar söz konusu oluo burda da karsımıza mantık evliligi cıkıyor.. yani sonucta kısmen ask ve mantıgı bi arada yürütüyoruz... ask sonradan bitsede
 
Valla cok zor bir soru :) Zaten bunu kendime sorup duruyorum Cevabını bulamadıgımdan dolayıda Evlenemiyorum. Bulur bulmaz bu bolume yazacagım emin olun :Orgasmo:
 
Herkesİn BaŞina Olmadik Olaylar, Bİzİm BaŞimiza Gelemez DedİĞİmİz Sorunlarla Kİmİmİz KarŞilaŞmadik Kİ... 4 Yil SÜren Ama Her Zaman AĞlamakla, ÜzÜntÜyle, GÜvensİzlİkle GeÇen 4 Yil... Sİze SevdİĞİnİ SÖylemeye Korkan Bİr Erkek Askere Gİderken Bİle ArkadaŞ Kalalim Dİyen, Yaninda Olan Ben, O Yokken Sabirla Bekleyen Ben, Sonsuza Kadar Beklemeye Hazir Ben, Askerden DÖnÜŞte İŞ Aramasinda Yaninda Olan Ben, İŞ BulduĞunda EĞİtİm İÇİn Gİttİnde DeĞİŞen AyrildiĞimizin 15. GÜnÜ Sonunda BaŞkasini Bulan O... 1 Hafta Sonunda O Kizdan Ayrilip Tam 7 Ay Boyunca TÜrlÜ SÜprİzlerle Hayatima Gİrmeye ÇaliŞan, Hatami Anladim Bİrdaha YapmayacaĞim Dİyen ÖzÜr Dİleyen O, HerŞey DeĞİŞecek AŞk Kazanacak Dİye Kendİmİ Kandiran Aptal Yİne Ben... Sonunda Ne Oldu TÜrlÜ GÜzellİkle Hayatima Yenİden Gİrdİ Benİ Tekrar Kazandiktan Sonra YokmuŞum Gİbİ Davranmaya BaŞlayan Bana Kayitsiz Kalan Yİne O Oldu. Yanİ Olan Yİne Bana Oldu... Hayatimda İlktİ Ne Kadar ÜzÜlsemde Bİr Daha Hayatima SokmayacaĞim Onun Sayesİnde VerdİĞİ Aci Sayesİnde Kİmseye Kendİmden Fazla DeĞer Vermemeyİ ÖĞrendİm. Demek İstedİĞİm AŞk EvlİlİĞİ Yalan, Olsa Bİle Bellİ Zaman Sonunda TÜkenİyor. Evlİlİklerde Sevmeyeceksİnİz, Sevİleceksİnİz, Ama Saygiyi Her Zaman GÖstereceksİnİz. Şİmdİ İse Hayatima 5 Yildan Berİ Gİrmek İsteyen Benİ Her Zaman BekleyeceĞİnİ SÖyleyen Maddİ Durumu OlaĞandan Da ÜstÜn Bİrİyle EvlİlİĞİ DÜŞÜnÜyorum... Kİ Ben BÜtÜn Olanlara RaĞmen Bana BÜtÜn YaŞattiĞi KÖtÜ GÜnlere, Maddİ Durumu İyİ Olmamasina RaĞmen, Onun Yaninda Olmak ,derler Ya Kuru Ekmekle SoĞan Yİyeyİm Ama Onunla Olayim Dİyen Ben Şİmdİ BambaŞka Bİr DÜŞÜnceyle DolaŞiyorum. Kalbİm Çok Kirildi İÇİm Çok Acidi 60 Kİlodan 40 Kİloya Kadar DÜŞtÜm Zamanla Yaralarim Kapanmaya BaŞladi Üstesİnden Gelmeyİ BaŞardim. . . Kolay Olmadi Ama BaŞardim. Şİmdİ İyİkİ Zorluklari, Onsuz Yapabİlmeyİ GÖze AlmiŞim Dİyorum. Sonunu GÖrmedİĞİnİz Bİr İlİŞkİyİ YÜrÜtmeyİn Sakin. GÜvenebİleceĞİme İnandiĞim, GerÇekten Saygi DuyduĞum Ve Benİ GerÇekten SevdİĞİne DeĞer VerdİĞne İnandiĞim Onunla Beraberİm Ve De Çok Mutluyum.aŞk Yok Ama GÜvene Dayali Bİr İlİŞkİm SevdİĞİm Bİrİ Yakinda EvleveceĞİm Bİrİ Var. İnanin Mantikla BaktiĞiniz Zaman Hayat Daha GerÇekÇİ Ve Bİrİ Sİzİ ÜzÜyorsa Sakin Mutlu OlacaĞinizi DÜŞÜnmeyİn.
 
aslında süper bi soru fakat bence tek bi cvp şansı yok aşk olmadanda olmuo mantık olmadanda olmuo ikisini birden bulmakta biras zor oluo buluncada mükemmel bi hayat oluo:biggrin:
 
ikisi de var, başta aşk oluyor daha sonra mantık bu pahalılıkta, evlilik ekonomik kurum oluşuyor, ister istemez mantığa dönüşüyor..

evlilikler, önce aşkla başlıyor, ama zamanla yerini alışkanlıklara bırakıyor, mantık daha ağır basıyor, evlilik sürecekse, iş paylaşımına dönüşüyor,, otomatikleşiyor,, yani manuel sistemden otomatiğe geçiyorsunuz,,

2 şey aksi olur, evlilikte mutlaka bir taraf farklı olmalı,, partner arayışlarında insanlar kendilerine hep yakın karakteri seçerler ama bu bir yanılgı ,
2 tane inat insan bir evi paylaşamaz,
2 cimri insan aynı evde hem zengin ve aç kalırlar
2 tane savurgan insan zengin de olsa sonunda aç kalırlar

yani bir taraf sert diğer taraf yumuşak olmalı ama mizaçlar uyuşmalıdır, evlilik bir tarafın eksiğini tamamlamalı,, böyle partner seçin, herşeyin başı güven
 
Bence hiç birisi değil...

Bana göre dürüstlük ve sadakat olduğu sürece her ilişki yürür... Ne Aşk bir ilişkiyi yürütmeye yarar Ne de Mantık... Çünkü her ikisininde bittiği bir yer vardır... Ama Dürüstlük ve Sadakat Sevgiyi getirir...
 
cerrah haklısın ama her ikiside çok fasla önemlki ona kalırsa saymaya kalkarsak bir çok şey var ama insanlar önce aşka inandıkları için mantık ön plana çıkmıo yani mantık evlilik sonrası oluşuo ve evililklerin çoğu zaman bitmesine neden oluo eğer ikisini bir arada bulmak varsa ozaman evlilik müğkemmel oluo bence ikiside aynı anda bulmak zor yani evlendikten sonra ortaya çıkıo herşe
 
Üst