İnsan sevdiğine inat eder mi ?

İnsan sevdiğine inat eder miKadınların kıyafetine karısan erkekler makul mudur değıl mıdır ? ?fikirlerinizi,yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar..:Entusiasmado:
 
ben etmem şahsen..özellikle karşınızda altından girip üstünden çıkan öle ya da böle dediğini yaptıran biri varsa edemiosunuz zaten :) hatta çok ilginç oldu bu konu..bir an kendimi değerlendirdim de..aslında çok inatımdır ama artık inattan falan eser kalmadı diyebilirim :) benimki biraz da kıyamamaktan kaynaklanıo..karşınızda şirin şirin konuşan biri varsa inat edemiosunuz..ama ciddi ciddi bi olay olursa karşılıklı inada binerse işler değişebilir..tavırla alakalı gibi gelio bana..bi de başka bi boyutuyla karşınızdakini kaybetme korkunuz da yoksa çok rahat inat edilebilir gibi...ama amaç nedir onu hala anlayamam gül gibi geçinip gitmek varken :)
kıyafet konusunda da kadın çok abartılı giymediği sürece inada binmez işler..ama erkek de bi uyarıda bulunuyorsa haklılık payı vardır gibi gelio bana..yine sölüorum tabi verilen tepkiler abartılı olmadığı sürece..
 
Son düzenleme:
Ben , bir kadının kıyafetine erkeğin karışması için çok da matıklı bir sebep bulamıyorum . Bir kadın sonuçta dekolte giyimi seviyor ve bunu da kendisine yakıştırıyor ise erkeğinin onun kararına saygı duyması gerekir . Açıkcası ben de dekolte giyimi pek severim ve özelimde de iş hayatımda da dekolte giyerim . Hiçbir zaman da giyimim konusunda rahatsızlık duymadım ve eşim istemese de ben yine de giymeye devam ettim . Sonuçta inatlaştığım çok fazla konu olmaz hayatta ama kıyafet konusunda açıkcası çok inadımdır ve bence bunun sevgi ile pek de alakası yok . İnsanın sevgisinin yoğunluğu ve büyüklüğü ile kıyafetinin rengi , deseni ve modelinin seçimi çok farklı konular . İkisini aynı cümlede değerlendiremeyeceğim . Ama sonuç olarak şöyle diyeyim ; çok çok çok seviyor olmama rağmen , kıyafetimden , zevkimden ve tarzımdan ödün vermem . Eğer bu sorun ediliyorsa , küçük düşünülüyor demektir . Oysa küçük düşünmektense büyük işlerle uğraşıp büyük düşünmekten yanayım :)
 

Venhar

1. Hikaye yarışma birincisi, 2. Avatar yarışma bir
evlilikte böle sorunlar olmalı diyorum zaten eşler bribirini iyi tanıyorsa zaten böyle sorunlar olmaz sanırım
ilerde evlenirsem hem benim dedigim olmalı hemde eşimin yani ortak bir payda buluruz inşşimdilik böyle düşünüzyorm zaman ne gösterir bilemem:Entusiasmado:
 

PAM.aRt

Aktif Uye
erkekler her zaman karışırlar neden mi?diğer erkeklerin ilgisini eşinin üzerinde görmek istemediği için.erkek eşinin kıyafetine karışıyorsa bence içiniz rahat olsun çok seviliyorsunuz demektir:Entusiasmado:
 
erkekler her zaman karışırlar neden mi?diğer erkeklerin ilgisini eşinin üzerinde görmek istemediği için.erkek eşinin kıyafetine karışıyorsa bence içiniz rahat olsun çok seviliyorsunuz demektir:Entusiasmado:
erkekler de kendi içinde çelişmeseler bi :) hem yanımdaki bayan hoş olsun isterler hem de hoş olunca kıskanırlar bunun çözümü ne olacak peki :)
 
Ne kadar doğru dedin kaosscum :)) Hem mini etekli birini görünce bakmadan duramazlar hem de eşlerinin mini giymesine izin vermezler . E bakmayın o halde beyler . Siz başka erkeklerin gözünün eşinize değmesini istemiyorsanız , eşinizde sizin gözünüzün başka kadınlara değmesini isetmiyordur , eminim ;)
 
Ne kadar doğru dedin kaosscum :)) Hem mini etekli birini görünce bakmadan duramazlar hem de eşlerinin mini giymesine izin vermezler . E bakmayın o halde beyler . Siz başka erkeklerin gözünün eşinize değmesini istemiyorsanız , eşinizde sizin gözünüzün başka kadınlara değmesini isetmiyordur , eminim ;)
sen de çok güzel dedin ablacım da aslında çok da basit bi mantık biz cevabını bilioruz..kendileri baktıkları için eşlerine de bakılacağını bildiklerinden dolayı bu kadar tepki..hemcinslerini çok ii anladıklarından kaynaklanıo aslında :) nese ben erkekleri daha fazla kızdırmadan sussam ii olcak sanırım
 

PAM.aRt

Aktif Uye
erkekler eşlerine karışmasalar daha iyi olacak değilmi?birde siz düşünün bizi ne kadar kısıtladığınızı?
 
Üst