Gösterilen sonuçlar: 1 ile 9 Toplam: 9
  1. #1
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Yaa çok tatlı bebekler..

    Karşılaşır karşılaşmaz ısındık birbirimize hemen oynamaya başladık..





    Şunun tatlılığına bakamısınız..




    anne yavrularıyla..



    eveet bu beyefendi baba..



    anne yavrularıyla..


  2. #2
    Onursal Üye dogangunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Burç:
    Kova
    Cinsiyet
    Kadin
    Mesaj
    17.801
    Rep Gücü
    137443

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    Çok tatlı bir aile.Yavruları daha bi tatlı tabi.Paylaşım için sağol sgor:Entusiasmado:

    Her Hakkım Saklıdır®
    |l|lllll|lll||ll||lll||ll||
    ³³°¹³²¹³ °¹²¹²²³
    © σяigiиαL-ρяσfiLє ®

    Supermeydan

  3. #3
    Tecrübeli Üye guzin_abla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Mesaj
    324
    Rep Gücü
    52

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    Ölürüm ben onlara ya hayranım küçük köpek yavrularına nerden buldun bunları canım...Ya keşke müsait bir yerim olsada bende alsam bunlardan bak sgor bunlar senin çeyizin olsun başka birşey istemem emin ol eline sağlık canım arada minik ördek yavruları civciv de isterin ...

  4. #4
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    Rica ederim beğendiğinize sevindim..
    Bir arkadaşımın fabrikasında bir aile yeni doğum yaptı inanın çok güzeller hele bir tanesi varki tek yakından çektiğim 4. foto bayıldım resmen çep telefonundan çektim kusura bakmayın..

  5. #5
    Eski Üye Nil@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Mesaj
    2.070
    Rep Gücü
    330

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    Evet yavrular cok tatli hatta sen birini bana gonderebilirsin..Ama anneleri icin ayni seyi soyleyemicem cunku buyuk kopeklerden korkuyorum...Ayrica 6 ay once bi kopek alacaktim ama ev sahibim izin vermedi kedisi varmis gecinemezlermis

  6. #6
    Tecrübeli Üye toprak81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Mesaj
    456
    Rep Gücü
    458

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    cok guseller allah analı babalı buyutsun ne dıyım

  7. #7
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    Alıntı Nil@y´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet yavrular cok tatli hatta sen birini bana gonderebilirsin..Ama anneleri icin ayni seyi soyleyemicem cunku buyuk kopeklerden korkuyorum...Ayrica 6 ay once bi kopek alacaktim ama ev sahibim izin vermedi kedisi varmis gecinemezlermis
    öyle imkanım olsa inan gönderirdim ama yok :))


    Alıntı toprak81´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok guseller allah analı babalı buyutsun ne dıyım

    amin kardeşim amin..

  8. #8
    Eski Üye Nil@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Mesaj
    2.070
    Rep Gücü
    330

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    Alıntı SGOR´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle imkanım olsa inan gönderirdim ama yok :))
    Canimsin saka yaptim besleme imkanim olsa alacam zatende dedimya bir ev sahibi izin vermiyo iki hayvan evde tek ne yapacak ben sabah cikip aksam geliyorum yazik demi ama?

  9. #9
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: Yaa çok tatlı bebekler..

    o ev sahibin dua etsin amerika da burda falan değil yoksa onu kümese kapatırdım..

Benzer Konular

  1. Bebekler Kaç Saat Uyumalı?
    bilge1 Tarafından Anne Baba ve Çocuklar Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 01-05-2012, 02:59 PM
  2. Burçlar ve bebekler...
    Eftelya Tarafından Astroloji (burçlar) Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 24-12-2008, 07:33 PM
  3. Dikkat! Bebekler anlıyor
    Affrodit Tarafından Anne Baba ve Çocuklar Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 07-04-2008, 11:20 AM
  4. Bebekler İçin Mama Tarifleri
    dogangunes Tarafından Supermeydan Mutfağı Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 02-01-2008, 03:35 PM
  5. Emzik bağımlısı bebekler
    Nil@y Tarafından Anne Baba ve Çocuklar Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 26-11-2007, 12:13 PM
Yukarı Çık