Gösterilen sonuçlar: 1 ile 7 Toplam: 7
  1. #1
    Acemi Üye n3yd1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2006
    Nerden
    Ç.kale
    Mesaj
    101
    Rep Gücü
    28

    kesme corba(tokat yöresi)

    arkadaslar kendi yöremin corba tarifini sizinle paylasmak istedim lakin ben yapma islemini beceremedim :Orgasmo: sizin becereceginizi umuyorum...

    Gereçler:
    3 ç.k sıvı yağ
    2 ç.k domates salçası
    1,5 ç.b.kurutulmuş erik(ekşi erik pestili de olabilir
    2 s.b. erişte 1 avuç pilavlık bulgur
    1 adet soğan(oldukça küçük)
    nane
    tuz
    yeterince su

    Yapılışı:
    Tencereye su tuz ve erikleri koyup kaynatalım.erikler yumuşayınca bulguru atalım bulgur da yumuşayınca erişteleri tencereye koyup haşlayalım.(FAZLA ERİTMEDEN ALTINI KAPATIN)Diğer tarafta tavamıza yağı ve soğanı koyup kavuralım sonra salçayı ve naneyi koyalım yeterince kavrulan harcı çorba tenceremize boşaltıp karıştıralım ........

    AFİYET OLSUN..........

  2. #2
    Onursal Üye
    Üyelik tarihi
    Nov 2005
    Nerden
    Uzay:))
    Burç:
    Kova
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    42
    Mesaj
    11.462
    Blog Mesajları
    33
    Rep Gücü
    93742
    Ahada Nilay sana rakip cıktı ascılıkta :Orgasmo:

  3. #3
    Siteden Atıldı Dr_Max - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2006
    Nerden
    samsun
    Yaş
    33
    Mesaj
    42
    Rep Gücü
    0
    abi tuzlu olmus bu yaa :d yememmmm :D

  4. #4
    Acemi Üye n3yd1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2006
    Nerden
    Ç.kale
    Mesaj
    101
    Rep Gücü
    28
    Alıntı Dr_Max´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi tuzlu olmus bu yaa :d yememmmm :D
    :) yok ben yapmayı beceremedim dedim sen dene tarif dogru tadı güzel oluo :)

  5. #5
    Acemi Üye n3yd1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2006
    Nerden
    Ç.kale
    Mesaj
    101
    Rep Gücü
    28
    Alıntı YukseLL´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahada Nilay sana rakip cıktı ascılıkta :Orgasmo:
    hahaha:Orgasmo: yok yüksel abi ne haddimize zaten ben beceremiom yapmayı :) öle dedim memlekitimin yöre tarifini paylasıyım...simdi icimden gurbetle ilgili bildigim bütün sarkı türküleri söylemek geldi

  6. #6
    Eski Üye Nil@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Mesaj
    2.070
    Rep Gücü
    330
    Alıntı n3yd1´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    hahaha:Orgasmo: yok yüksel abi ne haddimize zaten ben beceremiom yapmayı :) öle dedim memlekitimin yöre tarifini paylasıyım...simdi icimden gurbetle ilgili bildigim bütün sarkı türküleri söylemek geldi
    Rakip olmasina gerek yok size yemekleri direk ''n3yd1'''' yapsin.Ben zaten ustayim demedim...Ayrica tarif yazmayi beceren yemegi yapmayida becerir.Yok oyle beceremiyorum numaralariyla yemek yapmaktan kacmak.....

    Paylasim icin tesekkurler...Deneyelim bakalim nasilmis Tokat yoresinin yemekleri..Ama biraz eriste gonderirsiniz artik burda nerden bulayim demi ama?

  7. #7
    Acemi Üye n3yd1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2006
    Nerden
    Ç.kale
    Mesaj
    101
    Rep Gücü
    28
    Alıntı nilayyy´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rakip olmasina gerek yok size yemekleri direk ''n3yd1'''' yapsin.Ben zaten ustayim demedim...Ayrica tarif yazmayi beceren yemegi yapmayida becerir.Yok oyle beceremiyorum numaralariyla yemek yapmaktan kacmak.....

    Paylasim icin tesekkurler...Deneyelim bakalim nasilmis Tokat yoresinin yemekleri..Ama biraz eriste gonderirsiniz artik burda nerden bulayim demi ama?
    tmm o zaman ben hepimize bi ascı tutacam... sanada gönderiom eriste yi gelio yolda........:)

Benzer Konular

  1. Samsun Halk Oyunları(İlkadım Belediyesi TRABZON Yöresi)
    Kadim Tarafından Halk Oyunları Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 19-01-2009, 09:37 PM
  2. Domuz kesme mevsimi
    orkuorkun Tarafından Diger Dinler Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 23-12-2008, 12:05 PM
  3. Bolu Yöresi Halk Oyunları..
    Nil@y Tarafından Halk Oyunları Foruma
    Yorum: 5
    Son mesaj: 18-10-2007, 12:52 PM
  4. Pasta Kesme
    EMRE Tarafından ilginç konular Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 09-06-2007, 12:37 PM
  5. Kesme çorba -Kayseri
    Nil@y Tarafından Türk Mutfağından Yemekler Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 04-10-2006, 08:10 AM
Yukarı Çık