5. Sayfa, Toplam 13 BirinciBirinci ... 34567 ... SonSon
Gösterilen sonuçlar: 41 ile 50 Toplam: 124

islamda kadının boşama hakkı varmı?

Din ve İnanç Kategorisi Dini Sohbet Forumunda islamda kadının boşama hakkı varmı? Konusununun içerigi kısaca ->> atom ´isimli üyeden Alıntı islam kadınıda aynı kabesi gibi kapatılıp izole edilmiştir.hak hukuk gibi sosyal olgulardan uzak tutulmuştur.erkek 4 dişi ...

  1. #41
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye Masterlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Nerden
    İzmir
    Yaş
    29
    Mesaj
    2.284
    Rep Gücü
    45818

    Post

    Alıntı atom´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    islam kadınıda aynı kabesi gibi kapatılıp izole edilmiştir.hak hukuk gibi sosyal olgulardan uzak tutulmuştur.erkek 4 dişi alabilirken dişi 4 erkeği bir kenara bırakın,gözünün ucu ile dahi bakamaz erkeğe.cezası ağırdır.kah odunlanır,kah öldürülür.kuran ın ve diğer tüm dinlerin erkek yazması olduğu çok açıktır ki zaten hiç kadın peygamber yoktur.hatta bu adaletsiz yaklaşım öyle bir hal almıştırki kadının şahitliğini dahi kabul etmez,2 kadının şahitliğinin bir erkeğe karşılık geldiğini söyler.2 kadının alacağı miras 1 erkeğe karşılık gelir.hatta ve hatta dahada ileri gidersek,erkeğe cennetinde onlarca huri veren yaratıcı kadına hiç bir şey vermez.erkeklerden uzak,kocaman cennetinde huzur içinde yaşar kadın.


    evet aynen öyle
    eşitlik var diye kim söylüyorki
    yok olamazda


    bazı feminist ve onların yandasları eşitlik var desede
    ancak hayal aleminde....

    2 farklı cins arasında eşitlik olamaz
    bu hem teoride hem uygulamada mümkün değildir

    ben erkekler üstündür demiyorum
    zaten demeyede gerek yok
    ama eşitlik var diyenlerde gülüyorum... kaçıncı yüzyıldayız hala anlayamadılar

    dinimiz beynimizi kullanmamızı ister

    1 erkek 4 kadını alır , idare eder gerektiğinde susturur kral gibide yönetir

    4 erkek 1 kadında nasıl olacak
    yönetici kim olcak
    hangi midesiz buna kalkısacak ayrıca

    kanunlar kurallar toplum ihtiyacına göredir
    dinde aynı sekilde
    dünyada kadınlar fazladır sayıca
    1 erkeğe 1 den çok kadın çokta mantıksız değil

    hem ben bunları söylyüorum
    çok eşliliğimi savunuyor gibi soru oluşmasın
    defalarca söyledim Allah taş yapar
    ben tek eşlilikten yanayım

  2. #42
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye atom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Mesaj
    306
    Rep Gücü
    3649
    Alıntı Masterlord´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet aynen öyle

    eşitlik var diye kim söylüyorki
    yok olamazda


    bazı feminist ve onların yandasları eşitlik var desede
    ancak hayal aleminde....

    1 erkek 4 kadını alır , idare eder gerektiğinde susturur kral gibide yönetir

    4 erkek 1 kadında nasıl olacak
    yönetici kim olcak
    hangi midesiz buna kalkısacak ayrıca
    erkeğin 4 dişi almasındaki haklılığını fiziki güce bağlamanız hem mantıksız,hemde cahilce.sizin gibi düşündükleri için doğuda 14 yaşındaki bir kız çocuğunu,ağzı kül tabağı gibi kokan 50 yaşındaki bir insanın 3. karısı olarak mehirlerini vermek karşılığında satıyorlar.o kızlar için o kadar üzülürümki,belki başka pek çok şey için o kadar üzülemem.

    bu adaletsiz olayı yaparken emsal aldıkları kişi başta muhammed,sonrada kuran dır.muhammed çağlar üstü bir insan olsaydı,tek eşli bir yaşantı sürerdi,etrafınada bunu tembihlerdi.ama muhammed in yaptığı "yaptığımı yapma söylediğimi yap" felsefesidir.

  3. #43
    - Çevrimdışı
    Kıdemli Üye kapkale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Nerden
    malatya __balıkesirde oturuyorum
    Mesaj
    642
    Rep Gücü
    8914
    Alıntı atom´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    dişi yi tanrı nız her alanda yarım akıl görmesine rağmen günah cetvelinde dişinin bir ayrıcalığı yoktur.eğer dişi erkeğe oranla hem fiziki , hem akli yönden yarım ise,günahlarınında yarım yazılması gerekir.tabiki böyle bir ayrıcalık yok.

    kadın islamda;4 duvar arasına kapatılan,4 tane alınabilen bir insan türüdür."kurandaki 4 mucizesi".
    efenim bizim tanrımız yok kesinlkle o sizin iddanız bi kere bunu kavrayamamışsınız gelip burda tartışıyorsunuz bizde tanrı ismi yok onu tasvir ederkende tanrı kullanılmıyor bizde tasvirde ilah isimde allah diyoruz nerden uydurdunuz onu

    bakın eşitlik az aklınızı yorun efendim hiçmi yormassınız aklınızı yav bir yapısal olarak biyolojik gelişim olarak güç dengesi olarak yaşayış tarzı olarak hatta afedersın tuvalet biçimi olarak farklı yaradılıştalar buda onlara farklı haklar verilmesine sebeb olmuştur

    mesela diyelim kadın doğurur ama yeter der bu seferde sen doğur der erkeğe onun sizin göröşönöze göre hakkıdır eşitlik tam eşitlik deilmidir efendim peki nasıl olacak bu hak tanınmış bi kere buna uygulamak zorundasında eyvah ne yapacan gidip yapay rahim ve afedersın yapay ..... taktıracan yapsanda olmaz zaten o çocuğu oluşturamassın çünkü annede sperm diye bişey yok başka bir erkekten alman lazım o zamanda çocuk anneden olmaz onu aldatmış olursun deilmi yazık hanımını aldatacaksın

    efenım yapısal olarak demekkı farklı yaradılan ınsan kendıne has görevlerı vardır buda bunlara farklı özellıkler farklı özellıklerde farklı haklar tanınmasına neden olmuştur yanı hak bakımından ikisinede haklar verılmıştır ama özellıklerıne göre verılmıştır yoksa aksı takdırde erkeğinde doğurgan özellık kazandırılmasına neden olacaktır buda bı haylı tuhaftır

    dem efendım özellıklerıne göre haklar bunlarda mevcuttur ayetlerde efenım konu bu kadar basıttır

    gunah sevap terazısınıde amma çarpıtmışsınız ya cenetın anaların ayakları altında oldunu söleyen bır dınden bahsedıoz efenım merhamet bakımından şefkat bakımından üstün vasıflarla donatılan annelık gıbı bır vasfın sahıp olduğu kadından bahsedıoz efenım onlar sıze allahın emanetıdır allahtandır yanı dıen bır dınden bahsedıoz efenım hem dın kadın cennette köşesınde oturur dıe bışe yazmaz nerden uydurursunuz anlamamkı derkı cennette aklınızın alamıyacağı kadar zevkler ve nımetler mevcur aksını nasıl çıkarıosunuz bılmemkı

    ha anaların ayakları altındadır cennet derken kadınları yuceltıo ama yanlış anlamayın efenım mankenlerın ayaklarının altındadır demıyor edep haya daıresınde salıha kadından bahsedıo zaten dıne uymayan ne kadına nede erkeğe değer vermıyor din kendınıze bu konuda pay cıkarmayındın adına efenım sızde sıtlık serbest hatta dogurabılırsınız

    ama ben derımkı eşitlik adına kadınlar bır gun sızınde doğurmanızı taleb edebilir yol yakınken gelın dının öngördöğö eşitliklere tabi olun yoksa hem hanımınızı aldatmış hemde 9 ay işkence çekmiş olursunuzki doğacak çocukta nasıl olur bilemiyorum

  4. #44
    - Çevrimdışı
    Kıdemli Üye kapkale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Nerden
    malatya __balıkesirde oturuyorum
    Mesaj
    642
    Rep Gücü
    8914
    Alıntı atom´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkeğin 4 dişi almasındaki haklılığını fiziki güce bağlamanız hem mantıksız,hemde cahilce.sizin gibi düşündükleri için doğuda 14 yaşındaki bir kız çocuğunu,ağzı kül tabağı gibi kokan 50 yaşındaki bir insanın 3. karısı olarak mehirlerini vermek karşılığında satıyorlar.o kızlar için o kadar üzülürümki,belki başka pek çok şey için o kadar üzülemem.

    bu adaletsiz olayı yaparken emsal aldıkları kişi başta muhammed,sonrada kuran dır.muhammed çağlar üstü bir insan olsaydı,tek eşli bir yaşantı sürerdi,etrafınada bunu tembihlerdi.ama muhammed in yaptığı "yaptığımı yapma söylediğimi yap" felsefesidir.
    efenım hz muhammed bunu ağzı kültabağı gibi kokan insanlar için sölememiş yada adaletsiz olan için yada kendi dini dışındakiler için yada başka biri için hz muhammed edep dairesi içinde adaletli kendini bilen ailesine sahip çıkabilecek sevgide şefkatte maddiyatta adalet sahibi insanlar için sölemiş korkmayın sizin adınıza bi fetva yok zaten kuranda bunu derken hiç okumazmısınız ((ey iman edenler diyor))) ((( ey iman etmeyenler demiyor))) bunda anlaşalım ltfff iman edende bu vasıfları taşıyor olması lazım yoksa tam iman etmiş olmaz iman ettım demekle bitmiyor iş ben müslümanım demekle bitmiyor bu iş bu tür sözle sadece müslümanlık yok dinde zaten onları bizim dinimize ekleyip karalamayın iyi düşünün

    yani anlayacanız sizlere demiyor bunu korkmayın ne zaman inanır inanmanında şart koştuğu bu vasıflara sahip olursanız bu haklar sizin için geçerli olur ... şu an için sizlik bir şey yok bu konularda korkmayın

  5. #45
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye Masterlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Nerden
    İzmir
    Yaş
    29
    Mesaj
    2.284
    Rep Gücü
    45818
    Alıntı atom´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkeğin 4 dişi almasındaki haklılığını fiziki güce bağlamanız hem mantıksız,hemde cahilce.sizin gibi düşündükleri için doğuda 14 yaşındaki bir kız çocuğunu,ağzı kül tabağı gibi kokan 50 yaşındaki bir insanın 3. karısı olarak mehirlerini vermek karşılığında satıyorlar.o kızlar için o kadar üzülürümki,belki başka pek çok şey için o kadar üzülemem.

    bu adaletsiz olayı yaparken emsal aldıkları kişi başta muhammed,sonrada kuran dır.muhammed çağlar üstü bir insan olsaydı,tek eşli bir yaşantı sürerdi,etrafınada bunu tembihlerdi.ama muhammed in yaptığı "yaptığımı yapma söylediğimi yap" felsefesidir.

    sadece fiziki güç çok bisey ifade etmez

    dünyayı asıl yöneten akıl gücüdür

    bu konuda karşı cinsle hemcinslerimizi sanırım kıyaslamamıza hiç gerek yok
    çünkü komik olur

    siz konuyu nereden nereyeee çekmissiniz
    14 yaşındaki bi kız çocuğunun evlendirilmesi zaten başlı başına bi yanlıştır
    ben bununla ilgili biseymi söyledimki böyle alakasız bi örnek verdiniz

    14 yaşındakiyle evlenmek bi nevi sübyancılıktır
    en az kızın 17 yada 18 yaşına gelmesi lazımki aile kurumunun evlilik olayının ciddiyetini kavrayabilsin
    ki o yaş bile erken sayılır bana göre

    muhammed diyo ya
    babanın oğlumu o
    göbeğinimi kestin... dine saygın olsun biraz
    bari Hz Muhammed yaz
    dinimizde erkek 1 den çok kadınla evlenebilir, Hz muhammedde islam dininin peygamberi olduğuna göre birden çok bayanla evlenmesinin ne gibi bi sakıncası olabilir
    ayrıca dul bayanlarla ve yaşlı bayanlarlada evlenmiş
    tüm evliliklerini cinsel temele dayandırmak yanlış olur

    bi evi yöneten daima erkektir
    bu vasıflara sahip olmayan erkeğin evliliği uzun süremez

    ben eiştlikçi değilim
    gerçekçiyim
    gerçekçilik hayal aleminde yaşamamaktır
    1 kadın 4 erkek
    hangi kadın bunu kocasına söylemeye cesaret edebilirki
    ayrıca kadının namus olduğunuda düşünürsek bu erkeğe agır bi küfür olurki sonu çoğu zmn iyi sekilde bitmez...

  6. #46
    - Çevrimdışı
    Kıdemli Üye kapkale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Nerden
    malatya __balıkesirde oturuyorum
    Mesaj
    642
    Rep Gücü
    8914
    Alıntı kapkale´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster

    ama ben derımkı eşitlik adına kadınlar bır gun sızınde doğurmanızı taleb edebilir yol yakınken gelın dının öngördöğö eşitliklere tabi olun yoksa hem hanımınızı aldatmış hemde 9 ay işkence çekmiş olursunuzki doğacak çocukta nasıl olur bilemiyorum
    efenim şunuda eklim doğacak çocuğa bide kanal yapmanız şart dışarı çıkması için aksi takdirde dışarı çıkamaz içerde kalır ön taraftan doğamayacağına göre ya bir kanal yapacaksınız yada çok esnek bir .... yaptırmanız gerekecek

    bence tek şansınız allahın kitabını kadın erkeğe özelliklerine göre verdiği hakları kabul etmek yoksa mali olsun ev reıslığı olsun dışardaki yaşam konumları olsun mutfakta olsun kadın haklarını almaya başladı sıra doğum hakkına geliyor tehlike çanları çalıyor valla

  7. #47
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye isyan_her_yerde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    394
    Blog Mesajları
    2
    Rep Gücü
    18327

    İlk 'doğuran' erkek, 2'nci bebeğini kucağına aldı

    Dünyaya bebek getiren ilk erkek unvanını kazanan Thomas Beatie, ikinci kez doğum yaptı.

    Beatie ile (35) resmen evli olduğu karısı Nancy'nin (46) ikinci bebeklerinin erkek olduğu bildirildi. Çiftin geçen yaz dünyaya gelen ilk bebekleri kızdı.

    Beatie'nin geçen sene hamile kalan ilk erkek olduğu açıkladığında ve karnını gösteren fotoğrafları yayımlandığında tüm dünya şaşkınlığa uğramıştı.

    Tracy Lagondino adıyla dünyaya gelen, ancak ameliyatla erkek olan Beatie, "günün birinde lazım olabileceği" düşüncesiyle ameliyatta kadınlık organlarını aldırmamıştı.
    Nancy tüp bağlatma ameliyatı geçirdiği için, çiftin sahip olmak istedikleri bebeği, bir donörden alınacak spermle Beatie'nin doğurmasına karar verilmişti.

    Beatie, geçen sene yaptığı bir açıklamada, kendilerini normal bir heteroseksüel aile olarak gördüğünü söylemişti.
    kaynak soruyorsanız google ye bakın dünya basınını görürsünüz...

  8. #48
    - Çevrimdışı
    Kıdemli Üye kapkale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Nerden
    malatya __balıkesirde oturuyorum
    Mesaj
    642
    Rep Gücü
    8914
    Alıntı isyan_her_yerde´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaynak soruyorsanız google ye bakın dünya basınını görürsünüz...
    ama efenim bu gene kadınlık vasfına sahipmiş ve bazı bölömleri aldırmamış ya atom beyefendi işi zor valla

  9. #49
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye atom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Mesaj
    306
    Rep Gücü
    3649
    1 kadın 4 erkek
    hangi kadın bunu kocasına söylemeye cesaret edebilirki
    hala fiziken güçlü olduğu için erkek tarafını tutuyorsunuz.hepinizin tutumu bu yönde "biz güçlüyüz,bi tokatta yıkarım karıyı yere.ne demek 4 erkek istiyormuş,hadi ordan kahpe".

    foruma bir anket açın.anketin konusu "eşinizin üstünüze 2. bir eş getirmesini istermisiniz" olsun.forumdaki bayan arkadaşlar kişisel görüşlerini beyan etsinler.eminim ki hiç birisi eşini başka bir kadın ile paylaşmak istemediği gibi,böyle bir evlilik yapmak isteyen eşlerine yapmadıklarını bırakmazlar ve artık o nun sevgisine inanmazlar.

    kadın,bu özgürlüğe ulaşabilmek için çook uzun bir yol katetmiştir.baskı altında ve ölüm korkusunda gerçek görüşlerini yansıtamamıştır.gerçekçiliği savunmak erkek hegamonyası diliyle konuşmak değildir.aklı selim hiç bir kadın sizin gibi bir erkek istemediği gibi,bazıları mecburiyetten boyun eğmek zorunda kalır.
    gerçek ile alakanız yok.hatta ne manaya geldiğini dahi bilmiyorsunuz.

  10. #50
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913
    hala fiziken güçlü olduğu için erkek tarafını tutuyorsunuz.hepinizin tutumu bu yönde "biz güçlüyüz,bi tokatta yıkarım karıyı yere.ne demek 4 erkek istiyormuş,hadi ordan kahpe".
    Sn. Atom anlatmak istediğiniz şey ne olursa olsun lütfen hakaret içerikli yorumda bulunmayınız...

5. Sayfa, Toplam 13 BirinciBirinci ... 34567 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Yorum: 19
    Son mesaj: 09-10-2010, 09:16 PM
  2. islamda şehitlik !!!!
    ajan Tarafından Dualar Hadisler Foruma
    Yorum: 21
    Son mesaj: 19-02-2010, 06:19 PM
  3. Islamda mezhepler
    Ammar Tarafından Dini Sohbet Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 24-12-2009, 10:29 AM
  4. İslamda Kadının Eşini Seçme Hakkı...
    Venhar Tarafından Dini Hikayeler Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 01-10-2009, 10:26 PM
  5. islamda felsefe
    atmaca34 Tarafından Din ve İnanç Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 17-05-2007, 07:18 PM
Yukarı Çık