7. Sayfa, Toplam 43 BirinciBirinci ... 5678917 ... SonSon
Gösterilen sonuçlar: 61 ile 70 Toplam: 427
  1. #61
    İletileri Onay'a Tabi
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesaj
    844
    Rep Gücü
    2992
    Alıntı cah´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel, yani bile bile bulunuyorsun bu yolda, buna hakkın var...

    Para, işin sığ kısmı, nefs dahi sığ kısmıdır işin...

    Yavuz34 kardeşim, Adem babamızla Havva anamızın tevbe eder iken " biz nefsimize zulmettik, kendimize yazık ettik" diye pişmanlık belirtmelerinde ki, NEFSİMİZE zulm ettik kısmı üzerinde tefekkür etmeni dilerim, Nefse zulm eden kimdi?

    Şeytanın vaadi neydi?

    Ölümsüzlük ve sonsuz kudret...

    Kabalacı hahamlara para 5 kat mertebesinde aşağıdadır o nefsine tapan zavallıların tanrısıdır...

    Makam dahi basittir, onlar TANRIlık iddiasındadırlar...

    Öğretilerinin neticesinde TANRI olmak vardır...

    Bunu ise, O nunla bütünleşip O olmakla elde edileceğini iddia ederler...

    Bak şems ne demiş "Hallaç Ruhunun üstündeki elbisenin eteğinin ucunu gördüde bu hale geldi"

    Ya kendi Ruhuyla karşılaşan ne olur?

    Onu Tanrı zan eder, bütünleştim dediği kendi Ruhudur sadece şeytanın malı olmuştur artık...

    Babilde Harutla maruttan öğrendikleri bilgi neydi?

    Kadınla erkeğin arasını açma bilgisi, karşılığında ne verdiler?

    Ruhlarını sattılar...

    Hasılı...

    Samimiyetinden hiç şüphem yok yavuz34 kardeşim...

    Hatta talip olduğun çok açık...

    Talebine ermediğinde açık...belkide eremediğin...

    Şuna cevap ver, nefse zulm eden kimdi?...vesselam.
    Bulanık suda balık avlamıyorum Sayın Kardeşim Cah Aklı gönlümde ne varsa onu söylerim.Saf Altın kainatta bulunmaz. Saf 24 ayar altın değerli olsada hiç bir işe yaramaz.Derhal dağılır.Ama bir ölçüdür çünkü onunla karışık yani melez olanı biliriz.İnsan nefside öyledir.Nefsin aşağı olan tarafı insanın kendi cehenneminin odunu olur amma o odunları yakanda Nefsin saf olan tarafıdır. Nefsi Razıye ve Nefsi Mardiye Yakar altta bulunan nefs gurubunu.Nefsi Emmareyi,Nefsi Levvameyi,Nefsi Mutmaineyi,Nefsi Mülhimeyi.
    Çünkü İnsan nefsine Eğreti yaşamın nimetleri süslenip püslenmiştir(Bak Ali İmran 14).bu böyle olmak zorundadır çünkü:
    1-Şayet Saf olan Nefsin üst tarafına göre yaşamaya kalkarsan YAŞAYAMAZSIN.Saf altın gibi parçalanır dağılır gidersin.
    2-Yanamazsın:Yanmaktan kastımız Efendim Gözle görmediğin konuşmadığın Allahü taala hazretlerine yanıyormuş!Vahhhh! Güzelim Vah! bu Düpedüz bir riya !
    Yanmaktan kasıt Nefsin alt kısmına süslenip püslenen dünya nimetlerinin elde edilememesidir.Bunu yaptıran kısım ise Nefsin Saf olan kısmıdır. Onun içindirki Vasat olan insanda fakirlik toplumsal olmayıp Nefsanidir.Yani kendindir. Ama bu kendindenlik Beşeriyetinden olmayıp şuuraltında oluşan Nefsi sultani yüzündendir.Bu Hali onun beşeri eksikliği ama aynı zamandada Manevi tamlığıdır.
    İşte Nefse Zulümde ikidir:
    1-Altttaki nefsin Üsttekine zulmetmesi:Kendini yaşamda sadece Beşeri başarılara vermekle olurki ;Bu insandaki Özbenliği düşürür. Çünkü Sen o zaman 24 ayar altını yok etmiş olursun.O zamanda bunun cezası olarak YAŞADIĞININ FARKINA DAHİ VARMAZSIN.Dünya nimetine boğulur gidersin. İşin vardır,Paran malın mülkün,Makamınvardır,Evlatların torunların vardır,Eşin ve metreslerin vardır. AMA VAR OLMAYAN BİR ŞEY VARDIR ODA SEN! Güzel kardeşim sen!
    2-Üsttekinin alttakilere zülmü:Yani alttaki saf olmayan kısmın saflığa zorlanması.Bunada DÜNYA REZİLLİĞİ DENİR.Manan vardır Madden yoktur. VÜCUT BULAMAZSIN.Saf altınsın ve bu dünyada dağılırsın.Tuzla buz oluverirsin.Halbuki o melezler Nefsi Safiyenin YETİMLERİDİR.İşte Nisa suresi 3 ayette bahsedilen Yetimler ve temiz kılınan kadınlardan ikişer üçer dörder nikahlamak(Bak Nisa 3)la Zahiri kadın değil manevi kadınlar kasdedilirki onlarda 2şer:İşin mesleğin,üçer:Servetin malın mülkün dörder:Evlatlarındır. Temiz kılınanda kasıt Helalinden olandır.Birer ise yoktur çünkü Onda Guruplaştırma olamaz çünkü Onda yalnız BİR vardır. Oda Eşindir.
    O zaman El cevap: Nefse Zulm eden yine nefsti. Baki selamlar.
    Konu yavuz34 tarafından (11-07-2009 Saat 02:27 PM ) değiştirilmiştir.

  2. #62
    Acemi Üye
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Mesaj
    216
    Rep Gücü
    888
    Alıntı yavuz34´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bulanık suda balık avlamıyorum Sayın Kardeşim Cah Aklı gönlümde ne varsa onu söylerim.Saf Altın kainatta bulunmaz. Saf 24 ayar altın değerli olsada hiç bir işe yaramaz.Derhal dağılır.Ama bir ölçüdür çünkü onunla karışık yani melez olanı biliriz.İnsan nefside öyledir.Nefsin aşağı olan tarafı insanın kendi cehenneminin odunu olur amma o odunları yakanda Nefsin saf olan tarafıdır. Nefsi Razıye ve Nefsi Mardiye Yakar altta bulunan nefs gurubunu.Nefsi Emmareyi,Nefsi Levvameyi,Nefsi Mutmaineyi,Nefsi Mülhimeyi.
    Çünkü İnsan nefsine Eğreti yaşamın nimetleri süslenip püslenmiştir(Bak Ali İmran 14).bu böyle olmak zorundadır çünkü:
    1-Şayet Saf olan Nefsin üst tarafına göre yaşamaya kalkarsan YAŞAYAMAZSIN.Saf altın gibi parçalanır dağılır gidersin.
    2-Yanamazsın:Yanmaktan kastımız Efendim Gözle görmediğin konuşmadığın Allahü taala hazretlerine yanıyormuş!Vahhhh! Güzelim Vah! bu Düpedüz bir riya !
    Yanmaktan kasıt Nefsin alt kısmına süslenip püslenen dünya nimetlerinin elde edilememesidir.Bunu yaptıran kısım ise Nefsin Saf olan kısmıdır. Onun içindirki Vasat olan insanda fakirlik toplumsal olmayıp Nefsanidir.Yani kendindir. Ama bu kendindenlik Beşeriyetinden olmayıp şuuraltında oluşan Nefsi sultani yüzündendir.Bu Hali onun beşeri eksikliği ama aynı zamandada Manevi tamlığıdır.
    İşte Nefse Zulümde ikidir:
    1-Altttaki nefsin Üsttekine zulmetmesi:Kendini yaşamda sadece Beşeri başarılara vermekle olurki ;Bu insandaki Özbenliği düşürür. Çünkü Sen o zaman 24 ayar altını yok etmiş olursun.O zamanda bunun cezası olarak YAŞADIĞININ FARKINA DAHİ VARMAZSIN.Dünya nimetine boğulur gidersin. İşin vardır,Paran malın mülkün,Makamınvardır,Evlatların torunların vardır,Eşin ve metreslerin vardır. AMA VAR OLMAYAN BİR ŞEY VARDIR ODA SEN! Güzel kardeşim sen!
    2-Üsttekinin alttakilere zülmü:Yani alttaki saf olmayan kısmın saflığa zorlanması.Bunada DÜNYA REZİLLİĞİ DENİR.Manan vardır Madden yoktur. VÜCUT BULAMAZSIN.Saf altınsın ve bu dünyada dağılırsın.Tuzla buz oluverirsin.Halbuki o melezler Nefsi Safiyenin YETİMLERİDİR.İşte Nisa suresi 3 ayette bahsedilen Yetimler ve temiz kılınan kadınlardan ikişer üçer dörder nikahlamak(Bak Nisa 3)la Zahiri kadın değil manevi kadınlar kasdedilirki onlarda 2şer:İşin mesleğin,üçer:Servetin malın mülkün dörder:Evlatlarındır. Temiz kılınanda kasıt Helalinden olandır.Birer ise yoktur çünkü Onda Guruplaştırma olamaz çünkü Onda yalnız BİR vardır. Oda Eşindir.
    O zaman El cevap: Nefse Zulm eden yine nefsti. Baki selamlar.
    Yüce Allah sana bana isteyenlere Hidayet ihsan etsin inşaallah...vesselam.

  3. #63
    Onursal Üye
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Nerden
    ISTANBULLU -YURTDISINA OTURUYORUM
    Mesaj
    14.034
    Rep Gücü
    88647

    Arabi hoca 4. cevap

    SELAM!

    Simdi Allah cc sozlerinle devam edelim:

    Rahman ve Rahîm Allah'ın adıyla...

    71.21. Nûh dedi ki: "Rabbim! Onlar bana isyan ettiler de malı ve çocuğu kendisine hüsrandan başka bir artış getirmeyen kişiye uydular."
    71.22. "Çok büyük hileler sergilediler/çok büyük tuzaklar kurdular."
    71.23. Dediler ki: "İlahlarınızı sakın bırakmayın! Ved'di, Süva'ı asla bırakmayın! Yeğus'u, Yeuk'u, Nesr'i de bırakmayın!"

    ŞEYH MUHYİDDİN İBN-İ ARABİ
    İmdi, hilelerinde, İlahlarınızı terk etmeyin; ve Veddi ve Süvayı ve Yeğusu ve Yauku ve Nesri de terk etmeyin dediler. Eğer ilahlarını terketmiş olsalardı, ilahlarını terk ettikleri ölçüde Haktan cahil olurlardı çünkü Hakkın herbir ibadet olunanda bir vechi vardır. Bunun böyle olduğunu, bilen bilir ve bilmeyen bilmez. Ve Hak Teala Muhammedî olanlara şöyle buyurdu: Senin Rabbin ancak Ona ibadet etmenize hükmetti
    {NUH KELİMESİNDEKİ HİKMET’İ SUBBUHİYYE-Fususel Hikem }

    17.23. Rabbin şöyle hükmetti: O'ndan başkasına kulluk/ibadet etmeyin, anaya-babaya çok güzel davranın: Onlardan birisi yahut her ikisi senin yanında ihtiyarlık çağına gelirse sakın onlara "Öf!" bile deme; onları azarlama, onlara tatlı-iltifatlı söz söyle.
    ..... Rabbin şöyle hükmetti: O'ndan başkasına kulluk/ibadet etmeyin...

    Allah cc Kendisinden baska kulluk edilecek Ilah yok diyor.
    Arabi hoca Nuh as’a saldiran ve sahte ilahlarini birakmak istemeyenler icin; “Gerçekten onlar eğer ilahlarını biıraksalardı. bu ilahlarını bıraktıkları oranda haktan bilgisiz kalacaklardı.”DIYOR!

    Yani kazayla Nuh as’ye inansalardi yanmislardi diyor.
    Haktan sapacaklardi diyor
    Halbuki peygamberler Hakk’tan saptirmaz, aksine Hakk’a yoneltirler!
    Boyle bir kufru cahiliye kuryesi bile soylemedi!

    Tekkeci dinci yobazlara ehl-i Kur’an’dan dorduncu teblig:
    10.78. Dediler ki: "Sen bize, atalarımızı üzerinde bulduğumuz şeyden bizi çeviresin de bu toprakta devlet ve ululuk ikinizin olsun diye mi geldin? Biz, ikinize de inanmıyoruz."

  4. #64
    İletileri Onay'a Tabi
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesaj
    844
    Rep Gücü
    2992
    Bakın Beş tane ilah sayılıyor orada.Her biri beşeriyetimizin önemli unsurlarıdır.1-Vücut(Sıhhat) 2-İş Meslek 3-Servet 4-eş 5-Çoluk çocuk torun torba
    Eğer bunları bir kenara bırakıp Sadece kendilerini Soyut bir Hakka adamış olsalardı Haktan elbetteki cahil kalacaklardı.Halkı bilmeyen Hakkıda bilemez.Beşeriyette Herhangi bir sorumluluk almadan çalışmayanda yanmada olamaz.Dolayısıyla Maneviyatta olamaz.Ha Çalışırsın çabalarsın elinden geldiği kadar ama kaybedersen işte manevi yolculuğa o zaman çıkarsınız.Köydeki evliya Şehirdeki akrabası olan Ayakkabı tamircisi evliyayı ziyarete giderken Kerametini ona göstermek için yanına peynir alır ve peyniri bir beze sarar .Peynir Yaz günü geçen sıcak yolculuğa rağmen erimez damlamaz.Şehre akrabası olan evliyanın yanına varır.Tam o sırada Ayakkabıcı dükkanından içeri bir bayan girer .Tamir etmesi için ayakkabısını çıkarır ve Şehir evliyasına uzatır. Evliya eline çekici alır TAK! TAK ! Tamire başlar. Ama Köy evliyasınında peyniri ŞIP! ŞIP damlamağa başlar.Bu böyledir Şehir evliyası Zahirde Çalışmakla Onun Nefsi içerde gerçek namazı kılar. Ve Kötülük yapmaz.Ama Köy evliyasının nefsi içerde namaz kılmıyorki? O zaman ne olacak? Bir kadın ayağı karşısında dahi nefsi emmeraye düşecektir.
    İşte büyük Üstadın anlatmak istediği budur. Suda boğulmaksa aynı zamanda bir RAHMETTİR. Baki selamlar.
    Konu yavuz34 tarafından (13-07-2009 Saat 12:05 PM ) değiştirilmiştir.

  5. #65
    Onursal Üye
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Nerden
    ISTANBULLU -YURTDISINA OTURUYORUM
    Mesaj
    14.034
    Rep Gücü
    88647
    Selam!

    Bakın Beş tane ilah sayılıyor orada.Her biri beşeriyetimizin önemli unsurlarıdır.1-Vücut(Sıhhat) 2-İş Meslek 3-Servet 4-eş 5-Çoluk çocuk torun torba..
    Ilahlardan kasdiniz sosyal hayat argumanlari oldugunun delilleri hangi ayetler.(Batini de olsa!)

    Eğer bunları bir kenara bırakıp Sadece kendilerini Soyut bir Hakka adamış olsalardı Haktan elbetteki cahil kalacaklardı.
    Yani gormeden SOYUT Allah cc ya inanmak cehalettir. Evet Arabi Hoca bunu iddaa ediyor.AMA!

    Kur'an'in iddaasi da:
    67.12.Görmedikleri halde Rablerinden ürperenlere gelince, onlar için bir bağışlanma ve büyük bir ödül vardır.

    Arabi hocanin sozu,Allah cc sozune karsi.
    Allah cc yalan soylemiyecegine gore?.....

    Halkı bilmeyen Hakkıda bilemez.Beşeriyette Herhangi bir sorumluluk almadan çalışmayanda yanmada olamaz.Dolayısıyla Maneviyatta olamaz.Ha Çalışırsın çabalarsın elinden geldiği kadar ama kaybedersen işte manevi yolculuğa o zaman çıkarsınız.
    Ilgincbir teori. Kaybetmek on sarti var. kazananlar arpayi yedi! Bence fazla utopik...

    Köydeki evliya Şehirdeki akrabası olan Ayakkabı tamircisi evliyayı ziyarete giderken Kerametini ona göstermek için yanına peynir alır ve peyniri bir beze sarar .Peynir Yaz günü geçen sıcak yolculuğa rağmen erimez damlamaz.Şehre akrabası olan evliyanın yanına varır.Tam o sırada Ayakkabıcı dükkanından içeri bir bayan girer .Tamir etmesi için ayakkabısını çıkarır ve Şehir evliyasına uzatır. Evliya eline çekici alır TAK! TAK ! Tamire başlar. Ama Köy evliyasınında peyniri ŞIP! ŞIP damlamağa başlar.Bu böyledir Şehir evliyası Zahirde Çalışmakla Onun Nefsi içerde gerçek namazı kılar. Ve Kötülük yapmaz.Ama Köy evliyasının nefsi içerde namaz kılmıyorki? O zaman ne olacak? Bir kadın ayağı karşısında dahi nefsi emmeraye düşecektir.
    Sayin Yavuz bey! Sexsuel durtu Kur'an'da gunah degildir.Aksi halde: Aile ve cocuk kavrami nasil olusabilir diki?

    Icinden tabi ki bu durtu gececek. Iste o ruh haleti icinde takvaya yonelen sevap, fucura yonelen gunah alacak. Eylemsel bir secicilik imtahanin temeli.
    91.7.Nefse ve onu düzgün bir biçimde şekillendirene.
    91.8.Ardından da ona bozukluğunu ve takvasını ilham edene ki,
    91.9.Benliği temizleyip arındıran, gerçekten kurtulmuştur.
    91.10.Onu kirletip örtense kayba uğramıştır.

    ...İşte büyük Üstadın anlatmak istediği budur.....
    Sayin Yavuz bey! Arabi hoca birsey anlatmak istamiyor. Aksne direk anlatiyor. Ve bu anlattiginida kendisine Muhammed as'in verdigini soyluyor.
    Yani Kur'an'da batini/gizli anlamlar var!
    Iste benim anlattiklarim bu batini/gizli anlamlarin aciklamasi diyor.

    Sizde Arabi hocanin batininin zuhuru/goruneni dediklerini;anlattiklarinda gizli batini anlam var ve Veddi=vucud; suva=meslek...vb diyerek; batiniyi gorunur yaptigini iddaa eden Arabi hocanin sozlerini tekrar BATINIYE ceviriyorsunuz.

    DIN ISLERI BOYLE YURUMEZ!

    Suda boğulmaksa aynı zamanda bir RAHMETTİR. Baki selamlar
    Daha o bolumlere gelmedim. Onlar tam bir fecaat!

  6. #66
    İletileri Onay'a Tabi
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesaj
    844
    Rep Gücü
    2992
    O zaman hakikatı gelin beraber araştıralım Sayın mopsy
    Ved,Süava,Yeğus,Yeuk, Nesr ne anlama gelir?Yalnız dikkat ediniz Çok tanrılı dinlerde Her ilahın beşeri bir görevi vardır.
    Kurandaki nas kavmi Nefs kavmidir Sayın Mopsy. Sizin nefsinizde sizi göremez değilmi? Ama size itaat ederler yada etmezler.Etmeyenlerin azabı ise aynı zamanda onların Rableri olan sizinde azabınızdır.
    Beşeri yaşamda kazananlar arpayı neden yesinlerki? Kazanamayanlar asıl değil arpayı Yedisi sünnet üçü farzı (Üçün biri yani)yediler!Yedi iklim dört köşe oluverdiler.Vahdeti vücutta tahtalı köyden sonra cennet yada cehennem yokturki?Biz kaybedenler sadece özbenliğimizi buluruz .Kazananlar ise Özbenliklerini kaybederler. Yaşadıkları yaşamıda bu yüzden anlayamazlar.Nuh olayında ise Nefsin büyük bir kısmı olan alt nefsin Üst nefse olan zülmü vardır.Alt nefisin istediği Maddedir. Onuda gani gani aldı ama Sonucunda Cücük kaldı.Üst Nefis ise Kendini dünya nimetlerinden çekerek kurtardı. Ve Bu Olay Onsekizbin alem olan tek bir insanın gönlü aklında oluşmaktadır.İrşadın başlangıcı anlatılmaktadır.Şayet Nuh kendini diğerlerinden ayırmamış olsaydı.Ortada nefissiz yada CÜCÜK NEFİSLİ sadece kazanan bir robot olacaktı.
    Bağışlanma durup dururken olmaz Sayın mopsy;Şayet bir hata yapmışsam size karşı fakiri bağışlarsınız.O Kurtulan nefsinde daha sonra bir kısmı yine isyan edecekler ;İsyanlarına karşı bağışlanacaklardır.Boğulanların hali ise Tıpkı sadece Gıdayla beslenen ama hiç bir hareket yada zorlanma yaptırılmayan kaslarımızın durumu gibidirler yani cücücük kalıverirler.
    Köy ve şehir evliyasından kastımız sadece Seksüel dürtü değildiki Sayın Mopsy.Çalışanın işi vardır gücü vardır serveti vardır.Dolayısıylada Nefsi büyümez. Çünkü Beşeriyet ile nefs terstirler.Beşeriyetini güçlendiren insanın Nefsi küçük kalır ve ona HAKİMİYETİ SAĞLANILMIŞ OLUR.İşte Nisa Suresi 3 ayette bahsedilen Yetimler Nefsi sultaninin altında bulunan Nefsi Emmare,Levvame, Mülhime, Mutmaine gibi Nefs mertebeleridirki bunlara Eğreti Dünya hayatı Süslenip püslenmiştir.İşte nikahlanan ikişer üçer dörder kadında Beşeri dert olmakla birlikte aynı zamanda nimetleridirler. Bunlar İse iş,Servet ve çoluk çocuktur.Dikkat ederseniz BİRER yoktur. İşte oda Eşdir.Bunları elde edebilmek için yaptığınız her çalışma uğraş Nefsiniz açısından bir Namazdır. Nefsinizi rahatlarak size karşı kötülük yapmasını engellersiniz.Aksi halde en azından sıhhatiniz bozulur.Onun içindirki Aylak olan Köy evliyasının Nefsi daha en ufak şeyden dahi faalliyete geçti.:))Ve Çıkan manevi hararet sonucu peynir erimeye başladı.Ancak Nefs yolculuğuda Aygır gibi olan manevi ata binmekle yapılabilir.İşte Oradada Canım Köy evliyası işe girer.Şehir evliyası ise Yunustaki Ninova halkı gibidir.Dünyevi rezillik çekmekten kurtulur.
    Sizin Şems Suresinde belirttiğiniz ayetlere gelince onlar o cücük nefisli olanlar için değilki? İşte O ayetler Aygır gibi Nefs atını geliştirmiş olan Köy evliyası içindir.:))Adamın malı gitmiş,İşi gitmiş,Karısı Gitmiş, Sıhhati gitmiş İşte ona diyorki İsyan eden alt nefsini sustur!
    Ya nasıl susturacak? Senin Nefsi sultani tarafın Alt nefsinden daha güçlü olduğu için bunu sen yapabilirsin diyor. Aksi halde KENDİNE YAPARSIN! ŞAHKEN ŞAHBAZ OLURSUN . Anlatılmak istenilen Budur Sayın Mopsy.
    Arabi hoca Son derece temkinli ve üstü kapalı olarak olarak anlatıyor ZİRA:Nuh olayının Aklı gönülde geçen bir olay olduğunu söylemiyor.Firavunun kim olduğunu söylemiyor,Musanın kim olduğunu söylemiyor,Muhammed a.s mında KENDİNDEKİ NURU MUHAMMED Yani MAKAMI MAHMUDİYET,Yani Sınırsız Sevgisi olan AŞKI olduğunu açıkça belirtmiyor.O yüzden bu yazıları Vahdeti vücutçu bir ekole dahil olmayanlar ile Onun Haliyle hallenmeyenler anlayamazlar Sayın Mopsy. Anlayamamak ise bir eksiklikte değildir. Bundan dolayıda alınmayalım.Keşke Bunları anlamak yerine Tirigonometri, Fizik ,Matematik,Ticaret, Müzik.,spor ....v.s anlasaydımda ŞEHİR EVLİYASI OLSAYDIM.Tasavvufta Şerhin şerhide o yüzden vardır Sayın Mopsy.Din işleri ise nasıl yürürse öyle yürür.Baki selamlar.

  7. #67
    Onursal Üye
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Nerden
    ISTANBULLU -YURTDISINA OTURUYORUM
    Mesaj
    14.034
    Rep Gücü
    88647
    SELAM!

    Sn.Yavuz bey! Once olay dagilmis onu bir topluyalim.

    Siz Dini konulari TASAVVUF acisindan yorumluyorsunuz.
    Ben dini konulari KUR'AN'LA yorumsuz yaziyorum

    Siz Kur'an'da yazilanin yazildigi gibi olmadigini soyluyorsunuz.
    Ben Kur'an ne yazmissa oyledir dogrudur diyorum.

    Size gore Kur'an'in bir acik/bir de gizli anlami var.
    Bana gore gizli/batini anlami yok!
    Bilginiz gibi birkac anlama gelmek GIZLI/BATINI demek degildir.

    Ehl-i Kur'an'a gore;Allah cc soylemek istemez.Soyler.
    Kizim sana soyluyorum gelinim sen anla demez.
    Kime ne soylemek isterse ACIKCA soyler.
    Kime ne anlatmak isterse,tam onun ANLIYABILECEGI sekilde anlatir.
    Ve bunuda BASARIR. Onun anlattigini aciklamak
    Allah cc dan daha iyi yapmak iddaasidir.

    Allah cc birakin anlatma konusunda,HICBIR konuda acze dusup, yardima ihtiyaci OLMAZ
    17.111.Şöyle de: "Hamt, o Allah'a özgüdür ki, çocuk edinmemiştir; mülk ve yönetiminde ortağı yoktur; âcizlik yüzünden dost edinmemiştir." Ve tekbir edip yücelt O'nu!

    PEKI KUR'AN'A GORE DINI OLUSTURAN AYETLERIN DURUMU NEDIR?
    3.7.Kitap'ı sana indiren O'dur: Onun ayetlerinden bir kısmı muhkemlerdir ki; onlar Kitap'ın anasıdır. Diğer ayetlerse müteşâbihlerdir. Şu var ki, kalplerinde bir eğrilik ve bozukluk bulunanlar, fitne aramak, onun teviline öncelik tanımak için Kitap'ın sadece müteşâbih kısmının ardına düşerler. Onun tevilini ise bir Allah bilir, bir de ilimde derinleşmiş olanlar. Bunlar, "Ona inandık, hepsi Rabbimizin katındandır." derler. Gönül ve akıl sahiplerinden başkası gereğince düşünemez.

    Tasavvuf disindaki(ayri bir dini inanistir.) iman sahiplerinden her kim Kur'an'in ayetleri kapali anlamlidir.Bunu Evliyalar/salihler aciklar derse; yukaridaki ayeti icerigini inkar noktasina gelir.

    .....Onun ayetlerinden bir kısmı muhkemlerdir ki; onlar Kitap'ın anasıdır.....
    KITABIN ANASI MUHKEM/ACIK TIR.- ALLAH cc.
    Mutesabihler/cok anamlilar fitnecilerin imtahani icindir.

    Simdi gelelim Konumuz Arabi Hocaya:
    Sizin cevap verdiginiz yazimda ki dikkat cektigim temeli es gecmissiniz.
    Bakin Arabi hoca sunu iddaa ediyor. Diyor ki;

    ŞEYH MUHYİDDİN İBN-İ ARABİ:
    Bundan sonrasına gelince, 627 yılında Muharrem ayının sonlarına doğru Şam kentindeyken, rüyamda [mübeşşire] Resulallahı (sav) gördüm. Elinde bir kitap vardı ve bana şöyle buyurdu: Bu kitap, Fusus el-Hikemdir. Bunu alıp insanlara götür ki ondan faydalansınlar. Ben şöyle dedim: İşitip itaat edilecek olan, Allah ve Resulü ve aramızdaki emir sahipleridir ve biz de emrolunduk. Dolayısıyla, bu kitabın herhangi bir fazlalık veya eksiklik olmaksızın, Resulallahın (sav) bana getirdiği sınırlar içerisinde ortaya konması için isteneni yerine getirdim ve niyetimi arılaştırdım ve kendimi (nefsanî) yönelim ve istemlerden yalıttım. Ve Allahu Tealadan bu kitabı ortaya koyarken ve bütün hallerimde beni şeytanın söz geçiremediği kullarından kılmasını; parmaklarımın yazdığı ve dilimin söylediği ve kalbimin içine aldığı bütün herşeyde ilahi korumayla, beni, kalbimin tabiat alemine dönük yüzünde [ru-i nefsî] ahadiyet mertebesinden gelen ilhamlara [ilka-i Subbuhî] ve ruhun üflenişine özgülemesini; bu şekilde, kendi hükümlerimi dayatıcı değil yalnızca tercüman olmayı; öyle ki, kalb sahibi olan ehlullahtan bu kitabı anlayan kişinin, onun aldatıcı nefsin garazlarından münezzeh bulunan takdîs (yani, ahadiyet) makamından indiğini mütehakkık olmasını istedim ve bunun için duacı oldum.

    Ve Hak Tealanın duamı işittiğinde, seslenişimi kabul etmesini umarım. İmdi ben, ancak bana verilen şeyi verdim. Ve ben bu kitap içerisinde, ancak benim üzerime inen ilmi indirdim. Ve ben nebi değilim, resul de değilim; yalnızca ahireti için çalışan bir vârisim.
    FUSUS-EL HİKEM

    Yani Resul Kur'ani teblig ediyor.
    Hadislerle genisleterek uzerinden geciyor.
    Sonra obur dunyadan duruma bir bakiyor ki;
    ne Allah cc nede hadisleri iyi aciklayamamis!
    Bunun uzerine Daha iyi aciklayan bi kitap hazirlayip,
    Arabi hocanin ruyasina giriyor Fusus -el-hikemi veriyor.

    Yani verilen Kur'an'in batini anlamini ACIK HALE GETIREN kitap
    Simdi Arabi hocaCI larin iddaasi ne?
    Arabi hocanin anlattiklarinin BATINI/GIZLI anlami vardir.

    Hoppala!...
    Ya Arabi hoca bu kitapla KUR'AN AYET VE KAVRAMLARINI ACIKLAMIYOR MU?
    Ne gizli anlami? Gizli anlami aciklayan gizli anlamli Kitap......
    Gazetelere bulmaca kosesi mi hazirliyoruz.
    Lutfen!.....

    Iste bunun icin,
    Ben dinde isler boyle yurumez dedim.
    Tasavvufta boyle degil demedim.

    Tasavvufda islerin nasil yurudugu belli
    Kur'an ne derse yalanlamak.
    Ornek olarak yazinizdan sadece bir cumleyi alacagim.

    ...Vahdeti vücutta tahtalı köyden sonra cennet yada cehennem yokturki...
    Evet tekke kulturunde yoktur!
    Bziya ve ekibinin Vahdet-i suhud kulturunde de yoktur.
    Bu yuzden Rabbani hoca Arabi hocanin sozlerini uydururuz demistir.
    Ozde ayni imanin yolculari.

    Ehl-i Kur'an olarak buraya ayetleri yazmiyacagim ama....
    Sadece isim olarak CEHENNEM adi gecen ayet sayisi-74
    Sadece isim olarak CENNET adi gecen ayet sayisi-62
    Bu kavramlarin varligini anlatan ayetlerin sayisi binlerce.

    Tekkeciligin yalanladigi Kur'an ayetleri bizim teslimiyetimizdir.

    Yazinizin gerisi Kur'an disi oldugundan fikir yazmiyorum.
    Salt tasavvufi bir bakis yazmissiniz.
    Artik yeni yazilariniza....

  8. #68
    İletileri Onay'a Tabi
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Mesaj
    844
    Rep Gücü
    2992
    Alıntı mopsy´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    SELAM!

    Sn.Yavuz bey! Once olay dagilmis onu bir topluyalim.

    Siz Dini konulari TASAVVUF acisindan yorumluyorsunuz.
    Ben dini konulari KUR'AN'LA yorumsuz yaziyorum

    Siz Kur'an'da yazilanin yazildigi gibi olmadigini soyluyorsunuz.
    Ben Kur'an ne yazmissa oyledir dogrudur diyorum.

    Size gore Kur'an'in bir acik/bir de gizli anlami var.
    Bana gore gizli/batini anlami yok!
    Bilginiz gibi birkac anlama gelmek GIZLI/BATINI demek degildir.

    Ehl-i Kur'an'a gore;Allah cc soylemek istemez.Soyler.
    Kizim sana soyluyorum gelinim sen anla demez.
    Kime ne soylemek isterse ACIKCA soyler.
    Kime ne anlatmak isterse,tam onun ANLIYABILECEGI sekilde anlatir.
    Ve bunuda BASARIR. Onun anlattigini aciklamak
    Allah cc dan daha iyi yapmak iddaasidir.

    Allah cc birakin anlatma konusunda,HICBIR konuda acze dusup, yardima ihtiyaci OLMAZ
    17.111.Şöyle de: "Hamt, o Allah'a özgüdür ki, çocuk edinmemiştir; mülk ve yönetiminde ortağı yoktur; âcizlik yüzünden dost edinmemiştir." Ve tekbir edip yücelt O'nu!

    PEKI KUR'AN'A GORE DINI OLUSTURAN AYETLERIN DURUMU NEDIR?
    3.7.Kitap'ı sana indiren O'dur: Onun ayetlerinden bir kısmı muhkemlerdir ki; onlar Kitap'ın anasıdır. Diğer ayetlerse müteşâbihlerdir. Şu var ki, kalplerinde bir eğrilik ve bozukluk bulunanlar, fitne aramak, onun teviline öncelik tanımak için Kitap'ın sadece müteşâbih kısmının ardına düşerler. Onun tevilini ise bir Allah bilir, bir de ilimde derinleşmiş olanlar. Bunlar, "Ona inandık, hepsi Rabbimizin katındandır." derler. Gönül ve akıl sahiplerinden başkası gereğince düşünemez.

    Tasavvuf disindaki(ayri bir dini inanistir.) iman sahiplerinden her kim Kur'an'in ayetleri kapali anlamlidir.Bunu Evliyalar/salihler aciklar derse; yukaridaki ayeti icerigini inkar noktasina gelir.

    .....Onun ayetlerinden bir kısmı muhkemlerdir ki; onlar Kitap'ın anasıdır.....
    KITABIN ANASI MUHKEM/ACIK TIR.- ALLAH cc.
    Mutesabihler/cok anamlilar fitnecilerin imtahani icindir.

    Simdi gelelim Konumuz Arabi Hocaya:
    Sizin cevap verdiginiz yazimda ki dikkat cektigim temeli es gecmissiniz.
    Bakin Arabi hoca sunu iddaa ediyor. Diyor ki;

    ŞEYH MUHYİDDİN İBN-İ ARABİ:
    Bundan sonrasına gelince, 627 yılında Muharrem ayının sonlarına doğru Şam kentindeyken, rüyamda [mübeşşire] Resulallahı (sav) gördüm. Elinde bir kitap vardı ve bana şöyle buyurdu: Bu kitap, Fusus el-Hikemdir. Bunu alıp insanlara götür ki ondan faydalansınlar. Ben şöyle dedim: İşitip itaat edilecek olan, Allah ve Resulü ve aramızdaki emir sahipleridir ve biz de emrolunduk. Dolayısıyla, bu kitabın herhangi bir fazlalık veya eksiklik olmaksızın, Resulallahın (sav) bana getirdiği sınırlar içerisinde ortaya konması için isteneni yerine getirdim ve niyetimi arılaştırdım ve kendimi (nefsanî) yönelim ve istemlerden yalıttım. Ve Allahu Tealadan bu kitabı ortaya koyarken ve bütün hallerimde beni şeytanın söz geçiremediği kullarından kılmasını; parmaklarımın yazdığı ve dilimin söylediği ve kalbimin içine aldığı bütün herşeyde ilahi korumayla, beni, kalbimin tabiat alemine dönük yüzünde [ru-i nefsî] ahadiyet mertebesinden gelen ilhamlara [ilka-i Subbuhî] ve ruhun üflenişine özgülemesini; bu şekilde, kendi hükümlerimi dayatıcı değil yalnızca tercüman olmayı; öyle ki, kalb sahibi olan ehlullahtan bu kitabı anlayan kişinin, onun aldatıcı nefsin garazlarından münezzeh bulunan takdîs (yani, ahadiyet) makamından indiğini mütehakkık olmasını istedim ve bunun için duacı oldum.

    Ve Hak Tealanın duamı işittiğinde, seslenişimi kabul etmesini umarım. İmdi ben, ancak bana verilen şeyi verdim. Ve ben bu kitap içerisinde, ancak benim üzerime inen ilmi indirdim. Ve ben nebi değilim, resul de değilim; yalnızca ahireti için çalışan bir vârisim.
    FUSUS-EL HİKEM

    Yani Resul Kur'ani teblig ediyor.
    Hadislerle genisleterek uzerinden geciyor.
    Sonra obur dunyadan duruma bir bakiyor ki;
    ne Allah cc nede hadisleri iyi aciklayamamis!
    Bunun uzerine Daha iyi aciklayan bi kitap hazirlayip,
    Arabi hocanin ruyasina giriyor Fusus -el-hikemi veriyor.

    Yani verilen Kur'an'in batini anlamini ACIK HALE GETIREN kitap
    Simdi Arabi hocaCI larin iddaasi ne?
    Arabi hocanin anlattiklarinin BATINI/GIZLI anlami vardir.

    Hoppala!...
    Ya Arabi hoca bu kitapla KUR'AN AYET VE KAVRAMLARINI ACIKLAMIYOR MU?
    Ne gizli anlami? Gizli anlami aciklayan gizli anlamli Kitap......
    Gazetelere bulmaca kosesi mi hazirliyoruz.
    Lutfen!.....

    Iste bunun icin,
    Ben dinde isler boyle yurumez dedim.
    Tasavvufta boyle degil demedim.

    Tasavvufda islerin nasil yurudugu belli
    Kur'an ne derse yalanlamak.
    Ornek olarak yazinizdan sadece bir cumleyi alacagim.



    Evet tekke kulturunde yoktur!
    Bziya ve ekibinin Vahdet-i suhud kulturunde de yoktur.
    Bu yuzden Rabbani hoca Arabi hocanin sozlerini uydururuz demistir.
    Ozde ayni imanin yolculari.

    Ehl-i Kur'an olarak buraya ayetleri yazmiyacagim ama....
    Sadece isim olarak CEHENNEM adi gecen ayet sayisi-74
    Sadece isim olarak CENNET adi gecen ayet sayisi-62
    Bu kavramlarin varligini anlatan ayetlerin sayisi binlerce.

    Tekkeciligin yalanladigi Kur'an ayetleri bizim teslimiyetimizdir.

    Yazinizin gerisi Kur'an disi oldugundan fikir yazmiyorum.
    Salt tasavvufi bir bakis yazmissiniz.
    Artik yeni yazilariniza....
    Sayın Mopsy anlaşamadığımız husus şudur.Kuranı hakiki kişinin yaşantısıdır.Yaşamda başımıza gelen hadiseler ile gerçek kişiliğimizi değerlendiririz. İşte bu GERÇEK MİZAN TERAZİSİDİR.Ama Mushaf Kuran Bu Ağır yaşam imtahanına tabi olan sofinin gönül diliyle yazdığı kitaptır.Bizim aldığımız tasavvuf kültüründe Pir Sultan Abdalın nefesi dahi okunurken Erenler nutku olan Kuran okunuyor denir. Yemek yiyorsanız yemezsiniz sigara içiyorsanız söndürürsünüz.Taç beyit okunurken Elinizi göğsünüze dokundurup selam verirsiniz.Ve bakın Bu ülkede yaşayan ben fakir gibide düşünen bir çok heteredoks denilen İslam anlayışında olan insanlar vardır.
    Kuran Toplumlara değil İnsana gelmiştir.Benim başıma gelendir.Beni yönlendirir sadece.Bana gelense sizi ilgilendirmez.Yani benim size" Ey mopsy Bak Allah Bize bunları bunları haram etti "demeğe hakkım yoktur.Etmişse ben fakirin nefsine etmiştir.Dolayısıylada Zahiri bir peygamber yoktur. Peygamberler Semavidirler. Yani Göksel. Bunun anlamıda Aklı gönülde yaşarlar. O yüzdendirki Bahailik Vahdeti vücutçular tarafından Semavi din olarak kabul edilmez.Çünkü peygamber olarak kabul ettikleri Bahaullah tarihte yaşamış bir insandır.

    Siz başınıza gelen müsibetlere rağmen tekbir edipte kendinizi yüceltirseniz Allahıda yüceltmiş olursunuz.Gelelim muhkem ve müteşabih ayetlere. Başınıza gelen olaylar karşısında apaçık kendinizi değerlendirebiliyorsanız Muhkem ayetle karşı karşısınızdır. Henüz bir değerlendirme yapamadığınız halde ise müteşabihiyet vardır.Sabırsızlığa düşüpte değerlendirme yaparsanız hataya düşersiniz.Sonuçta yapmış olduğumuz her fiilde nefsimizin mahsulüdür.Ama Nefsi olmayanın hareketleri salt akıllarının mahsülü olup .Ne mutlu onlara.Onların benliklerini tanıma diye bir sorumlulukları yoktur.
    Üstadın Yazdığı o yazıda tamamen üç boyutlu derinliği olan bir yazıdır.Sınırsız sevgisinden doğan zafiyeti onun başına Kuranı geçiriveriyor.E sınırsız sevgi olduğuna göre Hadislerde elbetteki onda olacaktır,Öbür dünya dediği ise gönül alemidir.İşte o aleminden bakarak Kuranın ayetlerini açıklamaya çalışıyorki ne söylese karar olmaz yinede.Kendinden kendine yazılan yazılardır bunlar zaten.O Orada Mushaf kuranı yazan sofi ile ruhi(Akli vede gönli) transa geçiyor.(Ki büyük bir ihtimalle Veysel Karani hazretleridir)Ha bu arada Rüya tasavvufta gerçek yaşamın ta kendisidir. Ancak Nefse göre gerçek yaşam rüya mertebesindedir.Bakın Kuranda Tevratın açıklamasıdır.Keza İncilde öyle. Ama İstediği kadar siz bana Apaçıktır ayetini okuyun apaçık olan Yaşamın kendisidir.Yoksa Kitapta yazılı olan değildir.Yalnız yapılan bu açıklamada gönül diliyledir. Arabi Hocanında kitabı Gönül diliyledir. O yüzdende Bize göre Mağzı Kurandır.Evet Aşk bilmecesi oynuyoruz zaten.
    Bakın Ölümden sonra dirilmekle ilgili Bakara suresinde Hz İbrahime kuş verilir ve parçala denir. Hz İbrahim Kuşu parçalar sonra çağır onları dediğinde kuş parçaları geri gelir ve birbirine yapışır.Bumu şimdi ben size sorarım Tahtalı köyden sonraki dirilmek?Hangi kuştur o kuş?:))))) Belden aşağı olan değil belden yukarıda duran üreme organı olan AKIL kuşudur.O zaman Aklın başa gelmesi hali vardır.Ölmeden önce ölüp. Gönülde dirilmek vardır.Ama bunları yaşayan yani tadan bibahtlar bilebilirler ancak.
    Yapmayın Sayın Bziya bunları asla kabul etmez.Ama şu kadarını söyleyim Adıyaman tarikatında bile fakire biri çıktı Kim vardı mağaranın içinde? diye sorduğunda :Hz Resul efendimiz ve Sıddık efendimiz vardı dediğimde. Hakikatte hiç bir şey yoktu cevabını almıştım.Ehli sünnet Tarikatın kurmay kısmı bilir bunları.Oraya gelebilmek içinde yıllarca hizmet gerekir.Tekkecilik ne Cenneti nede Cehennemi yalanlamaz.Dolayısıyla ayetleri asla yalanlamaz.Ama okunduğu gibi ruhsuz olmalarını kabul etmezler. Cennette Cehennemde İmtihana tabi olan(Bakara 155) insanlar için Diriliklerinde mevzubahistir. Ölüler kitabıda değildir Mushaf kuran. Ama Ölmeden önce öldürülenlerin kitabıdır.Baki selamlar.
    Konu yavuz34 tarafından (13-07-2009 Saat 11:39 PM ) değiştirilmiştir.

  9. #69
    İletileri Onay'a Tabi
    Üyelik tarihi
    Jun 2007
    Nerden
    Huzûru İlahî
    Mesaj
    1.427
    Blog Mesajları
    18
    Rep Gücü
    7864
    Alıntı yavuz34´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayın Mopsy anlaşamadığımız husus şudur.Kuranı hakiki kişinin yaşantısıdır.Yaşamda başımıza gelen hadiseler ile gerçek kişiliğimizi değerlendiririz. İşte bu GERÇEK MİZAN TERAZİSİDİR.Ama Mushaf Kuran Bu Ağır yaşam imtahanına tabi olan sofinin gönül diliyle yazdığı kitaptır.Bizim aldığımız tasavvuf kültüründe Pir Sultan Abdalın nefesi dahi okunurken Erenler nutku olan Kuran okunuyor denir. Yemek yiyorsanız yemezsiniz sigara içiyorsanız söndürürsünüz.Taç beyit okunurken Elinizi göğsünüze dokundurup selam verirsiniz.Ve bakın Bu ülkede yaşayan ben fakir gibide düşünen bir çok heteredoks denilen İslam anlayışında olan insanlar vardır.
    Kuran Toplumlara değil İnsana gelmiştir.Benim başıma gelendir.Beni yönlendirir sadece.Bana gelense sizi ilgilendirmez.Yani benim size" Ey mopsy Bak Allah Bize bunları bunları haram etti "demeğe hakkım yoktur.Etmişse ben fakirin nefsine etmiştir.Dolayısıylada Zahiri bir peygamber yoktur. Peygamberler Semavidirler. Yani Göksel. Bunun anlamıda Aklı gönülde yaşarlar. O yüzdendirki Bahailik Vahdeti vücutçular tarafından Semavi din olarak kabul edilmez.Çünkü peygamber olarak kabul ettikleri Bahaullah tarihte yaşamış bir insandır.

    Siz başınıza gelen müsibetlere rağmen tekbir edipte kendinizi yüceltirseniz Allahıda yüceltmiş olursunuz.Gelelim muhkem ve müteşabih ayetlere. Başınıza gelen olaylar karşısında apaçık kendinizi değerlendirebiliyorsanız Muhkem ayetle karşı karşısınızdır. Henüz bir değerlendirme yapamadığınız halde ise müteşabihiyet vardır.Sabırsızlığa düşüpte değerlendirme yaparsanız hataya düşersiniz.Sonuçta yapmış olduğumuz her fiilde nefsimizin mahsulüdür.Ama Nefsi olmayanın hareketleri salt akıllarının mahsülü olup .Ne mutlu onlara.Onların benliklerini tanıma diye bir sorumlulukları yoktur.
    Üstadın Yazdığı o yazıda tamamen üç boyutlu derinliği olan bir yazıdır.Sınırsız sevgisinden doğan zafiyeti onun başına Kuranı geçiriveriyor.E sınırsız sevgi olduğuna göre Hadislerde elbetteki onda olacaktır,Öbür dünya dediği ise gönül alemidir.İşte o aleminden bakarak Kuranın ayetlerini açıklamaya çalışıyorki ne söylese karar olmaz yinede.Kendinden kendine yazılan yazılardır bunlar zaten.O Orada Mushaf kuranı yazan sofi ile ruhi(Akli vede gönli) transa geçiyor.(Ki büyük bir ihtimalle Veysel Karani hazretleridir)Ha bu arada Rüya tasavvufta gerçek yaşamın ta kendisidir. Ancak Nefse göre gerçek yaşam rüya mertebesindedir.Bakın Kuranda Tevratın açıklamasıdır.Keza İncilde öyle. Ama İstediği kadar siz bana Apaçıktır ayetini okuyun apaçık olan Yaşamın kendisidir.Yoksa Kitapta yazılı olan değildir.Yalnız yapılan bu açıklamada gönül diliyledir. Arabi Hocanında kitabı Gönül diliyledir. O yüzdende Bize göre Mağzı Kurandır.Evet Aşk bilmecesi oynuyoruz zaten.
    Bakın Ölümden sonra dirilmekle ilgili Bakara suresinde Hz İbrahime kuş verilir ve parçala denir. Hz İbrahim Kuşu parçalar sonra çağır onları dediğinde kuş parçaları geri gelir ve birbirine yapışır.Bumu şimdi ben size sorarım Tahtalı köyden sonraki dirilmek?Hangi kuştur o kuş?:))))) Belden aşağı olan değil belden yukarıda duran üreme organı olan AKIL kuşudur.O zaman Aklın başa gelmesi hali vardır.Ölmeden önce ölüp. Gönülde dirilmek vardır.Ama bunları yaşayan yani tadan bibahtlar bilebilirler ancak.
    Yapmayın Sayın Bziya bunları asla kabul etmez.Ama şu kadarını söyleyim Adıyaman tarikatında bile fakire biri çıktı Kim vardı mağaranın içinde? diye sorduğunda :Hz Resul efendimiz ve Sıddık efendimiz vardı dediğimde. Hakikatte hiç bir şey yoktu cevabını almıştım.Ehli sünnet Tarikatın kurmay kısmı bilir bunları.Oraya gelebilmek içinde yıllarca hizmet gerekir.Tekkecilik ne Cenneti nede Cehennemi yalanlamaz.Dolayısıyla ayetleri asla yalanlamaz.Ama okunduğu gibi ruhsuz olmalarını kabul etmezler. Cennette Cehennemde İmtihana tabi olan(Bakara 155) insanlar için Diriliklerinde mevzubahistir. Ölüler kitabıda değildir Mushaf kuran. Ama Ölmeden önce öldürülenlerin kitabıdır.Baki selamlar.
    Yavuz bey bakmayın siz Kur'anı Kerimi yorumsuz yazıyorum denildiğine , ayetleri istediği konuya iliştirerek yorum yapıyor , ve buna Kur'an diyor.Halbuki alakası yok , söyledikleri kendi aklının ürünleri e bide kısa ve dar olunca böyle hezeyanlar olması normaldir.Üstelik açık açık bazı ayetleri inkar ettiği halde müslümanlık taslıyor burada.İnkar ettiği ayetler burada : http://www.supermeydan.net/forum/for...read50604.html ...... Bu linkteki ilmlerin noktasına sahip olmadığı halde yaptığı ise çocukluk.http://www.supermeydan.net/forum/for...read51045.html

    Defalarca söyledik en iyi yapabileceğin iş ayakkabı boyacılığı diye ama hala büyük adam olma yolunda...Ama gittiği yolda ehliyetsizleri uçuruma atıyorlar haberi yok.Siz pek ciddiye almayın bu çocuğu bırakın haline...

  10. #70
    Onursal Üye
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Nerden
    ISTANBULLU -YURTDISINA OTURUYORUM
    Mesaj
    14.034
    Rep Gücü
    88647
    merhaba

    Yapmayın Sayın Bziya bunları asla kabul etmez.Ama şu kadarını söyleyim Adıyaman tarikatında bile fakire biri çıktı Kim vardı mağaranın içinde? diye sorduğunda :Hz Resul efendimiz ve Sıddık efendimiz vardı dediğimde. Hakikatte hiç bir şey yoktu cevabını almıştım.Ehli sünnet Tarikatın kurmay kısmı bilir bunları.Oraya gelebilmek içinde yıllarca hizmet gerekir.Tekkecilik ne Cenneti nede Cehennemi yalanlamaz.Dolayısıyla ayetleri asla yalanlamaz
    Bakin Yavuz bey! Iddaaniz su:
    ......ayetleri asla yalanlamaz......
    Sonra dediginize bakin:
    ......Hakikatte hiç bir şey yoktu cevabını almıştım.....
    Magaradaki ikincisi birinciye dediki;Korkma!rabbim bizimle-Kur'an baglamindaki ayeti inkar etmis.

    Dunyevi cennet,cehennemde inkardir.
    Dunyevi yaratanla bulusmakta inkardir,
    Rabitada inkardir,.......

    Ehli sünnet Tarikatın kurmay kısmı bilir bunları.
    Ehl-i sunnetin kurmay kismi=ehl-i Kur'an'dir!
    Tipki Muhammed as gibi!

    46.9.De ki: "Ben, resuller içinden bir türedi değilim! Bana ve size ne yapılacağını da bilmiyorum. Bana vahyedilenden başkasına da uymam! Ve ben, açıkça uyaran bir elçiden başkası da değilim."

    Not:Bak bziya senin yazdigina hemen amena demis.Yandas olmus.
    Zaten omurleri yandaslikla geciyor.

7. Sayfa, Toplam 43 BirinciBirinci ... 5678917 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Muhyiddin-i Arabî'nin eserleri okunabilir mi?
    ashenarşi Tarafından Dini Sohbet Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 18-01-2012, 11:37 PM
  2. iBN ARABi
    mopsy Tarafından Dini Hikayeler Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 05-11-2011, 07:43 PM
  3. Yorum: 39
    Son mesaj: 10-07-2009, 02:02 PM
  4. Muhiddin Arabi
    erkişi Tarafından Biyografi (Yaşam Öyküsü) Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 30-09-2007, 06:16 AM
Yukarı Çık