16. Sayfa, Toplam 25 BirinciBirinci ... 61415161718 ... SonSon
Gösterilen sonuçlar: 151 ile 160 Toplam: 244
  1. #151
    Aktif Üye Ammar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesaj
    1.016
    Rep Gücü
    9720
    Alıntı Apollonius´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ammar. bırak YAPIŞTIRMA boşuna. Sen tartışma nedir bilmiyorsun.

    Ben sana sünnet nedir diye ansiklıpedik bilgi sormuyorum. senin bildiğin kadar ben de biliyorum. Ama yorumlarımız farklı. Senin bu durumda söylemen gereken KENDİ YORUMUN ve KENDİ FİKİRLERİN. Senin okuduğun şeyleri ben de okudum kardeşim. Farkındaysan seni muhatap alarak oturup bir şeyler yazıyorum. Senin gibi yapıştırma yapmıyorum. Sen de öyle yap. Kendi fikrini anlat ve neden desteklediğini anlat. Yukarıdaki sorulara kendi yorumunla yanıt ver.
    Ne dedim ben....OKU KARDEŞİM OKU.. ALLAH RIZASI İÇİN Bİ OKU....

    Sizin niyetiniz belli SOSYETE İSLAM... SİZE İSLAMI YENİDEN ÖĞRETMEK GEREK AMA ÖĞRENMEYEDE NİYETİN YOK....

    KENDİ FİKRİN DİYORSUN HALA... ŞU SİZİN GİBİLER EN GÜZEL CEVAPTIR...

    Hariciler de diğer sünnet ehli müslümanlar gibi mana bakımından mütevatir olan hadislerle amel etmenin, lafız itibariyle mütevatir olan hadisler gibi vacib olduğunu kabul etmişlerdir. Sahabe ve müslümanlardan ayrılmaları onları cehalet karanlıklarına düşürmüştür.

    Onun için hariciler Halife Ömer bin Abdulaziz (ra)'e, recm uyguladığında, «Bunu neden yaptırıyorsun, çünkü Kur'anda recm yoktur.» dediler.

    Ömer bin Abdulaziz (ra) onlara, «Peki siz namazın rekat sayıları ile zekatın nisab ölçülerini nereden çıkarıyorsunuz?» diye sordu.
    Hariciler. «Rasulullah (sav)'ın fiili hadislerinden öğreniyoruz.» dediler.
    Bunun üzerine Halife, «Recm de Rasulullah (sav)'in fiili hadisleriyle sabittir.» diyerek onları sus*turdu.»
    (Ebu Davud Alusi. age, C. 18, S. 70) (Ahkam Tefsiri)


    SENİN BU CEVABIN ÜSTÜNE AKLIMA HEPİMİZCE MALUM OLAN ÇAĞRI FİLMİNİN SONUNDA Kİ MEKKENİN FETHİ ÖNCESİNDE HALİD BİN VELİD, BİLALİ HABEŞİ VE EBU SÜFYAN ARASINDA Kİ ŞU DİYALOGLAR GELİYOR...

    Ebu Süfyan_ Tamam senin ALLAH C.C un RESULU olduğunu kabul ediyorum, ama hala kafamda şüpheler var...

    Halid Bin Velid_ Kafanı kesersem şüphe felan kalmaz...

    Bilali Habeşi_ Halid kardeşim İSLAM' da zorlama yoktur, kimi 1 saniyede inanır, kimisi yıllar sonra...

    Ebu Süfyan_ Sen Zenci Köle bana çok şey öğrettin...

    Bilali Habeşi _ ALLAH C.C neyi lutfeti ise ben oyum.......

  2. #152
    Kıdemli Üye
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesaj
    626
    Rep Gücü
    41960
    Ammar konuyu saptırma. Karşında düşmanın yok. Ben kendi fikrin derken, senin zina hakkındaki kişisel fikrini sormuyorum. Bu okuduklarından kendin çıkardığın sonucu soruyorum. Neden anlamamakta ısrar ediyorsun?

    Bak ikimiz de müslümanız. Sen islamdan bir şey çıkarılıyor diye savunuyorsun, ben de islama bir şey sokuluyor diye savunuyorum. sonuçta ikimiz de islamı korumaya çalışıyoruz. O yüzden bana ve böyle düşünenlere düşmanca davranmaktan vazgeçip uslübünü değiştir. Kardeşim diye başlayarak anlat düzgünce de dinleyelim. Hayır kardeşim Ammar, çünkü böyle böyledir diyoruz ayet sunuyoruz. Bu sefer 10 sayfa yazı yapıştırıyorsun buraya. Biz hiç bir şey okumadan mı geldik yahu. Lütfen kardeşinle bir konu üzerinde tartışıyormuş gibi tartış bizimle.

  3. #153
    Aktif Üye Ammar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesaj
    1.016
    Rep Gücü
    9720
    KENDİ FİKRİM;

    ALLAH C.C neyi emreti ise RESULLULLAH S.A.S neyi emrettiyse ben ona koşulsuz, kayıtsız şartsız tesli oldum iman ettim... Onların verdiği emrin dışında kendi görüşüm diye birşeyin olması söz konu olamaz..

    VE DİYORUM Kİ İSLAMDA RECM SABİTTİR VE VARDIR VE FARZDIR...

    Soru soruyosun, cevabını bilgi, belge delil ile getiriyorum, sen hayır efendim deyip kabul etmiyosun, ortak kaynakda buluşalım diyorum, KUR-AN diyosun, söylediklerimi KUR-AN ile destekliyorum inkar ediyosun, benimde aynen aklıma hemen şu ayetteki tiplerden farkınız olmadığı geliyor..

    2/55- Hani siz, Ey Mûsâ! Biz Allah'ı açıktan açığa görmedikçe sana asla inanmayız demiştiniz. Bunun üzerine siz bakıp dururken sizi yıldırım çarpmıştı.

    2/56- Sonra, şükredesiniz diye ölümünüzün ardından sizi tekrar dirilttik.


    Daha ötesi varmı yazılanları okumuyosun ki, okusanda ortak kaynağımızdan deliller ile sunulanı kabul etmiyosun ki, daha ben sana ne diyeyim...

    "Çoğu Allah'a ancak şirk koşarak inanır." (Yusuf 106).

    Doğru olan dinin müslümanlık olduğunu çoğu bilmez. (Rum 30, Yusuf 40)

    İnsanların çoğu kâfirdir. (Nahl 83)

    Çoğu fasıktır. (Maide 49, 81,Tevbe 8, Hadid 16, 27)

    Çoğu müşriktir. (Rum 42)

    Çoğu inanmaz, iman etmez. (Bekara 100, Hud 17, Rad 1)

    Çoğu inkârcıdır. (İsra 89)

    Çoğu gafildir. (Yunus 92)

    Kâfirlerin çoğu akletmez, kafası çalışmaz. (Maide 103)

    İman edip iyi işler yapan, hakkı ve sabrı tavsiye edenler hariç, insanlar zarardadır. Böyle kimseler ise azdır. (Asr, Sad 24)
    Konu Ammar tarafından (18-12-2009 Saat 10:57 AM ) değiştirilmiştir.

  4. #154
    Kıdemli Üye
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesaj
    626
    Rep Gücü
    41960
    Peki Ammar kardeşim. Aynı şekilde sorularımı da kendi edindiğin tecrübe ve okuduklarından çıkardığın sonuçlarla açıklayabilir misin?

    Yukarıda yazdığına göre Allah ve Resulullah neyi emrettiyse koşulsuz uyarım demişsin.

    Şimdi biz de bu konuda farklı düşünmüyoruz. Allah ve resulullah neyi emrettiyse koşulsuz uyarım ben de. Fakat recm ile ilgili rivayetlerde güvenilirliği baltalayan çok fazla husus var. Birincisi böyle bir ayet olmaması, ki bize kadar değişmeden gelen tek şey olan Kuranda böyle bir husus yoktur. Geriye rivayetler kalıyor, onlar da peygamber ile ilgili değil ömer ile ilgili olan çok çelişkili. insanı şüpheye düşüren şey zaten Hz. Ömerin nasıl iyi bir müslüman olduğunu iyi biliyor olmamız. İyi bir müslüman olan Hz. Ömerin öyle bir şey söylemiş olması garip geliyor anlıyor musun?

    Ayrıca hadisleri inkar ediyor değilim yazılarıma dikkat ettiysen. Dedim ki zina hükümlerini içeren Nur suresi sondan 12. sure yani 114 surelik kuranın sonlarına yakın. Bu da bu ayetler gelene kadar başka bir şeriate göre hüküm verilmiş olabilir. Ki uygulanan şeriatin Tevrat hükümleri olduğunu düşünürsek ve Kuranda tevrat şeriatinin Musevilere ceza olarak özellikle çok fazla ağır olduğunu ve yanlızca israiloğulları için olduğunu gösteren ayetler mevcut. recm uygulanan 2 yahudi ise zaten kendi şeriatlerine göre yargılanmışlardır onda da bir sorun yok.

    Şimdi beni düşmanın olarak görmekten vazgeçip şüphe etmeme sebep olan konuları, ansiklopedik yazılar yapıştırmadan, benim sana anlattığım gibi sen de bana anlat kardeşim. Allaha ve Resullullaha iman ediyorum demek her gördüğün hadise inanmak demek değildir. Sana binlerce uydurma hadis gösterebilirim hem de çok güvenilir kaynaklardan. ve uydurma olduklarını da ispatlayarak. Fakat bu peygamberimizin recm uyguladığı konusu benim için yeterince güvenilirdir bence de uygulanmıştır ama bunun da açıklaması var yukarıda söylemiştim. Geriye ömer rivayeti ile bir tane saçma sapan 100 sopa + recm rivayeti kalıyor. bir insana hem 100 sopa hem de recm cezası verilmiş. Kuran ve peygamber aşkı için iyi düşün ve bunun zaten imkansız olduğunu anlarsın. Bu rivayet uydurmadır. Eğer Hz. Ömere biraz saygın varsa onun sözünü iyi analiz et. Onun da uydurma ve ona isnad edilen bir laf olduğunu tespit edebilirsin.

  5. #155
    Aktif Üye Ammar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesaj
    1.016
    Rep Gücü
    9720
    Alıntı Apollonius´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki Ammar kardeşim. Aynı şekilde sorularımı da kendi edindiğin tecrübe ve okuduklarından çıkardığın sonuçlarla açıklayabilir misin?

    Yukarıda yazdığına göre Allah ve Resulullah neyi emrettiyse koşulsuz uyarım demişsin.

    Şimdi biz de bu konuda farklı düşünmüyoruz. Allah ve resulullah neyi emrettiyse koşulsuz uyarım ben de. Fakat recm ile ilgili rivayetlerde güvenilirliği baltalayan çok fazla husus var. Birincisi böyle bir ayet olmaması, ki bize kadar değişmeden gelen tek şey olan Kuranda böyle bir husus yoktur. Geriye rivayetler kalıyor, onlar da peygamber ile ilgili değil ömer ile ilgili olan çok çelişkili. insanı şüpheye düşüren şey zaten Hz. Ömerin nasıl iyi bir müslüman olduğunu iyi biliyor olmamız. İyi bir müslüman olan Hz. Ömerin öyle bir şey söylemiş olması garip geliyor anlıyor musun?

    Ayrıca hadisleri inkar ediyor değilim yazılarıma dikkat ettiysen. Dedim ki zina hükümlerini içeren Nur suresi sondan 12. sure yani 114 surelik kuranın sonlarına yakın. Bu da bu ayetler gelene kadar başka bir şeriate göre hüküm verilmiş olabilir. Ki uygulanan şeriatin Tevrat hükümleri olduğunu düşünürsek ve Kuranda tevrat şeriatinin Musevilere ceza olarak özellikle çok fazla ağır olduğunu ve yanlızca israiloğulları için olduğunu gösteren ayetler mevcut. recm uygulanan 2 yahudi ise zaten kendi şeriatlerine göre yargılanmışlardır onda da bir sorun yok.

    Şimdi beni düşmanın olarak görmekten vazgeçip şüphe etmeme sebep olan konuları, ansiklopedik yazılar yapıştırmadan, benim sana anlattığım gibi sen de bana anlat kardeşim. Allaha ve Resullullaha iman ediyorum demek her gördüğün hadise inanmak demek değildir. Sana binlerce uydurma hadis gösterebilirim hem de çok güvenilir kaynaklardan. ve uydurma olduklarını da ispatlayarak. Fakat bu peygamberimizin recm uyguladığı konusu benim için yeterince güvenilirdir bence de uygulanmıştır ama bunun da açıklaması var yukarıda söylemiştim. Geriye ömer rivayeti ile bir tane saçma sapan 100 sopa + recm rivayeti kalıyor. bir insana hem 100 sopa hem de recm cezası verilmiş. Kuran ve peygamber aşkı için iyi düşün ve bunun zaten imkansız olduğunu anlarsın. Bu rivayet uydurmadır. Eğer Hz. Ömere biraz saygın varsa onun sözünü iyi analiz et. Onun da uydurma ve ona isnad edilen bir laf olduğunu tespit edebilirsin.

    1- Altını kalın çizgiler ile çiziyorum sizi düşman olarak görmüyorum, İSLAMI BİLMİYOSUNUZ şeklinde görüyorum..

    2- size karşı üslububmun sert olmasının nedeni savunduğunuz ( daha doğrusu savunamadığınız) görüşleriniz ile diğer insanların kafasını bulandırıyorsunuz, ki bu bir MÜMİN için en büyük suçlardan bir tanesidir, kendinin inanıp inanmadığı mesele değil, diğer masum ve ALLAH C.C ve onun TEVHİD inancı hususunda bilgisi olmayan diğer insanları da kafalarını bulandırıp kendiniz gibi yoldan çıkartıp cehennem kuyularına sürüklüyorsunuz, tepkim ve üslubumun sertliği bundandır..

    3- Kardeşim demek benim için zor değil ALLAH C.C ve RESULULLAH S.A.S onun elçisi kabul eden herkes benim kardeşimdir..
    Fakat recm ile ilgili rivayetlerde güvenilirliği baltalayan çok fazla husus var. Birincisi böyle bir ayet olmaması,
    Var olduğunu İSLAMDA RECM SABİTTİR konulu uzun yazıda bunun detaylı açıklaması var yine buraya ekleme yapmama gerek yok bir oku ALLAH RIZASI için oku...


    Dedim ki zina hükümlerini içeren Nur suresi sondan 12. sure yani 114 surelik kuranın sonlarına yakın. Bu da bu ayetler gelene kadar başka bir şeriate göre hüküm verilmiş olabilir.
    Peki Hz. Ömer R.A yukarda hariciler ile geçen diyalog ve hadisde Peygamber efendimiz S.A.S vefat ettikten sonra söylememiş mi yani RESULULLAH S.A.S vefat etmiş VAHİY inişi tamamlanmış, Hz. Ömer R.A İSLAM DEVLETİNİN HALİFESİ olduğu dönem..

    Ki uygulanan şeriatin Tevrat hükümleri olduğunu düşünürsek ve Kuranda tevrat şeriatinin Musevilere ceza olarak özellikle çok fazla ağır olduğunu ve yanlızca israiloğulları için olduğunu gösteren ayetler mevcut. recm uygulanan 2 yahudi ise zaten kendi şeriatlerine göre yargılanmışlardır onda da bir sorun yok.
    Peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem), yüzü kömür ile karartılmış ve değnekle dövülmüş bir yahûdî erkeğin yanından geçti. Sonra yahûdîleri çağırtıp onlara) :


    «Siz kitabınız (Tevrat) da zina edenin cezasını böyle (mi) buluyorsunuz?» buyurdu.


    Yahudiler:

    Evet, diye cevab verdiler.

    Bunun üzerine Resûl-i Ekrem (Aleyhi's-salâtü ve's-selâm) onların âlimlerinden (Abdullah bin Surya isimli) bir adamı çağırtıp (ona) :

    «Musa'ya Tevrat indiren Allah'a yemin ettirerek sana soruyorum. Siz (Tevrat'ta) zina edenin cezasını böyle mi buluyorsunuz?» buyurdu. Adam:

    Eğer bana böyle yemin ettirmen olmasaydı ben (gerçeği) sana bildirmezdim, biz kitabımız (Tevrat) da, zina edenin cezâsmı recmet-mek olarak buluyoruz. Lâkin eşrafımız arasmda recim cezası çoğaldı. Bunun üzerine artık eşraftan olan kimseyi (zina suçuyla) yakaladığımız zaman onu bırakıyorduk ve zayıf kimseyi (zina suçundan) yakaladığımız zaman onun hakkında recim cezâsmı uyguluyorduk. Sonra biz Gelin eşraftan olana ve olmayana tatbik edeceğimiz bir ceza şekli üzerinde ittifak edelim, dedik. Sonra recim cezası yerine yüzü kömürle karartma ve değnekle dövme cezası üzerine ittifak ettik, dedi. Bundan sonra Peygamber (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) :

    «Allahım, Yahudiler senin emrini Öldürdükleri (uygulamadıkları) zamanda, senin emrini ilk ihya eden (uygulayan) benim,» buyurdu ve zâni yahûdînin recmedilmesine hükmetti de bu hüküm infaz edildi.'


    Bu hadis açıkca gösteriyor ki;


    “Allah size bilmediklerinizi tam olarak açıklamak, sizi öncekilerin yollarına iletmek ve sizin tevbelerinizi kabul etmek ister" (Nisâ: 26)

    Allah'ın öteden beri gelen sünneti (âdeti) budur. Allah'ın sünnetinde kesinlikle bir değişme bulamazsın." (Feth: 48/23)



    Yani ALLAH C.C RESULLERİ aracılığı ile gönderdiği tüm emirler bir lambadan çıkan IŞIK gibi....NUH, İBRAHİM, YAKU, İSHAK, MUSA, İSA MUAHAMMED A.S hepside aynı emirleri uygulamış..

    Kafanda daha nasıl soru işareti kalıyor anlamıyorum bu kadar açıklıyorum işte bak kardeşim, gör artık ne olur gör....

  6. #156
    Kıdemli Üye
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesaj
    626
    Rep Gücü
    41960
    Hiç bir şey açıklamamışsın kardeşim.

    Öyle bir ayet olduğunu ama silindiğini veya kaldırıldığını savunuyorsun. Ama bunu doğru kabul ettiğimizde oluşan sorulara yanıt veremiyorsun. Sadece körü körüne inanmakla kalıyorsun.


    Bak sorulardan iddia ettiğin ayet ile ilgili olanlar:

    2. Bütün kuran boyunca, recim(taşlama) müşrikler tarafından müslümanlara uygulanan bir ceza olarak gösterilir. Kuranın hiç bir yerinde bir müminin başkasını taşlayarak öldürdüğünden bahsetmez. Kuran boyunca birilerini taşlayarak öldüren ya da taşlama tehdidi yapan hep müşriklerdir.Bu durum açık bir şekilde recimin müşriklerin uyguladığı bir ceza olduğunu göstermez mi? (Hud 91, meryem 46, duhan 20, yasin 18, kehf 20,22; mülk 5, şuara 116)
    4. Diyelim ki bu dediğiniz ayet hakikaten kurandan çıkarıldı ve hükmü hala geçerli. Hükmü kaldırıldı denen ayette yaşlı erkek ve yaşlı kadından bahsederken, bu ifadeyi nasıl oluyor da evli erkek ve evli kadına çeviriyorsunuz?
    5. Yine diyelim ki dediğiniz gibi nesh mensuh olayı var ve bu uyduruk ayet, hakikaten nesholundu ve hükmü hala geçerli. Yüce Allah bakara 116 ayetinde nesholunan bir ayetin yerine daha iyisi veya benzerinin getirileceğini söylüyor. Peki bu ayetin yerine gelen daha iyisi ve benzeri olan ayet nerdedir?
    6. Yine farzedelim ki hakikaten bu ayet bir şekilde Kurandan çıkarılarak, Allah tarafından lafız olarak neshedildi. Peki, Hz Omer neshedildiğini bildiği bir ayeti niçin Kurana yazmak gibi bir düşünce içine girmiştir?
    7. Yine farzedelim ki hakikaten hz Omer böyle bir ayeti biliyordu, peki hz Omer niçin Allah’tan değilde insanlardan çekinmiştir de bu ayeti kurana yazmamıştır?

  7. #157
    Aktif Üye Ammar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesaj
    1.016
    Rep Gücü
    9720
    Alıntı Apollonius´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç bir şey açıklamamışsın kardeşim.

    Öyle bir ayet olduğunu ama silindiğini veya kaldırıldığını savunuyorsun. Ama bunu doğru kabul ettiğimizde oluşan sorulara yanıt veremiyorsun. Sadece körü körüne inanmakla kalıyorsun.


    Bak sorulardan iddia ettiğin ayet ile ilgili olanlar:

    2. Bütün kuran boyunca, recim(taşlama) müşrikler tarafından müslümanlara uygulanan bir ceza olarak gösterilir. Kuranın hiç bir yerinde bir müminin başkasını taşlayarak öldürdüğünden bahsetmez. Kuran boyunca birilerini taşlayarak öldüren ya da taşlama tehdidi yapan hep müşriklerdir.Bu durum açık bir şekilde recimin müşriklerin uyguladığı bir ceza olduğunu göstermez mi? (Hud 91, meryem 46, duhan 20, yasin 18, kehf 20,22; mülk 5, şuara 116)
    4. Diyelim ki bu dediğiniz ayet hakikaten kurandan çıkarıldı ve hükmü hala geçerli. Hükmü kaldırıldı denen ayette yaşlı erkek ve yaşlı kadından bahsederken, bu ifadeyi nasıl oluyor da evli erkek ve evli kadına çeviriyorsunuz?
    5. Yine diyelim ki dediğiniz gibi nesh mensuh olayı var ve bu uyduruk ayet, hakikaten nesholundu ve hükmü hala geçerli. Yüce Allah bakara 116 ayetinde nesholunan bir ayetin yerine daha iyisi veya benzerinin getirileceğini söylüyor. Peki bu ayetin yerine gelen daha iyisi ve benzeri olan ayet nerdedir?
    6. Yine farzedelim ki hakikaten bu ayet bir şekilde Kurandan çıkarılarak, Allah tarafından lafız olarak neshedildi. Peki, Hz Omer neshedildiğini bildiği bir ayeti niçin Kurana yazmak gibi bir düşünce içine girmiştir?
    7. Yine farzedelim ki hakikaten hz Omer böyle bir ayeti biliyordu, peki hz Omer niçin Allah’tan değilde insanlardan çekinmiştir de bu ayeti kurana yazmamıştır?


    SUPHANALLAH, SUPHANALLAH.....


    Öyle bir ayet olduğunu ama silindiğini veya kaldırıldığını savunuyorsun. Ama bunu doğru kabul ettiğimizde oluşan sorulara yanıt veremiyorsun. Sadece körü körüne inanmakla kalıyorsun.
    HAŞA..HAŞA....ALLAH C.C şahidimdir ben asla böyle bir söz ne söyledim ne iama ettim, bu söylediğinden ötürü ALLAH C.C katında senden davacıyım ve Mahşerde aramızda ki Hükmü ALLAH C.C verecek...Ben böyle birşey demedim, demem, diyemem ALLAH C.C dan korkarım, bu senin iftirandır, OKU diye Yalvardığım konuyu bi okusan daha ne isterim ki okumuyosun, kabullenemiyosun, kabul etmek istemiyosun, bu senin suçunda değil NEFSİN ve ŞEYTAN sana bunu kabul etmemen için her türlü dalavereyi çeviriyorda anlayamıyorsun

    Yazdığın tüm sorular aslında tek bir soru KUR-AN da yok HZ.ÖMER R.A bir hadis söylemiş, Ben KUR-AN da bulamadığım kim tarafından iletildiğini bilmediğim ve güvenmediğim sözü kaale almam diyosun sorun bu..

    Yani KUR-AN ı kabul edip, (onuda işine geldiği gibi evirip çevirip) Hadis' lere SAHİH HADİS lere güvenmiyorsun...

    Seninle anlaşmamız mümkün değil sorularını cevaplıyorum, aklı mantığı olan şu yazışmalarımız okuyan herkes buna şahit olacaktır, ama sen kabul etmeyip halen inkara devam ediyorsun, kafanda bir kalıp var kırıp çıkamıyorsun...

  8. #158
    Aktif Üye Ammar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesaj
    1.016
    Rep Gücü
    9720
    Alıntı Apollonius´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç bir şey açıklamamışsın kardeşim.

    Öyle bir ayet olduğunu ama silindiğini veya kaldırıldığını savunuyorsun. Ama bunu doğru kabul ettiğimizde oluşan sorulara yanıt veremiyorsun. Sadece körü körüne inanmakla kalıyorsun.


    Bak sorulardan iddia ettiğin ayet ile ilgili olanlar:

    2. Bütün kuran boyunca, recim(taşlama) müşrikler tarafından müslümanlara uygulanan bir ceza olarak gösterilir. Kuranın hiç bir yerinde bir müminin başkasını taşlayarak öldürdüğünden bahsetmez. Kuran boyunca birilerini taşlayarak öldüren ya da taşlama tehdidi yapan hep müşriklerdir.Bu durum açık bir şekilde recimin müşriklerin uyguladığı bir ceza olduğunu göstermez mi? (Hud 91, meryem 46, duhan 20, yasin 18, kehf 20,22; mülk 5, şuara 116)
    4. Diyelim ki bu dediğiniz ayet hakikaten kurandan çıkarıldı ve hükmü hala geçerli. Hükmü kaldırıldı denen ayette yaşlı erkek ve yaşlı kadından bahsederken, bu ifadeyi nasıl oluyor da evli erkek ve evli kadına çeviriyorsunuz?
    5. Yine diyelim ki dediğiniz gibi nesh mensuh olayı var ve bu uyduruk ayet, hakikaten nesholundu ve hükmü hala geçerli. Yüce Allah bakara 116 ayetinde nesholunan bir ayetin yerine daha iyisi veya benzerinin getirileceğini söylüyor. Peki bu ayetin yerine gelen daha iyisi ve benzeri olan ayet nerdedir?
    6. Yine farzedelim ki hakikaten bu ayet bir şekilde Kurandan çıkarılarak, Allah tarafından lafız olarak neshedildi. Peki, Hz Omer neshedildiğini bildiği bir ayeti niçin Kurana yazmak gibi bir düşünce içine girmiştir?
    7. Yine farzedelim ki hakikaten hz Omer böyle bir ayeti biliyordu, peki hz Omer niçin Allah’tan değilde insanlardan çekinmiştir de bu ayeti kurana yazmamıştır?
    2. Bütün kuran boyunca, recim(taşlama) müşrikler tarafından müslümanlara uygulanan bir ceza olarak gösterilir.
    RECM kelimesinin anlamınıda mı açıklayayım şimdi edebiyat ve türk dili derslerinede mi başlıyayım..?

    RECM bu konun başlığında ki anlamı ile ne alakası var bu söylediğinin, o zaman FİLİSTİNLİ çocuklarda İSRAİL askerlerine taş atıyor, onlarda RECM mi yapıyor, TAİF de RESULULLAH S.A.S bizzat çocuklar tarafından taşlandı odamı recm, biz mahalle arasında TAŞ savaşı yapardık aşağı ki mahalle ile oda mı RECM senin düz mantığına göre..

    Kelime anlamını bilmediğin konuları buralara taşıma sana tavsiyem..

    4. Diyelim ki bu dediğiniz ayet hakikaten kurandan çıkarıldı ve hükmü hala geçerli. Hükmü kaldırıldı denen ayette yaşlı erkek ve yaşlı kadından bahsederken, bu ifadeyi nasıl oluyor da evli erkek ve evli kadına çeviriyorsunuz?

    5. Yine diyelim ki dediğiniz gibi nesh mensuh olayı var ve bu uyduruk ayet, hakikaten nesholundu ve hükmü hala geçerli. Yüce Allah bakara 116 ayetinde nesholunan bir ayetin yerine daha iyisi veya benzerinin getirileceğini söylüyor. Peki bu ayetin yerine gelen daha iyisi ve benzeri olan ayet nerdedir?

    6. Yine farzedelim ki hakikaten bu ayet bir şekilde Kurandan çıkarılarak, Allah tarafından lafız olarak neshedildi. Peki, Hz Omer neshedildiğini bildiği bir ayeti niçin Kurana yazmak gibi bir düşünce içine girmiştir?
    Benim savunduğumu idda ettiğiniz bu iftradan Rahman ve Rahim olan ALLAH C.C a sığınırım..Aramızda hükmü ALLAH C.C verecek.. Bu sorular ŞİRK tir... KUR-AN en ufak bir değişiklik yoktur....

  9. #159
    Kıdemli Üye
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesaj
    626
    Rep Gücü
    41960
    Hayır, Türkçesi birini taşlamak cahillik adetidir demek

  10. #160
    Aktif Üye Ammar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesaj
    1.016
    Rep Gücü
    9720
    Alıntı Apollonius´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır, Türkçesi birini taşlamak cahillik adetidir demek
    O zaman ALLAH C.C da, Hz NUH A.S dan, RESULULLAH S.A.S' a kadar tüm Peygamberler cahil (HAŞA..HAŞA...HAŞA SUBHANSIN YA RAB HER TÜRLÜ NOKSANLIKDAN MÜNEZZEHSİN, YÜCESİN ), Medeni ve AKILLI Olan sensin öylemi..

    Sanamm KARDEŞİM diyecem ben biraz daha konuşsan ne ALLAH C.C ile İSLAM ile PEYGAMBER ile nede MÜMİNLER ile bir alakası olmayan SAPIKLIK olduğunu itiraf etmekden öte ne anlam ifade eder ki bu söz...

    Görün işte kim HAKKI Kim BATILI Savunuyor, RECM yok diyen zihniyetin nasıl hastalıklı olduğunu görün... Artık yeter bu başlıkda gereken herşey alenen ortaya çıkmıştır.. Maskeler düşmüş gerçekler ALLAH C.C' un izni ile gözler önüne serilmiştir...

Benzer Konular

  1. Recm Cezası ve Kur'an ın Emri.
    halukgta Tarafından Dini Sohbet Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 22-02-2013, 01:15 AM
  2. bir recm görüntüsü daha
    atom Tarafından Dini Sohbet Foruma
    Yorum: 75
    Son mesaj: 02-10-2010, 01:38 AM
  3. Osmanlıda RECM..
    Guney Tarafından Serbest Kürsü Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 17-11-2009, 06:53 PM
  4. İran'da Recm Uygulaması
    SOSYALİST Tarafından Serbest Kürsü Foruma
    Yorum: 26
    Son mesaj: 05-03-2009, 11:39 PM
  5. Atatürk ve İslamiyet
    Nil@y Tarafından Mustafa Kemal Atatürk Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 30-09-2006, 08:33 AM

Anahtar kelimeler

Yukarı Çık