3. Sayfa, Toplam 3 BirinciBirinci 123
Gösterilen sonuçlar: 21 ile 25 Toplam: 25

Neden evleniriz..?

İnsan İlişkileri Kategorisi Evlilik ve Aile Forumunda Neden evleniriz..? Konusununun içerigi kısaca ->> bende mantık evliliği yapacam, evleneceğim kişi kpss den en az 90 almış olması gerekiyo :) dermişim... aşk yalan yaaaa. insanın ...

  1. #21
    - Çevrimdışı
    Acemi Üye fadilgenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2007
    Nerden
    BURSA-aslen antakya
    Yaş
    33
    Mesaj
    131
    Rep Gücü
    474

    Cevap: Neden evleniriz..?

    bende mantık evliliği yapacam, evleneceğim kişi kpss den en az 90 almış olması gerekiyo :) dermişim...
    aşk yalan yaaaa. insanın kendini kandırmasından başka bişey değil. şöyle eli ayağı düzgün hanım hanımcık bulacan bitane tamam.

    niye evlenirize gelincede bence öncelikle iç güdüsel olarak soyun devamı için, daha sonra düzenli bir yaşam idame ettirebilmek ve sosyal yaşamın düzeni için..

  2. #22
    - Çevrimdışı
    Sözlük Yazarı onairci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Rep Gücü
    10433

    Cevap: Neden evleniriz..?

    Alıntı fadilgenc´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende mantık evliliği yapacam, evleneceğim kişi kpss den en az 90 almış olması gerekiyo :) dermişim...
    aşk yalan yaaaa. insanın kendini kandırmasından başka bişey değil. şöyle eli ayağı düzgün hanım hanımcık bulacan bitane tamam.

    niye evlenirize gelincede bence öncelikle iç güdüsel olarak soyun devamı için, daha sonra düzenli bir yaşam idame ettirebilmek ve sosyal yaşamın düzeni için..
    Aşk yalan diyerek, bütün aşıkları karşına almış olmuyor musun fadilgenç?
    Aşık olup severek evlenenlerin aşkı yalan mı oldu şimdi?
    Aşk var ama bulunması zor, arayamam diyenler, mantık evliliği yapsın o zaman:)
    HER NEDENLE ÇOK YAŞARSA BİR İNSAN, AKİBETİ ÖLÜMDÜR GERİSİ YALAN, BEN GİDERİM ADIM KALIR, DOSTLAR BENİ HATIRLASIN..

  3. #23
    - Çevrimdışı
    Süper Aktif Üye Gül@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Nerden
    Samsun
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    37
    Mesaj
    2.600
    Rep Gücü
    72678

    Cevap: Neden evleniriz..?

    Hayatta herşeyin paylaşmaktan geçtiğine inananlardanım.Ve evliliğinde paylaşarak yaşanacağını düşünenlerdenim.Çünkü bu evlilik basite alınacak bi konu değil açıkcası.

  4. #24
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye guzin_abla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Mesaj
    324
    Rep Gücü
    52

    Cevap: Neden evleniriz..?

    Doğan güneşim valla ben aşk,maşk istemiyorum sırf çocuk istediğim için evlendim ve Allahıma sükür 3 tane pırlanta nasip etti bana daha ne isteyim gerisi yetecek kadar nafaka,sağlık ve huzur işte bunun için evlenilmeli bence.....

  5. #25
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913

    Cevap: Neden evleniriz..?

    Aaaaaaa güzin abla olurmu öle şey yaa sadece çocuk yapmak için evlenilirmi bence sevmek te önemli yoksa bir ömür boyu olmazki canım yaa diğe arkadaşlarada katılıyorum hem soyun devam etmesi hemde paylaşım için hayata dair ne varsa :)))

Benzer Konular

  1. Yorum: 38
    Son mesaj: 04-01-2012, 02:30 PM
  2. Referandumda Neden Evet, Neden Hayır?
    YukseLL Tarafından Özgün Makaleler Foruma
    Yorum: 45
    Son mesaj: 26-08-2010, 07:18 PM
  3. Yorum: 18
    Son mesaj: 13-02-2010, 09:18 PM
  4. Neden evleniriz?
    dogangunes Tarafından Evlilik ve Aile Foruma
    Yorum: 29
    Son mesaj: 19-08-2009, 07:44 AM
  5. özel mesaj atma neden en az 7 gün Neden?
    h.alperen Tarafından Sizden Yonetime! Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 18-11-2007, 10:52 PM
Yukarı Çık