2. Sayfa, Toplam 2 BirinciBirinci 12
Gösterilen sonuçlar: 11 ile 20 Toplam: 20
  1. #11
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Ayyy çok kötü
    o zaman sigara gibi bişey desene sigara derken bugün 46 cı gün bıraktım o meretide hehehe

  2. #12
    Aktif Üye -BaDe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    1.588
    Rep Gücü
    20917

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı Selinamm´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayyy çok kötü
    o zaman sigara gibi bişey desene sigara derken bugün 46 cı gün bıraktım o meretide hehehe
    valla artık nasıl algılıyorsan...sigara hiç içmedim bilemiyorum nasıl bırakılır kaç gün sürer... ama koladan vazgeçemiyorum işte...

  3. #13
    Aktif Üye Masterlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Nerden
    İzmir
    Yaş
    29
    Mesaj
    2.284
    Rep Gücü
    45818

    Icon13 Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı Sarı Kız´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla artık nasıl algılıyorsan...sigara hiç içmedim bilemiyorum nasıl bırakılır kaç gün sürer... ama koladan vazgeçemiyorum işte...



    sarı kız yerine cici kız diyesim geldi

    kolayı bende içerim ama fazla abartmadan, çünkü asiti fazla oldugu için mideyede çok zararlı

    hem fazla kilo aldırır kola, sonra şişmanlarsın

    şişmanlıkta kızlara hiç yakışmıyo

  4. #14
    Aktif Üye -BaDe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    1.588
    Rep Gücü
    20917

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı Masterlord´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    sarı kız yerine cici kız diyesim geldi

    kolayı bende içerim ama fazla abartmadan, çünkü asiti fazla oldugu için mideyede çok zararlı

    hem fazla kilo aldırır kola, sonra şişmanlarsın

    şişmanlıkta kızlara hiç yakışmıyo
    kendimle barışık biriyim eraser rahat ol sen....

  5. #15
    Aktif Üye Masterlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Nerden
    İzmir
    Yaş
    29
    Mesaj
    2.284
    Rep Gücü
    45818

    Post Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı Sarı Kız´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendimle barışık biriyim eraser rahat ol sen....


    peki şeker kız candy rahatım senimi kırcam

    kendinle barışık olmana çok sevindim

    ama sağlık pek çok seyden önemlidir

    Fatihinde dediği gibi ''Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi''

    kolayı azaltırsan senin için çok iyi olur, kolacı kız seni

  6. #16
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı Sarı Kız´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla artık nasıl algılıyorsan...sigara hiç içmedim bilemiyorum nasıl bırakılır kaç gün sürer... ama koladan vazgeçemiyorum işte...


    Sarı kız konu benim nasıl alıgıladığım falan değil
    önemli olan kolanın zararlarını bildigin halde nasıl bırakacağını düşünmen gerektiği
    genel olarak düşünürsek bu da bi tür bağımlılık oluyor algılanması gereken şeyde bu olsa gerek yani genel konuşuyorum

  7. #17
    Siteden Atıldı
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    24
    Rep Gücü
    0

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    :) heh evet öldürüyodu bu kola di mi unuttum ben! yahu sürekli yeni bi haber cıkıyo siz bıkmadınız mı?? :)

  8. #18
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı untitled´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    :) heh evet öldürüyodu bu kola di mi unuttum ben! yahu sürekli yeni bi haber cıkıyo siz bıkmadınız mı?? :)


    Siz kolayı içmeye devam edin arkadaşım bırakın hergün çıkan haberleri:)

  9. #19
    İletileri Onay'a Tabi
    Üyelik tarihi
    Mar 2009
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    535
    Blog Mesajları
    1
    Rep Gücü
    3469

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı MEKSELİNA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayyy çok kötü
    o zaman sigara gibi bişey desene sigara derken bugün 46 cı gün bıraktım o meretide hehehe
    Ben 3 yıldır kola içmiyorum ve cips yemiyorum. Onların yerine günde 1 lt süt veya saf meyva suyuiçiyorum ayrıca kuruyemiş yiyorum. Türk malı ve Türk Markası ürünler
    daha sağlıklı

  10. #20
    Siteden Atıldı
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    24
    Rep Gücü
    0

    Cevap: Bir Bardak Kola Vücutta Bakın Neler Yapıyor

    Alıntı MEKSELİNA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz kolayı içmeye devam edin arkadaşım bırakın hergün çıkan haberleri:)
    varmaya çalıştığın noktayı anlamadım; ama asparagas haberlere tabiri caizse karnım tok. içmeye devam edecem sağol:)

Benzer Konular

  1. Vücudumuzda Kusursuz İşleyen Sistem: Uyum Mucizesi
    meridyen2 Tarafından Sağlık Bilgileri Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 10-09-2013, 12:49 AM
  2. Şişe kola ile kutu kola arasında ki fark
    YukseLL Tarafından Supermeydan Mutfağı Foruma
    Yorum: 10
    Son mesaj: 03-08-2009, 11:43 PM
  3. 24 saat içinde okunmamış mailleri silmee
    LeGeND_SmH Tarafından Msn, icq, skype, chat, irc, mirc Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 06-10-2007, 07:15 PM
  4. 5 şişe kola
    girdapsedef Tarafından Öykü ve Hikayeler Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 31-01-2007, 01:08 AM
  5. kol kola
    Affrodit Tarafından Öykü ve Hikayeler Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 29-01-2007, 02:17 PM
Yukarı Çık