Gösterilen sonuçlar: 1 ile 8 Toplam: 8

burçlar yalanmıs

Bilim ve Astronomi Kategorisi Astronomi Forum'u Forumunda burçlar yalanmıs Konusununun içerigi kısaca ->> duyduklarımın yalancısıyım ben ama burcların hepsinin yanlış yazıldıgı ortaya cıkmıs hoş zaten doğru da olsalar mesela basak burcu bırı diğerine ...

  1. #1
    - Çevrimdışı
    yeni üye okyanusum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Nerden
    Kayseri-Antalya
    Yaş
    30
    Mesaj
    93
    Rep Gücü
    1157

    burçlar yalanmıs

    duyduklarımın yalancısıyım ben ama burcların hepsinin yanlış yazıldıgı ortaya cıkmıs hoş zaten doğru da olsalar mesela basak burcu bırı diğerine aa sende mı basaksın e ben senın düşüncelerıne hıc olumlu bakmıyorum dıyor haa o zaman ben yukselenıme cekmişim diye de ekliyor yanı ılla bı burcla bağdaştırcak kendını..ben akrep burcuyum aslında cok benzıyor özellıklerım ama yıne de saçmaaaa

  2. #2
    - Çevrimdışı
    yeni üye okyanusum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Nerden
    Kayseri-Antalya
    Yaş
    30
    Mesaj
    93
    Rep Gücü
    1157
    İşte yeni burç takvimi

    Oğlak: 20 Ocak-16 Şubat

    Kova: 16 Şubat-11 Mart

    Balık: 11 Mart-18 Nisan

    Koç: 18 Nisan-13 Mayıs

    Boğa: 13 Mayıs-21 Haziran

    İkizler: 21 Haziran-20 Temmuz

    Yengeç: 20 Temmuz-10 Ağustos

    Aslan: 10 Ağustos-16 Eylül

    Başak: 16 Eylül-30 Ekim

    Terazi: 30 Ekim-23 Kasım

    *Akrep: 23 Kasım-29 Kasım

    Yay: 17 Aralık-20 Ocak

    *Yılan: 29 Kasım-17 Aralık

  3. #3
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye -BaDe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    1.588
    Rep Gücü
    20917
    Yani bu durumda yıllardır kova olan ben, oğlak mı oluyorum :)

  4. #4
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye diojen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Mesaj
    437
    Rep Gücü
    19530
    Alıntı -BaDe-´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani bu durumda yıllardır kova olan ben, oğlak mı oluyorum :)
    al bendende o kadar birden kova burcuyken oğlak burcu mu oluyorum???

    cıks ben kendi burcumu sabitledim,
    birde yılan burcu çıkmış ortaya,

    şaka bir yana,her millletin bir burç takvimi,yükseleni vs,,,biryerden sonra saçma geliyor...

  5. #5
    - Çevrimdışı
    yeni üye okyanusum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Nerden
    Kayseri-Antalya
    Yaş
    30
    Mesaj
    93
    Rep Gücü
    1157
    BEN DE akreptim terazı oldum ya:(( aman hıcbısı olmak istemıyorum hıh

  6. #6
    - Çevrimdışı
    Sözlük Yazarı onairci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Rep Gücü
    10433
    12 ay'a 13 burç ilginç olmuş.
    HER NEDENLE ÇOK YAŞARSA BİR İNSAN, AKİBETİ ÖLÜMDÜR GERİSİ YALAN, BEN GİDERİM ADIM KALIR, DOSTLAR BENİ HATIRLASIN..

  7. #7
    - Çevrimdışı
    yeni üye okyanusum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Nerden
    Kayseri-Antalya
    Yaş
    30
    Mesaj
    93
    Rep Gücü
    1157
    burclar aslında cok saçma nıe ınsanşar hep burcuna cekmek ıster mesela okur özellıklerını eger tutmuyorsa bı tane benzer özellıge rastlayınca aaa ewet aynı ben yaa bu kadar olur der...cok saçma ya..cokk..ben boyle selere hıc ılgı duymuyorum saçmalıgını kaNıtlamak ıcınde bu konuyu Actım yani bakın daha neler cıkıcak msjı vermek için...

  8. #8
    - Çevrimdışı
    Kıdemli Üye ayybben - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Nerden
    Burdur
    Mesaj
    917
    Rep Gücü
    13845
    İkizleriken boğa olmuşum aman yarabbim nayır nolamaz :)))

Benzer Konular

  1. Farsça burçlar
    sahrabetis Tarafından Astroloji (burçlar) Foruma
    Yorum: 12
    Son mesaj: 20-12-2014, 04:39 PM
  2. Burçlar Sinirlenince
    dogangunes Tarafından Astroloji (burçlar) Foruma
    Yorum: 6
    Son mesaj: 27-01-2013, 12:00 PM
  3. Osmanlıca burçlar
    SEHERYELİ Tarafından Serbest Kürsü Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 18-11-2011, 03:53 PM
  4. Burçlar ve bebekler...
    Eftelya Tarafından Astroloji (burçlar) Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 24-12-2008, 07:33 PM
  5. Burçlar Ve Aşk
    Gül@y Tarafından Astroloji (burçlar) Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 03-04-2008, 05:27 PM
Yukarı Çık