1. Sayfa, Toplam 2 12 SonSon
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 Toplam: 13
  1. #1
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    SGOR OTOSHOW'da 2009 Modeller

    Merhaba Arkadaşlar,

    Geçdiğimiz Pazar İstanbul 2009 Otoshow fuarındaydım.. Neler vardı neler mükemmel otomobiller ufakda olsa sizlere göz banyosu yaptırmak istiyorum..
    Fotoğraf makinemin azizliğine uğradım ama yine de çektim.. Fotoların devamı var bilginize daha sonra ekleyeceğim..

    İyi seyirler SGOR























    Sabredin dedik ya devamı gelecek... :)))
    Konu SGOR tarafından (30-10-2008 Saat 01:11 PM ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Süper Aktif Üye RABİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesaj
    4.585
    Blog Mesajları
    4
    Rep Gücü
    52573

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Bu aralar pek aktif değildin...Nedeni belli oldu...Fuar fuar geziyorsun maşallah..:))
    Tırtılın Dünya'nın sonu dediğine;
    Usta, kelebek der.

  3. #3
    güney
    Misafir..

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    İşte budur Süpermeydanın Süper mod u...:)))

    harika resimler dostum.. mankenlerde fena değil hani görmedim sanma...:)))

    birdaha fuar nerde bizde gelelim...:))

    emeğine sağlık...

  4. #4
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Alıntı RABİA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu aralar pek aktif değildin...Nedeni belli oldu...Fuar fuar geziyorsun maşallah..:))
    Evet.. Teşekkürler canım kardeşim..

    Alıntı güney´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte budur Süpermeydanın Süper mod u...:)))

    harika resimler dostum.. mankenlerde fena değil hani görmedim sanma...:)))

    birdaha fuar nerde bizde gelelim...:))

    emeğine sağlık...
    Teşekkürler ablacım.. Evet herşey çok güzeldi..

    2009 Mart sonu motoshow.. 2009 Nisan modifiyeshow fuarları olacak..

    Gidecek olan arkadaşlar olursa davetiyelerini ben göndereyim inş. bana ulaşsın..

  5. #5
    Onursal Üye dogangunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Burç:
    Kova
    Cinsiyet
    Kadin
    Mesaj
    17.801
    Rep Gücü
    137443

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Zaten msn iletinden anlaşılıyor herşey.Birgün Ankaradayım öbürgün Konyadayım..Ohh gez bakalım sen bizede resimleri göster...:Enfado:

    Şaka şaka kankam iyiki gezmişinde herzamanki gibi resimleri buraya eklemişin bizim için..Arabalar muhteşem..Teşekkürler..:Entusiasmado:

    Her Hakkım Saklıdır®
    |l|lllll|lll||ll||lll||ll||
    ³³°¹³²¹³ °¹²¹²²³
    © σяigiиαL-ρяσfiLє ®

    Supermeydan

  6. #6
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Alıntı doğangüneş´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten msn iletinden anlaşılıyor herşey.Birgün Ankaradayım öbürgün Konyadayım..Ohh gez bakalım sen bizede resimleri göster...:Enfado:

    Şaka şaka kankam iyiki gezmişinde herzamanki gibi resimleri buraya eklemişin bizim için..Arabalar muhteşem..Teşekkürler..:Entusiasmado:
    Doğru sen takip edebiliyorsun.. :))
    Ben teşekkür ederim kardeşim.. Herşey gönlünce olsun.. tavsiye ederim git sende çocuklarla..

  7. #7
    Süper Aktif Üye Gül@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Nerden
    Samsun
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    37
    Mesaj
    2.600
    Rep Gücü
    72678

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Vay vay kardeşim nerelere gitmiş harika fotoğraflar bunlar,ama merak ettim sen bu arabalaramı baktın yoksa mankenleremi :))

  8. #8
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Alıntı Gülüm´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vay vay kardeşim nerelere gitmiş harika fotoğraflar bunlar,ama merak ettim sen bu arabalaramı baktın yoksa mankenleremi :))
    Teşekkürler kardeşim.. Yokya elbette arabalara baktım ama bayanlarda dikkat çekici baya

  9. #9
    Eftelya
    Misafir..

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    arabalar cok göz alıcı ve muthiş paylaşımın için tesekkurler kardeşım

  10. #10
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: SGOR 2009 OTOSHOW'da

    Alıntı Eftelya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabalar cok göz alıcı ve muthiş paylaşımın için tesekkurler kardeşım
    Ben teşekkür ederim ablacım..

1. Sayfa, Toplam 2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. SGOR'un Alman Kurdu :)
    SGOR Tarafından Mesaj Panosu Foruma
    Yorum: 32
    Son mesaj: 28-06-2009, 10:27 PM
  2. motordelisi SGOR'un hobisi :)
    SGOR Tarafından El Sanatları Foruma
    Yorum: 7
    Son mesaj: 08-10-2008, 01:55 PM
  3. SGOR Canlı yayında !!!
    SGOR Tarafından Duyurular-SSS Foruma
    Yorum: 43
    Son mesaj: 17-06-2008, 12:44 AM
  4. SGOR 'un Çanakkale turu..
    SGOR Tarafından SMF Etkinlikler & Anılar Foruma
    Yorum: 5
    Son mesaj: 06-05-2008, 10:08 PM
Yukarı Çık