2. Sayfa, Toplam 4 BirinciBirinci 1234 SonSon
Gösterilen sonuçlar: 11 ile 20 Toplam: 31

Sizce Atatürk’e benziyormu?

YAŞAM VE İNSAN Kategorisi Mustafa Kemal Atatürk Forumunda Sizce Atatürk’e benziyormu? Konusununun içerigi kısaca ->> Aynen venharcım hepsi.Hiçbirine laf ettirmem.Onların kazandığı vatanın böyle mahfolması gücüme gidiyor :( Onlar sayesinde rahatız böyle.Bölünmeyelim bir olalım.İzin vermeyelim...

  1. #11
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye consume - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesaj
    1.078
    Rep Gücü
    18410
    Aynen venharcım hepsi.Hiçbirine laf ettirmem.Onların kazandığı vatanın böyle mahfolması gücüme gidiyor :(
    Onlar sayesinde rahatız böyle.Bölünmeyelim bir olalım.İzin vermeyelim

  2. #12
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913
    Alıntı YukseLL´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Size sev diyen yok sevgili venhar, yaptıklarından ötürü Atatürk'e saygı duy yeter... Bırak da sevme şerefi sevebilenlere kalsın.
    Sevgili adminim , saygı ve o sevme şerefi bana da ait ama ben sadece baskıdan yana değilim yani bırakalım kişi istediği kadar sevsin ve saysın dimi ama :)

  3. #13
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913
    Alıntı consume´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen venharcım hepsi.Hiçbirine laf ettirmem.Onların kazandığı vatanın böyle mahfolması gücüme gidiyor :(
    Onlar sayesinde rahatız böyle.Bölünmeyelim bir olalım.İzin vermeyelim
    Kız yeter ki sen iste hadi ya bismillah rotamız nereye de bakem :)

  4. #14
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye consume - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesaj
    1.078
    Rep Gücü
    18410
    Alıntı Venhar´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kız yeter ki sen iste hadi ya bismillah rotamız nereye de bakem :)
    Valla rota belli.Ülke cephede kuruldu masa başında gidiyor.

  5. #15
    - Çevrimiçi
    Onursal Üye
    Üyelik tarihi
    Nov 2005
    Nerden
    Uzay:))
    Burç:
    Kova
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    42
    Mesaj
    11.460
    Blog Mesajları
    33
    Rep Gücü
    93742
    Alıntı Venhar´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili adminim , saygı ve o sevme şerefi bana da ait ama ben sadece baskıdan yana değilim yani bırakalım kişi istediği kadar sevsin ve saysın dimi ama :)
    Sevip sevmemek te tabiki özgürsünüz
    Ama bana sorarsan Şehit olan ,Gazi olan Mehmetçiği severken Onların Komutanını ayırmak olmaz , Şunu unutmayalım Baş'sız toplumun koyun sürüsünden farkı yoktur..

  6. #16
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913
    Alıntı consume´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla rota belli.Ülke cephede kuruldu masa başında gidiyor.
    O zaman bir fırsat verelim o masa başındakilerine baktık olmuyor o zaman istediğin yere istediğin şekilde rotamızı çizeriz...
    Ama önce elimizdeki beyaz bayrağın rengini değiştirelim ve başka savaşlar açalım anladın sen onu kuzum
    amanınnnn konu değişti yüksel abi sayfadan kovalamadan çıkalım burdan ne dersin :)

  7. #17
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye consume - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesaj
    1.078
    Rep Gücü
    18410
    Alıntı Venhar´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman bir fırsat verelim o masa başındakilerine baktık olmuyor o zaman istediğin yere istediğin şekilde rotamızı çizeriz...
    Ama önce elimizdeki beyaz bayrağın rengini değiştirelim ve başka savaşlar açalım anladın sen onu kuzum
    amanınnnn konu değişti yüksel abi sayfadan kovalamadan çıkalım burdan ne dersin :)
    Fırsat onların elinde.Memleketi satmaları için zaten herşey ellerinde.Buna niye izin verelim ayol.

  8. #18
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913
    Alıntı YukseLL´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevip sevmemek te tabiki özgürsünüz
    Ama bana sorarsan Şehit olan ,Gazi Mehmetçiği severken Onların Komutanını ayırmak olmaz , Şunu unutmayalım Baş'sız toplumun koyun sürüsünden farkı yoktur..
    Aynen katılıyorum .. .
    bu arada sadece komutanı değil komutanları ve sivil halkıda unutmayalım...
    dualarımızda hepisine yer verelim ...hak ettikleri kadar onları sevelim ...
    çünkü fazla sevgi sevdiğimiz kişiye zarar veriyorsa ve kşiyi incitiyorsa sevginin bölünmesine neden oluyorsa pek bir anlamı kalmıyor...

  9. #19
    - Çevrimdışı
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913
    Alıntı consume´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fırsat onların elinde.Memleketi satmaları için zaten herşey ellerinde.Buna niye izin verelim ayol.
    Yahu bir kerede benim düşüncelerime tmm de bak ben senin yazdıklarına olumlu cvp yazdım hani bölünmeden yana değildin sen offff offf

  10. #20
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye consume - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesaj
    1.078
    Rep Gücü
    18410
    Alıntı Venhar´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu bir kerede benim düşüncelerime tmm de bak ben senin yazdıklarına olumlu cvp yazdım hani bölünmeden yana değildin sen offff offf
    Bölme taraftarı bölücü insanlara gözü kapalı desteksin be kuzum.

Benzer Konular

  1. Atatürk'e - Yalçın Korucu (Atatürk'e Şiir)
    Ezelden Beri Tarafından Mustafa Kemal Atatürk Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 24-10-2012, 03:09 PM
  2. Yorum: 0
    Son mesaj: 10-11-2009, 10:08 AM
  3. Yorum: 41
    Son mesaj: 13-01-2009, 11:56 AM
  4. ATATÜRK Düşmanlarına ATATÜRK Bilgisi
    simqe Tarafından Mustafa Kemal Atatürk Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 02-01-2009, 03:08 PM
  5. Büyük Önder Mustafa Kemal ATATÜRK / ATATÜRK ırkçımıydı?
    Alem-i Sır Tarafından Mustafa Kemal Atatürk Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 13-12-2007, 06:15 PM

Anahtar kelimeler

Yukarı Çık