2. Sayfa, Toplam 3 BirinciBirinci 123 SonSon
Gösterilen sonuçlar: 11 ile 20 Toplam: 27
  1. #11
    Süper Aktif Üye Gül@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Nerden
    Samsun
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    37
    Mesaj
    2.600
    Rep Gücü
    72678

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Neden başka birinin yani el olan birinin çocuğunu taşımak isteyimki bu ne dinen caiz bişey nede erdemli olabilinecek bişeydirl.Yarın bugün o çocuğa ne cevap verilecek bu bayan senin sadece taşıyıcılığını yaptı asıl annen yok vs vs. o çocuğun psikolojisini düşünemiyorum,bana çok mantıksız geliyo.

  2. #12
    SAHARAY
    Misafir..

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Alıntı doğangüneş´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kızkardeşiniz veya bir yakınınız nekadarda ugrastıysa bebegi olmuyor...
    Allahım korusun yaşatmasın böyle şeyler(AMİN)..
    Ama diyelimki..

    Peki sizden isteseydi ''Taşıyıcı Anne olurmuydunuz''???yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar..:Entusiasmado::Entusiasmado:

    Doğangüneş kesinlikle olmazdım. Ne kadar yakınım olursa olsun.Kardeşimin
    kocası değil mi sonuçta yada başka yakınımın kocası düşüncesi bile midemi bulandırdı.:(

  3. #13
    Tecrübeli Üye anarshe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2008
    Mesaj
    260
    Rep Gücü
    141

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    bu konu icin yapilan yorumlar sahsen beni cok sasirtti..ben tasiyici anne olurdum...yani cok sevdigim biri icin bunu yapardim...niye mide bulandirici yada ahlaksiz bisey olsun ki...sonucta cok sevdigim biri bana gelipde ama cok sevdigim diyorum dikkat ederseniz yanlis anlasilmasin...kendi canimdan kanimdan bi cocuk istiyorum yaparmisin dese gozumu bile kirpmam...kaldiki cok sevdigin icin birine bisey yapmak budur ya olursun ya oldurursun gibi bisey dir bu ...sonucta cok sevdiginin sevdigiyle bi iliski yasamiyorsun ki,ikisinin spermlerini aliyosun ve tasiyosun...dogduktan sonrada tamamiyle kendilerine veriyosun sonucta onlarin spermleri evet ben tasidigim icin tabiki benim kanimla yasiyor buyuyor ama onlarin spermleri ile oldugu icin onlarin duygulariyla buyuyor..ayrica dogduktan sonra vermeyeceksem ileride bunu ben yaptim diyeceksem yaziklar olsun zaten burdaki amac cok sevdigin biri icin yapmis olman...evet bu hic kolay degil tabiki ama sonuctaki niyet tasiyici anne olmak...bu dinde aciz degildir diye kuran da mi yaziyor yani tasiyici anne olamazsin diye de ben mi bilmiyorum yada duymadim cok ozur dilerim...ne mantiktir gidipde tasiyici anne olmak icin biriyle iliskiye girmiyorsun ki evet erkek olarak hak verebiliyorum hic bi erkek bunu kabullenmez ama sonucda duygulardan ziyade mantikla hareket edilmesi gerken bi durum diye dusunuyorum...birileri icin onemli ve degerli biseyler yapiliyor...birileri icin bi hayat vermek neden ahlaksiz yada aciz olsun ki....bunlar benim goruslerim...

  4. #14
    Kıdemli Üye sheytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Yaş
    29
    Mesaj
    797
    Blog Mesajları
    3
    Rep Gücü
    112

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    İnsanlara iyilik yapmak neden günah olsun ki..Bende olurdum..

  5. #15
    SAHARAY
    Misafir..

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Diyanet İşleri Başkanlığı, anneden alınan yumurta ile babadan alınan spermin laboratuar ortamında döllenmesiyle oluşan embriyonun, başka bir kadının rahmine yerleştirilmesi anl***** gelen “taşıyıcı annelik"in İslam Dini’ne göre caiz olmadığını duyurdu. Din İşleri Yüksek Kurulu Üyesi Mehmet Zeki Karakaya ANKA’ya yaptığı açıklamada, taşıyıcı anneliğin dinen uygun olmadığını belirtti. Karakaya, “Döllenen embriyo bir başka kadının rahminde büyüyor. Bu durumda soy karışır. O nedenle dinen uygun değildir" dedi.

    Diyanet İşleri Başkanlığı ayrıca, kocası dışında yabancı bir erkekten alınan sperm ile bir kadının gebeliğinin sağlanmasına yönelik "sperm bankası" yöntemiyle hamile kalınmasının da "insanlık duygularını rencide etmesi ve zina unsurlarını taşıması" sebebiyle caiz olmadığını belirtti.
    Öte yandan Başkanlık, kadın veya erkekteki bir kusur sebebiyle, gebeliğin gerçekleşmesinin mümkün olmadığı hallerde tüp bebekte herhangi bir sakınca görmüyor. Ancak bunun da belli şartları bulunuyor. Döllendirilecek yumurta ve spermin, nikahlı eşlere ait olması ve döllenmiş olan yumurtanın, başka bir kadının rahminde değil yumurta sahibi annenin rahminde gelişmesi gerekiyor.

    Ayrıca bu işlemin, gerek anne-babanın; gerekse doğacak çocuğun maddi, ruhî ve akli sağlığı üzerinde olumsuz bir etkisinin olmayacağının tıbben sabit olması koşulu getiriliyor. Diyanet, bu şartlar sağlandığı takdirde normal yoldan anne olması mümkün olmayan evli kadınların, çeşitli tıbbi yollarla gebeliklerinin sağlanmasında, İslâmi hükümler açısından herhangi bir sakınca bulunmadığını belirtiyor.

    ANKA

  6. #16
    SAHARAY
    Misafir..

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Taşıyıcı annelik için cevaz var mı?

    Kesinlikle hayır.

    - Taşıyıcı annelikteki mahzur nedir peki?

    Kişi sadece rahminde başkasının embriyosunu taşıyor.

    Embriyoyu taşıyor; ama rahminde gen alışverişi var. Baskınlık her ne kadar yumurtanın sahibinde gibi görünse de karışma var. Sütkardeşliğinde de öyle. Bilim tespit etmiş durumda. Sütle dahi bir miktar genetik transfer var.
    Akrabalık kavramını yok etmeyin

    - İnsanlar 'amcanın sperminin ya da teyzenin yumurtasının kullanılması' hususunda 'bu da evlatlık gibi bir şey' düşüncesine itilmek isteniyor.

    Bu düşünce evlatlıkla ilgili İslam dininin hükümlerini bilmemekten kaynaklanıyor. Evlat edinileni, edinenin çocuğu haline getirmiyor İslam. Hatta Kur'an'da onların bizzat anne ve babalarının adıyla çağırılmaları isteniyor. Batı hukukunda olduğu gibi evlatlık aldığında nesep itibariyle size bağlı olmuyor. Sizin öz çocuğunuz olmuyor. Annesi babası bellidir. Hâlbuki taşıyıcı annelikte genetik yapı birbirine karışıyor. Hiç benzer tarafı yok. İslam dininde nesep bellidir. Nesep nakledilmiyor. Sadece dünya hukukunda birtakım değişiklikler var. Biyolojik anne ve baba gibi kavramlar da ortaya çıkıyor.

    - Taşıyıcı annelikten önce teyzesinin yumurtası ya da amcasının spermiyle çocuk sahibi olunmasını izah eder misiniz?

    Burada birçok problem çıkar ortaya. Akrabalık kavramı ortadan kalkar. Annesinin yumurtasıyla çocuk doğuran biri hem kardeşini doğurmuş olur hem de kendi çocuğunu.



    Taşıyıcı annelik kesinlikle caiz değil


    İnsanlar ‘amcanın sperminin ya da teyzenin yumurtasının kullanılması’ hususunda ‘bu da evlatlık gibi bir şey’ düşüncesine itilmek isteniyor… Halbuki bu düşünce evlatlıkla ilgili İslam dininin hükümlerini bilmemekten kaynaklanıyor. Evlat edinileni, edinenin çocuğu haline getirmiyor İslam. Hatta Kur’an-ı Kerim’de onların bizzat anne ve babalarının adıyla çağırılmaları isteniyor. Batı hukukunda olduğu gibi evlatlık aldığında nesep itibariyle size bağlı olmuyor. Sizin öz çocuğunuz olmuyor. Annesi babası bellidir. Hâlbuki taşıyıcı annelikte genetik yapı birbirine karışıyor. Hiç benzer tarafı yok.

    İslam dininde nesep bellidir. Nesep nakledilmiyor. Sadece dünya hukukunda birtakım değişiklikler var. Biyolojik anne ve baba gibi kavramlar da ortaya çıkıyor. Taşıyıcı annelikten önce teyzesinin yumurtası ya da amcasının spermiyle çocuk sahibi olunmasında birçok problem çıkar ortaya. Akrabalık kavramı ortadan kalkar. Annesinin yumurtasıyla çocuk doğuran biri hem kardeşini doğurmuş olur hem de kendi çocuğunu.

    Sonuç itibariyle zina da veled-i zina da olmuyor. Çünkü veled-i zina, zina fiilinden elde edilendir. Burada zina fiili yok. Yok, ama zina fiiliyle meydana gelen çocuktan daha büyük problemler ortaya çıkarıyor bu. Çünkü zina yoluyla elde edilen çocuğun annesi babası bellidir. Bunda dedesi babası olabilir, teyzesi annesi, hatta kendi kardeşini, dedesinin çocuğunu doğurabilir bir kişi. Teknik olarak adı zina değil ama İslam’ın nesli muhafaza prensibine külliyen aykırı.

    Taşıyıcı annelik kesinlikle caiz değil. Kişi sadece rahminde başkasının embriyosunu taşıyor…denemez. Çünkü embriyoyu taşıyor; ama rahminde gen alışverişi var. Baskınlık her ne kadar yumurtanın sahibinde gibi görünse de karışma var. Sütkardeşliğinde de öyle. Bilim tespit etmiş durumda. Sütle dahi bir miktar genetik transfer var.

    Bu işler ne tıbben, ne de hukuken etik...


    Yardımcı üreme tedavisi bazı ülkelerde yasal. ABD’de bazı eyaletlerde yasak, bazılarında serbest. Tıbben zor bir işlem değil. Ülkemizde olayın hukukî ve dinî boyutu var. Spermi ya da yumurtayı veren kişi acaba ne kadar sağlıklı? Yapılıyorsa tamamen kontrol dışı demek. Genetik geçici hastalıklar olabilir. Bazı kan ve metabolizma hastalıkları. Donör olan şahıs, ister sperm, ister yumurta versin, AIDS, Hepatit B ve C gibi bazı enfeksiyon hastalıkları taşıyor olabilir. Genetik hastalıkların bir kısmı bilinmeyebilir. Şizofreni gibi bazı akıl ve ruh hastalıkları da genetik yoldan aktarılıyor.

    Bir de miras hukuku var. Sperm ve yumurtayı bazen bildiğiniz şahıstan alıyorsunuz. Yarın öbür gün hak iddia edebilir bu çocuk. Çünkü genetik anne ya da babası. Ne kadar sözleşme yaparsanız yapın, dünyada bunun örnekleri, mahkemeler var. Genetik annelik, genetik babalık o çift ve donör olan şahısta bazı psikolojik sıkıntılara sebep olabiliyor. Kendi çocuğu olmayabiliyor; ama halbuki kendinden olmuş çocuklar var ortada. Veya kimlerin donör olabileceğini, kaç kişiye bağışta bulunabileceğini iyi ayarlamak lazım. Aksi takdirde belli bir toplum içinde aynı genetik materyale dâhil kardeş, yarı kardeş, üvey kardeş gibi ihtimaller de ortaya çıkabilecek. Bu gibi sakıncalar içeriyor. Tıbbî, hukukî, sosyal sorunlara yol açacağı belli.

    Alıntı
    Konu SAHARAY tarafından (19-05-2008 Saat 12:41 AM ) değiştirilmiştir.

  7. #17
    SAHARAY
    Misafir..

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Bu taşıyıcı annelik yada sperm bankasını onaylayan ve biz de yaparız neden olmasın diyen
    genç arkadaşlara özellikle bu yorumum.Yazdıklarınızı okudukça hayal kırıklığım bin kat daha arttı.:(
    Bu ülkeyi biz sizin gibi düşünen gençlere mi bırakacağız? Sizin bu etik dışı düşünceleriniz mi bu ülkeyi
    ileri medeni seviyelere getirecek?Bir şeyi onaylamadan önce biraz araştırma zahmetine girseniz
    ve öyle karar verseniz ne kadar iyi olurdu.Benim savunduğum düşünceler size çok geri,hatta
    taş devrinden kalma gelebilir. Ama sizin gibi herşeyden bihaber yaşamaktansa,ben taş devrinde
    yaşamaya razıyım.Ben bana düşen, bildiğim bilgileri sizlerle paylaşma görevimi yerine getirdim.
    Bu tarz konuların tartışılması bile insanlık adına çok onur kırıcı ve ahlaka aykırı diye düşünüyorum.

    Bunlar benim kendi düşüncelerim ve zıt görüşte olanlara Allah sadece doğruyu göstersin diyorum:(

  8. #18
    Tecrübeli Üye anarshe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2008
    Mesaj
    260
    Rep Gücü
    141

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    ben caiz degil dediginiz icin diyanet isleri aciklamalari degil ayet istiyorum efendim bu konuda kuran i kerimde yazan bir ayet istiyorum onun disinda su soyle olursa soyledir sunu yaparsak buna gore gore yanlisdir veyahut peygamber efendigimizin soylemis oldugu hadisi seriflerden degil yuce kitabimiz KURANI KERIM den turkce mealli bir ayet istemekteyim, ve dusunmekteyim ki hayatinin sonuna kadar anne olmak sansi bulamayacak bir kadini anne yapma sansimiz (ki kosullari onemseyiniz kosullar cok onemlidir kimse burada ehli keyif bir olaydan bahsetmemektedir) varsa ne sakincasi var... ben amel defterimiz diye birsey biliyorum ve bazi seyler insanin ameli ile alakadar diye dusunuyorum bu kadar kati olmayiniz, evren insanlari biraz da olsa kucaklamak icin yaratilmisdir... (ayrica dusundugunuz kadar genc olmadigimi saniyorum en azindan ergenlik surecimi geceli bayagi oldu)

  9. #19
    Kıdemli Üye sheytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Yaş
    29
    Mesaj
    797
    Blog Mesajları
    3
    Rep Gücü
    112

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Alıntı SAHARAY´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu taşıyıcı annelik yada sperm bankasını onaylayan ve biz de yaparız neden olmasın diyen
    genç arkadaşlara özellikle bu yorumum.Yazdıklarınızı okudukça hayal kırıklığım bin kat daha arttı.:(
    Bu ülkeyi biz sizin gibi düşünen gençlere mi bırakacağız? Sizin bu etik dışı düşünceleriniz mi bu ülkeyi
    ileri medeni seviyelere getirecek?Bir şeyi onaylamadan önce biraz araştırma zahmetine girseniz
    ve öyle karar verseniz ne kadar iyi olurdu.Benim savunduğum düşünceler size çok geri,hatta
    taş devrinden kalma gelebilir. Ama sizin gibi herşeyden bihaber yaşamaktansa,ben taş devrinde
    yaşamaya razıyım.Ben bana düşen, bildiğim bilgileri sizlerle paylaşma görevimi yerine getirdim.
    Bu tarz konuların tartışılması bile insanlık adına çok onur kırıcı ve ahlaka aykırı diye düşünüyorum.

    Bunlar benim kendi düşüncelerim ve zıt görüşte olanlara Allah sadece doğruyu göstersin diyorum:(
    Benim bu sacmalıga aklım ermiyor..Belkide doğru yol bizim yolumuzdur,doğru yolu bulması gereken sizlersinizdir..Siz hayalkırıklıgına ugrarken su anda belkide anne olma cabası veren fakat olamayan bi bayanın kendi cocuguna tasıyıcı annelik yapacak birini bulması onun hayallerini gerceklestirir.Ve bence o mutluluk ve binlerce dua ilahiyatcıların tasıyıcı anneliği önermemesinden daha önemli benim icin..
    Önceliği insan olan bir gençlik var arkanızda endise etmenize gerek yok..

  10. #20
    SAHARAY
    Misafir..

    Cevap: Taşıyıcı Anne olurmuydunuz?

    Alıntı SAHARAY´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Taşıyıcı annelik için cevaz var mı?

    Kesinlikle hayır.

    - Taşıyıcı annelikteki mahzur nedir peki?

    Kişi sadece rahminde başkasının embriyosunu taşıyor.

    Embriyoyu taşıyor; ama rahminde gen alışverişi var. Baskınlık her ne kadar yumurtanın sahibinde gibi görünse de karışma var. Sütkardeşliğinde de öyle. Bilim tespit etmiş durumda. Sütle dahi bir miktar genetik transfer var.
    Akrabalık kavramını yok etmeyin

    - İnsanlar 'amcanın sperminin ya da teyzenin yumurtasının kullanılması' hususunda 'bu da evlatlık gibi bir şey' düşüncesine itilmek isteniyor.

    Bu düşünce evlatlıkla ilgili İslam dininin hükümlerini bilmemekten kaynaklanıyor. Evlat edinileni, edinenin çocuğu haline getirmiyor İslam. Hatta Kur'an'da onların bizzat anne ve babalarının adıyla çağırılmaları isteniyor. Batı hukukunda olduğu gibi evlatlık aldığında nesep itibariyle size bağlı olmuyor. Sizin öz çocuğunuz olmuyor. Annesi babası bellidir. Hâlbuki taşıyıcı annelikte genetik yapı birbirine karışıyor. Hiç benzer tarafı yok. İslam dininde nesep bellidir. Nesep nakledilmiyor. Sadece dünya hukukunda birtakım değişiklikler var. Biyolojik anne ve baba gibi kavramlar da ortaya çıkıyor.

    - Taşıyıcı annelikten önce teyzesinin yumurtası ya da amcasının spermiyle çocuk sahibi olunmasını izah eder misiniz?

    Burada birçok problem çıkar ortaya. Akrabalık kavramı ortadan kalkar. Annesinin yumurtasıyla çocuk doğuran biri hem kardeşini doğurmuş olur hem de kendi çocuğunu.



    Taşıyıcı annelik kesinlikle caiz değil


    İnsanlar ‘amcanın sperminin ya da teyzenin yumurtasının kullanılması’ hususunda ‘bu da evlatlık gibi bir şey’ düşüncesine itilmek isteniyor… Halbuki bu düşünce evlatlıkla ilgili İslam dininin hükümlerini bilmemekten kaynaklanıyor. Evlat edinileni, edinenin çocuğu haline getirmiyor İslam. Hatta Kur’an-ı Kerim’de onların bizzat anne ve babalarının adıyla çağırılmaları isteniyor. Batı hukukunda olduğu gibi evlatlık aldığında nesep itibariyle size bağlı olmuyor. Sizin öz çocuğunuz olmuyor. Annesi babası bellidir. Hâlbuki taşıyıcı annelikte genetik yapı birbirine karışıyor. Hiç benzer tarafı yok.

    İslam dininde nesep bellidir. Nesep nakledilmiyor. Sadece dünya hukukunda birtakım değişiklikler var. Biyolojik anne ve baba gibi kavramlar da ortaya çıkıyor. Taşıyıcı annelikten önce teyzesinin yumurtası ya da amcasının spermiyle çocuk sahibi olunmasında birçok problem çıkar ortaya. Akrabalık kavramı ortadan kalkar. Annesinin yumurtasıyla çocuk doğuran biri hem kardeşini doğurmuş olur hem de kendi çocuğunu.

    Sonuç itibariyle zina da veled-i zina da olmuyor. Çünkü veled-i zina, zina fiilinden elde edilendir. Burada zina fiili yok. Yok, ama zina fiiliyle meydana gelen çocuktan daha büyük problemler ortaya çıkarıyor bu. Çünkü zina yoluyla elde edilen çocuğun annesi babası bellidir. Bunda dedesi babası olabilir, teyzesi annesi, hatta kendi kardeşini, dedesinin çocuğunu doğurabilir bir kişi. Teknik olarak adı zina değil ama İslam’ın nesli muhafaza prensibine külliyen aykırı.

    Taşıyıcı annelik kesinlikle caiz değil. Kişi sadece rahminde başkasının embriyosunu taşıyor…denemez. Çünkü embriyoyu taşıyor; ama rahminde gen alışverişi var. Baskınlık her ne kadar yumurtanın sahibinde gibi görünse de karışma var. Sütkardeşliğinde de öyle. Bilim tespit etmiş durumda. Sütle dahi bir miktar genetik transfer var.

    Bu işler ne tıbben, ne de hukuken etik...


    Yardımcı üreme tedavisi bazı ülkelerde yasal. ABD’de bazı eyaletlerde yasak, bazılarında serbest. Tıbben zor bir işlem değil. Ülkemizde olayın hukukî ve dinî boyutu var. Spermi ya da yumurtayı veren kişi acaba ne kadar sağlıklı? Yapılıyorsa tamamen kontrol dışı demek. Genetik geçici hastalıklar olabilir. Bazı kan ve metabolizma hastalıkları. Donör olan şahıs, ister sperm, ister yumurta versin, AIDS, Hepatit B ve C gibi bazı enfeksiyon hastalıkları taşıyor olabilir. Genetik hastalıkların bir kısmı bilinmeyebilir. Şizofreni gibi bazı akıl ve ruh hastalıkları da genetik yoldan aktarılıyor.

    Bir de miras hukuku var. Sperm ve yumurtayı bazen bildiğiniz şahıstan alıyorsunuz. Yarın öbür gün hak iddia edebilir bu çocuk. Çünkü genetik anne ya da babası. Ne kadar sözleşme yaparsanız yapın, dünyada bunun örnekleri, mahkemeler var. Genetik annelik, genetik babalık o çift ve donör olan şahısta bazı psikolojik sıkıntılara sebep olabiliyor. Kendi çocuğu olmayabiliyor; ama halbuki kendinden olmuş çocuklar var ortada. Veya kimlerin donör olabileceğini, kaç kişiye bağışta bulunabileceğini iyi ayarlamak lazım. Aksi takdirde belli bir toplum içinde aynı genetik materyale dâhil kardeş, yarı kardeş, üvey kardeş gibi ihtimaller de ortaya çıkabilecek. Bu gibi sakıncalar içeriyor. Tıbbî, hukukî, sosyal sorunlara yol açacağı belli.


    Alıntı


    Ben sizlere savunduğunuz şeyin tıbbi ve ahlaki bir de hukuk yönünü anlatan bir yazı
    kopyalayarak,size doğruları göstermeye çalıştım.Bu yazıyı hazırlayan ben değilim
    bu konu hakkında bilgi sahibi olan insanların paylaştığı bilgiler bunlar.
    Sorumluluk gereği bu yazıyı koydum, bilmeyenler bilgi sahibi olsunlar diye.
    Bu forumu 13 yaşındaki ergenlik çağında ki gençlerde ziyaret ediyor.
    Onlara doğru bilgi vermek adına bu bilgileri paylaştım.
    Ne kadar anlatırsan anlat, anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır,demiş Mevlana.

Benzer Konular

  1. Taşıyıcı Annelik nedir?
    sibel Tarafından Gebelik Hamilelik Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 02-08-2017, 05:06 PM
  2. Anne Sütünün Önemi ve Anne Sütü Arttırma
    1anne Tarafından Çocuk Sağlığı Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 16-03-2011, 04:28 PM
  3. Anne,babalara ve anne,baba olacaklara soruyorum!
    İnci Tarafından Anne Baba ve Çocuklar Foruma
    Yorum: 5
    Son mesaj: 07-06-2009, 01:34 AM
  4. Anne..
    Venhar Tarafından Öykü ve Hikayeler Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 18-03-2009, 11:51 PM
  5. Diyanet: Taşıyıcı Annelik Caiz Değil
    Gül@y Tarafından islam (Müslümanlık) Foruma
    Yorum: 2
    Son mesaj: 12-02-2008, 05:13 PM
Yukarı Çık