*Ne kadar güzelsiniz *
*- Biliyorum... Onun için bu yaşta evliyim *
*- Pardon yenge *

*mekan Haydarpaşa: *
*-pardon saati sorablir miyim? *
*-şurda kocaman yazıo göremiyo musun? *


*Adam kızın oturduğu masaya yaklaşır yanındaki boş sandalyeyi tutar ve
sürçmek suretiyle.. *
*-Boş musunuz *
*-Hayır arkayı beşledik gör müyon mu? *
*-Ben sandalye için sormuştum *

*-Ben sizi yanlız bırakayım o zaman *


*tanışmak isteyen erkek kızın masasında birşey arar gibi yapar.
kültablasını kaldırır altına bakar vs. aranır da aranır. *
*sonunda kız dayanamaz ve sorar: *
*- ne arıyorsunuz siz? *
*- sizinle tanışmak için güzel bir bahane arıyordum, ama bulamadım * *-
bunun üzerine benim "aaaaayy çok tatlısınnn" mı demem gerekiyo * *- eeööö
e tabi olabilir *
*- defol!! *


*-Daha önce tanışmış mıydık yavrum? *
*-Sanmam hayvanat bahçesine gitmeyi sevmem *
*-Hönk *


*- Pardon tanışabilir miyiz? *
*- Sebep? *
*- eeöö *
*- eee *
*- güzelsiniz desem *
*- bu benim sorunum desem? *
*- pardon abla *


*- Tanrım... Sizi daha önce tanımalıydım *
*- Ben o kadar vakit kaybını göze alamazdım *
*- Nasıl??? *
*- Naş diyorum kısa ve öz! *



*- yalnızmıyız? *
*- Sorduğun soruyla çelişme *
*- nası?
*- hem çoğul hem yalnız olamayız dimi ama.. *
*- öhmm pardon *
*- ne o bayım.. zeki mi geldim? *


*- İlk görüşte aşka inanır mısınız? *
*- .... *
*- İnanmıyosanız çıkıp bi daha gelicem de *
*- ay yesinler sempatik şey *
*- e*
*- dövecem ama bak!! *

*Kız köpek gezdirmektedir; *

*- eh ne sevimli şey... Isırır mı *
*- Parcalar bile.. *


*- Ne güzel gözleriniz var *
*- Lens onlar *
*- eööe olsun yine de güzel *
*- ha sonuna kadar zorlucam şansımı diyosun. *


*- sizi birine benzetiyor gibiyim? *
*- siyah kuşak var bende.... asıl ben seni benzetebilirim
*-pardon saatiniz var mı acaba? *
*--yok maalesef... *
*-bende var... *
*-iyi güle güle kullan *

*- pardon saatiniz var mi acaba? *
*- yok, maalesef. *
*- aliriz? *
*- yemezler *


*-merhaba, saat var mı *
*-ne? *
*-saat diyorum. *
*-eee *
*-kaç olmuş acaba? *
*-ne oldu randevun mu var. *
*-yoo. *
*-o halde niye soruyorsun? *
*-merak ettim de *
*-bi git be!! *


*- Pardon isminizi öğrenebilir miyim? *
*- Naapcan *
*- Kalbime kazıycam, kimse unutturamasın diye *
*- Ha çok romantiğim diyosun *
*- Evet... *
*- Peki embesilliğini gizleyebilecek bi özelliğin var mı? *

*-Pardon tanışabilir miyiz? *
*-2 soru sorcam bilirsen tanışırız *
*1-Cumhurbaşkanımızın adı: *
*-Erdoğan *
*-daaaaat *
*2- ekmek kaç YTL *
*-YTL mi o ne *
*-daaaaaaaaat hadi canım hadi seni televoledeki mankenler paklar *

*- Sigaran ve sen ölesine birbirine benzionuz ki... Ama onu ben yaktım,
beni de sen.. *
*- Allala enteresan... Bence de sen ve sigaram benziyosunuz... İkinizi de
ayağımın altında ezebilirim *
*- Upss *

*-bayaannn gülüşünüz ne kadar tatlı. babanız şekerci mi?
*-hayır semerci senin gibi eşeklere semer dikiyoo...