Gösterilen sonuçlar: 1 ile 2 Toplam: 2
  1. #1
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    Sep 2015
    Cinsiyet
    Kadın
    Mesaj
    1
    Rep Gücü
    3

    Lütfen yardım edin.. kalbim çok karışık

    Arkadaşlar benim bundan yaklaşık 9 ay önce bi ilişkim vardı. Adına Hasan diyelim gerçek adını vermeyeyim. kendisi uzaktaydı benden, ayrı şehirlerdeydik. Ve kesinlikle benim için doğru insan olduğuna emindim. Tam aradığım insandı ve deli gibi aşıktık birbirimize.. uzakta olmasına rağmen en ufak bi güven sorunu yaşamadım... Ama maalesef ben pislik yaptım. Biri hayatıma girdi başta arkadaşım olarak. Buna da Osman diyelim gerçek ismi değil ama. Bakın osman hasanın tırnağı bile olamaz hiçbir konuda.. ne kişilik ne görünüş ne temiz kalp her anlamda hasan ondan üstündü. ve üniversite okuyordu hasan. osman ise benimle yaşıttı lisedeyim ben. naptıysa bir şekilde etkiledi ayarttı beni osman. ve ben çıkmaya başladım onunla.. belki de yakınımda diye böyle oldu bilmiyorum.. 2 gün sonra söyledim hasana 'ben başkasıyla birlikteyim' dedim. Ama gözyaşlarıyla söyledim bunu yani onu kaybetmeyi yine hiç istemedim ama yaptım... gencim işte ondan heralde yaptım bilmiyorum neden.. bana son sözleri bile yine 'seni seviyorum mutlu ol' oldu. 5 ay o ******** osmanla çıktım. Hayatımı zindan etti bana köpek gibi pişman oldum ama hasan konuşmak dahi istemiyordu benimle unutmaya başlamıştı beni. Ayrılamıyordum da osmandan. 5 ayın sonunda o terk etti beni. İyi de yaptı. 2 ay yalnız kaldım hasana yazmayı çok istedim ama yazamadım mahvettim zaten çocuğun hayatını daha ne yazıcam... Sonra uzun zamandır hayatımda olan ama o gözle bakmadığım biri vardı. Onada orhan diyeyim. Kişiliği inanılmaz hasana benziyordu zaten hoşlanıyordu da benden.. bi şans vermek istedim inanılmaz iyi bir çocuktu. şuan onunla birlikteyim 1 aydır. Seviyorum orhanı çok tatlı iyi kalpli yanımda olması mutluluk veriyo bana... Ama sorun şu ki o eski sevgilim hasanı unutamıyorum. Şu an bile gözyaşlarıyla yazıyorum ismini haykırmak istiyorum ama yapamam... Her gece kafamı yastığa koyduğumda o geliyo aklıma... Ona yaptıklarım geliyor onun bana söyledikleri geliyor birbirimize verdiğimiz sözler attığımız şarkılar geliyor.. Her gece pencereden bakıp dua edeceğimize söz vermiştik kavuşmak için. ben hala yapıyorum.. Kalbime iğneler batıyor sanki o derece acı çekiyorum. Ama orhanı da üzmek istediğim en son şey. sizce ne yapmalıyım? Kalbim öyle bi durumdaki aklımı kullanamıyorum mantıklı düşünemiyorum. Lütfen yardım edin akıl verin bana..

  2. #2
    Sadecebirtost
    Misafir..

    Cevap: Lütfen yardım edin.. kalbim çok karışık

    İnsanlar hata yapabilir. Önemli olan bunun farkına varabilecek erdeme ulaşabilmektir. Ben senin yerinde olsam hasan ile yukarıda yazmış olduğun her şeyi adam akıllı konuşarak özür dilerdim. Her neyin olursa olsun o da bir insan ve bir özrü hak ediyor. Daha sonra da kalbine sor ne istediğini. Seni kendi yüreğinden başkası taşıyamaz çünkü

Benzer Konular

  1. Babam annemı aldatıyor ne yapmalıyım yardım
    frkn_12 Tarafından Dert Köşesi (güzin abla) Foruma
    Yorum: 5
    Son mesaj: 22-08-2016, 11:38 PM
  2. Web siteniz bütün tarayıcılarda nasıl görünüyor test edin
    YukseLL Tarafından Web Tasarım ve Google Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 27-09-2015, 08:35 PM
  3. Bunlara dikkat edin sivrisinekler sizden uzak dursun
    YukseLL Tarafından Sağlık Bilgileri Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 18-08-2015, 12:58 PM
  4. Kilo Vermek Yardım
    liseli1 Tarafından Sağlık Sorularınız Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 16-08-2015, 11:06 AM
  5. İstenmeyen gebelik yardım lütfen!!
    H_YUCEL Tarafından Gebelik Hamilelik Foruma
    Yorum: 11
    Son mesaj: 31-12-2008, 05:10 PM

Anahtar kelimeler

Yukarı Çık