+ Konuya Yorum Yaz + Yeni Konu Aç
8. Sayfa, Toplam 10 BirinciBirinci ... 678910 SonSon
Gösterilen sonuçlar: 71 ile 80 Toplam: 93

Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

Supermeydan Özel Kategorisinde ve Dert Köşesi (güzin abla) Forumunda Bulunan Söyle Rahatla... Dök içini rahatla... Konusunu Görüntülemektesiniz, Konu içerigi Kısaca ->> Ziyaretci ´isimli üyeden Alıntı seviyorum ulannnnnnn çok seviyorummmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gururumdan söyleyemiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! her saniye her dakika seni deli gibi özlüyorum, sensiz

  1. #71
    Ziyaretci
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    Alıntı Ziyaretci´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    seviyorum ulannnnnnn çok seviyorummmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    gururumdan söyleyemiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

    her saniye her dakika seni deli gibi özlüyorum, sensiz olmak istemiyorummmmmmm senden gitmek istemiyorummm bunu gururumdan söyleyemiyorummmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    aşığımmmmm bennnn öyleeeee böyleeeee değillll dibineeeeeeeeeeeee kadarrrrrrrr aşığımmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    anasınıııııııııı sattımımınnnnnnn dünyasıııııı seviyorummmmm ulannnnnnnnnnnnnnnn bennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Her kadının içinde biraz erkeklik hormonu vardır diyor uzmanlar. Benim hormonlar coşmuş dün gece anlaşılan kafa gidince. :)

    Bunları ben yazmışım ama ne yazdığımı bile hatırlamıyorum şimdi gördüm. Site sahibinden özür dilerim foruma rahatsızlık verdiğim için.

  2. #72
    Ziyaretci
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    bir insan birilerini üzeceğini bildiği halde neden aynı şekilde davranmaya aynı şeyleri bile bile yapmaya devam eder? :=((((

  3. #73
    aşkz
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    Aşik oldugum adam evli çikti wazgeçemedim smdyse çok daha ktüyüz

  4. #74
    günahkar
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    Alıntı Uzmangörüşü.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 yılda bir yapılan günah günahtan sayılmaz:)) Aradan beş sene geçmiş se de zaman aşımına uğramıştır zaten siz kendinizi ferah tutun...
    iyiymiş, cehennemden kurtulduk desenize, zaman aşımından bizde yırtarız artık.

  5. #75
    Ziyaretci
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    O aptala tam bir bucuk senemı verdım her kahrını cektım degıstım orospu cocuguyla ayrıldık cok dertliyim arkadaslar anlatmazsam rahatlıyamıycam sanki

  6. #76
    Ziyaretci
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    Kocamla nerdeyse hetgün boktan sebeblet yüzünden tartışıyoruz öyle ki o an elimde büyük bir döner bıçağı olsa da deşsem diyorum lanet ediyorum sürekli. Zaten o kadar yorucu ve her anlamda zor bi süreçten geçerek evlendik ki her olayda geçmişteki hislerim hortluyo. Tatilimi bile zehir etti. Basit bi yemeği burnumdan getirip duruyo kaç gündür. Ucuz yiyelim diyorum kabahatli oluyorum begendiğim hiçbişeyi aimıyorum kabahatli oluyorum kendi gerizekalı ailesine ev aldık düğünüme karşı komşumdan daha ilgisiz ve yardımsızdılar evi eşyamı düğünümü kendim yaptım yemin ki bir tane valizle eve geldi. Mis gibi maaşımdan da faydalanıyo ne salaktım allahım zamanında gelenleri küçümsedim de kala kala bu hem fakir hem sinirli kendini bi bok sanan herşeyi burnumdan getirip ailece beni sömüren bu adama kaldım. Keşke hiç tanışmamış olsaydım

  7. #77
    Ziyaretci
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    Yaşamak bu aralar o kadar boş geliyor ki daha 20 yaşında insan bu hayattan bu kadar nasıl sıkılır anlam getiremiyorum. Hatırladığım 14-15 senelik geçmişimde mahallede oynadığımız o mutluluk verici çocuk oyunları dışında bir de evde yaşanan kavgalar geliyor. Bu kavgaların başlıca sebebi babamın alkol vb. maddeler kullanmasından dolayı oluşuyor. Biraz varlık içinde yokluk yaşıyoruz. Bulunduğumuz bölgenin ilk insanlarıyız diyebilirim. İstanbul'un iyi bir yerinde de bir aileyi rahatlıkla geçindirebilecek bir dükkanımız olmasına rağmende bunun %30-40'ını evde görebiliyoruz. Aslında buna da şükür geçindiriyor bizi beni usandıran da bu değil zaten, babam yapılmayacak bir şey yapıyor ama onuda adabıyla yapmıyor, bu maddeleri kullanıp gelip olmadık sebeplerden dolayı 1-1.30 saatte tüm moralinizi bozup, hayattan soğutabiliyor. Bazen niye bu kadar büyük bir ailenin moralini 1 kişi bozuyor deyip, insanın aklına gelmeyecek saçma sapan şeylerde gelmiyor değil. Daha annem bana hamileyken beni istemeyen bu yüzden annemi döven ve şuan parayla bana babalık yaptığını sanan bir adamın kahrını çekiyoruz. Hiç bir zaman normal bir aile olamadık. Hiç bir zaman istediğim hiçbir şey olmadı. Hayallerimin içine edip, beni bu yaşta pasif bir insana çevirdi.

  8. #78
    - Çevrimdışı
    Aktif Üye tansxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2011
    Mesaj
    1.640
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    4
    Rep Gücü
    14449

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    selam ederim;

    dostlarım, şöyle bir göz attım tüm insanların birbirine yakın sorunları var aşağı yukarı. genellikle bir başka insandan kaynaklı sorunlar. insanlardan beklentilerimizi düşürmek, kendi içimize yönelmek yaşanacak hayal kırıklıklarına bir önlem olabilir.

    odak noktamızı kontrol edelim. dışarıda mutluluk aramak yerine içimize dönelim. bir müzik aleti bunun için çok yardımcıdır. uzun süre beynimizin dışarıyla bağlantısını keser.

    beyin ile ilgili çarpıcı araştırmalar var youtubede izlemenizi öneririm. örneğin bir sorunu sürekli düşünüyor olmanız beyinde aşırı yorgunluga sebep oluyor. hatta bağışıklık sistemine büyük zarar veriyor. psikolojik olarakda yaşamdan soğuma hayattan umudu kesme gibi tepkiler veriyor beyin. çünkü aşamadığı ve hergün sabah akşam düşündüğü bir şey var. bir bardağı 1-2 dakika havada tutmak size zarar vermez. fakat o bardağı günlerce havada tutunca tüm kaslarınız sinirleriniz zarar görür. oysa bardak aynı bardaktır.

    bir kere şunu hiç unutmayın beyninizde düşündüğünüz herşey bir dilek niyet istek dua dır. birşeyi çok düşünmeniz o şey ile yaşamanıza sebep olacaktır. o yüzden güzel şeyler hayal edin ve bunu isteyin, olması için çaba harcayın. olmuyorsa tekrar deneyin.
    Konu tansxx tarafından (01-08-2015 Saat 06:03 AM ) değiştirilmiştir.
    "birimiz hepimiz hepimiz birimiz için"

  9. #79
    Ziyaretci
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    bazı insanlar gönül almayı iyi bilir. bir tek mesaja ve telefona bakar her şey.

  10. #80
    örtmen
    Misafir..

    Cevap: Söyle Rahatla... Dök içini rahatla...

    sevdiniz kiişinin sizi sevdini anlamak istiyosanız birden ortadan kaybolun onu sizsiz bırakın biraz burnunu sürtün anlasın oda siz hayatında olmadan nasıl yaşayacanı. hic bırakıp gitmeyecek sananlara sizi kaybedeck duygusunu aşılayınki kendini vazgecilmez sanıp dangıl dungul davranmasın size. sevdiniz sizi gercek seviyosa sizden vazgecmez kolayca. ben bu dedimi yaptım işe yarıyo sonuç gerçek seviyo beni.

Benzer Konular

  1. Şifreyi Söyle
    selviler Tarafından İnsan İlişkileri Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 28-12-2014, 03:25 AM
  2. Herkesin Icini Acitan Bir Sehir Vardir...
    RABİA Tarafından Şiir Foruma
    Yorum: 4
    Son mesaj: 19-08-2010, 06:13 PM
  3. Bana Söyle
    Mustad'af Tarafından Şiir Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 10-04-2009, 02:55 PM
  4. Şarkını söyle
    Venhar Tarafından Öykü ve Hikayeler Foruma
    Yorum: 5
    Son mesaj: 14-02-2009, 11:53 PM
  5. Mescid-i Nebevi'nin Içini Görmek Istermisiniz ?
    SGOR Tarafından Din ve İnanç Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 07-02-2008, 08:39 AM

Anahtar kelimeler

Yukarı Çık