1. Sayfa, Toplam 2 12 SonSon
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 Toplam: 11
  1. #1
    yeni üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Nerden
    Almanya/Zonguldak
    Yaş
    27
    Mesaj
    71
    Rep Gücü
    47

    Erkek arkadaşım çok çalışıyor

    merhabalar, araniza yeni geldim... saygilarimla

    bir derdimi paylasmak istiyorum

    erkek arkadasim cok calisiyor, a$iri derecede, hatta nerdeyse hic uyku uyumuyor...
    Ve benden anlayis bekliyor. anlayisli olacagimi söyledim ama 2 gündür ne aradi ne cagri atti. (sms atamiyor telefonu arizali, ama arayabildigini söyledi). Bu beni cok üzüyor. Ona söyledim neden aramadigini. Cok yogunumm, borclarim var calismak zorundayim, borcumu kapatamazsam yanina gelemicem dedi. lütfen anlayisli ol dedi. (Ben almanyadayim o istanbulda) simdi erzurumda i$ geregi, msn giremiyor, ve yogun oldugunu söyledi, 5 gün sonra gelicegini söyledi istanbula)
    Ben üzülüyorum, 2 gün oldu ses yok... bende aramicam! Onun aramasini bekliyorum. Ya nebiliyim 2 dakika zamanida mi yok aramak icin, sesimi duymak icin. Sizce abartiyormuyum? Üstüne gitmemelimiyim? Morali bozuk olabilir rahatsiz etmemelimiyim? Bi yol gösterin lütfen. Onu anlamalimiyim? 5 gün daha aramazsa mail atmazsa tepkiniz nolur? Anlayis? kirginlik?
    Seni seviyorummm ama cok yogunumm, anlayis göstericektin hani dedi..
    Erkekler nasil olur borclari oldugunda, stresli oldugunda. kadinlar ozaman rahat mi birakmali yoksa ne yapmali? gercekten bilmiyorum nasil davranacagimi. Trip kapris yapmak da iyi degil, hic de hoslanmaz...

    Akrep burcu erkegi kendisi, i$ine cok düskün azimli...


    yardimlariniz icin simdiden tsk, saygilarimla

  2. #2
    Acemi Üye meys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Nerden
    Artvin -İstanbul/Pendik
    Yaş
    43
    Mesaj
    201
    Rep Gücü
    271

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Zor bir döenemden geçiyorsunuz.Bu bir birinizi daha iyi tanıma dönemi.İnsanların kişilik yapılarını çözmek kolay değil.Bu zaman dilimi onu tanımana sebep olacak.İş kolik olmasını sürekli çekebilecek birimisin,anlayışın ne zamana kadar sürecek,onu her şeye rağmen sevebilecekmisin gibi sorular soracaksın kendine ve bu arada kendinide tanımış olacaksın.Hemen pes etmek doğru değil anlayış ve sabır önemli bir erdemdir.Ama sınırı bilmelisin ve daha fazlasının enayilik olacağını unutmamalısın.Daha uzun süre sürmesi,aynı şeylerle oyalanmak bazen altında farklı sorunlar yatırıyor olabilir.
    Karar vermede acele etmeyin,kırıcı olmayın.

  3. #3
    yeni üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Nerden
    Almanya/Zonguldak
    Yaş
    27
    Mesaj
    71
    Rep Gücü
    47

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    yani beklemeliyim diyorsunuz? peki yanlis düsünmezmisiniz, 5 gün daha aramasa? tam olarak ne yapmaliyim? aramasini bekliyim?
    bana demisti zaten bikere, seni ihmal etmekten kirmaktan üzmekten cok korkuyorum diye, ve kardesime de demis, kendisini denicem, dayanabilcekmi alisabilcekmi is hayatimin yogunluguna felan filan...

  4. #4
    Acemi Üye meys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Nerden
    Artvin -İstanbul/Pendik
    Yaş
    43
    Mesaj
    201
    Rep Gücü
    271

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Sevgi ve anlayışın sürekli tek tarattan beklenmesi yıpratıcı olur.Anlayış ve sabrın sürekli olması zaten mümkün değil
    Kendine bir zaman dilimi belirle ve onla kafandakileri konuş.Elinde kalanları değerlendir.Ama bunu çok kısa süreye sıkıştırma.Bu arada hem onu hem kendini tanımış olursun.Sabrın mükafatı ya seni seven birini kaçırmamak olur yada kişilik gelişimine bir taş daha katarak.
    Sevgi emek,özveri ister.Bunu gösterir ama bir sonuç alamazsan senden günah gider.Ama emeksiz ve özverisiz kaliteli bir birlektelikte zor olur.

  5. #5
    yeni üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Nerden
    Almanya/Zonguldak
    Yaş
    27
    Mesaj
    71
    Rep Gücü
    47

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    biraz daha acik konusurmusunuz...
    kendisi cok stresli dönemden geciyor su an..
    beni arayamamasi anlayis verici midir?
    valla dayanmak zor... ama 5 gün daha aramazsa bakicam icabina, konusucam

  6. #6
    yeni üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Nerden
    Almanya/Zonguldak
    Yaş
    27
    Mesaj
    71
    Rep Gücü
    47

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Destek verıcı mesaj atmalı mıyım yoksa susup beklemelı mıyım?????

  7. #7
    Eftelya
    Misafir..

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Alıntı aylin90´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Destek verıcı mesaj atmalı mıyım yoksa susup beklemelı mıyım?????
    Kesınlıkle destek verıcı bır mesaj at..
    Onun duygu ve düşüncelerınden emın degılsın sankı
    Meys cok güzel özetlemiş

  8. #8
    Kıdemli Üye Mustad'af - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Mesaj
    920
    Blog Mesajları
    6
    Rep Gücü
    8265

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Alıntı Eftelya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesınlıkle destek verıcı bır mesaj at..
    Onun duygu ve düşüncelerınden emın degılsın sankı
    Meys cok güzel özetlemiş
    Güzin Abla'ya çok iş düşüyor bu aralar!
    İşiniz zor vesselam!
    Kollarımda tutuk demir halkalar!

  9. #9
    Aktif Üye orkuorkun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2007
    Nerden
    BULGARISTAN, ROMANYA, UKRAYNA, ISTANBUL, JAKARTA
    Yaş
    48
    Mesaj
    1.942
    Blog Mesajları
    3
    Rep Gücü
    37781

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Her insanin bir yolu vardir. Bu yollarda ilerler. Durust oldugu bir gercek ise ,ve sizi gercekten seviyorsa sizden ayrilmaz. Zaman olmayabilir.

    Evlenmeden once birkac sevdigim oldu.
    Gercekten sevdigim bir kiz beni 13 ay beklemisti, Ben bir denizciyim ne bir telefon nede bir mektup mumkun, Bulabildigim Raki siselerinin icine koydugum ask mektuplarini saymaz iseniz.

    Uzakdoguda bir arkadasim icin Guney kore de Kiz kacirdim, o da bana Istanbulda sevdigim kizi Super pahali bir yat ile gemiye getirdi. Eminim hayatinda en buyuk hatirlayacagi sey budur. Butun arabalarin koskoca bir yatin sadece 1 kisi icin gelip almasi ve Bir yuk gemisine yanasmasi. sonra gelip geri almasi bunlar planlanmisti.
    Gemimiz tranzitte idi yani yine durmayacakti. yola devam ettik sonra.


    Hayat bir maceradir, sevmek ozlemektir sabretmektir. esim ile evlenmek icin 1 yil once soz verdim ve gidip endonezyadan evlendim. istanbuldan cikarsaniz 20.000 km uzaktan. orada dugun yaptim
    o kadar cok durdurmak isteyen vardi ki. kimse durduramadi.
    Insanlarin niyetleri onemlidir. Niyetini bildikten sonra yas tahtaya basmayin. Biri sizin icin 20.000 km uzaktan geliyorsa onun niyeti bellidir. test etmenize gerek yok

  10. #10
    yeni üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Nerden
    Almanya/Zonguldak
    Yaş
    27
    Mesaj
    71
    Rep Gücü
    47

    Cevap: Ne Yapmaliyim? :(

    Cevaplariniz icin cok tsk ederim, Duygularindan süphe etmiyorum da... ben cok sevgi bekleyen biriyim, ama sabretmeyi de ögrenmeliyim diye düsünüyorum.
    Saygi ve anlayis göstermek cok önemli. benden bunu bekledigini söyledi zaten. ve almanyaya gelebilmesi icin de borcunu kapatmasi gerekiyor. sirf benim icin bukadar strese aceleye girdiigni söyledi. yoksa ki ben bu borcu 6ay-1 senede anca öderim dedi.
    senin icin hersey dedi. seni seviyorum ama lütfen anlayis göster dedi. bu iliskiye baslamadan da belirtti zaten, cok yogun tempoda calisiyorum.seni ihmal ettigim günlerde olucak dedi. niyetim ciddi almanyaya gelip görücem seni dedi.. kendisi akrep burcu, ve duygularini fazla ifade edemeyen biri. daha dogrusu gözleriyle ifade etmesini seven biri... gözlerinden de o duyguyu aliyorum zaten...

    en iyisi bekliyim ben... gereken aciklamayi yapacaktir sanirim...

1. Sayfa, Toplam 2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Bir arkadaşım vardı.
    mopsy Tarafından Kuran-ı Kerim Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 02-02-2012, 07:35 AM
  2. En İyi Arkadaşım..
    Venhar Tarafından Sohbet ve Dedikodu Foruma
    Yorum: 11
    Son mesaj: 18-06-2009, 10:12 PM
  3. beni terk eden bir arkadaşım var.
    wortex Tarafından Dert Köşesi (güzin abla) Foruma
    Yorum: 17
    Son mesaj: 22-10-2008, 09:07 PM
  4. sevgili arkadaşım...
    güney Tarafından Mesaj Panosu Foruma
    Yorum: 4
    Son mesaj: 30-04-2008, 07:11 PM
  5. Polis Arkadaşım
    sasdo Tarafından Sizden Yonetime! Foruma
    Yorum: 4
    Son mesaj: 12-06-2007, 05:51 PM
Yukarı Çık