1. Sayfa, Toplam 2 12 SonSon
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 Toplam: 18
  1. #1
    Aktif Üye sahrabetis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2007
    Nerden
    Aslen Gürcistan ama ANkara'da yaşıyorum
    Yaş
    40
    Mesaj
    1.325
    Rep Gücü
    19339

    hoşçakalın arkadaşlar


  2. #2
    Onursal Üye dogangunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Burç:
    Kova
    Cinsiyet
    Kadin
    Mesaj
    17.801
    Rep Gücü
    137443

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Alıntı sahrabetis´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı sebeplerden dolayı artık siteden ayrılmak durumundayım . Harika günlerdi , hoşçakalın
    Ablacım gitme neolur bak çok üzülürüm hemde çok.Ben süpermeydana girdiğim zaman sahrabetis adını gormeliyim.Sebebi ne olursa olsun gitmene gerek yok.Yanlış ve acımasız bir karar bu.Lütfen ablacım hatırım için kal.Ayrılma süpermeydandan.Tamam eskisi gibi çok girmezsin ama ayrılma.Çok üzdün ablacım beni çok.Ağlıyorum işte.Ablalar kardeşini yalnız bırakmaz...

    Her Hakkım Saklıdır®
    |l|lllll|lll||ll||lll||ll||
    ³³°¹³²¹³ °¹²¹²²³
    © σяigiиαL-ρяσfiLє ®

    Supermeydan

  3. #3
    Süper Aktif Üye Gül@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Nerden
    Samsun
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    37
    Mesaj
    2.600
    Rep Gücü
    72678

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Alıntı sahrabetis´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı sebeplerden dolayı artık siteden ayrılmak durumundayım . Harika günlerdi , hoşçakalın
    Neoluyo abla lütfen gitme senin yerin çok ayrıydı niye bu kararı verdin anlayamadım ama etken neolursa olsun doğangüneşinde dediği gibi kal abla neolur burda herkesin sana ihtiyacı var bukadar seni seven kişiler varken bizleri yalnız bırakma,lütfen bu kararını bidaha sorgula ablacım lütfen bizlerle kal

  4. #4
    güney
    Misafir..

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Sevgili "sahra" bu kararını forum sayfasına taşıdığına göre biz süpermeydancılara bir açıklama yapmak durumundasın..neden???

  5. #5
    Sözlük Yazarı onairci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Rep Gücü
    10433

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Alıntı sahrabetis´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı sebeplerden dolayı artık siteden ayrılmak durumundayım . Harika günlerdi , hoşçakalın
    Gitmese idin, senin bu forumda ayrı bir yerin var, hem hepimizde senin Supermeydan'ı ne kadar çok sevdiğini biliyoruz, bu gitme kararın neden, sen bizimde kalmalısın Sahra abla:(
    HER NEDENLE ÇOK YAŞARSA BİR İNSAN, AKİBETİ ÖLÜMDÜR GERİSİ YALAN, BEN GİDERİM ADIM KALIR, DOSTLAR BENİ HATIRLASIN..

  6. #6
    Süper Aktif Üye Gül@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Nerden
    Samsun
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    37
    Mesaj
    2.600
    Rep Gücü
    72678

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Alıntı Beylerbeyi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sahrabetıs bu forumdan ayrılır ıse, bende ayrılacagım bu forumdan, ve net hayatıma son verecegım.
    Buyur burdan yak sen bari yapma abi ya nekadar çocukca şeyler söylüyon ya:(

  7. #7
    Sözlük Yazarı onairci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Rep Gücü
    10433

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Alıntı Beylerbeyi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sahrabetıs bu forumdan ayrılır ıse, bende ayrılacagım bu forumdan, ve net hayatıma son verecegım.
    Nurettin abi sende mi ya, sen nereye gidiyorsun, birde sen gider isen yani tam olur, forum böyle ik saygıdeğer insanı kaybetmeyi kaldıramaz
    HER NEDENLE ÇOK YAŞARSA BİR İNSAN, AKİBETİ ÖLÜMDÜR GERİSİ YALAN, BEN GİDERİM ADIM KALIR, DOSTLAR BENİ HATIRLASIN..

  8. #8
    Süper Aktif Üye Gül@y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Nerden
    Samsun
    Cinsiyet
    Erkek
    Yaş
    37
    Mesaj
    2.600
    Rep Gücü
    72678

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Alıntı Beylerbeyi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gulum lutfen abıcım, ben kararımda gayet cıddıyım, O gıder ıse bende gıdecegım ve o gıtmeyecek bunu bılıyorum.
    Bende biliyorum abi vede umud ediyorum zaten üzüldüm bide onun üstüne sende bunları yazıyosun kimse gitmesin sende gitme birbirmize destek olalım ya lütfen sahra abla geri dön hepimiz yine beraber olalım

  9. #9
    Aktif Üye SGOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Nerden
    united states of KONYA
    Yaş
    35
    Mesaj
    1.248
    Rep Gücü
    3820

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    bana ilk sıcak kanlı yaklaşanlardan birisin ablacım sonsuz teşekkürederim..
    kendi kararınız saygı duyuyorum buranın bir kapısı var size daima açık olduğunu ve burada seni sevenlerin olduğunu asla unutma yolun açık olsun..

    Allaha emanet ol SGOR

  10. #10
    1. Hikaye yarışma birincisi
    2. Avatar yarışma birincisi
    Venhar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Nerden
    Bilmiyorum :)
    Mesaj
    4.887
    Rep Gücü
    81913

    Cevap: hoşçakalın arkadaşlar

    Sahrabetiş mutlaka bu kararı alman için geçerli bir nedenin var ama sorun ne olursa olsun lütfen bir kez daha düşün..

1. Sayfa, Toplam 2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Hoşçakalın....
    bursali68 Tarafından Sizden Yonetime! Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 25-06-2012, 04:55 PM
  2. Hoşçakalın gözüm
    BOBMARLEY Tarafından Şiir Foruma
    Yorum: 11
    Son mesaj: 26-06-2008, 05:04 PM
  3. Hoşçakalın Dostlar
    RABİA Tarafından Duyurular-SSS Foruma
    Yorum: 15
    Son mesaj: 04-05-2008, 02:08 AM
  4. görüşmek dileğiyle hoşcakalın
    atmaca34 Tarafından Duyurular-SSS Foruma
    Yorum: 15
    Son mesaj: 01-05-2008, 03:54 PM
Yukarı Çık