Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 Toplam: 10

KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

Bilgisayar ve İnternet Kategorisi Msn, icq, skype, chat, irc, mirc Forumunda KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK Konusununun içerigi kısaca ->> Araçlar Sekmesine Tıklıyoruz Daha Sonra Seçenekleri Se.iyoruz,Ondan sonra da Gizlilik Sekmesini seçiyoruz.Karşımıza 2 tane pencere çıkıyor Ekrana önümüz dönükken sol ...

  1. #1
    - Çevrimdışı
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Mesaj
    8
    Rep Gücü
    12

    Exclamation KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    Araçlar Sekmesine Tıklıyoruz Daha Sonra Seçenekleri Se.iyoruz,Ondan sonra da Gizlilik Sekmesini seçiyoruz.Karşımıza 2 tane pencere çıkıyor Ekrana önümüz dönükken sol taraftaki pencerede sizin izin verilenler listeniz var.Orada istediğiniz kişinin üzerinde farenizin sağ tuşunu tıklıyorsunuz eğer sil menüsü etkinse bu kişi sizi engellemiş demektir ama tam tersi durum etkin değilse bu kişi sizi engellememiş demektir yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

  2. #2
    - Çevrimdışı
    Üyecik carismaa7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2006
    Mesaj
    1
    Rep Gücü
    12
    güzel paylaşım bu artık bayatladı çok eski bi şey bu

  3. #3
    - Çevrimdışı
    Üyecik kerem7938 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Nerden
    ankara
    Yaş
    36
    Mesaj
    7
    Rep Gücü
    12

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    Alıntı carismaa7´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel paylaşım bu artık bayatladı çok eski bi şey bu
    valla be daha yenı ogrenıyorum arkadasın paylasımı guzeldı sen bılıyordun madem once sen neden eklemedın :D

  4. #4
    - Çevrimdışı
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Mesaj
    16
    Rep Gücü
    12

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    arkadasım sunu solım senın o dedın engelleme ıcın deyıl sadece sılındını annaya bılırsın o sekılde engellendını deyıl tmm suan engellendını ortaya cıkaran bı prg da yok

  5. #5
    - Çevrimdışı
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    Jan 2007
    Mesaj
    7
    Rep Gücü
    11

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    Alıntı theaskman´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasım sunu solım senın o dedın engelleme ıcın deyıl sadece sılındını annaya bılırsın o sekılde engellendını deyıl tmm suan engellendını ortaya cıkaran bı prg da yok

    Dogru sölüor...

    o sildigini gösterior engelledigini deil:rolleyes:

  6. #6
    - Çevrimdışı
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    May 2007
    Mesaj
    1
    Rep Gücü
    11

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    şu ana kadar engelleyeni gösteren bir program çıkmadı ve bu mümkün değil. senin söylediğin sadece silenleri gösterir...

  7. #7
    - Çevrimdışı
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    Sep 2007
    Mesaj
    2
    Rep Gücü
    11

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    arkadaşım gizlilikten baktığın silinenler engelleyenleri de bu siteden görebilirsniz ;)

    Msnde Sizi Engelleyenleri ve Silenleri Öğrenin
    hadi kolay gelsin

  8. #8
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye Go[rk]eM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    479
    Rep Gücü
    98

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    Alıntı duman_7´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım gizlilikten baktığın silinenler engelleyenleri de bu siteden görebilirsniz ;)

    Msnde Sizi Engelleyenleri ve Silenleri Öğrenin
    hadi kolay gelsin
    bence bu verdıgın lınk sankı fake maile benzıyor şifreyı sıkınca de oluyor bana bır örnek ver bakalım gerçekmıymıs degılmıymıs ?

  9. #9
    - Çevrimdışı
    Tecrübeli Üye pandura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Nerden
    EDİRNE
    Mesaj
    349
    Rep Gücü
    35

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    arkadaşlar onun programı var yükleyin kim meşgul kim size pencere açmış kim sizi angellemiş kim sizi silmiş hepsini görebiliyorsunuz

  10. #10
    vkk
    - Çevrimdışı
    Üyecik
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesaj
    1
    Rep Gücü
    11

    Cevap: KarŞı TAraFIn SENİ EnGELLeMESİnİ ÖĞReNMEK

    arkadaşlar )))
    kimlerin sizi sildigini öğrenmek için araclar_ secenekler _gizlilik e girin sonra altta 'kimlerin sizi kişi listesine eklediği gösterilsin' var burda eger listenizde varolan bi kişi bulunmuyorsa o sizi silmiş : (((
    engellendiğinizi öğrenmek içinse izin verilenler listesinde kişiler üzerinde sag tıkladıgınızda sil seceneği aktifse engellenmişsinizdir

Benzer Konular

  1. Senı arıyorum senı
    kirmizigül Tarafından Şiir Foruma
    Yorum: 8
    Son mesaj: 31-03-2011, 06:01 PM
  2. SENİ SEVİYORUM demeyi ögrenebilirmiyim?
    Venhar Tarafından Öykü ve Hikayeler Foruma
    Yorum: 12
    Son mesaj: 05-12-2008, 11:38 PM
  3. Senı anlatamadı
    RABİA Tarafından Şiir Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 20-11-2008, 09:06 PM
  4. BEN SENİ UNUTMAK İÇİN SEVMEDİM
    Mevt Tarafından Nostalji (Mazi'den Kalanlar) Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 28-12-2007, 08:26 PM
  5. 111 DİLLE SENİ SEVİYORUM
    dogangunes Tarafından Ask ve Sevgi Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 15-08-2007, 04:27 AM
Yukarı Çık