Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 Toplam: 10
  1. #1
    Kıdemli Üye Mevt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    846
    Rep Gücü
    228

    1 resim benzin




    bu bir albüm kapağı (Rammstein)adlı bir rock grubunun albüm kapağı resmi.
    bir resim tek başına bundan daha fazla ne anlatabilirki.
    resimde gördüğümüz objeye art niyetli bakarsak tek bir şey görürüz ama düşünerek bakarsak bana birden fazla şey anlatıyor.ve objenin üstündeki yazıyıda dikkate almak lazım zaten ana tema bu yazı..
    Konu Mevt tarafından (22-02-2008 Saat 12:04 AM ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Kıdemli Üye Mevt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    846
    Rep Gücü
    228

    Cevap: 1 resim benzin




    bayılıyorum bu tek başına çok şey anlatan resimlere

  3. #3
    Kıdemli Üye Mevt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    846
    Rep Gücü
    228

    coca cola hayatın sonu



    bu resimler gerçekten size birşeyler anlatmıyormu??

  4. #4
    Acemi Üye kAoSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Yaş
    30
    Mesaj
    230
    Rep Gücü
    58

    Cevap: 1 resim benzin

    valla şahsen bana çok şey anlattı kafamdan 50bin tane şey geçti de nası yazacağımı bilemedim..birincisini biliorum albüm kapağından :) ona gerekli yorumu sen de yapmışsın zaten..2. sine yazcak pek de bişi bulamıorum..hiç dayanamayacağım bi tablo ..3. ye gelince anca metni okuduktan sonra anladım açıkçası..ama hakkaten çok anlamlıymış..sonuncusuna da yorum yapmıcam zaten gayet açık gibi :)

  5. #5
    yeni üye
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesaj
    69
    Rep Gücü
    203

    Cevap: 1 resim benzin

    Alıntı gavs´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    puhahaha özürlü bush

  6. #6
    Süper Aktif Üye RABİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Mesaj
    4.585
    Blog Mesajları
    4
    Rep Gücü
    52573

    Cevap: 1 resim benzin

    Alıntı Mevt´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster




    bu resimler sadece resim değil
    öncekilerde değildi

    Mevt, ne diyeceğimi bilemiyorum....O kadar çok şey anlatıyor ki bu kareler...Kelimler bu kadar iyi anlatamazdı herhalde...

    Emeğine sağlık...
    Tırtılın Dünya'nın sonu dediğine;
    Usta, kelebek der.

  7. #7
    yeni üye niles.k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Yaş
    33
    Mesaj
    91
    Rep Gücü
    53

    Cevap: 1 resim benzin

    çok şeyi anlatıyor bu kareler.gerçekten çok duygulandım.
    emeğine sağlık mevt.

  8. #8
    hisarlikenan
    Misafir..

    Cevap: 1 resim benzin

    Emeğiniz için çok teşekkür ederim,sağolun.
    Herhangi bir yorum yazmaya gerek yok.

  9. #9
    Tecrübeli Üye anarshe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2008
    Mesaj
    260
    Rep Gücü
    141

    Cevap: 1 resim benzin

    Alıntı Mevt´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster




    bu resimler sadece resim değil
    öncekilerde değildi


    yillarca boyle kandirilmadik mi ki ? neymis guzel bir gelecek sizi bekliyor ..evet nasil da guzel bir gelecek vaad ediyorlar bir yani aci kokarken bir yaninda hayatimiz renkli bir reklam afisi ama icerigi ise sadece huzun dolu malesef...actigin konulara bakmadan gecmiyorum guzeldi yine...

  10. #10
    Siteden Atıldı
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Mesaj
    6
    Rep Gücü
    0

    Cevap: 1 resim benzin

    ben pek dramatik olamayacam basit bir hayatım var hayatımı da bir resimle anlatacam:)


Benzer Konular

  1. En iyi Benzin Hangisi (shell,BP,Total,Opet)
    YukseLL Tarafından Oto teknik servis Foruma
    Yorum: 1
    Son mesaj: 31-10-2017, 04:09 PM
  2. Benzin çıkmış beş bine…
    YukseLL Tarafından Özgün Makaleler Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 20-07-2013, 12:58 PM
  3. Benzin alırken bu hilelere dikkat!
    YukseLL Tarafından Araba ve Otomobil Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 24-03-2012, 08:32 PM
  4. Resim dersinde ''nü'' resim çalışma
    SEBLA Tarafından Serbest Kürsü Foruma
    Yorum: 24
    Son mesaj: 12-02-2012, 10:36 AM
  5. Motor fazla benzin yakıyor ve boğuluyor
    EMRE Tarafından Oto teknik servis Foruma
    Yorum: 0
    Son mesaj: 23-11-2010, 11:36 PM
Yukarı Çık